Привіт всім,
Я вважаю, що для цього потрібна окрема тема через чисте безумство, незаконну поведінку (явно порушує законодавство ЄС про захист прав споживачів) і неефективність/небажання MGA будь-коли виконувати свої ролі регулятора.
Повну історію моєї скарги на West Casino можна переглянути тут - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
Підводячи підсумок, надіслано 8 фотографій на паспорт (усі зроблені на iphone 13), відео, на якому я роблю фотографії та завантажую їх, а також знімок екрана з iphone, на якому метадані відсутні, було змінено. Casinoguru та їх команда погодилися, що зображення були абсолютно чіткими. «Едуард» із Заходу (який, як ми можемо припустити, є вигаданою особою) не погоджувався, не хотів уточнювати, які саме розділи були незрозумілими, і відмовився від живого дзвінка для перевірки. Казино також відмовилося брати участь у двох інших відомих посередницьких сайтах.
Коли все було передано до MGA, вони спочатку діяли так, ніби вони зацікавлені, а потім сховали голову в пісок і відмовилися, заявивши, що не можуть брати участь у будь-яких суперечках KYC. ECOGRA спробувала зробити таку саму позицію, мені знадобилося доручити SOLICITORS внести певні посилання на законодавство ЄС про захист прав споживачів, що змусило ECOGRA діяти, а MGA — задіяти, на щастя, у мене є родина, тому це безкоштовно, але як щодо всіх бідних гравців? хто не в цій посаді?
Мій адвокат також знайшов докази того, що West Casino було пов’язане з іншою компанією, яку вони використовували для управління GOLDWIN з деякими дуже підозрілими прибутками компанії, які використовуються в моєму позові.
По суті, щоб отримати мої 330 євро, я змушений пройти через суди та витягнути не лише WEST, але й ECOGRA та MGA.
Це як дикий захід для гравців. Немає підтримки (хоча Casinoguru намагалися допомогти тут як могли).
Hello all,
I feel this needs its own thread due to the sheer lunacy, illegal behaviour (clearly in breach of EU consumer law) and ineffective/unwillingness of the MGA to ever perform their roles as regulator.
The full history of my complaint against West Casino can be seen here - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
To summarise, 8 passport pictures sent in (all taken on iphone 13) a video of me taking the pictures and uploading them and screenshot from the iphone showing no metadata was changed. Casinoguru and their team all agreed the pictures were perfectly clear. 'Eduard' from West (whom we can assume is a made up person) disagreed, would not specify which sections were not clear and refused a live verification call. The casino also refused to engage on two other well known mediation sites.
When everything was forwarded to MGA they initially acted like they were interested, then buried their heads in the sand and refused, stating they cannot get involved in any KYC disputes. ECOGRA attempted the same position, it took me instructing SOLICITORS to bring in some law reference in EU consumer law that compelled ECOGRA to act and MGA to engage, luckily I have family in law so it's at no expense, but what about all the poor players who are not in this position?
My solicitor also found evidence of West Casino being linked to another company they use to run GOLDWIN with some very very suspicious company returns, which is being used in my claim.
Basically in order to get my €330 I am being forced to go through the courts and pull up not only WEST, but ECOGRA and MGA too.
It's like the wild west for players. No support (even though Casinoguru have tried their best to help here).