Скарга AntillePhone NV (Сторінка 2)

1 рік тому від Rmx314
|
10872 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
1 рік тому

Привіт і дякую за пояснення.

У той момент, коли я глянув на рейтинг казино, всі оптимістичні думки зникли. Виглядає не дуже добре, але наразі це не можна змінити.

Щоб переконатися, коли ваш обліковий запис було заблоковано, чи був активний баланс на вашому рахунку казино? Я прошу дізнатися, чи був у вас шанс грати та виграти, чи вас зняли з балансу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Вибачте за пізню відповідь, останні два дні я був дуже зайнятий. Немає активного балансу на CampeonBet, але я мав близько 900 євро на SvenBet, яка є частиною тієї ж компанії (я також надіслав скаргу до AntillePhone щодо них, відповіді також немає). Я вже списав 900 євро, але маю намір зробити все можливе, щоб повернути свої депозити, чи то на CampeonBet, чи на SvenBet. Я схильний думати, що того дня, коли орган влади або менеджер відповість мені, вони будуть змушені повернути мені гроші, оскільки вони підтвердили мої французькі документи, хоча вони є поза законом. Але мені все одно потрібно, щоб мені хтось відповів, і я починаю серйозно сумніватися, читаючи всі ці коментарі.

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 рік тому

Привіт Лола,


Я також зв’яжуся з цією людиною електронною поштою, щоб подати скаргу, ми будемо підтримувати зв’язок, якщо отримаємо відповідь!

Що стосується веб-сайту Magnus, це більше схоже на підробку, ніж на щось інше, неможливо зв’язатися з ним, немає справжньої інформації про них. Цей сайт є прикриттям, у всякому разі так виглядає.

Ми не повинні здаватися, якщо нас декілька, наш голос матиме більшу вагу.

Автоматичний переклад.
Rmx314
1 рік тому

Гей, подайте скаргу і на нього! я вірю

що це також хитрий трюк, щоб залишити електронну пошту компанії поза веб-сайтом. Загалом так звану електронну пошту Магнуса знайти було неможливо. Я також з великими труднощами знайшов електронний лист Крістел. Хочеться вірити, що чим більше скарг від нас, тим краще для них. Тепер вони принаймні знають, що ми знайшли їхні контакти.

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 рік тому

Я щойно надіслав електронного листа цій людині, ми побачимо, чи він мені відповість. Наразі я не вдавався в подробиці, я чекаю, чи захоче ця людина зі мною обговорити. У нас може бути шанс, оскільки адреса електронної пошти, очевидно, дійсна!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб ви зрозуміли рівень правопорушень, приписуваний ліцензіару Antillephone, до якого я подав скаргу за несплату коштів, знятих у казино SuperBoss, прочитайте відповідь, яку я отримав від них.

file

Замість того, щоб допомогти мені вирішити скаргу, вони попросили мене більше не грати в казино з логотипом Antillephone!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це жарт??!

Автоматичний переклад.
Rmx314
1 рік тому

Я знаю, що це звучить як жарт, але це все правда!

Я надіслав їм скаргу тиждень тому, і оскільки сьогодні вранці вони не відповіли, я надіслав новий електронний лист, щоб дізнатися, чи можуть вони мені допомогти, і вони відповіли таким чином.

Тому утримайтеся від гри в ліцензованих казино Antillephone!!

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Ого, це справді дивовижно. На цьому рівні можна говорити майже про організоване шахрайство!

Що ви їм відповіли?

Автоматичний переклад.
Rmx314
1 рік тому

Я вам казав, що кримінальний рівень цієї влади незрівнянний.

Мені ще треба йому відповісти. Я досі шокований відповіддю.

Я міг би використовувати цю відповідь кожного разу, коли відкриваю ігровий рахунок в одному з їхніх казино, і негайно закриваю його, вказуючи казино цю причину.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Так я зрозумів. Я не знаю, до кого зараз звертатися, щоб показати їм відповідь від самого регулятора.

Але я вважаю, що ми не повинні цього допустити, це ганьба.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб ви зрозуміли рівень правопорушень, приписуваний ліцензіару Antillephone, до якого я подав скаргу за несплату коштів, знятих у казино SuperBoss, прочитайте відповідь, яку я отримав від них.

file

Замість того, щоб допомогти мені вирішити скаргу, вони попросили мене більше не грати в казино з логотипом Antillephone!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повинен написати це знову - я не можу в це повірити.

Чи можете ви переслати цей електронний лист на community@casino.guru? Я вважаю, що кілька колег із групи обробки даних і групи скарг повинні це побачити...🤦‍♀️🤦‍♂️

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я переслав електронний лист на вказану вами електронну адресу.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вважаю, що це ЗНОВУ був гарний приклад того, як антилефонська влада не реагувала на скарги гравців. Я стикався з кількома випадками, коли команда зі скарг casinoguru заявляла, що вони не можуть «допомогти» гравцеві, і він повинен звернутися до антиллефонного органу ліцензування. Чи варто внести до цього якісь зміни? Наприклад, щоб у незрозумілих ситуаціях гуру все одно намагався бути корисним і намагався вирішити проблему між казино та гравцем?

Або негайно надати казино чорні точки, якщо казино не співпрацює?

Звичайно, є багато речей, які знаходяться не в руках гуру казино, а в руках антиліфонської влади, і сумно, що ця влада не пропонує допомоги гравцям. Casinoguru обов'язково повинен провести розслідування та зібрати факти від цього органу та в майбутньому попередити гравців, щоб вони не грали в казино за їхньою ліцензією. Що, якщо це допоможе їм краще реагувати на скарги гравців?

Я також хотів би відзначити той факт, що в curaco є як казино з ліцензією antillephone, так і ceg curaco gaming. antillephone авторитет є НАЙГІРШИМ органом у скаргах гравців.

Орган CEG Curaco добре розглядає скарги. грати в казино, ліцензованих цим органом.

Автоматичний переклад.
Anonymized609
1 рік тому

Фактично, у випадку невирішених скарг гуру казино марно радити гравцям зв’язатися з ліцензіаром Antillephone, оскільки вони лише втрачають час.

Лише CEG розглядає скарги від їхніх казино.

Просто НІКОЛИ не грайте в ліцензованих казино Antillephone! Це просто МАФІЯ

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я мав на увазі скарги, коли казино справді «бажають співпрацювати» та реагують на скарги гравців у casinoguru, але casinoguru опиняється у «глухому куті» у своєму рішенні та просить гравців зв’язатися з видавцем ліцензії antillephone. Я думаю, що в цих випадках було б добре, якби гуру казино міг взяти на себе більше відповідальності та прийняти рішення за одну сторону / іншу / чіткіше висловити свою позицію, яка сторона права щодо скарги. і не посилає гравця зв’язатися з антилефонним органом, ОСКІЛЬКИ ЦЕ ПРОСТО БЕЗГЛУСНО.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я щойно прочитав скріншот, який ви тут опублікували... Я маю на увазі, згідно з моїм досвідом, гравці зазвичай не отримують жодних довших відповідей, коли справа доходить до спілкування з Antillephone. Оскільки їм навіть не потрібно надсилати належну відповідь, я сумніваюся, що вони мають час належним чином розглядати скарги гравців. За інформацією, яку я отримав, раніше скаргами на гравців займалося 3 людини, а поки це лише 1 людина, що негативно впливає на якість розгляду скарг 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що це ЗНОВУ був гарний приклад того, як антилефонська влада не реагувала на скарги гравців. Я стикався з кількома випадками, коли команда зі скарг casinoguru заявляла, що вони не можуть «допомогти» гравцеві, і він повинен звернутися до антиллефонного органу ліцензування. Чи варто внести до цього якісь зміни? Наприклад, щоб у незрозумілих ситуаціях гуру все одно намагався бути корисним і намагався вирішити проблему між казино та гравцем?

Або негайно надати казино чорні точки, якщо казино не співпрацює?

Звичайно, є багато речей, які знаходяться не в руках гуру казино, а в руках антиліфонської влади, і сумно, що ця влада не пропонує допомоги гравцям. Casinoguru обов'язково повинен провести розслідування та зібрати факти від цього органу та в майбутньому попередити гравців, щоб вони не грали в казино за їхньою ліцензією. Що, якщо це допоможе їм краще реагувати на скарги гравців?

Я також хотів би відзначити той факт, що в curaco є як казино з ліцензією antillephone, так і ceg curaco gaming. antillephone авторитет є НАЙГІРШИМ органом у скаргах гравців.

Орган CEG Curaco добре розглядає скарги. грати в казино, ліцензованих цим органом.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Річ у тім, що ми рекомендуємо гравцям звертатися до влади лише у випадках, коли ми не впевнені, яка сторона права чи ні, або у випадках, коли казино не спілкується з нами. Тоді, звичайно, якщо у нас є достатньо доказів, казино отримує чорні точки, і ми все одно рекомендуємо гравцеві звернутися до влади.

У будь-якому випадку, як я описав вище, коли справа доходить до мого досвіду з Antillephone, я б використав його як крайній засіб, і я б не мав надії, чесно кажучи.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Якщо це правда, це було б серйозно, тому що це орган, який надав найбільшу кількість ліцензій на Кюрасао. Насправді три з чотирьох казино мають ліцензію Antillephone.

Якщо вони не хочуть розглядати скарги, вони повинні вказати на це і повністю припинити діяти як авторитет. Я вважаю, що навіть самі казино знають, що Antillephone не реагує на скарги гравців, вони відчувають імунітет і користуються цим, щоб робити, що їм заманеться.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Ось де кільце знову замикається, поки бізнес йде насамперед, справедливість страждає. Головне видати – продати ліцензії, решта не важливо. Або, принаймні, так здається.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це саме те. Але як це зробити? Тут зрозуміло, що вони не можуть розглядати скарги гравців, немає можливості зв’язатися з людьми вище?

Ви знаєте, хто керує цими дозвільними органами?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого