ГоловнаФорумОбговорення скаргПідводне казино Mostbet

Підводне казино Mostbet (Сторінка 4)

3 р. тому від Mrkvido1212
|
38 201 переглядів 110 відповідей |
|
1...3 4 56
2 р. тому

Тому я повідомляю, що я перерахував решту грошей і подав заявку на виведення коштів, а гроші вже закінчилися. Тож, якщо пощастить, мені повернули гроші, і я скасовую обліковий запис.

Автоматичний переклад.
PatrikH.1
2 р. тому

Я не знаю, чому казино повернуло статус рахунку до такого стану, але той факт, що вони обмежили максимальну суму ставки, говорить про те, що іншим не сподобався ваш спосіб обертання 🙂 .

Я радий, що навіть за таких умов вдалося покрутитися.

Щиро дякую за інформацію та бажаю успіхів у інших справах. 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, правильно. Вони шахраї. Взагалі не рекомендую грати. По-перше, я виграв з ними 200 тисяч. Мені без проблем відправили гроші. Після сум, другу половину все одно відмовилися знімати. звісно через тиждень втрачала другу половинку або мене щодня відмовляли... потім. Приблизно через місяць я знову спробував зробити депозит і почав грати, і знову мені вдалося виграти 100 тисяч... і мені знову надіслали половину, а іншу половину я не можу отримати. коли пишу в підтримку. так мені написали ... МИ ТЕБЕ БЕРЕМ В ГРАВЦІ І ТИ ПОВИНЕН ГРАТИ!!!!!! Я точно не очікував такої відповіді ... змусити мене грати, щоб я програв .... НЕ РЕКОМЕНДУЮ VUBE PLAY ... у мене немає для них слів ...

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шахраї..інших слів для них не знаю....обідрали і мене

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, правильно. Вони шахраї. Взагалі не рекомендую грати. По-перше, я виграв з ними 200 тисяч. Мені без проблем відправили гроші. Після сум, другу половину все одно відмовилися знімати. звісно через тиждень втрачала другу половинку або мене щодня відмовляли... потім. Приблизно через місяць я знову спробував зробити депозит і почав грати, і знову мені вдалося виграти 100 тисяч... і мені знову надіслали половину, а іншу половину я не можу отримати. коли пишу в підтримку. так мені написали ... МИ ТЕБЕ БЕРЕМ В ГРАВЦІ І ТИ ПОВИНЕН ГРАТИ!!!!!! Я точно не очікував такої відповіді ... змусити мене грати, щоб я програв .... НЕ РЕКОМЕНДУЮ VUBE PLAY ... у мене немає для них слів ...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хороший день,

у такому випадку я рекомендую подати скаргу - натисніть тут .

У скаргу внесіть усі електронні листи, принт-скріни, словом, усе, що стосується такої поведінки.

Наша команда розгляне це, будь ласка, поки що не грайте, якщо ви втратите свої гроші, вам не буде з чим боротися .


Автоматичний переклад.
2 р. тому

хороші люди,


Я зареєструвався і зробив 4 депозити через mbway. Я залишив усі свої дані, перевірив електронну пошту та мобільний телефон. Тим часом я зробив два зняття коштів, і обидва вже оброблено, і вони кажуть, що вони були успішно виплачені. Я навіть документів не надсилав. Якщо протягом кількох днів ви отримаєте гроші, ви будете обрані найкращим будинком без бюрократії.


Даю особисті новини. Обійми


Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
2 р. тому

Хлопці, це схоже на брехню.

Сьогодні вранці я зняв двічі, а зараз (у другій половині дня) пішов подивитися, і гроші вже є на моєму рахунку.

Депозити через mbway і зняття через метод SEPA.

Неймовірно! Не надсилаючи жодного документа, я просто перевірив номер мобільного телефону, перевірив електронну пошту та заповнив усі поля із зірочкою в персональних налаштуваннях. Просто неймовірно, такого ніколи не було в букмекерській конторі, завжди з бюрократією.


особисті обійми

Автоматичний переклад.
2 р. тому

хороші люди,


Я зареєструвався і зробив 4 депозити через mbway. Я залишив усі свої дані, перевірив електронну пошту та мобільний телефон. Тим часом я зробив два зняття коштів, і обидва вже оброблено, і вони кажуть, що вони були успішно виплачені. Я навіть документів не надсилав. Якщо протягом кількох днів ви отримаєте гроші, ви будете обрані найкращим будинком без бюрократії.


Даю особисті новини. Обійми


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Ви можете поділитися своєю історією зняття коштів, будь ласка? Бажано у вигляді принт-скрін. Дякую.

Я б зараз не наважився звинуватити когось у брехні. 🙂


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, відправлю принтскрін. Обнімаю всіх file

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
2 р. тому

Привіт,

щиро дякую 😀. Шкода тільки, що назва казино не видно, а також дати транзакцій, ну можливо наступного разу 😉.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

хороші люди,

У попередній публікації я хвалив mostbet, але забудьте про це. Вони цифрові злодії.

З 6-го луту всі були відхилені! І той, з ким я судився, оскільки я самовиключився, вони сказали, що збираються утримувати мої гроші.

Шкода.


Я вже виключаю себе, і тримаюся подалі від цієї букмекерської контори, вони бандити з голови до ніг.


У наступному дописі я розміщу фото пограбування, яке вони здійснили, останнє зняття коштів, яке оброблялося, вони скасують зняття, тому що це виключає мене.

Смішно, все одно.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не можу розмістити тут роздруківку чи фотографію, я не знаю, чому гуру казино, це дуже допоможе людям не впасти в цю помилку, яка є найбільшою.. якщо ви можете надіслати це електронною поштою та опублікувати це, скажи мені тут, у відповіді гуру казино.

Будь ласка, хлопці, тримайтеся подалі від mostbet.


Обійми

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
2 р. тому

Знаєте що, надішліть скаргу — дайте нам можливість переглянути всі наявні у вас докази та скріншоти. Крім того, скарги бачать усі гравці, тож ви можете навести приклад іншим, які можуть вагатися це робити.

Якщо ви згодні, просто натисніть тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я намагаюся вибрати, мабуть, він загубився, оскільки я читав інші внески. Ставка 300 000 крон - виведення 80 000 крон, ймовірно, не відбудеться...

Автоматичний переклад.
PatrikH.1
2 р. тому

Ви нарешті отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
vzhw8k79v8
2 р. тому

Привіт, мені шкода, що у вас проблеми з казино. Я помітив, що ви подали нам скаргу щодо цього казино. Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. До речі, скільки часу минуло відтоді, як ви подали заяву на відкликання?

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: додано посилання на скаргу
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я подав запит на зняття вчора. Однак досі існує проблема, пов’язана з тим, що казино вимагає авторизації номера телефону для виведення грошей, який не може бути авторизований, і ніхто з техпідтримки її не вирішує. Якийсь робот чи хтось просто пише мені автоматичне запитання, а коли я описую всю проблему, нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
vzhw8k79v8
2 р. тому

Привіт,

це звучить не дуже добре, тому що, на мою думку, це проблема, яку має вирішувати технічна підтримка, що може зайняти більше часу. Я так розумію, що після введення номера телефону повинен прийти код авторизації, який потім вводиться в обліковий запис, так?

Я б спробував дізнатися в сервісних налаштуваннях оператора, чи таке повідомлення якимось чином заблоковано, чи оператор не знає або не бачить призупиненого вхідного повідомлення. У мене була схожа проблема кілька років тому, і виявилося, що оператор блокує мої смс-коди від банку.

Можливо, варто спробувати.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

З оператором проблем немає. Я 3 рази писав в техпідтримку, що прошу авторизацію свого номера, який я також надав. Я думаю, що казино просто шукає причини, щоб не платити гроші. Як я читав, є більше людей, які мають подібні причини - нам, мабуть, слід зібратися і подати клопотання про розслідування Комісії ЄС і нагляду за інтернет-казино, здається, це не шахрайство.. Солідний оператор звичайно не працює так, це моя думка. Зараз я вперше спробував грати онлайн, і, мабуть, востаннє. Наразі це коштувало мені 300 000 чешських крон – звичайно, я вирішу це всіма законними способами, я не дам себе пограбувати. Я вже все вирішив з банком, який вже розпочав судовий процес..

Автоматичний переклад.
vzhw8k79v8
2 р. тому

добре,

у такому випадку ми будемо раді, якщо ви дасте нам можливість стежити за розвитком цих правових шляхів. З чим зараз має справу банк? Звичайно, ми також спробуємо допомогти через подану до нас скаргу, але нас цікавлять і інші способи.

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого