ГоловнаФорумОбговорення скаргВиведення коштів на rtbet

Виведення коштів на rtbet (Сторінка 4)

 від ercancho
|
52 279 переглядів 326 відповідей |
|
1...3 4 5...17

У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.

Автоматичний переклад.
sahinozben33

Вам заплатили?

Чекаю з 25 липня....

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Він мені не заплатив, я чекаю з 18 липня

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Скільки часу вам знадобилося, щоб заплатити?

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO

Який метод виведення ви використали?

В інших випадках це займало від 2 до 3 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Я вклав картку, що як тільки зняття буде схвалено, це миттєво. Якщо ви поставите переказ, це займе більше днів, я так розумію. Ви схвалили відкликання?

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Спосіб зняття візи... і я вже казав вам, я зробив зняття 18 липня, і в мене досі немає грошей.

Змінено
Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO

А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Єдине, що вони мені кажуть, це те, що я маю почекати

Автоматичний переклад.
JUANSKUDERO

Що ж, тут слід діяти і знизити рейтинг, який має це казино. Вони непрозорі, а онлайн-агенти нерозумні. Маю зняття з 25.07. Повідомте мене, коли вам заплатять, і я зроблю те саме, коли ви отримаєте. У будь-якому випадку тисніть на чат і електронну пошту, поки вони не втомляться і не виплатять вам гроші. підняти настрій

Автоматичний переклад.

Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.

Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.

Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю

Автоматичний переклад.

Як я бачу, там досить заплутана ситуація.

Чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, чи вас ще не просили почати процес перевірки?

Я вважаю, що це ваше перше зняття коштів у цьому казино, правда? Сподіваюся, незабаром вони зможуть її вирішити, щоб ви могли отримати свої гроші. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, повідомте нам, і ми розглянемо це.

Автоматичний переклад.

У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.

Автоматичний переклад.

Тому, сподіваюся, цього разу вони зроблять, як раніше, і виплатять вам гроші.

Ви знаєте, що спричиняє затримки?

Автоматичний переклад.
Romi

Вони ніколи не просять жодної перевірки. Ви чекали багато днів, тому вам слід подати скаргу в казино. З такою кількістю скарг, як він має такий бал?

Автоматичний переклад.

А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.

Автоматичний переклад.

Кожного разу, коли гравець вважає, що наша команда зі скарг може допомогти, ми з радістю допоможемо зі скаргою. Пам’ятайте, будь ласка, що ми даємо казино 14 повних днів на обробку виведення коштів, перш ніж ми зможемо втрутитися в будь-якому випадку.

Автоматичний переклад.
Romi

Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.

Автоматичний переклад.
Romi

Я так розумію, що 14 днів з роботи або з моменту початку вилучення.?

Автоматичний переклад.

Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.

Автоматичний переклад.

Ну, не було б сенсу говорити: «Шановний гравець, ми не будемо тобі платити».

Я думаю, що хвилювання вас з’їдали, але чи справді це так неймовірно, що казино може затримати виплати? Я маю на увазі, як ти міг знати? Я б у будь-якому випадку віддав перевагу оптимістичному варіанту.

На підставі зазначеної вами скарги:

Всього подано 16

4 вирішено

1 невирішене

9 відхилено

Що ж, є лише одна актуальна невирішена проблема. через це індекс безпеки був нижчим.

Насправді значення «вище середнього» здається мені цілком доречним.

Сподіваюся, незабаром вам вдасться заплатити.


Автоматичний переклад.

Я так розумію, що 14 днів з роботи або з моменту початку вилучення.?

Автоматичний переклад.

Технічно, до дня, коли ви подали запит на відкликання, або від дня початку KYC, якщо KYC втрутився.

Наберіться терпіння, будь ласка. Мабуть, це важко, але чекати, здається, єдине, що потрібно робити.

Автоматичний переклад.
Romi

На даний момент я все ще не отримав гроші з 25 липня... очікую на зняття без обробки. Єдине, що вони роблять, це просять вибачення і що вам доведеться ще трохи почекати. Це справді ганебне казино. Давайте почекаємо, коли нам заплатять, і більше ніколи сюди не повертаймося

Автоматичний переклад.
Chencho_010

Я знаю, що нелегко залишатися терплячими, але спробуйте, будь ласка, і, сподіваюся, скоро ви отримаєте для нас гарні новини.🤞

Я обов’язково зрозумію, якщо ти більше не повернешся туди грати. Якщо у вас немає хорошого досвіду, цілком логічно буде переїхати кудись в інше місце. Але це залежить від того, що кожен називає поганим досвідом.🤔

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого