ГоловнаФорумОбговорення скаргПідводне казино Mostbet

Підводне казино Mostbet (Сторінка 3)

3 р. тому від Mrkvido1212
|
38 171 переглядів 110 відповідей |
|
12 3 4...6
PatrikH.1
2 р. тому

Я не думаю, що в їхньому обліковому записі нічого не підходить для них. Однак це не змінює того факту, що те, як вони передають інформацію та спілкуються з гравцем, є жахливим, якщо вони вирішать заморозити / закрити рахунок або перевірити походження депозиту, гравцеві завжди потрібно давати логічне пояснення та бути здатні захищатися. Що стосується перевірки, то, на жаль, це залежить від казино та персоналу, які документи потрібні від гравця, що ви описуєте в цілому, і, крім того, вони можуть сприйняти чеських гравців як ризикованих, тому виклик.

Звичайно, ви також можете звернутися до юриста, але вам точно знадобиться юрист з досвідом роботи в цьому середовищі, і це буде недешева справа. Справді, спочатку спробуйте орган ліцензування.


Автоматичний переклад.
PatrikH.1
2 р. тому

Як я вже кажу, це спілкування просто погане. Наскільки я можу судити, відбувається поглиблена перевірка вашого облікового запису, і вони, очевидно, не хочуть пояснювати причину. Тут ми можемо лише здогадуватися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не знаю, що вони хочуть дослідити, коли я був на своєму акаунті приблизно через 30 хвилин після введення кількох підказок, можливо, це все ще в тому випадку, що документи не слід було записувати до того, як я почав робити ставки, але нічого не було зроблено я це зроблю, тому я думав, що документи будуть завантажені тільки якщо я захочу зробити вибір, іншої причини не пригадую, юриста поки не бачу, просто сподіваюся, що мені подзвонять по скайпу, що вони перевірять мене і що я знову покажу документи, і, сподіваюся, мир і обліковий запис будуть заморожені, але, можливо, це просто їхня політика щодо того, як усе продовжити (оскільки вони написали мені, що навіть після перевірки в Skype я чекатиму ще від 14 до 30 днів до відкриття), загалом це надзвичайно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я їм багато не розповідав, але думав, що після скайпу все буде добре. Але я думаю, що якщо у вас є гроші, то ці проблеми виникнуть. Я ні в чому не звинувачував або не знаю, як порушити бонусні правила. Я зробив депозит у розмірі 3000, грав наживо і в якесь казино і записав 30 000. Виведення раптом стало неможливим, і раптом рахунок був заморожений.

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радійте, що у вас був депозит 3000, у мене було 10000, а я на таблетках, нам треба якось захищатися, чи не так?

Автоматичний переклад.
Mrkvido1212
2 р. тому

Що Skype хотів показати на цьому?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, я думаю, ти їх також втратив. Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми можемо легко домовитися про спільний позов, я не думаю, що жоден орган ліцензування щось може зробити.

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
Mrkvido1212
2 р. тому

Вони хотіли документи та ці речі до того, як ви почали грати, чи коли ви хотіли вибрати?

Автоматичний переклад.
Mrkvido1212
2 р. тому

Я планую захистити себе через адвоката з цих питань. Навіть якщо це коштує мені грошей, вони просто не візьмуть мене за 10 000 без причини.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я б зрозумів, що вона хотіла б перевірити якісь побажання брудних грошей на випадок, якщо я поклав гроші на рахунок і хотів би їх негайно зняти, але цього не було, я зазвичай ставлю 3 ставки, а потім 1 що не вийшов, тому зараз я все ще на 10000, але я не робив запит на відбір, просто для мене це не має сенсу, і більше того, вони навіть не вказали причину зависання, вони просто написали, щоб надіслати документи на селфі, а потім, що буде Skype

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І той дзвінок по Skype вже відбувся? Зазвичай вони також запитують про деякі речі, про які може знати лише власник рахунку. Наприклад, яка була остання ставка, скільки депозитів було зроблено на рахунок, який спосіб оплати тощо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дзвінок відбудеться 18.06. о 10.20 вони можуть запитати що хочуть, вони просто свині, але я винен, що я взагалі це почав

Автоматичний переклад.
PatrikH.1
2 р. тому

Це, мабуть, жахливе відчуття, але намагайтеся співпрацювати в дзвінку і, по можливості, не дивитися на жодні нотатки, це, на жаль, може здатися ненадійним.

Технічно я ще нічого не втратив. І якщо я можу прокоментувати далі, то він повинен сказати, що сам Mrkvido1212 заявив, що він загалом погано розбирається в автобусних умовах і поняття не має, як їх можна потурбувати (ну, якщо ви їх не розумієте чи не розумієте знати про них взагалі - тоді легко), він також сказав, що казино не розуміє наведеної йому причини, тому цілком можливо, що він несвідомо порушив правила і просто не зрозумів причини. Я не кажу, що це так, але ми поняття не маємо, що сталося. Тому, будь ласка, не беріть приклад з його ситуації на даний момент, все могло статися.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
PatrikH.1
2 р. тому

Я б поклявся, коли гроші не платять. Зараз ще є шанс отримати їх, і я думаю, що це коштує 10 000. Навіть якщо треба грати в театр і посміхатися, навіть якщо казино ненавидить це від усього серця. Просто беріть участь у дзвінку, відповідайте на те, що вони запитують. Не розмовляйте ні з ким, не дивіться назовні, ніби шукаєте допомоги тощо.

Якщо ви не знаєте відповіді на щось подібне, просто скажіть, що не пам’ятаєте. Не намагайтеся щось придумати, бо тоді вони можуть зловити вас, що відповіді не відповідають дійсності.

Автоматичний переклад.
Mrkvido1212
2 р. тому

Типові шахрайські сайти

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож дзвінок по скайпу відбувся тільки сьогодні, так як я переніс дату з 18.6 на сьогодні через свято, скайп зайшов нормально, документи хотіли показати, потім поставили кілька питань, на які я просто відповів, це зайняло 5 хвилин загалом в кінці сказали що рахунок розморожується від 15 днів до 30 днів, але це жах. Хто знає, яка у них практика, зрештою, якщо все добре, навіщо чекати ще 30 днів

Автоматичний переклад.
PatrikH.1
2 р. тому

Схрещую пальці, але я пройшов через те саме, і це не заморожує рахунок. Хочеш - вір, хочеш - ні.

Автоматичний переклад.
Mrkvido1212
2 р. тому

Внутрішньо я змирився з тим, що дурість має плату. У будь-якому випадку я спробую зв'язатися з юристом, у мене є запис розмови по скайпу, а також інформація, яка її розморозить

Автоматичний переклад.
PatrikH.1
2 р. тому

Те, що вони перенесли крайній термін, здається мені яскравим моментом. Однак мене більше хвилює те, що 15-30 днів призначені як час, протягом якого вони оцінять дзвінок Skype і оцінять всю справу.

У будь-якому випадку, схрестіть пальці і, звичайно, повідомте мені про результат.

У гіршому випадку ми можемо спробувати все розслідувати за скаргою.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, я маю інформацію, вони розморозили мій рахунок сьогодні, тобто через 1 день після дзвінка по Skype, у будь-якому випадку, вони обмежили депозит на мій рахунок до 100 чеських крон/ставка, але у мене є лише 4700 для зняття з 10 000, тобто дорівнює сумі суми, яку я переказав до заморожування, що для мене на даний момент означає, що я повинен проштовхнути решту 5300 чеських крон після ставок 100 крон, щоб згодом я міг зняти всю суму в 10 тисяч, що становить звичайно, абсолютно марно, я все одно спробую, інакше я також хотів додати, що ці шахраї беруть 3% від суми депозиту, а також 3% від суми зняття, тому просто заради інших уникайте цієї фігні.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого