Привіт, я бачу, що ви потрапили в незручну ситуацію. Давно, два місяці, як у вас немає грошей. Казино не повідомило вам жодної конкретної причини, лише те, що вам потрібно почекати, так? Я не думаю, що це додасть довіри, і якщо ви зацікавлені, у нас є Центр розгляду скарг, де ми намагаємося допомогти гравцям у таких ситуаціях, як ваша.
Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити скаргу за цим посиланням , і, сподіваюся, ми допоможемо вам, якщо ви не знаєте, що робити далі.
Ви думаєте, що підете на це?
Hi, I see you've got yourself into an uncomfortable situation. It's been a long time, two months since you haven't had your money. The casino hasn't told you any specific reason why, just that you have to wait, yes ? I don't think that would add to the credibility and if you are interested, we have a Complaint Resolution Centre where we try to help players in situations like yours.
If you are interested, you can open a complaint on this link and hopefully we can help you if you don't know what to do next.
Do you think you'll go for it ?
Автоматичний переклад.