ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 102)

8 міс. тому від kirekin
|
115143 переглядів 2221 відповідей |
|
1...101 102 103...112
Додати публікацію
carsix79
2 тиж. тому

У мене немає досвіду роботи з naudapay, але я маю досвід роботи з Trustly. Я попросив trustly заблокувати й отримав підтвердження, однак електронний лист із підтвердженням блокування містив інформацію про те, що trustly пропонує цю послугу добровільно та як жест доброї волі. Ну, звісно, це блокування мені не підійшло, і я довірливо запитав, що відбувається, вони сказали, що ця «послуга» є жестом доброї волі і вони не несуть відповідальності за будь-які збитки. Блокування спрацювало на більшості сайтів, але мені все ж вдалося десь пройти, і я вважаю, що це можливо через те, що казино неправильно звітувало про свою діяльність?



Naudapay відповів на вашу скаргу?

У минулому, коли я скаржився їм, я отримав від них дуже грубу відповідь, де вони сказали мені, що якщо ви робите відшкодування, це злочин, щоб стверджувати те, що не відповідає дійсності, і вони готові працювати з владою .

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Отримав цей електронний лист, ставлячи запитання Goldenbet. Це брехня?


file

Автоматичний переклад.
2scottjason
2 тиж. тому

Це не брехня. Платіжний процесор третьої сторони – це той, який потрібно взяти на роботу. Казино не поверне вам гроші. Вам потрібно побачити, які суми відійшли у вашій виписці, і знайти «продавця», якщо він існує, тоді ви зможете побудувати справу зі своїм банком.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я знайшов торговця в будинку компанії, яка є фотокопійною компанією в Лондоні?


Niko*FAQSOLUTIONS

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2scottjason
2 тиж. тому

Спробуйте налагодити з ними контакт. Я можу майже гарантувати, що вони не матимуть жодної гадки, але ви можете використовувати це як доказ.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

На жаль, я перевірив, і компанія існує на папері, але не має контактних даних. Я запитав відкликання платежу в своєму банку на надію, компанія, до якої вас приведе на будинок компанії, є ксерокопією опису компанії b6, але без контактних даних

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

На жаль, я перевірив, і компанія існує на папері, але не має контактних даних. Я запитав відкликання платежу в своєму банку на надію, компанія, до якої вас приведе на будинок компанії, є ксерокопією опису компанії b6, але без контактних даних

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Успіхів, друже, сподіваюся, що це спрацює. Вони побачать, що це явно не закодовано як азартні ігри.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

Дуже дякую, так, я надіслав ті докази, які в мене є щодо транзакцій із фотографіями номеру компанії тощо. Мені схоже, що фальшиву компанію було створено з цією конкретною метою, не впевнений, що я перебільшую, хоча ха-ха

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Naudapay не відповів мені, однак вони, звичайно, повідомили про інцидент казино, яке заблокувало мій обліковий запис, написавши, що вони отримали сповіщення від Naudapay.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У мене немає досвіду роботи з naudapay, але я маю досвід роботи з Trustly. Я попросив trustly заблокувати й отримав підтвердження, однак електронний лист із підтвердженням блокування містив інформацію про те, що trustly пропонує цю послугу добровільно та як жест доброї волі. Ну, звісно, це блокування мені не підійшло, і я довірливо запитав, що відбувається, вони сказали, що ця «послуга» є жестом доброї волі і вони не несуть відповідальності за будь-які збитки. Блокування спрацювало на більшості сайтів, але мені все ж вдалося десь пройти, і я вважаю, що це можливо через те, що казино неправильно звітувало про свою діяльність?



Naudapay відповів на вашу скаргу?

У минулому, коли я скаржився їм, я отримав від них дуже грубу відповідь, де вони сказали мені, що якщо ви робите відшкодування, це злочин, щоб стверджувати те, що не відповідає дійсності, і вони готові працювати з владою .

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Подібно до карток, відкриті банківські транзакції, такі як Trustly, потребують і повинні оброблятися за допомогою спеціального коду, я думаю, для відкритих банківських операцій це був PCC 26 або щось таке.

Але, як і у випадку з картками, звичайно, є способи обійти це, як це роблять багато казино.



Автоматичний переклад.
veritas1979
2 тиж. тому

Так, я підозрюю, що платежі проходили через маніпуляції з кодом, тому що я не міг отримати платежі в більшість казино. однак я навіть не намагався боротися з trustly.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 тиж. тому

Запитайте у naudapay одержувача платежу та квитанцію. Наприклад, я помітив, що в усіх моїх відкритих банківських квитанціях про оплату Skrill одержувачем була компанія-казино, за винятком однієї, у якій одержувач читав TRANSICT. Я не впевнений, як це відбувається у відкритому банкінгу, але я вважаю, що компанії також здатні маніпулювати ними, наприклад, декларуючи свою діяльність як щось інше, ніж азартні ігри?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Останні, які я знайшов, це PayOp і PayDo... які використовуються Santeda Group для всіляких депозитів від карток до ваучерів Neosurf! Зв’яжеться з обома постачальниками платежів і подивиться, що станеться.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

З PayOp ви тільки втрачаєте час..

Автоматичний переклад.
carsix79
2 тиж. тому

У вас є досвід роботи з payop або чому це марна трата часу? 😊

Автоматичний переклад.
carsix79
2 тиж. тому

Наразі я ними займаюся, і було отримано кілька дивних електронних листів про скасування платежів, тож зачекаю та побачу їхні остаточні відповіді.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

Я сьогодні з ними зробив те саме, мені відповіли, що вони це питання розглядають. Що ви маєте на увазі, що отримували від них дивні листи про скасування платежу?

що ти їм написав?😊

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Просто було потенційне шахрайство з платежами, і вони сказали, що розслідуватимуть це. Тепер отримайте кілька автоматичних електронних листів... але потрібно почекати і побачити

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 тиж. тому

Так, я мав справу з ними раніше. Вам пишуть, що зв'язуються з одержувачем переказів (казино) лише для того, щоб переконатися, що депозити зроблені правильно.

Я звернув увагу на те, що в їхніх положеннях та умовах написано, що вони не дозволяють транзакції, пов’язані з незаконними азартними іграми, тому вимагають відшкодування, але вони більше не відповідають.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 тиж. тому

Гаразд, те саме для мене. Але я все одно не зрозумів, чи ви отримали розпливчасті електронні листи про скасування платежів, чи ви щойно отримали автоматичні електронні листи про те, що ваш електронний лист успішно отримано. Дякую

Автоматичний переклад.
1...101 102 103...112
Перейти на сторінкуіз 112 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого