Я вважаю, що це ЗНОВУ був гарний приклад того, як антилефонська влада не реагувала на скарги гравців. Я стикався з кількома випадками, коли команда зі скарг casinoguru заявляла, що вони не можуть «допомогти» гравцеві, і він повинен звернутися до антиллефонного органу ліцензування. Чи варто внести до цього якісь зміни? Наприклад, щоб у незрозумілих ситуаціях гуру все одно намагався бути корисним і намагався вирішити проблему між казино та гравцем?
Або негайно надати казино чорні точки, якщо казино не співпрацює?
Звичайно, є багато речей, які знаходяться не в руках гуру казино, а в руках антиліфонської влади, і сумно, що ця влада не пропонує допомоги гравцям. Casinoguru обов'язково повинен провести розслідування та зібрати факти від цього органу та в майбутньому попередити гравців, щоб вони не грали в казино за їхньою ліцензією. Що, якщо це допоможе їм краще реагувати на скарги гравців?
Я також хотів би відзначити той факт, що в curaco є як казино з ліцензією antillephone, так і ceg curaco gaming. antillephone авторитет є НАЙГІРШИМ органом у скаргах гравців.
Орган CEG Curaco добре розглядає скарги. грати в казино, ліцензованих цим органом.
I think this was AGAIN a good example of the antillephone authorities not reacting to player complaints. I have come across several cases where casinoguru's complaint team has stated that they cannot "help" the player and he should contact the antillephone license authority. Should some kind of change be made to this? For example, that in unclear situations the guru would still try to be helpful and try to solve the problem between the casino and the player?
Alternatively, immediately give black points to the casino if the casino does not cooperate?
Of course, there are many things that are not in the hands of the casino guru, but in the hands of the antillephone authority, and it is sad that this authority does not offer help to the players. Casinoguru must definitely investigate and collect the facts from this authority and in the future warn players not to possibly play in casinos under their license. What if this would help them be more responsive to player complaints?
I would also like to point out the fact that curaco has both antillephone licensed casinos and curaco egaming ceg. antillephone authority is the WORST authority in player complaints.
Curaco's CEG authority handles complaints well. play in casinos licensed by this authority.
Mielestäni tässä oli TAAS yksi hyvä esimerkki siitä että antillephone viranomainen ei reagoi pelaajien valituksiin. Olen törmännyt useampaan tapaukseen missä casinogurun valitustiimi on ilmoittanut, että he eivät voi "auttaa" pelaajaa ja hänen pitäisi kääntyä antillephone lisenssin viranomaisen puoleen. Pitäisikö tähän tehdä jonkin sortin muutos? Esimerkiksi, että epäselvissä tilanteissa guru kuitenkin yrittäisi olla avuksi ja kokeilla ratkoa ongelma kasinon ja pelaajan välillä?
vaihtoehtoisesti langettaa heti casinolle mustia pisteitä jos kasino ei tee yhteistyötä?
Tietenkin on paljon asioita mitkä ei ole casinogurun käsissä, vaan antillephone viranomaisen, ja on surullista että tämä viranomainen ei tarjoa pelaajille apua. Casinogurun on ehdottomasti tutkittava ja kerättävä tästä viranomaisesta faktat ylös ja tulevaisuudessa varoittaa pelaajia olla mahdollisesti pelaamatta heidän lisenssin alla kuuluvissa kasinoissa. Jospa tämä auttaisi heitä reagoimaan paremmin pelaajien valituksiin?
haluan tuoda myös sen tosifaktan esille, että curacossa on sekä antillephone lisenssi kasinoita että curaco egaming ceg. antillephone viranomainen on pelaajien valituksissa HUONOIN viranomainen.
Curacon CEG viranomainen hoitaa hyvin valitukset. pelatkaa tämän viranomaisen lisenssin kasinoissa.
Автоматичний переклад.