ФорумКазиноZotaBet Casino - загальне обговорення

ZotaBet Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від Radka
|
3361 переглядів 58 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZotaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Остерігайтеся казино Zotabet. Я намагався отримати виплату протягом тижня, але безуспішно. Щоразу документи мого банку не розпізнаються. Я ніколи не відчував такого казино. Безглузде спілкування з сервісом. Це була катастрофа. Якщо це не шахрайство. Просто тримай руки подалі. Вони викладають свої правила саме так, як їм потрібно. Я з гнівом програв свій виграш, навмисно програв. Мені більше не хочеться. Це дуже схоже на шахрайство.

Автоматичний переклад.
zftiloseyfert
11 міс. тому

Вибачте, що тим часом ви втратили рівновагу. Це також позбавляє вас можливості скаржитися, але зараз це не має значення.

У будь-якому випадку, чи є у вас якийсь натяк на те, що не так у вашій банківській виписці? Я вважаю, що це важливо, щоб ви могли бути краще підготовленими наступного разу.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв 500 євро на zotabet 4-5 днів тому і повністю перевірив себе. Кажуть, що перевірка «запущена» донині. Через це, звичайно, виплата теж не працює! 😡Я думаю, що він ніколи не буде виплачений і що верифікація не буде проходити взагалі. Це все шахраї в цьому казино!

Автоматичний переклад.
mariakrol918
10 міс. тому

Я б не ставився до цього так негативно, чесно кажучи. 4-5 днів – це не так багато для верифікації. Я перевірив індекс безпеки казино. Згідно з нашим веб-сайтом, це 8,2/10, тож це дуже приємно. Коли ви перевіряєте їхні скарги, у них 0 нерозглянутих і 44 вирішених скарги. Це чітко свідчить про те, що вони дбають про свою репутацію, і це не має бути шахрайська компанія.

Просто переконайтеся, що ви не втратите свій виграш, чекаючи підтвердження. Ви також можете спробувати нагадати про себе в казино, і якщо все не вдається, безкоштовно подайте скаргу через наш веб-сайт. Дуже ймовірно, що ми могли б допомогти в цьому випадку 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт всім!


Я зареєструвався в цьому казино близько 3 тижнів тому і добре виграв. Спочатку вніс 200 і виграв близько 6000 євро. Тоді я зміг виплатити 4000 євро. Звичайно, вони були скасовані лише тому, що перевірка була незавершеною. Все перевірено та отримано добро від служби підтримки на виплату. Потім було виплачено 4000 євро, і все було затверджено та оплачено через 3 дні. Чудово, подумав я, все запрацювало, тому я продовжив гру. Цього разу я вніс близько 1000 євро, а незадовго до цього мені пощастило і я заробив 7000 євро.

Хороші 5000 євро були виплачені 3 жовтня, і відтоді гроші перебувають у фазі маятника. 10 днів зараз! Катастрофа! Ну, я постійно пишу в VIP-підтримку, і мене завжди відштовхують! Мені слід почекати, все буде оброблено, і це займе час через юридичну перевірку тощо… Але все гаразд, і мені просто потрібно почекати.

Але як довго можна чекати? Тим більше, що на моєму рахунку гравця ще є 2000 євро, які я хотів би виплатити, але не можу, оскільки 5000 ще не оброблені. Є обмеження в 5000 євро на день, які ви можете виплатити. Але доки ці 5000 євро все ще перебувають у фазі маятника, подальші платежі не можуть бути здійснені. У мене таке відчуття, що вони так довго затримують виплату, щоб я міг зіграти 2000, які все ще є на моєму рахунку. Але я залишаюся непохитним. Принаймні поки...

хто має подібний досвід роботи з цим Cadino?

Автоматичний переклад.
Doro42
7 міс. тому

Вітаю! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йде мова, і мені прикро, що ви потрапили в складну ситуацію. З того, що я прочитав, я б дав цьому трохи більше часу. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, тому є ще пара днів. Я не думаю, що вам потрібно бути налаштованим скептично, якщо вам вдалося отримати гроші в казино, і запасіться терпінням, хоча чекати, звичайно, неприємно.

Однак я також помітив, що ви вже маєте скаргу та оновили її, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.

У будь-якому разі служба підтримки також повідомила вам, чому цього разу це займає більше часу?

Що стосується ваших 2000 євро, які залишилися, я б рекомендував почекати і не грати, поки ви не отримаєте гроші, тому що я знаю, що багато гравців з часом не встоять перед спокусою і почнуть грати на гроші.

Не могли б ви повідомити нам, коли надійдуть гроші або як вони йдуть?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Дякую за відповідь!

Так, я все ще чекаю на виплату 5000 євро, яку я запитував 3/10. Підтримка може лише відштовхнути вас. Каже, що ще тягне час, що все опрацьовується, що знову допитують у фінансовому відділі тощо.

Рахунок повністю підтверджено, я отримав підтвердження, і моє перше зняття 4000 євро було оброблено та виплачено через 2 дні.

Але тепер я чекаю на виплату 10 днів, але служба підтримки не повідомляє мені жодних правдоподібних причин.

Я також запитав про приблизний час обробки, і мені сказали, що він залежить від людини. Хоча в умовах зазначено, що для банківських переказів потрібно максимум 5 робочих днів.

Тому для мене це все звучить як тактика зволікання. Сподіваючись, що я зіграю 2000 євро, які ще не зміг виплатити. Оскільки доки 5000 євро обробляються, подальші виплати неможливі.

Автоматичний переклад.
Doro42
7 міс. тому

Тож я обов’язково залишаюся при своїй думці, щоб ви не піддалися спокусі зіграти з 2000 євро. Я думаю, навіть з того, що ви пишете, ви цього не зробили.

Що стосується виведення коштів і того факту, що казино не дає вам жодних причин просто чекати, це трохи сумно, але, схоже, нічого іншого не залишилося. Звичайно, наша команда буде намагатися вам допомогти, і ми побачимо, як це вийде в кінці, тому що це не малі гроші. Бажаю міцних нервів. 🤔🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Так дякую.

Я думаю, що це просто тактика зволікання! Я не грав там останні кілька днів і чекаю. Незважаючи на те, що служба підтримки відповідає напряму та хоче подбати про це, нічого не відбувається. Натомість я отримую VIP-бонус від підтримки, наприклад 80 безкоштовних обертань. Нібито як компенсацію за час очікування. Але я не буду вдаватися в це, просто почекаю і побачу.

Автоматичний переклад.
Doro42
7 міс. тому

Треба сказати, що дуже приємно, що вам дали бонус як компенсацію за затримку. Це не так часто, принаймні судячи з мого досвіду вирішення подібних проблем тут, на форумі.

Сподіваюся, звичайно, це не займе багато часу. Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Привіт!


так, але чи не думаєте ви також, що єдине, чого ви хочете досягти за допомогою бонусу, це те, щоб я продовжував грати та розігрувати свій баланс у 2000 євро, який я ще не можу виплатити, доки не виплачено 5000 євро вже виплачено?

Все це здається мені трохи підозрілим. Чому так довго чекати верифікований рахунок, де вже були зняття? Це сталося через 2-3 дні. Чому раптом так довго?

Автоматичний переклад.
Doro42
7 міс. тому

Привіт!

Я сприймаю це як компенсацію, що для мене не дуже звично. Звичайно, його якості залежать від пов’язаних правил і обмежень, отже, ймовірно, ви маєте пояснити, чому це був підозрілий крок.

Я не можу сказати вам, що стало причиною затримки перевірки, але принаймні здається, що казино готове компенсувати вам, хоча я розумію, що ви віддасте перевагу швидшій додатковій перевірці, ніж швидшому зняттю грошей.

Якщо говорити про це, чи казино коли-небудь пояснювало, що сталося?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Ні, справа не в перевірці! Мій обліковий запис уже повністю перевірено.

Це залежить від виплати, і ніхто не може сказати, чому? Все, що я отримую, це відповідь, що він обробляється, і мені слід зачекати...

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони пишуть наступне:


Привіт. Ми працюємо над вашою заявкою. Будь ласка, чекайте на подальші повідомлення від мене.

Все залежить від нашого робочого процесу, я не можу сказати вам точний час, але я впевнений, що ми це зробимо якомога швидше!


Кожне повідомлення від них так чи інакше!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

За останні кілька днів я багато шукав і читав про казино онлайн. І завжди говорилося, що виплати займають багато часу, але все одно будуть виплачені в якийсь момент.

Оскільки 14 днів закінчилися у вівторок, я сподіваюся, що до того часу його нарешті буде оброблено та виплачено!


Що мені дивно, так це те, що вони не дають мені конкретної причини, чому це триває так довго.

У повідомленнях служби підтримки також сказано, що іноді можливі затримки.

Але без конкретних причин.


Я ще не втрачаю надії. Але справа не в малих грошах.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Ні, справа не в перевірці! Мій обліковий запис уже повністю перевірено.

Це залежить від виплати, і ніхто не може сказати, чому? Все, що я отримую, це відповідь, що він обробляється, і мені слід зачекати...

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я знаю це про відстрочку платежу, не переживайте.

Я пропоную вам розглянути скаргу, як тільки ці 14 повних днів минуть. Ви можете це зробити, будь ласка?

Хоча я все ще сподіваюся, що ви отримаєте гроші до закінчення терміну!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

За останні кілька днів я багато шукав і читав про казино онлайн. І завжди говорилося, що виплати займають багато часу, але все одно будуть виплачені в якийсь момент.

Оскільки 14 днів закінчилися у вівторок, я сподіваюся, що до того часу його нарешті буде оброблено та виплачено!


Що мені дивно, так це те, що вони не дають мені конкретної причини, чому це триває так довго.

У повідомленнях служби підтримки також сказано, що іноді можливі затримки.

Але без конкретних причин.


Я ще не втрачаю надії. Але справа не в малих грошах.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Деякі казино, як правило, надають досить розпливчасті пояснення. Швидше за все, вони вважають, що надто багато деталей є суперечливим. Що ж, я думаю, що їм варто більше намагатися співпереживати гравцям...

Ти маєш рацію; не здавайся! Поки скарга відкрита, наша команда прикриватиме вашу спину.

Наразі я бажаю вам приємних вихідних з огляду на обставини. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я теж на це сподіваюся! У мене вже відкрита скарга. І сподіватися, що гроші будуть перераховані раніше встановленого терміну.

Дуже прикро, тому що мені сподобалося грати в цьому казино. Але якщо виплата завжди займає стільки часу, я закрию там свій рахунок після виплати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!


Тож дива все ж трапляються! Усі мої зняття було схвалено сьогодні!!! І через цілих 13 днів…. Ура… Сподіваюся, тепер усе зараховано на мій рахунок. Я доповім…

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого