1 рік тому
Тут ви можете обговорити ZotaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Остерігайтеся казино Zotabet. Я намагався отримати виплату протягом тижня, але безуспішно. Щоразу документи мого банку не розпізнаються. Я ніколи не відчував такого казино. Безглузде спілкування з сервісом. Це була катастрофа. Якщо це не шахрайство. Просто тримай руки подалі. Вони викладають свої правила саме так, як їм потрібно. Я з гнівом програв свій виграш, навмисно програв. Мені більше не хочеться. Це дуже схоже на шахрайство.
Beware of Zotabet Casino. I've been trying to get a payout for a week to no avail. Every time my bank's documents are not recognized. I have never experienced such a casino. Pointless communication with the service. It was a disaster. If that isn't a scam. Just keep your hands off it. They lay out their rules just the way they need it. I've gambled away my winnings with anger, deliberately gambled away. I don't feel like it anymore. It looks very much like a scam.
Vorsicht bei Zotabet Casino. Seit einer Woche versuche ich vergebens eine Auszahlung zu bekommen. Jedes Mal werden die Dokumente meiner Bank nicht anerkannt. So ein Casino habe ich noch nicht erlebt. Sinnlose Kommunikation mit dem Service. Es war eine Katastrophe. Wenn das kein Betrug ist. Bloß die Finger weg davon. Die legen ihre Regeln gerade so aus wie die es brauchen. Habe vor Wut, jetzt meinen Gewinn verspielt, bewusst verspielt. Habe keine Lust mehr. Es sieht sehr nach Betrug aus.
Вибачте, що тим часом ви втратили рівновагу. Це також позбавляє вас можливості скаржитися, але зараз це не має значення.
У будь-якому випадку, чи є у вас якийсь натяк на те, що не так у вашій банківській виписці? Я вважаю, що це важливо, щоб ви могли бути краще підготовленими наступного разу.
I'm sorry you've lost your balance in the meantime. It also strips you from the chance to complain, but it does not matter now.
Anyway, do you have any hint of what was wrong with your bank statement? I believe this is crucial so you can be better prepared next time.
Я виграв 500 євро на zotabet 4-5 днів тому і повністю перевірив себе. Кажуть, що перевірка «запущена» донині. Через це, звичайно, виплата теж не працює! 😡Я думаю, що він ніколи не буде виплачений і що верифікація не буде проходити взагалі. Це все шахраї в цьому казино!
I won €500 at zotabet 4-5 days ago and fully verified myself. The verification is said to be "running" to this day. Because of this, of course, the payout does not work either! 😡I think it will never be paid out and that the verification will not be processed at all. It's all scammers in this casino!
Ich habe vor 4-5 Tagen 500€ bei zotabet gewonnen und mich vollständig verifiziert. Bis heute "läuft" die Verifizierung angeblich. Aufgrund dessen funktioniert die Auszahlung natürlich auch nicht! 😡Ich denke es wird niemals ausgezahlt und dass die Verifizierung garnicht bearbeitet wird. Es sind alles Betrüger in diesem Kasino!
Я б не ставився до цього так негативно, чесно кажучи. 4-5 днів – це не так багато для верифікації. Я перевірив індекс безпеки казино. Згідно з нашим веб-сайтом, це 8,2/10, тож це дуже приємно. Коли ви перевіряєте їхні скарги, у них 0 нерозглянутих і 44 вирішених скарги. Це чітко свідчить про те, що вони дбають про свою репутацію, і це не має бути шахрайська компанія.
Просто переконайтеся, що ви не втратите свій виграш, чекаючи підтвердження. Ви також можете спробувати нагадати про себе в казино, і якщо все не вдається, безкоштовно подайте скаргу через наш веб-сайт. Дуже ймовірно, що ми могли б допомогти в цьому випадку 🙂
I wouldn't be so negative about it to be honest. 4-5 days aren't that much for a verification. I checked the casinos safety index. It's 8.2/10 according to our website, so that's pretty nice. When you check their complaints, they have 0 unresolved and 44 resolved complaints. That clearly shows they care about their reputation and it shouldn't be a scam company.
Just make sure you don't lose your winnings while waiting for the verification. You may also try to remind yourself to the casino and if everything fails, fee free to submit a complaint through our website. It's highly probable that we could help in this case 🙂
Привіт всім!
Я зареєструвався в цьому казино близько 3 тижнів тому і добре виграв. Спочатку вніс 200 і виграв близько 6000 євро. Тоді я зміг виплатити 4000 євро. Звичайно, вони були скасовані лише тому, що перевірка була незавершеною. Все перевірено та отримано добро від служби підтримки на виплату. Потім було виплачено 4000 євро, і все було затверджено та оплачено через 3 дні. Чудово, подумав я, все запрацювало, тому я продовжив гру. Цього разу я вніс близько 1000 євро, а незадовго до цього мені пощастило і я заробив 7000 євро.
Хороші 5000 євро були виплачені 3 жовтня, і відтоді гроші перебувають у фазі маятника. 10 днів зараз! Катастрофа! Ну, я постійно пишу в VIP-підтримку, і мене завжди відштовхують! Мені слід почекати, все буде оброблено, і це займе час через юридичну перевірку тощо… Але все гаразд, і мені просто потрібно почекати.
Але як довго можна чекати? Тим більше, що на моєму рахунку гравця ще є 2000 євро, які я хотів би виплатити, але не можу, оскільки 5000 ще не оброблені. Є обмеження в 5000 євро на день, які ви можете виплатити. Але доки ці 5000 євро все ще перебувають у фазі маятника, подальші платежі не можуть бути здійснені. У мене таке відчуття, що вони так довго затримують виплату, щоб я міг зіграти 2000, які все ще є на моєму рахунку. Але я залишаюся непохитним. Принаймні поки...
хто має подібний досвід роботи з цим Cadino?
Hello everyone!
I registered at this casino around 3 weeks ago and won well. Initially deposited 200 and won around 6000 euros. I was then able to pay out 4,000 euros. Of course they were only canceled because the verification was outstanding. Everything verified and received the go-ahead from support for the payout. 4000 euros were then paid out and everything was approved and paid after 3 days. Great, I thought, everything worked so I continued gaming. This time I deposited around 1000 euros and then shortly before I was actually lucky and made 7000 euros out of it.
A good 5000 euros were paid out on October 3rd and since then the money has been in the pendulum phase. 10 days now! Catastrophe! Well I constantly write to VIP Support and I'm always put off! I should wait, everything will be processed and it will take time because of legal verification etc… But everything is ok and I just have to wait.
But how long is it okay to wait? Especially since there are still 2,000 euros in my player account that I would like to have paid out, but I can't because the 5,000 haven't been processed yet. There is a limit of 5,000 euros per day that you can have paid out. But as long as these 5,000 euros are still in the pendulum phase, no further payment may be made. I have the feeling that they are delaying the payout for so long so that I can gamble away the 2,000 that I still have in the account. But I remain steadfast. At least for now...
who has similar experiences with this Cadino?
Hallo zusammen!
ich habe mich vor rund 3 Wochen in diesem Casino angemeldet und auch gut gewonnen. Anfangs 200 Eingezahlt und etwas 6000 Euro gewonnen. 4000 Euro konnte ich dann zur Auszahlung bringen. Natürlich wurden die erst storniert weil die Verifizierung Ausstand. Alles fertig verifiziert und vom Support das Go für die Auszahlung bekommen. 4000 Euro dann zur Auszahlung gebracht und nach 3 Tagen alles genehmigt und gezahlt. Prima dachte ich, klappt ja alles also weiter gezockt. Diesmal habe ich ca.1000 Euro einbezahlt und hatte dann kurz vor knapp tatsächlich Glück und 7000 Euro draus gemacht.
gut 5000 Euro zur Auszahlung gebracht das war am 3.10 und seitdem befindet sich das Geld in der Pendlingphase. Inzwischen 10 Tage! Katastrophe!Naja ständig schreibe ich mit dem VIP Support und immer werde ich vertröstet! ich soll warten wird alles bearbeitet braucht seine Zeit wegen rechtmäßiger Überprüfung etc… Es ist aber alles ok und ich müsse nur warten.
Aber wie lange Wartezeit ist ok? Zumal da ja noch 2000 Euro auf meinem Spielerkonto liegen die ich gern auszahlen lassen würde, es aber nicht kann da die 5000 noch nicht bearbeitet sind. Es gibt ja eine Begrenzung von 5000 Euro pro Tag die man auszahlen lassen kann. Aber solange diese 5000 Euro noch in der Pendlingphase sind, darf keine weitere Auszahlung vorgenommen werden. Ich habe das Gefühl dass die die Auszahlung extra so lange hinauszögern damit ich die 2000 die ich noch auf dem Konto hab wieder verzocke. Aber ich bleibe standhaft. Zumindest bis jetzt noch…
wer hat ähnliche Erfahrungen mit diesem Cadino?
Вітаю! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йде мова, і мені прикро, що ви потрапили в складну ситуацію. З того, що я прочитав, я б дав цьому трохи більше часу. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, тому є ще пара днів. Я не думаю, що вам потрібно бути налаштованим скептично, якщо вам вдалося отримати гроші в казино, і запасіться терпінням, хоча чекати, звичайно, неприємно.
Однак я також помітив, що ви вже маєте скаргу та оновили її, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.
У будь-якому разі служба підтримки також повідомила вам, чому цього разу це займає більше часу?
Що стосується ваших 2000 євро, які залишилися, я б рекомендував почекати і не грати, поки ви не отримаєте гроші, тому що я знаю, що багато гравців з часом не встоять перед спокусою і почнуть грати на гроші.
Не могли б ви повідомити нам, коли надійдуть гроші або як вони йдуть?
Hi, I've moved your post under the casino in question and I'm sorry to hear you've been in a complicated situation. From what I've read, I'd give it a little more time. We give the casinos 14 days to sort it out, so there's still a couple of days. I don't think you need to be skeptical if you have managed to get your money out at the casino so far and be patient, although it's certainly not pleasant to wait.
However, I also noticed that you already have a complaint and updated it, and if nothing moves in the next few days, our team will try to help you.
Anyway, support also told you why it's taking longer this time ?
As for your remaining 2000 euros, I would recommend to wait and not play until you get your withdrawal, because I know that many players will eventually not resist the temptation and start playing with money.
Could you please update us when the money comes in or how it's going ?
Привіт!
Дякую за відповідь!
Так, я все ще чекаю на виплату 5000 євро, яку я запитував 3/10. Підтримка може лише відштовхнути вас. Каже, що ще тягне час, що все опрацьовується, що знову допитують у фінансовому відділі тощо.
Рахунок повністю підтверджено, я отримав підтвердження, і моє перше зняття 4000 євро було оброблено та виплачено через 2 дні.
Але тепер я чекаю на виплату 10 днів, але служба підтримки не повідомляє мені жодних правдоподібних причин.
Я також запитав про приблизний час обробки, і мені сказали, що він залежить від людини. Хоча в умовах зазначено, що для банківських переказів потрібно максимум 5 робочих днів.
Тому для мене це все звучить як тактика зволікання. Сподіваючись, що я зіграю 2000 євро, які ще не зміг виплатити. Оскільки доки 5000 євро обробляються, подальші виплати неможливі.
Hello!
Thanks for the reply!
Yes, I'm still waiting for the payment of 5000 euros that I requested on 3/10. The support can only put you off. Says that it's still taking time, that everything is being processed, that the finance department is being questioned again, etc.
The account is fully verified, I received confirmation and my first withdrawal of 4000 euros was processed and paid out after 2 days.
But now I've been waiting for the payout for 10 days without support giving me any plausible reason for it.
I also asked about the approximate processing time and was told it varies from person to person. Although the terms and conditions say a maximum of 5 working days for bank transfers.
So to me this all sounds like a stalling tactic. Hoping that I'll gamble away the 2000 euros that I haven't been able to pay out yet. Because as long as the 5,000 euros are being processed, no further payout is possible.
Hallo!
Danke für die Antwort!
Ja ich warte immernoch auf die Auszahlung in Höhe von 5000 Euro die ich am 3/10 beantragt habe. Der Support kann nur vertrösten. Sagt dass es noch dauert, dass sich alles in Bearbeitung befindet, dass man die Finanzabteilung nochmal befragt etc.
Das Konto ist vollständig verifiziert, habe ja Bestätigung erhalten und meine erste Auszahlung in Höhe von 4000 Euro ist nach 2 Tagen bearbeitet und ausgezahlt worden.
Aber nun warte ich seit 10 Tagen auf die Auszahlung ohne dass mir der Support irgendeinen plausiblen Grund dafür nennet.
Ich habe auch nach der ungefähren Bearbeitungszeit gefragt, da wurde mir gesagt dass ist individuell verschieden. Obwohl in den AGBs was von Max 5 Arbeitstagen bei Banküberweisung steht.
Also für mich klingt das alles nach einer Hinhaltetaktik. In der Hoffung dass ich die 2000 Euro die ich noch nicht zur Auszahlung bringen konnte wieder verzocke. Denn solange die 5000 Euro ja in Bearbeitung sind, ist keine weitere Auszahlung möglich.
Тож я обов’язково залишаюся при своїй думці, щоб ви не піддалися спокусі зіграти з 2000 євро. Я думаю, навіть з того, що ви пишете, ви цього не зробили.
Що стосується виведення коштів і того факту, що казино не дає вам жодних причин просто чекати, це трохи сумно, але, схоже, нічого іншого не залишилося. Звичайно, наша команда буде намагатися вам допомогти, і ми побачимо, як це вийде в кінці, тому що це не малі гроші. Бажаю міцних нервів. 🤔🤞
So I will definitely stand by my opinion, so that you don't succumb to the temptation to play with 2,000 euros. I think, even from what you write, you didn't.
As for the withdrawal and the fact that the casino doesn't give you any reason to just wait is a bit sad, but it looks like there is nothing else left. Of course our team will try to help you and we will see how it turns out in the end, because it is not small money. I wish you good nerves. 🤔🤞
Так дякую.
Я думаю, що це просто тактика зволікання! Я не грав там останні кілька днів і чекаю. Незважаючи на те, що служба підтримки відповідає напряму та хоче подбати про це, нічого не відбувається. Натомість я отримую VIP-бонус від підтримки, наприклад 80 безкоштовних обертань. Нібито як компенсацію за час очікування. Але я не буду вдаватися в це, просто почекаю і побачу.
Yes, thanks.
I think it's just a stalling tactic! I haven't been playing there for the last few days and am waiting. Even though support answers directly and wants to take care of it, nothing happens. Instead, I get a VIP bonus from support like 80 free spins. Supposedly as compensation for the waiting time. But I won't go into it and just wait and see.
Ja danke.
ich denke einfach Hinhaltetaktik! Ich spiele die letzten Tage dort nicht mehr und warte. Obwohl der Support direkt antwortet und sich kümmern will passiert da nix. Stattdessen bekomme ich VIP Bonus vom Support gutgeschrieben wie 80 Freespins. Angeblich als Wiedergutmachung für die Wartezeit. Aber da gehe ich nicht drauf ein und warte ab.
Треба сказати, що дуже приємно, що вам дали бонус як компенсацію за затримку. Це не так часто, принаймні судячи з мого досвіду вирішення подібних проблем тут, на форумі.
Сподіваюся, звичайно, це не займе багато часу. Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається. 🤞🤞
I must say that it is quite nice that you were given a bonus as a way of compensating you for the delay. It is not so common, at least according to my experiences with similar issues here on the forum.
I hope it won't take too long, of course. Let us know how it goes, please. 🤞🤞
Привіт!
так, але чи не думаєте ви також, що єдине, чого ви хочете досягти за допомогою бонусу, це те, щоб я продовжував грати та розігрувати свій баланс у 2000 євро, який я ще не можу виплатити, доки не виплачено 5000 євро вже виплачено?
Все це здається мені трохи підозрілим. Чому так довго чекати верифікований рахунок, де вже були зняття? Це сталося через 2-3 дні. Чому раптом так довго?
Hello!
yes, but don't you also think that the only thing you want to achieve with the bonus is that I continue to play and gamble away my balance of 2000 euros, which I cannot yet have paid out as long as the 5000 euros have not been paid out yet?
This all seems a bit very suspicious to me. Why such a long wait for a verified account where there have already been withdrawals? These happened after 2 or 3 days. Why suddenly so long now?
Hallo!
ja aber meinen Sie nicht auch,dass man mit den Bonus nur erreichen möchte, dass ich weiter spiele und mein Guthaben von 2000 Euro was ich ja noch nicht auszahlen lassen kann, solange die 5000 Euro noch nicht ausgezahlt sind, wieder verzocke?
Das kommt mir alles etwas sehr suspekt vor. Warum so eine lange Wartezeit bei einen verifizieren Konto, wo es schon Auszahlungen gab? Diese sind nach 2oder 3 Tagen erfolgt. Warum jetzt auf einmal so lange?
Привіт!
Я сприймаю це як компенсацію, що для мене не дуже звично. Звичайно, його якості залежать від пов’язаних правил і обмежень, отже, ймовірно, ви маєте пояснити, чому це був підозрілий крок.
Я не можу сказати вам, що стало причиною затримки перевірки, але принаймні здається, що казино готове компенсувати вам, хоча я розумію, що ви віддасте перевагу швидшій додатковій перевірці, ніж швидшому зняттю грошей.
Якщо говорити про це, чи казино коли-небудь пояснювало, що сталося?
Hello!
I see that as compensation, which is not pretty common to me. Of course, its qualities depend on associated rules and limitations hence, it is probably your place to explain why this was a suspicious step.
I can't tell you what caused the delay in the verification, but at least it seems the casino is willing to compensate you, even though I understand you would prefer quicker additional verification as quicker withdrawals.
Speaking of which, has the casino ever explained what has happened?
Привіт!
Ні, справа не в перевірці! Мій обліковий запис уже повністю перевірено.
Це залежить від виплати, і ніхто не може сказати, чому? Все, що я отримую, це відповідь, що він обробляється, і мені слід зачекати...
Hello!
No, it's not about verification! My account is already fully verified.
It depends on the payout and no one can say why? All I get is an answer saying it's being processed and I should wait...
Hallo!
nein es geht nicht um die Verifizierung! Mein Konto ist schon vollständig verifiziert.
Es hängt bei der Auszahlung und keiner kann sagen warum? Ich bekomme immer nur als Antwort, es wird bearbeitet und ich soll warten…
Вони пишуть наступне:
Привіт. Ми працюємо над вашою заявкою. Будь ласка, чекайте на подальші повідомлення від мене.
Все залежить від нашого робочого процесу, я не можу сказати вам точний час, але я впевнений, що ми це зробимо якомога швидше!
Кожне повідомлення від них так чи інакше!
What they write is the following:
Hello. We are working on your application. Please wait for further messages from me.
It all depends on our workflow, I can't tell you exact time but I'm sure we will get it done as soon as possible!
Every message from them is one way or another!
Das was die schreiben ist folgendes:
Hallo. Wir arbeiten an Ihrem Antrag. Bitte warten Sie auf weitere Nachrichten von mir.
Es hängt alles von unserem Arbeitsablauf ab, ich kann Ihnen keine genaue Zeit nennen, aber ich bin sicher, dass wir es so schnell wie möglich erledigen werden!
so oder so ähnlich ist jede Nachricht von denen!
За останні кілька днів я багато шукав і читав про казино онлайн. І завжди говорилося, що виплати займають багато часу, але все одно будуть виплачені в якийсь момент.
Оскільки 14 днів закінчилися у вівторок, я сподіваюся, що до того часу його нарешті буде оброблено та виплачено!
Що мені дивно, так це те, що вони не дають мені конкретної причини, чому це триває так довго.
У повідомленнях служби підтримки також сказано, що іноді можливі затримки.
Але без конкретних причин.
Я ще не втрачаю надії. Але справа не в малих грошах.
I have searched and read a lot about the casino online in the last few days. And it always said that the payouts take a long time but will still be paid out at some point.
Since the 14 days are up on Tuesday, I hope that it will finally be processed and paid out by then!
What I find strange is that they don't give me a specific reason why it's taking so long.
The messages from support also say that sometimes there can be delays.
But without concrete reasons.
I'm not giving up hope yet. But it's not about little money either.
Ich habe in den letzten Tagen viel über das Casino online gesucht und gelesen. Und immer stand dass die Auszahlungen sehr lange dauern aber dennoch irgendwann ausgezahlt werden.
Da die 14 Tage dann am Dienstag um sind, hoffe ich dass es bis dahin endlich bearbeitet und ausgezahlt wird!
Was ich komisch finde ist, dass man mir keinen konkreten Grund nennt warum sie s so lange dauert.
In den Nachrichten vom Support steht auch, manchmal kann es eben zu Verzögerungen kommen.
Aber ohne konkrete Gründe.
Ich gebe die Hoffnung noch nicht auf. Aber es geht ja auch nicht um wenig Geld.
Привіт!
Ні, справа не в перевірці! Мій обліковий запис уже повністю перевірено.
Це залежить від виплати, і ніхто не може сказати, чому? Все, що я отримую, це відповідь, що він обробляється, і мені слід зачекати...
Hello!
No, it's not about verification! My account is already fully verified.
It depends on the payout and no one can say why? All I get is an answer saying it's being processed and I should wait...
Hallo!
nein es geht nicht um die Verifizierung! Mein Konto ist schon vollständig verifiziert.
