ГоловнаФорумОбговорення скаргПідводне казино Mostbet

Підводне казино Mostbet (Сторінка 4)

 від Mrkvido1212
|
42 855 переглядів 111 відповідей |
|
1...3 4 56

Тому я повідомляю, що я перерахував решту грошей і подав заявку на виведення коштів, а гроші вже закінчилися. Тож, якщо пощастить, мені повернули гроші, і я скасовую обліковий запис.

Автоматичний переклад.
PatrikH.1

Я не знаю, чому казино повернуло статус рахунку до такого стану, але той факт, що вони обмежили максимальну суму ставки, говорить про те, що іншим не сподобався ваш спосіб обертання 🙂 .

Я радий, що навіть за таких умов вдалося покрутитися.

Щиро дякую за інформацію та бажаю успіхів у інших справах. 🤞

Автоматичний переклад.

Так, правильно. Вони шахраї. Взагалі не рекомендую грати. По-перше, я виграв з ними 200 тисяч. Мені без проблем відправили гроші. Після сум, другу половину все одно відмовилися знімати. звісно через тиждень втрачала другу половинку або мене щодня відмовляли... потім. Приблизно через місяць я знову спробував зробити депозит і почав грати, і знову мені вдалося виграти 100 тисяч... і мені знову надіслали половину, а іншу половину я не можу отримати. коли пишу в підтримку. так мені написали ... МИ ТЕБЕ БЕРЕМ В ГРАВЦІ І ТИ ПОВИНЕН ГРАТИ!!!!!! Я точно не очікував такої відповіді ... змусити мене грати, щоб я програв .... НЕ РЕКОМЕНДУЮ VUBE PLAY ... у мене немає для них слів ...

Змінено Radka
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.

Шахраї..інших слів для них не знаю....обідрали і мене

Автоматичний переклад.

Так, правильно. Вони шахраї. Взагалі не рекомендую грати. По-перше, я виграв з ними 200 тисяч. Мені без проблем відправили гроші. Після сум, другу половину все одно відмовилися знімати. звісно через тиждень втрачала другу половинку або мене щодня відмовляли... потім. Приблизно через місяць я знову спробував зробити депозит і почав грати, і знову мені вдалося виграти 100 тисяч... і мені знову надіслали половину, а іншу половину я не можу отримати. коли пишу в підтримку. так мені написали ... МИ ТЕБЕ БЕРЕМ В ГРАВЦІ І ТИ ПОВИНЕН ГРАТИ!!!!!! Я точно не очікував такої відповіді ... змусити мене грати, щоб я програв .... НЕ РЕКОМЕНДУЮ VUBE PLAY ... у мене немає для них слів ...

Автоматичний переклад.

Хороший день,

у такому випадку я рекомендую подати скаргу - натисніть тут .

У скаргу внесіть усі електронні листи, принт-скріни, словом, усе, що стосується такої поведінки.

Наша команда розгляне це, будь ласка, поки що не грайте, якщо ви втратите свої гроші, вам не буде з чим боротися .


Автоматичний переклад.

хороші люди,


Я зареєструвався і зробив 4 депозити через mbway. Я залишив усі свої дані, перевірив електронну пошту та мобільний телефон. Тим часом я зробив два зняття коштів, і обидва вже оброблено, і вони кажуть, що вони були успішно виплачені. Я навіть документів не надсилав. Якщо протягом кількох днів ви отримаєте гроші, ви будете обрані найкращим будинком без бюрократії.


Даю особисті новини. Обійми


Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999

Хлопці, це схоже на брехню.

Сьогодні вранці я зняв двічі, а зараз (у другій половині дня) пішов подивитися, і гроші вже є на моєму рахунку.

Депозити через mbway і зняття через метод SEPA.

Неймовірно! Не надсилаючи жодного документа, я просто перевірив номер мобільного телефону, перевірив електронну пошту та заповнив усі поля із зірочкою в персональних налаштуваннях. Просто неймовірно, такого ніколи не було в букмекерській конторі, завжди з бюрократією.


особисті обійми

Автоматичний переклад.

хороші люди,


Я зареєструвався і зробив 4 депозити через mbway. Я залишив усі свої дані, перевірив електронну пошту та мобільний телефон. Тим часом я зробив два зняття коштів, і обидва вже оброблено, і вони кажуть, що вони були успішно виплачені. Я навіть документів не надсилав. Якщо протягом кількох днів ви отримаєте гроші, ви будете обрані найкращим будинком без бюрократії.


Даю особисті новини. Обійми


Автоматичний переклад.

Привіт,

Ви можете поділитися своєю історією зняття коштів, будь ласка? Бажано у вигляді принт-скрін. Дякую.

Я б зараз не наважився звинуватити когось у брехні. 🙂


Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, відправлю принтскрін. Обнімаю всіх file

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999

Привіт,

щиро дякую 😀. Шкода тільки, що назва казино не видно, а також дати транзакцій, ну можливо наступного разу 😉.

Автоматичний переклад.
Radka

хороші люди,

У попередній публікації я хвалив mostbet, але забудьте про це. Вони цифрові злодії.

З 6-го луту всі були відхилені! І той, з ким я судився, оскільки я самовиключився, вони сказали, що збираються утримувати мої гроші.

Шкода.


Я вже виключаю себе, і тримаюся подалі від цієї букмекерської контори, вони бандити з голови до ніг.


У наступному дописі я розміщу фото пограбування, яке вони здійснили, останнє зняття коштів, яке оброблялося, вони скасують зняття, тому що це виключає мене.

Смішно, все одно.


Автоматичний переклад.

Я не можу розмістити тут роздруківку чи фотографію, я не знаю, чому гуру казино, це дуже допоможе людям не впасти в цю помилку, яка є найбільшою.. якщо ви можете надіслати це електронною поштою та опублікувати це, скажи мені тут, у відповіді гуру казино.

Будь ласка, хлопці, тримайтеся подалі від mostbet.


Обійми

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999

Знаєте що, надішліть скаргу — дайте нам можливість переглянути всі наявні у вас докази та скріншоти. Крім того, скарги бачать усі гравці, тож ви можете навести приклад іншим, які можуть вагатися це робити.

Якщо ви згодні, просто натисніть тут .

Автоматичний переклад.

Я намагаюся вибрати, мабуть, він загубився, оскільки я читав інші внески. Ставка 300 000 крон - виведення 80 000 крон, ймовірно, не відбудеться...

Автоматичний переклад.
PatrikH.1

Ви нарешті отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
vzhw8k79v8

Привіт, мені шкода, що у вас проблеми з казино. Я помітив, що ви подали нам скаргу щодо цього казино. Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. До речі, скільки часу минуло відтоді, як ви подали заяву на відкликання?

Змінено Radka
Причина: додано посилання на скаргу
Автоматичний переклад.

Привіт, я подав запит на зняття вчора. Однак досі існує проблема, пов’язана з тим, що казино вимагає авторизації номера телефону для виведення грошей, який не може бути авторизований, і ніхто з техпідтримки її не вирішує. Якийсь робот чи хтось просто пише мені автоматичне запитання, а коли я описую всю проблему, нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
vzhw8k79v8

Привіт,

це звучить не дуже добре, тому що, на мою думку, це проблема, яку має вирішувати технічна підтримка, що може зайняти більше часу. Я так розумію, що після введення номера телефону повинен прийти код авторизації, який потім вводиться в обліковий запис, так?

Я б спробував дізнатися в сервісних налаштуваннях оператора, чи таке повідомлення якимось чином заблоковано, чи оператор не знає або не бачить призупиненого вхідного повідомлення. У мене була схожа проблема кілька років тому, і виявилося, що оператор блокує мої смс-коди від банку.

Можливо, варто спробувати.


Автоматичний переклад.

З оператором проблем немає. Я 3 рази писав в техпідтримку, що прошу авторизацію свого номера, який я також надав. Я думаю, що казино просто шукає причини, щоб не платити гроші. Як я читав, є більше людей, які мають подібні причини - нам, мабуть, слід зібратися і подати клопотання про розслідування Комісії ЄС і нагляду за інтернет-казино, здається, це не шахрайство.. Солідний оператор звичайно не працює так, це моя думка. Зараз я вперше спробував грати онлайн, і, мабуть, востаннє. Наразі це коштувало мені 300 000 чешських крон – звичайно, я вирішу це всіма законними способами, я не дам себе пограбувати. Я вже все вирішив з банком, який вже розпочав судовий процес..

Автоматичний переклад.
vzhw8k79v8

добре,

у такому випадку ми будемо раді, якщо ви дасте нам можливість стежити за розвитком цих правових шляхів. З чим зараз має справу банк? Звичайно, ми також спробуємо допомогти через подану до нас скаргу, але нас цікавлять і інші способи.

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого