ГоловнаФорумКазиноZotaBet Casino - загальне обговорення

ZotaBet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
11 266 переглядів 69 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому
Тут ви можете обговорити ZotaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Остерігайтеся казино Zotabet. Я намагався отримати виплату протягом тижня, але безуспішно. Щоразу документи мого банку не розпізнаються. Я ніколи не відчував такого казино. Безглузде спілкування з сервісом. Це була катастрофа. Якщо це не шахрайство. Просто тримай руки подалі. Вони викладають свої правила саме так, як їм потрібно. Я з гнівом програв свій виграш, навмисно програв. Мені більше не хочеться. Це дуже схоже на шахрайство.

Автоматичний переклад.
zftiloseyfert
1 рік тому

Вибачте, що тим часом ви втратили рівновагу. Це також позбавляє вас можливості скаржитися, але зараз це не має значення.

У будь-якому випадку, чи є у вас якийсь натяк на те, що не так у вашій банківській виписці? Я вважаю, що це важливо, щоб ви могли бути краще підготовленими наступного разу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв 500 євро на zotabet 4-5 днів тому і повністю перевірив себе. Кажуть, що перевірка «запущена» донині. Через це, звичайно, виплата теж не працює! 😡Я думаю, що він ніколи не буде виплачений і що верифікація не буде проходити взагалі. Це все шахраї в цьому казино!

Автоматичний переклад.
mariakrol918
1 рік тому

Я б не ставився до цього так негативно, чесно кажучи. 4-5 днів – це не так багато для верифікації. Я перевірив індекс безпеки казино. Згідно з нашим веб-сайтом, це 8,2/10, тож це дуже приємно. Коли ви перевіряєте їхні скарги, у них 0 нерозглянутих і 44 вирішених скарги. Це чітко свідчить про те, що вони дбають про свою репутацію, і це не має бути шахрайська компанія.

Просто переконайтеся, що ви не втратите свій виграш, чекаючи підтвердження. Ви також можете спробувати нагадати про себе в казино, і якщо все не вдається, безкоштовно подайте скаргу через наш веб-сайт. Дуже ймовірно, що ми могли б допомогти в цьому випадку 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім!


Я зареєструвався в цьому казино близько 3 тижнів тому і добре виграв. Спочатку вніс 200 і виграв близько 6000 євро. Тоді я зміг виплатити 4000 євро. Звичайно, вони були скасовані лише тому, що перевірка була незавершеною. Все перевірено та отримано добро від служби підтримки на виплату. Потім було виплачено 4000 євро, і все було затверджено та оплачено через 3 дні. Чудово, подумав я, все запрацювало, тому я продовжив гру. Цього разу я вніс близько 1000 євро, а незадовго до цього мені пощастило і я заробив 7000 євро.

Хороші 5000 євро були виплачені 3 жовтня, і відтоді гроші перебувають у фазі маятника. 10 днів зараз! Катастрофа! Ну, я постійно пишу в VIP-підтримку, і мене завжди відштовхують! Мені слід почекати, все буде оброблено, і це займе час через юридичну перевірку тощо… Але все гаразд, і мені просто потрібно почекати.

Але як довго можна чекати? Тим більше, що на моєму рахунку гравця ще є 2000 євро, які я хотів би виплатити, але не можу, оскільки 5000 ще не оброблені. Є обмеження в 5000 євро на день, які ви можете виплатити. Але доки ці 5000 євро все ще перебувають у фазі маятника, подальші платежі не можуть бути здійснені. У мене таке відчуття, що вони так довго затримують виплату, щоб я міг зіграти 2000, які все ще є на моєму рахунку. Але я залишаюся непохитним. Принаймні поки...

хто має подібний досвід роботи з цим Cadino?

Автоматичний переклад.
Doro42
1 рік тому

Вітаю! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йде мова, і мені прикро, що ви потрапили в складну ситуацію. З того, що я прочитав, я б дав цьому трохи більше часу. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, тому є ще пара днів. Я не думаю, що вам потрібно бути налаштованим скептично, якщо вам вдалося отримати гроші в казино, і запасіться терпінням, хоча чекати, звичайно, неприємно.

Однак я також помітив, що ви вже маєте скаргу та оновили її, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.

У будь-якому разі служба підтримки також повідомила вам, чому цього разу це займає більше часу?

Що стосується ваших 2000 євро, які залишилися, я б рекомендував почекати і не грати, поки ви не отримаєте гроші, тому що я знаю, що багато гравців з часом не встоять перед спокусою і почнуть грати на гроші.

Не могли б ви повідомити нам, коли надійдуть гроші або як вони йдуть?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Дякую за відповідь!

Так, я все ще чекаю на виплату 5000 євро, яку я запитував 3/10. Підтримка може лише відштовхнути вас. Каже, що ще тягне час, що все опрацьовується, що знову допитують у фінансовому відділі тощо.

Рахунок повністю підтверджено, я отримав підтвердження, і моє перше зняття 4000 євро було оброблено та виплачено через 2 дні.

Але тепер я чекаю на виплату 10 днів, але служба підтримки не повідомляє мені жодних правдоподібних причин.

Я також запитав про приблизний час обробки, і мені сказали, що він залежить від людини. Хоча в умовах зазначено, що для банківських переказів потрібно максимум 5 робочих днів.

Тому для мене це все звучить як тактика зволікання. Сподіваючись, що я зіграю 2000 євро, які ще не зміг виплатити. Оскільки доки 5000 євро обробляються, подальші виплати неможливі.

Автоматичний переклад.
Doro42
1 рік тому

Тож я обов’язково залишаюся при своїй думці, щоб ви не піддалися спокусі зіграти з 2000 євро. Я думаю, навіть з того, що ви пишете, ви цього не зробили.

Що стосується виведення коштів і того факту, що казино не дає вам жодних причин просто чекати, це трохи сумно, але, схоже, нічого іншого не залишилося. Звичайно, наша команда буде намагатися вам допомогти, і ми побачимо, як це вийде в кінці, тому що це не малі гроші. Бажаю міцних нервів. 🤔🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так дякую.

Я думаю, що це просто тактика зволікання! Я не грав там останні кілька днів і чекаю. Незважаючи на те, що служба підтримки відповідає напряму та хоче подбати про це, нічого не відбувається. Натомість я отримую VIP-бонус від підтримки, наприклад 80 безкоштовних обертань. Нібито як компенсацію за час очікування. Але я не буду вдаватися в це, просто почекаю і побачу.

Автоматичний переклад.
Doro42
1 рік тому

Треба сказати, що дуже приємно, що вам дали бонус як компенсацію за затримку. Це не так часто, принаймні судячи з мого досвіду вирішення подібних проблем тут, на форумі.

Сподіваюся, звичайно, це не займе багато часу. Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт!


так, але чи не думаєте ви також, що єдине, чого ви хочете досягти за допомогою бонусу, це те, щоб я продовжував грати та розігрувати свій баланс у 2000 євро, який я ще не можу виплатити, доки не виплачено 5000 євро вже виплачено?

Все це здається мені трохи підозрілим. Чому так довго чекати верифікований рахунок, де вже були зняття? Це сталося через 2-3 дні. Чому раптом так довго?

Автоматичний переклад.
Doro42
1 рік тому

Привіт!

Я сприймаю це як компенсацію, що для мене не дуже звично. Звичайно, його якості залежать від пов’язаних правил і обмежень, отже, ймовірно, ви маєте пояснити, чому це був підозрілий крок.

Я не можу сказати вам, що стало причиною затримки перевірки, але принаймні здається, що казино готове компенсувати вам, хоча я розумію, що ви віддасте перевагу швидшій додатковій перевірці, ніж швидшому зняттю грошей.

Якщо говорити про це, чи казино коли-небудь пояснювало, що сталося?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Ні, справа не в перевірці! Мій обліковий запис уже повністю перевірено.

Це залежить від виплати, і ніхто не може сказати, чому? Все, що я отримую, це відповідь, що він обробляється, і мені слід зачекати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони пишуть наступне:


Привіт. Ми працюємо над вашою заявкою. Будь ласка, чекайте на подальші повідомлення від мене.

Все залежить від нашого робочого процесу, я не можу сказати вам точний час, але я впевнений, що ми це зробимо якомога швидше!


Кожне повідомлення від них так чи інакше!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

За останні кілька днів я багато шукав і читав про казино онлайн. І завжди говорилося, що виплати займають багато часу, але все одно будуть виплачені в якийсь момент.

Оскільки 14 днів закінчилися у вівторок, я сподіваюся, що до того часу його нарешті буде оброблено та виплачено!


Що мені дивно, так це те, що вони не дають мені конкретної причини, чому це триває так довго.

У повідомленнях служби підтримки також сказано, що іноді можливі затримки.

Але без конкретних причин.


Я ще не втрачаю надії. Але справа не в малих грошах.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Ні, справа не в перевірці! Мій обліковий запис уже повністю перевірено.

Це залежить від виплати, і ніхто не може сказати, чому? Все, що я отримую, це відповідь, що він обробляється, і мені слід зачекати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я знаю це про відстрочку платежу, не переживайте.

Я пропоную вам розглянути скаргу, як тільки ці 14 повних днів минуть. Ви можете це зробити, будь ласка?

Хоча я все ще сподіваюся, що ви отримаєте гроші до закінчення терміну!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

За останні кілька днів я багато шукав і читав про казино онлайн. І завжди говорилося, що виплати займають багато часу, але все одно будуть виплачені в якийсь момент.

Оскільки 14 днів закінчилися у вівторок, я сподіваюся, що до того часу його нарешті буде оброблено та виплачено!


Що мені дивно, так це те, що вони не дають мені конкретної причини, чому це триває так довго.

У повідомленнях служби підтримки також сказано, що іноді можливі затримки.

Але без конкретних причин.


Я ще не втрачаю надії. Але справа не в малих грошах.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Деякі казино, як правило, надають досить розпливчасті пояснення. Швидше за все, вони вважають, що надто багато деталей є суперечливим. Що ж, я думаю, що їм варто більше намагатися співпереживати гравцям...

Ти маєш рацію; не здавайся! Поки скарга відкрита, наша команда прикриватиме вашу спину.

Наразі я бажаю вам приємних вихідних з огляду на обставини. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я теж на це сподіваюся! У мене вже відкрита скарга. І сподіватися, що гроші будуть перераховані раніше встановленого терміну.

Дуже прикро, тому що мені сподобалося грати в цьому казино. Але якщо виплата завжди займає стільки часу, я закрию там свій рахунок після виплати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!


Тож дива все ж трапляються! Усі мої зняття було схвалено сьогодні!!! І через цілих 13 днів…. Ура… Сподіваюся, тепер усе зараховано на мій рахунок. Я доповім…

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого