Скарга AntillePhone NV

1 рік тому від Rmx314
|
10927 переглядів 42 відповідей |
|
1 23
1 рік тому

Привіт всім,


Сьогодні я пишу тут, щоб запитати поради та думки, сподіваюся, ви можете мені допомогти. Я надіслав скаргу регулятору AntillePhone 2 тижні тому щодо казино, яке не дотримується умов своєї ліцензії. З огляду на всі відгуки, які я читав про цю ліцензію, мені здається, що я ніколи не отримаю відповіді. Ви знаєте, чи вони серйозні і чи їх взагалі цікавлять скарги гравців? Якщо я не отримаю відповіді від цього регуляторного органу, я не знаю, що робити далі, щоб моя справа була розглянута. Дякую тим, хто знайшов час, щоб прочитати та відповісти мені!


Доброго дня всім.

Автоматичний переклад.
Rmx314
1 рік тому

Привіт,

З чого мені почати... Деякі гравці кажуть, що ліцензії Кюрасао нічого не варті, і в жодному разі не піклуються про гравців, замість цього вважають за краще підтримувати казино. Ну, просто спробуйте скористатися інструментом пошуку - вставте ліцензію Curacao або AntillePhone і перегляньте надані теми:

file

Раніше я вважав Antillephone кращим за інші, надані Кюрасао, хоча зараз я не так впевнений. 🙁

Чи можу я знати, що з вами трапилося – на яку проблему ви скаржитеся? Уточніть трохи, якщо вам це підходить.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


Спасибі за вашу відповідь. Дійсно, я переглядав теми, що стосуються цієї ліцензії, і не можна сказати, що вона мене заспокоїла, думки в основному досить негативні (для тих, хто має відповідь, це навіть не мій випадок).

Я продовжуватиму чекати, але почуваюся абсолютно безпорадним.

Так, звичайно, це скарга на казино CampeonBet , яке порушило умови ліцензії AntillePhone, приймаючи французьких гравців і підтверджуючи французькі документи (посвідчення особи та підтвердження адреси). Оскільки я зв’язався з ними, щоб попросити пояснення та відшкодування (я не знав про їх заборону на території Франції, коли я реєструвався, оскільки Франція не є частиною територій, виключених їхніми умовами), вони заблокували французькі IP-адреси, і навіть були заблоковані французьким регуляторним органом. Вони відмовляються від будь-яких розмов зі мною і навіть відмовляються дозволити мені зв’язатися з менеджером, хоча зазвичай вони зобов’язані це зробити.

Я бачив, що у них дуже поганий рейтинг на вашому сайті, тому не очікував від них кращого.

Я сподіваюся отримати відповідь від регулятора протягом наступних кількох днів.


З повагою

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Додано посилання на казино CG
Автоматичний переклад.
Rmx314
1 рік тому

Привіт і дякую за пояснення.

У той момент, коли я глянув на рейтинг казино, всі оптимістичні думки зникли. Виглядає не дуже добре, але наразі це не можна змінити.

Щоб переконатися, коли ваш обліковий запис було заблоковано, чи був активний баланс на вашому рахунку казино? Я прошу дізнатися, чи був у вас шанс грати та виграти, чи вас зняли з балансу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Яку електронну пошту ви використали, щоб надіслати свою скаргу в Antillephone? У мене теж є скарга на казино, насправді це Playfastcasino , яке, як я вважаю, є дочірнім казино Campeonbet? Принаймні у них однакова ліцензія. Казино не бажає співпрацювати зі мною, і я подав скаргу в AskGamblers, яку казино повністю проігнорувало. Однак я не читаю, щоб здаватися!

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Додано посилання на CG
Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

привіт

По-перше - найкраще скористатися кнопкою відповіді 😉

Ви праві, обидва казино пов’язані між собою:

https://casino.guru/playfast-casino-review#tab=js-tab-reputation

file

Як ви бачите, обидва наразі заслужили жахливу репутацію, тобто обидва не дуже піклуються про скарги. 😕

Якщо ви клацнете на печатці Antillephone, доступній у казино, ви знайдете контакт:

file

Бажаю тобі удачі, хоча боюся, що це не вийде. Багато гравців кажуть, що ліцензія Кюрасао нічого не варта.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене точно така ж ситуація! Я чекав 9 місяців відповіді на свою скаргу від антиліфонного органу, але безуспішно. У мене була б нова скарга щодо казино ohmyzino, але я не знаю, чи є сенс навіть надсилати скаргу та боротися, щоб отримати відповідь від антилефонного органу. Як зловити ці шахрайські казино раз і назавжди? Ці казино ВЗАГАЛІ не дотримуються політики відповідального ставлення до азартних ігор. Навіть якщо ви попросите їх закрити обліковий запис через проблему з грою, вони ніяк на це не реагують. хворий.

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 рік тому

точно! Ще рік тому я попросив казино Playfast закрити мій рахунок назавжди. Я конкретно зазначив, що маю проблеми з азартними іграми! Вони відмовилися , бо сказали, що так не можна. Мені сказали, що максимальний термін самовідсторонення становить три місяці, і все. Тож мій рахунок закрили на три місяці, а потім без жодних запитань знову відкрили.

Коли я кілька тижнів тому знову попросив закрити мій обліковий запис назавжди, вони зробили це негайно. Тепер вони кажуть, що умови були змінені після того, як я вперше попросив закрити свій обліковий запис, і тепер раптом вони також можуть закрити облікові записи назавжди. Вони не бажають надавати жодних доказів. Я настійно рекомендую всім триматися якомога далі від цих казино!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви можете бути впевнені на 100%, що ніколи не отримаєте відповідь від ліцензіара Antillephone.

Вони прогнили до глибини душі.

Ніхто ніколи не отримував від них відповіді, або якщо й отримували, то відповідали двома рядками.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Тепер я знайшов цю адресу complaints@gaminglicences.com, куди я надіслав свою скаргу. На даний момент я не маю надії, але я готовий перевернути кожен камінь. Я дам вам знати, якщо отримаю відповідь.



Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

Я надіслав 4 скарги на цю електронну адресу. Ніколи відповіді.

Я також використовував іншу адресу електронної пошти "info@gaminglicences.com"

Єдиний раз, коли вони відповіли, це тому, що я прикинувся підрядником, який цікавиться їхньою ліцензією. У такому випадку мені відповіли менше ніж через півгодини.

Повторюю, спробуйте, але ви просто втрачаєте час. Вони брудні, гнилі до глибини душі

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я навіть зателефонувала в антиліфонний орган і спробувала запитати про статус моєї скарги, це був смішний дзвінок. Мене зв'язували з одного відділу в інший, від одного співробітника до іншого. Зрештою я поговорив по телефону з тим самим працівником, який обробляв ці комбінації, ця особа сказала: «Я надішлю вам електронний лист щодо статусу вашої скарги». Я чекав електронного листа 6 місяців після телефонного дзвінка .

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 рік тому

Це абсолютно смішно. Ці казино є злодіями і повинні нести відповідальність за свої дії! На жаль, здається, що їх майже немає способів зупинити 😕

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 рік тому

Я безсовісний. Зателефонуйте їм ще раз і видавайте себе за свого адвоката.

Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

Якщо вам потрібна додаткова порада через номер члена Торгової палати Кюрасао, зверніться до офіційного директора казино. Якщо ви бачите назву іншої компанії, введіть номер членства цієї компанії, доки не дійдете до особи, яка відповідає за все.

Наприклад, менеджер казино Playfast обведений помаранчевим кольором. Просто знайдіть в Інтернеті його електронну адресу та напишіть йому безпосередньо.

file

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Дякую тобі! Я можу спробувати це і подивитися, чи щось трапиться.

Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

Компанією-власником казино Playfast є CW Marketing BV, а в торговому реєстрі Кюрасао вони входять до E-Magnus NV? У мене також є казино ohmyzino під E-Magnus NV, а на веб-сайті E-Magnus NV немає їх електронної адреси, я кілька разів безуспішно намагався її знайти.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Але так, використовувати торговельний реєстр curaco та напряму зв’язуватися з ними має сенс, але навіть це не завжди гарантує вирішення скарги. Так мені вдалося вирішити одну зі скарг, яка була дуже великою. Antillephone так і не відповів на скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви повинні шукати Крістіну Вільгельміну Йоганну Біманс

file

Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

Здається, знайшов. Її звуть Крістел Біманс, власник/керуючий директор Magnus Trust.

Cristel@magnustrust.com

Дивно, що веб-сайт E-Magnus NV не має адреси електронної пошти, а веб-сайт Trust Magnus не працює. Але в торговому реєстрі вони належать тій самій особі Крістіні Вільгельміні Йоганні Біманс, яку можна знайти в Інтернеті під іменем Крістель Біманс.

Завтра я надішлю йому скаргу електронною поштою, подивимося, чи є прогрес. Було б корисно, якби ми обоє надіслали йому електронний лист, ми обидва з Фінляндії, і характер скарги однаковий. Може, почали б реагувати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого