ФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 4)

4 міс. тому від ercancho
|
12187 переглядів 130 відповідей |
|
1...3 4 5...7
Додати публікацію
1 місяць тому

ні, точно не схвалено. Я не думаю, що мені заплатять. Я чекаю.

Автоматичний переклад.
sahinozben33
1 місяць тому

Якщо казино не хоче з вами спілкуватися і у вас немає грошей, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією - подати скаргу. На даний момент я б не був налаштований скептично, тому що я не думаю, що ви чекаєте так довго, тому трохи терпіння.

Будь-які зміни, не соромтеся повідомляти мені.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.

Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.

Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.

Автоматичний переклад.
sahinozben33
1 місяць тому

Вам заплатили?

Чекаю з 25 липня....

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Він мені не заплатив, я чекаю з 18 липня

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Скільки часу вам знадобилося, щоб заплатити?

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
1 місяць тому

Який метод виведення ви використали?

В інших випадках це займало від 2 до 3 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Я вклав картку, що як тільки зняття буде схвалено, це миттєво. Якщо ви поставите переказ, це займе більше днів, я так розумію. Ви схвалили відкликання?

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Спосіб зняття візи... і я вже казав вам, я зробив зняття 18 липня, і в мене досі немає грошей.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
1 місяць тому

А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
1 місяць тому

Єдине, що вони мені кажуть, це те, що я маю почекати

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
1 місяць тому

Що ж, тут слід діяти і знизити рейтинг, який має це казино. Вони непрозорі, а онлайн-агенти нерозумні. Маю зняття з 25.07. Повідомте мене, коли вам заплатять, і я зроблю те саме, коли ви отримаєте. У будь-якому випадку тисніть на чат і електронну пошту, поки вони не втомляться і не виплатять вам гроші. підняти настрій

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.

Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.

Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як я бачу, там досить заплутана ситуація.

Чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, чи вас ще не просили почати процес перевірки?

Я вважаю, що це ваше перше зняття коштів у цьому казино, правда? Сподіваюся, незабаром вони зможуть її вирішити, щоб ви могли отримати свої гроші. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, повідомте нам, і ми розглянемо це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тому, сподіваюся, цього разу вони зроблять, як раніше, і виплатять вам гроші.

Ви знаєте, що спричиняє затримки?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Вони ніколи не просять жодної перевірки. Ви чекали багато днів, тому вам слід подати скаргу в казино. З такою кількістю скарг, як він має такий бал?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Кожного разу, коли гравець вважає, що наша команда зі скарг може допомогти, ми з радістю допоможемо зі скаргою. Пам’ятайте, будь ласка, що ми даємо казино 14 повних днів на обробку виведення коштів, перш ніж ми зможемо втрутитися в будь-якому випадку.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я так розумію, що 14 днів з роботи або з моменту початку вилучення.?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, не було б сенсу говорити: «Шановний гравець, ми не будемо тобі платити».

Я думаю, що хвилювання вас з’їдали, але чи справді це так неймовірно, що казино може затримати виплати? Я маю на увазі, як ти міг знати? Я б у будь-якому випадку віддав перевагу оптимістичному варіанту.

На підставі зазначеної вами скарги:

Всього подано 16

4 вирішено

1 невирішене

9 відхилено

Що ж, є лише одна актуальна невирішена проблема. через це індекс безпеки був нижчим.

Насправді значення «вище середнього» здається мені цілком доречним.

Сподіваюся, незабаром вам вдасться заплатити.


Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.