Коли ми вам не допомогли, сподіваюся, наступного разу ви не будете відкривати нам нову скаргу. Це стандартна процедура: якщо щось вирішується, гравець отримує свої гроші тощо, тоді це буде закрито таким чином. Чому ми повинні закрити це питання як невирішене – це моє запитання, коли це було вирішено? Я не розумію логіки цього.
Щодо вашого відгуку користувача, я детально пояснив вам, чому його було відхилено. Ви говорите лише про законність казино, а не про відгук користувачів. Крім того, ми не юристи, тож чого ви очікуєте? Ми не беремо ці речі до уваги, і, як я вже сказав, ви не згадали жодного позитивного чи негативного, крім цього, у своєму огляді. Коли ви зосередитеся на тому, що я написав, ваш відгук можна легко прийняти.
Сподіваюся, ви розумієте.
When we did not help you, I hope, next time you won't open a new complaint with us. It is standard procedure that if is something resolved, player get his money etc then it will be closed like this. Why we should close it as unresolved is my question when it was settled ? I do not understand the logic behind it.
Regarding your user review, I explained you in depth why it was rejected. You are talking just about legality of the casino an it is not user review. Additionally, we are not lawyers so what you expect please ? We do not take these things into account and like I said, you didn't mention one positive or negative except this in your review. When you will focus on what I wrote, your review can be easily accepted.
I hope you understand.
Автоматичний переклад.