ГоловнаФорумКазиноZotaBet Casino - загальне обговорення

ZotaBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Radka
|
11 293 переглядів 69 відповідей |
|
1...3 4
Jacko138
7 міс. тому

Якщо ви постійно самовиключені, а казино надсилає вам електронні листи, я б рекомендував заблокувати адресу, з якої вони надходять. Будь ласка, що нам робити з подібними речами? Ми не є вирішальним органом у казино, який визначає, хто отримує електронні листи, а хто ні.

Звичайно, я розумію, що казино не повинно цього робити, але якщо ви нічого з цим не зробите, я не знаю, чого ви очікуєте від нас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви дуже швидко захистили їх, коли це була моя початкова скарга, і все одно ви розповідаєте мені те, що я повинен робити!!! Це просто огидна поведінка Zotabet, вони повинні поважати моє самовиключення. Це дуже погано з вашого боку та з боку казино. Я не єдиний, хто повідомляє про це, але казино все ще має хороший рейтинг. Ви можете зв'язатися з казино!

Автоматичний переклад.
Jacko138
6 міс. тому

Ну, я не думаю, що ми їх захищаємо, але на основі того, що Вероніка дізналася, вона має бути об’єктивною. Я повністю згоден з вашими словами, що казино має серйозно підходити до таких ситуацій, а не сприймати це легковажно. І моя рекомендація була лише в контексті допомоги, тому що якщо ви не хочете отримувати електронні листи, я вважав це можливим рішенням. Ви не повинні цього робити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гуру казино повинен взяти на себе відповідальність і не перераховувати казино, які не дотримуються заборони на самовиключення. Я вважаю, що ви частково відповідаєте за операторів, які не дотримуються заборон OASIS.





Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Однак корисним заходом було б не перераховувати операторів, які взагалі не дотримуються блоків OASIS.

Автоматичний переклад.
partnercash2008
5 міс. тому

Привіт, казино вирішує, що воно бере до уваги та як воно керує. Ми не несемо відповідальності за управління казино, і ми маємо їх на нашому веб-сайті, щоб гравці мали якомога більше інформації, коли вони вирішать десь зіграти.

Мені шкода, що казино не сприймає самовиключення всерйоз, але в цьому випадку я можу запропонувати вам подати нам скаргу, і наша команда розгляне, що вони зробили не так і що сталося.

Ви також можете підсумувати це мені. Казино дозволило вам створити інший обліковий запис, незважаючи на самовиключення?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

https://prnt.sc/rB5cfoo0Ba9V ви відреагували

Автоматичний переклад.
partnercash2008
5 міс. тому

Цей скріншот, який ви показуєте, ймовірно, був викинутий, оскільки гравці з Німеччини не можуть бачити всі казино. Це через положення та правила, яких ми також повинні дотримуватися.

У будь-якому випадку, яке це має відношення до того, про що ми говорили минулого разу?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Zotabet настійно рекомендується! Депозити та зняття коштів працюють ідеально. За вами буде закріплений персональний VIP-менеджер, який про все подбає! Великі вітання моєму VIP-менеджеру Джеймсу. З ним все чудово працює.

Автоматичний переклад.
ludwigheinze
3 тиж. тому

Привіт, я радий, що вам тут подобається.

Але на якій підставі ви отримали VIP-менеджера. Думаю, це не просто так і не кожен гравець отримує це після реєстрації. Про що він тобі піклується чи допомагає?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого