Привіт всім,
Сьогодні я пишу тут, щоб запитати поради та думки, сподіваюся, ви можете мені допомогти. Я надіслав скаргу регулятору AntillePhone 2 тижні тому щодо казино, яке не дотримується умов своєї ліцензії. З огляду на всі відгуки, які я читав про цю ліцензію, мені здається, що я ніколи не отримаю відповіді. Ви знаєте, чи вони серйозні і чи їх взагалі цікавлять скарги гравців? Якщо я не отримаю відповіді від цього регуляторного органу, я не знаю, що робити далі, щоб моя справа була розглянута. Дякую тим, хто знайшов час, щоб прочитати та відповісти мені!
Доброго дня всім.
Hello to all,
I'm posting here today to ask for advice and opinions, I hope you can help me. I have sent a complaint to the AntillePhone regulator 2 weeks ago, regarding a casino that does not respect the conditions of its license. With all the reviews I have read about this license, I feel like I will never get an answer. Do you know if they are serious and if they are generally interested in player complaints? If I don't get answers from this regulatory body, I don't know what to do next to get my case heard. Thanks to those who will take the time to read and answer me!
Good day to all.