ГоловнаФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 6)

 від ercancho
|
43 012 переглядів 291 відповідей |
|
1...5 6 7...15
Chencho_010

Я радий це чути, я ніде не бачив, щоб про це запитували, але який спосіб оплати ви використали? Як ви думаєте, ви залишитеся в цьому казино чи переїдете в інше? 🙂

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Привіт, chencho_010, що ти зрештою мав зробити, оскільки вони ще не нарахували мені гроші, і я божеволію?

Автоматичний переклад.

Гроші, зняті 18.06.24, я до сьогодні не отримав. Я в розпачі. Все, що вони мені кажуть, це те, що я маю зачекати або що я маю надіслати електронні листи (про що вони не кажуть мені нічого іншого, вони просто кажуть мені зачекати). Я попросив у них код ARN, який вимагає мій банк, і вони сказали мені, що надішлють його мені (його досі не мають). Я більше не знаю, що робити, тому що служба підтримки просто каже мені почекати. Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти!!!

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO

Привіт добре,

Я багато наполягав, я багато скаржився електронною поштою, і через 2 тижні, в суботу, вони виплатили мені гроші через VISA. Я більше там не граю, це зрозуміло. Я сподіваюся, що вам пощастить і ви скоро отримаєте гроші, тому що вони такі негідники.

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Нічого собі, я скаржуся кожен день, я спілкуюся з людьми в онлайн-чаті, і всі вони кажуть мені, що я маю чекати.


Автоматичний переклад.

Гроші, зняті 18.06.24, я до сьогодні не отримав. Я в розпачі. Все, що вони мені кажуть, це те, що я маю зачекати або що я маю надіслати електронні листи (про що вони не кажуть мені нічого іншого, вони просто кажуть мені зачекати). Я попросив у них код ARN, який вимагає мій банк, і вони сказали мені, що надішлють його мені (його досі не мають). Я більше не знаю, що робити, тому що служба підтримки просто каже мені почекати. Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти!!!

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що ви потрапили в незручну ситуацію. Давно, два місяці, як у вас немає грошей. Казино не повідомило вам жодної конкретної причини, лише те, що вам потрібно почекати, так? Я не думаю, що це додасть довіри, і якщо ви зацікавлені, у нас є Центр розгляду скарг, де ми намагаємося допомогти гравцям у таких ситуаціях, як ваша.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити скаргу за цим посиланням , і, сподіваюся, ми допоможемо вам, якщо ви не знаєте, що робити далі.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.

Зрештою вони тобі заплатили? Чекаю виведення 7 днів

Автоматичний переклад.
NOVAMAS

Коли ви переглядаєте цю тему, ви бачите, що гравець нещодавно отримав гроші, але він сказав, що це забрало у нього багато часу та нервів.

Але якщо ви чекали тиждень, чи сказали вам у казино, чому це так? Вам потрібно було перевіряти тут чи ні? Ви грали з бонусом?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
NOVAMAS

Привіт добре,

Вони займають багато часу, але вони платять. Я здійснив 3 успішних зняття коштів, але одне зайняло більше 2 тижнів. Наберіться терпіння і гроші прийдуть.

дякую,

Сергій

Автоматичний переклад.

Я правильно зрозумів? Зрештою, ви всі отримали гроші за трохи терпіння?

Автоматичний переклад.
Flavian21

Раніше гравець писав, що отримав гроші через деякий час. Можливо, вам доведеться заощадити багато нервів, але вони врешті-решт заплатили. Чому ви питаєте, у вас і тут зняття? скільки ти чекаєш

Автоматичний переклад.

Так, я подав запит на зняття коштів два дні тому, і читаючи тут, я трохи хвилююся

Автоматичний переклад.
Flavian21

Насправді я не здивований, гравець написав, що йому знадобилося більше 2 тижнів, щоб отримати гроші, тому я, напевно, був би готовий до такого очікування. Звичайно, я сподіваюся, що це буде не ваш випадок і ви отримаєте це раніше. Ми даємо казино 14 днів, тож якщо вони не отримають його до того часу, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Однак чи була також потрібна перевірка облікового запису чи ні?

Автоматичний переклад.

У понеділок буде 14 днів з моменту запиту на зняття коштів. вони завжди просто просять мене терпіння... У мене є 3 незавершених зняття коштів на суму 1050 євро.

Автоматичний переклад.
balazsko

Привіт, мабуть, я б потроху втрачав терпіння, якби це тривало так довго. Коли 14 днів закінчиться, ви можете подати нам скаргу, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Зробіть це, натиснувши це посилання . ⬅️

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом чи ні? Вам не потрібно було надавати жодних документів у казино чи ви вже верифіковані?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro

Бонусом не користувався. документи не вимагалися. Я запитав, що я хочу ідентифікувати рахунок, я хочу подати документи. він відповів, що наразі в цьому немає необхідності.

Автоматичний переклад.
balazsko

Гаразд, я б залишив скаргу, якщо ви ще не отримали гроші й минуло два тижні. У таких випадках я також хотів би знати, що за цим стоїть, тому що два тижні терпіння мені, ймовірно, не допоможуть.

Однак тепер нам доведеться почекати і подивитися, чи зміниться щось і чи піде воно далі.

Автоматичний переклад.
Jaro

Почекаю понеділок, потім буде 14 днів, тому 10 робочих днів. У понеділок подам скаргу. дякую

Автоматичний переклад.
balazsko

Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
Romi

що б не сталося, я доповім. згідно з їхньою політикою час повернення коштів становить 3 робочі дні, починаючи з наступного дня після запиту на повернення коштів. зараз ми маємо 10 робочих днів, 13 днів. Я писав їм кілька разів, вони завжди просто просили терпіння. Ідентифікація клієнта не була проведена, незважаючи на мій конкретний запит, вони сказали, що це не потрібно. Через денні ліміти я маю загалом 3 повернення коштів. 400 євро, 400 євро, 250 євро. зараз мова йде про моє найстаріше повернення коштів, але поки що нічого не відбулося.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого