ФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 4)

6 міс. тому від ercancho
|
20617 переглядів 194 відповідей |
|
1...3 4 5...10
Додати публікацію
3 міс. тому

У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.

Автоматичний переклад.
sahinozben33
3 міс. тому

Вам заплатили?

Чекаю з 25 липня....

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Він мені не заплатив, я чекаю з 18 липня

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Скільки часу вам знадобилося, щоб заплатити?

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
3 міс. тому

Який метод виведення ви використали?

В інших випадках це займало від 2 до 3 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Я вклав картку, що як тільки зняття буде схвалено, це миттєво. Якщо ви поставите переказ, це займе більше днів, я так розумію. Ви схвалили відкликання?

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Спосіб зняття візи... і я вже казав вам, я зробив зняття 18 липня, і в мене досі немає грошей.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
3 міс. тому

А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Єдине, що вони мені кажуть, це те, що я маю почекати

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO
3 міс. тому

Що ж, тут слід діяти і знизити рейтинг, який має це казино. Вони непрозорі, а онлайн-агенти нерозумні. Маю зняття з 25.07. Повідомте мене, коли вам заплатять, і я зроблю те саме, коли ви отримаєте. У будь-якому випадку тисніть на чат і електронну пошту, поки вони не втомляться і не виплатять вам гроші. підняти настрій

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.

Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.

Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як я бачу, там досить заплутана ситуація.

Чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, чи вас ще не просили почати процес перевірки?

Я вважаю, що це ваше перше зняття коштів у цьому казино, правда? Сподіваюся, незабаром вони зможуть її вирішити, щоб ви могли отримати свої гроші. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, повідомте нам, і ми розглянемо це.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тому, сподіваюся, цього разу вони зроблять, як раніше, і виплатять вам гроші.

Ви знаєте, що спричиняє затримки?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони ніколи не просять жодної перевірки. Ви чекали багато днів, тому вам слід подати скаргу в казино. З такою кількістю скарг, як він має такий бал?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Кожного разу, коли гравець вважає, що наша команда зі скарг може допомогти, ми з радістю допоможемо зі скаргою. Пам’ятайте, будь ласка, що ми даємо казино 14 повних днів на обробку виведення коштів, перш ніж ми зможемо втрутитися в будь-якому випадку.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я так розумію, що 14 днів з роботи або з моменту початку вилучення.?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ну, не було б сенсу говорити: «Шановний гравець, ми не будемо тобі платити».

Я думаю, що хвилювання вас з’їдали, але чи справді це так неймовірно, що казино може затримати виплати? Я маю на увазі, як ти міг знати? Я б у будь-якому випадку віддав перевагу оптимістичному варіанту.

На підставі зазначеної вами скарги:

Всього подано 16

4 вирішено

1 невирішене

9 відхилено

Що ж, є лише одна актуальна невирішена проблема. через це індекс безпеки був нижчим.

Насправді значення «вище середнього» здається мені цілком доречним.

Сподіваюся, незабаром вам вдасться заплатити.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я так розумію, що 14 днів з роботи або з моменту початку вилучення.?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Технічно, до дня, коли ви подали запит на відкликання, або від дня початку KYC, якщо KYC втрутився.

Наберіться терпіння, будь ласка. Мабуть, це важко, але чекати, здається, єдине, що потрібно робити.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

На даний момент я все ще не отримав гроші з 25 липня... очікую на зняття без обробки. Єдине, що вони роблять, це просять вибачення і що вам доведеться ще трохи почекати. Це справді ганебне казино. Давайте почекаємо, коли нам заплатять, і більше ніколи сюди не повертаймося

Автоматичний переклад.
Chencho_010
3 міс. тому

Я знаю, що нелегко залишатися терплячими, але спробуйте, будь ласка, і, сподіваюся, скоро ви отримаєте для нас гарні новини.🤞

Я обов’язково зрозумію, якщо ти більше не повернешся туди грати. Якщо у вас немає хорошого досвіду, цілком логічно буде переїхати кудись в інше місце. Але це залежить від того, що кожен називає поганим досвідом.🤔

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого