ФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 5)

4 міс. тому від ercancho
|
12169 переглядів 130 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
1 місяць тому

Я так розумію, що 14 днів з роботи або з моменту початку вилучення.?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Технічно, до дня, коли ви подали запит на відкликання, або від дня початку KYC, якщо KYC втрутився.

Наберіться терпіння, будь ласка. Мабуть, це важко, але чекати, здається, єдине, що потрібно робити.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

На даний момент я все ще не отримав гроші з 25 липня... очікую на зняття без обробки. Єдине, що вони роблять, це просять вибачення і що вам доведеться ще трохи почекати. Це справді ганебне казино. Давайте почекаємо, коли нам заплатять, і більше ніколи сюди не повертаймося

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Я знаю, що нелегко залишатися терплячими, але спробуйте, будь ласка, і, сподіваюся, скоро ви отримаєте для нас гарні новини.🤞

Я обов’язково зрозумію, якщо ти більше не повернешся туди грати. Якщо у вас немає хорошого досвіду, цілком логічно буде переїхати кудись в інше місце. Але це залежить від того, що кожен називає поганим досвідом.🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Добрий день,

Оскільки 25 числа, коли я зняв кошти, а це 31 липня, справа не в терпінні, я вважаю, що це нестерпно, щоб казино виводили кошти. Депозуйте швидко, але не знімайте. Я відчуваю себе ошуканим і не знаю, коли і чи отримаю свої гроші. Вони не платять, бо їм не хочеться, ось і все.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, минуло 14 днів, а я досі не отримав нічого, що мені потрібно зробити, оскільки моє терпіння закінчується.

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
1 місяць тому

Дивовижний. Технічно я робочий день 5 і я вже в дорозі. Удачі, подавайте скаргу і отримайте гроші. У будь-якому випадку, я все ще не розумію оцінку цього казино за те, що вони роблять.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Тому що у них високий відсоток виплати, тобто вони заплатять майже всім, навіть якщо це пізно.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну яке ж у нас нещастя...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Добрий день,

Оскільки 25 числа, коли я зняв кошти, а це 31 липня, справа не в терпінні, я вважаю, що це нестерпно, щоб казино виводили кошти. Депозуйте швидко, але не знімайте. Я відчуваю себе ошуканим і не знаю, коли і чи отримаю свої гроші. Вони не платять, бо їм не хочеться, ось і все.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайно, я розумію ваше розчарування, але, на жаль, зараз ми нічого не можемо зробити, крім як чекати. Коли 14-денний термін мине, і ви не отримаєте гроші до того часу, наша команда скарг зможе втрутитися.

Чи був у вас досвід виведення коштів з інших казино? Як довго ви зазвичай чекаєте?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Добрий ранок,

Максимум 2 дні в інших казино. Це найгірший досвід, який я коли-небудь мав. Крім того, співробітники не знають, як сказати вам, коли ви отримаєте зарплату, оскільки вони не мають доступу до фінансового відділу. Вони лише кажуть, чекайте, вибачте, там велика черга на зняття... ну, дуже-дуже погано.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт, у моєму випадку добре, так, 14 днів минуло, що мені робити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, минуло 14 днів, а я досі не отримав нічого, що мені потрібно зробити, оскільки моє терпіння закінчується.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Мені шкода, що ця проблема досі не вирішена.

Я пропоную вам подати скаргу тут нашій команді, і вони з радістю перевірять, що могло статися, і, сподіваюся, вирішать це.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням , щоб зробити це, якщо хочете, і повідомте нам, як це відбувається.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Добрий ранок,

Максимум 2 дні в інших казино. Це найгірший досвід, який я коли-небудь мав. Крім того, співробітники не знають, як сказати вам, коли ви отримаєте зарплату, оскільки вони не мають доступу до фінансового відділу. Вони лише кажуть, чекайте, вибачте, там велика черга на зняття... ну, дуже-дуже погано.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ж, я сподіваюся, що ця черга скоро зменшиться і прийде ваш час отримати гроші.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт,

Я надіслав електронний лист зі скаргою до скарг, оскільки в конкретних умовах вони вказують, що зняття коштів буде оброблено протягом 3 робочих днів після запиту, і я вже на п’ятий день, як вони не дотримуються заявлених умов. Подивимося, чи зможу я з цим 🍀 покласти край цій справі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

хтось отримав гроші???

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я нічого. Я там 7 днів, а вони тягнуть. Якісь негідники, які ще й обманюють.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Я надіслав електронний лист зі скаргою до скарг, оскільки в конкретних умовах вони вказують, що зняття коштів буде оброблено протягом 3 робочих днів після запиту, і я вже на п’ятий день, як вони не дотримуються заявлених умов. Подивимося, чи зможу я з цим 🍀 покласти край цій справі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Побачимо, мені самому цікаво. Але ви скаржилися на їх веб-сайті чи надіслали їм? Сподіваюся, незабаром ви отримаєте хороші новини, і ваші кошти надійдуть на ваш рахунок. Якщо ні, ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро,

На ваш електронний лист зі скаргою це ваша відповідь, як завжди


Згідно з нашою системою, зняття коштів стоїть у черзі у фінансовому відділі.

Однак я хотів би повідомити вам, що час обробки запитів на зняття коштів є приблизним і може бути відкладений часом залежно від кількості активних запитів.

Ви можете перевірити статус свого запиту безпосередньо з облікового запису гравця.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Ну, це не наша електронна пошта, це електронна адреса казино, яке вам відповіло. Гадаю, вам просто доведеться набратися терпіння. Чи можу я запитати, як довго ви чекаєте та коли ви зняли кошти? Вибачте, якщо ви вже це сказали, я просто не бачив, тому я питаю.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Правильно, це електронна адреса казино rtbet. Виведення з 25 липня. 14 днів ще немає

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.