ФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 6)

6 міс. тому від ercancho
|
21760 переглядів 197 відповідей |
|
1...5 6 7...10
Chencho_010
3 міс. тому

Я радий це чути, я ніде не бачив, щоб про це запитували, але який спосіб оплати ви використали? Як ви думаєте, ви залишитеся в цьому казино чи переїдете в інше? 🙂

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Привіт, chencho_010, що ти зрештою мав зробити, оскільки вони ще не нарахували мені гроші, і я божеволію?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гроші, зняті 18.06.24, я до сьогодні не отримав. Я в розпачі. Все, що вони мені кажуть, це те, що я маю зачекати або що я маю надіслати електронні листи (про що вони не кажуть мені нічого іншого, вони просто кажуть мені зачекати). Я попросив у них код ARN, який вимагає мій банк, і вони сказали мені, що надішлють його мені (його досі не мають). Я більше не знаю, що робити, тому що служба підтримки просто каже мені почекати. Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти!!!

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
3 міс. тому

Привіт добре,

Я багато наполягав, я багато скаржився електронною поштою, і через 2 тижні, в суботу, вони виплатили мені гроші через VISA. Я більше там не граю, це зрозуміло. Я сподіваюся, що вам пощастить і ви скоро отримаєте гроші, тому що вони такі негідники.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Нічого собі, я скаржуся кожен день, я спілкуюся з людьми в онлайн-чаті, і всі вони кажуть мені, що я маю чекати.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гроші, зняті 18.06.24, я до сьогодні не отримав. Я в розпачі. Все, що вони мені кажуть, це те, що я маю зачекати або що я маю надіслати електронні листи (про що вони не кажуть мені нічого іншого, вони просто кажуть мені зачекати). Я попросив у них код ARN, який вимагає мій банк, і вони сказали мені, що надішлють його мені (його досі не мають). Я більше не знаю, що робити, тому що служба підтримки просто каже мені почекати. Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви потрапили в незручну ситуацію. Давно, два місяці, як у вас немає грошей. Казино не повідомило вам жодної конкретної причини, лише те, що вам потрібно почекати, так? Я не думаю, що це додасть довіри, і якщо ви зацікавлені, у нас є Центр розгляду скарг, де ми намагаємося допомогти гравцям у таких ситуаціях, як ваша.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити скаргу за цим посиланням , і, сподіваюся, ми допоможемо вам, якщо ви не знаєте, що робити далі.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Зрештою вони тобі заплатили? Чекаю виведення 7 днів

Автоматичний переклад.
NOVAMAS
3 міс. тому

Коли ви переглядаєте цю тему, ви бачите, що гравець нещодавно отримав гроші, але він сказав, що це забрало у нього багато часу та нервів.

Але якщо ви чекали тиждень, чи сказали вам у казино, чому це так? Вам потрібно було перевіряти тут чи ні? Ви грали з бонусом?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
NOVAMAS
3 міс. тому

Привіт добре,

Вони займають багато часу, але вони платять. Я здійснив 3 успішних зняття коштів, але одне зайняло більше 2 тижнів. Наберіться терпіння і гроші прийдуть.

дякую,

Сергій

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я правильно зрозумів? Зрештою, ви всі отримали гроші за трохи терпіння?

Автоматичний переклад.
Flavian21
3 міс. тому

Раніше гравець писав, що отримав гроші через деякий час. Можливо, вам доведеться заощадити багато нервів, але вони врешті-решт заплатили. Чому ви питаєте, у вас і тут зняття? скільки ти чекаєш

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я подав запит на зняття коштів два дні тому, і читаючи тут, я трохи хвилююся

Автоматичний переклад.
Flavian21
3 міс. тому

Насправді я не здивований, гравець написав, що йому знадобилося більше 2 тижнів, щоб отримати гроші, тому я, напевно, був би готовий до такого очікування. Звичайно, я сподіваюся, що це буде не ваш випадок і ви отримаєте це раніше. Ми даємо казино 14 днів, тож якщо вони не отримають його до того часу, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Однак чи була також потрібна перевірка облікового запису чи ні?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У понеділок буде 14 днів з моменту запиту на зняття коштів. вони завжди просто просять мене терпіння... У мене є 3 незавершених зняття коштів на суму 1050 євро.

Автоматичний переклад.
balazsko
3 міс. тому

Привіт, мабуть, я б потроху втрачав терпіння, якби це тривало так довго. Коли 14 днів закінчиться, ви можете подати нам скаргу, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Зробіть це, натиснувши це посилання . ⬅️

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом чи ні? Вам не потрібно було надавати жодних документів у казино чи ви вже верифіковані?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Бонусом не користувався. документи не вимагалися. Я запитав, що я хочу ідентифікувати рахунок, я хочу подати документи. він відповів, що наразі в цьому немає необхідності.

Автоматичний переклад.
balazsko
3 міс. тому

Гаразд, я б залишив скаргу, якщо ви ще не отримали гроші й минуло два тижні. У таких випадках я також хотів би знати, що за цим стоїть, тому що два тижні терпіння мені, ймовірно, не допоможуть.

Однак тепер нам доведеться почекати і подивитися, чи зміниться щось і чи піде воно далі.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Почекаю понеділок, потім буде 14 днів, тому 10 робочих днів. У понеділок подам скаргу. дякую

Автоматичний переклад.
balazsko
2 міс. тому

Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

що б не сталося, я доповім. згідно з їхньою політикою час повернення коштів становить 3 робочі дні, починаючи з наступного дня після запиту на повернення коштів. зараз ми маємо 10 робочих днів, 13 днів. Я писав їм кілька разів, вони завжди просто просили терпіння. Ідентифікація клієнта не була проведена, незважаючи на мій конкретний запит, вони сказали, що це не потрібно. Через денні ліміти я маю загалом 3 повернення коштів. 400 євро, 400 євро, 250 євро. зараз мова йде про моє найстаріше повернення коштів, але поки що нічого не відбулося.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого