Якщо казино не хоче з вами спілкуватися і у вас немає грошей, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією - подати скаргу. На даний момент я б не був налаштований скептично, тому що я не думаю, що ви чекаєте так довго, тому трохи терпіння.
Будь-які зміни, не соромтеся повідомляти мені.
If casino will not communicate with you and you won't have your money, you can use our free feature- complaint. For the time being I would not be skeptical because I don't think you wait that long, so a little patience.
Anything changes, feel free to let me know.
Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.
Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.
Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Вам заплатили?
Чекаю з 25 липня....
Have they paid you?
I have been waiting since July 25th....
Te han pagado?
Yo llevo desde el 25 de julio esperando....
Він мені не заплатив, я чекаю з 18 липня
He has not paid me, I have been waiting since July 18
A mi no me ha pagado llevo desde el 18 de julio esperando
Скільки часу вам знадобилося, щоб заплатити?
How long did it take you to pay?
Cuanto te tardaron en pagar?
Який метод виведення ви використали?
В інших випадках це займало від 2 до 3 робочих днів.
What withdrawal method have you used?
The other times it took 2 to 3 business days.
Que método de retiro has puesto?
Las otras veces tardaron de 2 a 3 días hábiles.
Я вклав картку, що як тільки зняття буде схвалено, це миттєво. Якщо ви поставите переказ, це займе більше днів, я так розумію. Ви схвалили відкликання?
I put the card in that once the withdrawal is approved it is instant. If you put a transfer it takes more days I understand. Have you approved the withdrawal?
Yo puse la tarjeta que una vez aprobado el retiro es instantánea. Si pones transferencia tardan más días entiendo. Tienes aprobado el retiro?
Спосіб зняття візи... і я вже казав вам, я зробив зняття 18 липня, і в мене досі немає грошей.
Visa withdrawal method... and I already told you, I made the withdrawal on July 18 and I still don't have the money.
Metodo de retiro visa.. y ya te digo el retiro lo hice el día 18 de julio y aun no tengo el dinero
А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Єдине, що вони мені кажуть, це те, що я маю почекати
The only thing they tell me is that I have to wait
Lo único que me dicen es que tengo que esperarme
Що ж, тут слід діяти і знизити рейтинг, який має це казино. Вони непрозорі, а онлайн-агенти нерозумні. Маю зняття з 25.07. Повідомте мене, коли вам заплатять, і я зроблю те саме, коли ви отримаєте. У будь-якому випадку тисніть на чат і електронну пошту, поки вони не втомляться і не виплатять вам гроші. підняти настрій
Well, here we should act and lower the rating that this casino has. They are not transparent and the online agents are clueless. I have withdrawals from 07/25. Inform me when you get paid and I will do the same when you do. In any case, press the chat and email until they get tired and pay you your money. Cheer up
Pues aquí ya se debería de actuar y bajar la nota que tiene este casino. No son transparentes y los agentes en línea no tienen idea de nada. Yo tengo retiros del 25/07. Informarme cuando cobres y yo haré lo mismo cuando lo haga. De todas maneras presiona al chat y mail hasta que se cansen y te paguen tu dinero. Animo
Я зняв 500 євро 18.07.2024 і сьогодні, 29.07.2024, я не отримав гроші. Спочатку вони сказали мені, що переказ уже зроблено і мені потрібно почекати, коли вони самі мені сказали, що 3-5 робочих днів.
Тоді інший колега каже мені, що вони вже зробили це, і що я повинен зателефонувати в свій банк, щоб вони могли надати мені інформацію, я зв’язуюсь зі своїм банком, і вони запитують у мене ARN-код транзакції, який досі не надали мені теж. надісланий.
Що ще гірше, інший колега каже мені, що зняття не було здійснено, тому що мій обліковий запис не підтверджено, добре, я кажу йому, як це зробити, якщо здається, що нічого не може це зробити, і він каже мені видалити кеш тощо тощо і залишає розмову, я починаю розмовляти з іншим його однокласником і розповідаю йому, що мені сказав його однокласник, і той самий однокласник каже мені, що це не так і це не має нічого спільного з виходом на пенсію, на що я знову запитую його, як це йде. мого зняття, і він каже мені, що я маю почекати, я запитую його ARN-код, і він каже мені, що я маю почекати, тому я не знаю, що думати про 500 євро, які я знімаю
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
Як я бачу, там досить заплутана ситуація.
Чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, чи вас ще не просили почати процес перевірки?
Я вважаю, що це ваше перше зняття коштів у цьому казино, правда? Сподіваюся, незабаром вони зможуть її вирішити, щоб ви могли отримати свої гроші. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, повідомте нам, і ми розглянемо це.
This is quite a messy situation there, as I can see.
Is your account fully verified there now, or did they not ask you to start the verification process yet?
I believe that this is your first withdrawal at this casino, right? I hope they will be able to solve it soon so you can receive your money. If you feel that you need help from our complaint team, please let us know, and we'll have a look into this.
У мене є 3 незавершені зняття з 25.07. Скажу вам, що вони дуже повільні, але зрештою платять, не хвилюйтеся. Двоє попередніх випадків вони в кінцевому підсумку заплатили мені, але це правда, що вони нічого не вимагали, жодної документації чи чогось іншого, і їм потрібно багато часу, щоб заплатити. Я сподіваюся, що цього разу мені також заплатять, тому що це 1000 євро.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Вони ніколи не просять жодної перевірки. Ви чекали багато днів, тому вам слід подати скаргу в казино. З такою кількістю скарг, як він має такий бал?
They never ask for any verification. You have been waiting for many days so you should file a complaint with the casino. With so many complaints, how does he have that score?
No piden verificación ninguna nunca. Lleva muchos días esperando por lo que se debería interponer una queja ante el casino. Con tanta queja como tiene esa puntuación?
А у вас трансакція схвалена чи очікує на розгляд? Це взагалі ненормально. Вони повинні подати скаргу і розбудити це казино.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Кожного разу, коли гравець вважає, що наша команда зі скарг може допомогти, ми з радістю допоможемо зі скаргою. Пам’ятайте, будь ласка, що ми даємо казино 14 повних днів на обробку виведення коштів, перш ніж ми зможемо втрутитися в будь-якому випадку.
Whenever a player feels that our complaint team could be of any help, we will gladly help with the complaint. Just bear in mind, please, that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene in any case.
Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
Я так розумію, що 14 днів з роботи або з моменту початку вилучення.?
I understand that the 14 days are from work or from when the withdrawal began.?
Entiendo que los 14 días son laborales o desde que se inicio el retiro.?
Вони не кажуть вам, ви ніколи не знаєте, чи отримаєте ви гроші чи ні, тому що здається, що вони не хочуть платити. У нас затримки, як кажуть.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
Ну, не було б сенсу говорити: «Шановний гравець, ми не будемо тобі платити».
Я думаю, що хвилювання вас з’їдали, але чи справді це так неймовірно, що казино може затримати виплати? Я маю на увазі, як ти міг знати? Я б у будь-якому випадку віддав перевагу оптимістичному варіанту.
На підставі зазначеної вами скарги:
Всього подано 16
4 вирішено
1 невирішене
9 відхилено
Що ж, є лише одна актуальна невирішена проблема. через це індекс безпеки був нижчим.
Насправді значення «вище середнього» здається мені цілком доречним.
Сподіваюся, незабаром вам вдасться заплатити.
Well, it would not make much sense to say, "Dear player, we're not going to pay you."
I imagine the worries must have been eating you, but is it truly so unbelievable that the casino might be delayed with payments? I mean, how could you know? I would prefer the optimistic version by any means.
Based on the complaint you have mentioned:
16 submitted in total
4 resolved
1 unresolved
9 rejected
Well, there is only one actual unresolved problem. the Safety Index has been lower due to that.
Actually, a value "above average" feels quite appropriate to me.
I do hope the will manage to pay you soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.