Es hängt bei der Auszahlung und keiner kann sagen warum? Ich bekomme immer nur als Antwort, es wird bearbeitet und ich soll warten…
Привіт, я знаю це про відстрочку платежу, не переживайте.
Я пропоную вам розглянути скаргу, як тільки ці 14 повних днів минуть. Ви можете це зробити, будь ласка?
Хоча я все ще сподіваюся, що ви отримаєте гроші до закінчення терміну!
Hello, I know this about delayed payment, don't worry.
I suggest you address the complaint as soon as these 14 full days have passed. Can you do that, please?
Although I still hope you'll get the money right before the deadline!
За останні кілька днів я багато шукав і читав про казино онлайн. І завжди говорилося, що виплати займають багато часу, але все одно будуть виплачені в якийсь момент.
Оскільки 14 днів закінчилися у вівторок, я сподіваюся, що до того часу його нарешті буде оброблено та виплачено!
Що мені дивно, так це те, що вони не дають мені конкретної причини, чому це триває так довго.
У повідомленнях служби підтримки також сказано, що іноді можливі затримки.
Але без конкретних причин.
Я ще не втрачаю надії. Але справа не в малих грошах.
I have searched and read a lot about the casino online in the last few days. And it always said that the payouts take a long time but will still be paid out at some point.
Since the 14 days are up on Tuesday, I hope that it will finally be processed and paid out by then!
What I find strange is that they don't give me a specific reason why it's taking so long.
The messages from support also say that sometimes there can be delays.
But without concrete reasons.
I'm not giving up hope yet. But it's not about little money either.
Ich habe in den letzten Tagen viel über das Casino online gesucht und gelesen. Und immer stand dass die Auszahlungen sehr lange dauern aber dennoch irgendwann ausgezahlt werden.
Da die 14 Tage dann am Dienstag um sind, hoffe ich dass es bis dahin endlich bearbeitet und ausgezahlt wird!
Was ich komisch finde ist, dass man mir keinen konkreten Grund nennt warum sie s so lange dauert.
In den Nachrichten vom Support steht auch, manchmal kann es eben zu Verzögerungen kommen.
Aber ohne konkrete Gründe.
Ich gebe die Hoffnung noch nicht auf. Aber es geht ja auch nicht um wenig Geld.
Деякі казино, як правило, надають досить розпливчасті пояснення. Швидше за все, вони вважають, що надто багато деталей є суперечливим. Що ж, я думаю, що їм варто більше намагатися співпереживати гравцям...
Ти маєш рацію; не здавайся! Поки скарга відкрита, наша команда прикриватиме вашу спину.
Наразі я бажаю вам приємних вихідних з огляду на обставини. 🤞
Some casinos tend to provide quite vague explanations Most likely they feel that giving out far too many details is contradictory. Well, I think they should try to empathize with players more...
You're right; don't give up! As long as the complaint is opened, our Team will cover your back.
For now, I wish you a pleasant weekend given the circumstances. 🤞
Я теж на це сподіваюся! У мене вже відкрита скарга. І сподіватися, що гроші будуть перераховані раніше встановленого терміну.
Дуже прикро, тому що мені сподобалося грати в цьому казино. Але якщо виплата завжди займає стільки часу, я закрию там свій рахунок після виплати.
I hope that too! I already have a complaint open. And hope that the money will be transferred before the deadline.
That's a real shame because I enjoyed playing in this casino. But if it always takes so long to pay out, I will close my account there after the payout has been made.
Das hoffe ich auch! Ich hab ja schon eine Beschwerde offen. Und hoffe dass das Geld vor Ablauf der Frist überwiesen wird.
Das ist echt schade, weil ich in diesem Casino gern gespielt habe. Aber wenn es bei der Auszahlung immer so lange dauert, werde ich nach erfolgter Auszahlung mein Konto dort schließen.
Привіт!
Тож дива все ж трапляються! Усі мої зняття було схвалено сьогодні!!! І через цілих 13 днів…. Ура… Сподіваюся, тепер усе зараховано на мій рахунок. Я доповім…
Hello!
So miracles still happen! All my withdrawals were approved today!!!And after a whole 13 days…. Yay… I hope everything is credited to my account now. I will report…
Hallo!
Also es geschehen doch noch Wunder! Alle meine Auszahlungen wurden heute genehmigt!!!Und das nach ganzen 13 Tagen…. Juhuuuu… ich hoffe dass alles jetzt auf meinen Konto gutgeschrieben wird. Ich werde berichten…
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.