ГоловнаФорумКазиноZotaBet Casino - загальне обговорення

ZotaBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Radka
|
14 293 переглядів 74 відповідей |
|
12 3 4

Чи можете ви показати мені будь-який закон, з якого ви це цитуєте? Тому що, коли я прошу про самовиключення, мене повинні запитати причину. Моя проблема в тому, що коли я запитую. Я отримую відповідь від агента, який намагається переконати мене не самовиключатися. Ви вважаєте це прийнятним? Просто дайте відповідь так чи ні

Автоматичний переклад.

Ви вважаєте це прийнятним? Це тільки сьогодні вранці. Це незаконно, що вони роблять, і я хочу, щоб вони припинили. І вони будуть. З вашою допомогою чи без file

Автоматичний переклад.

Виходячи з моєї попередньої відповіді, так. Якщо ви не згадали про проблеми з азартними іграми або якимось чином не вказали, що боретеся із залежністю, це нормально, коли працівник казино намагається уникнути втрати клієнта.

Однак, якби ви згадали про залежність від азартних ігор, така відповідь була б зовсім неправильною.

Можливо, юристи подумають зовсім інакше, але тут, у Casino Guru, ми зосереджені на принципах чесної азартної гри. Якщо ви віддаєте перевагу юридичній оптиці, сміливо проконсультуйтеся з юристом.

Ми намагаємося бути з вами чесними та чесними, і все одно розуміємо, якщо ви віддаєте перевагу іншій думці.

Автоматичний переклад.

Я чесно кажучи, не можу повірити, що ви зробили б щось, щоб стати на захист букмекерської контори. Ви огидні

Автоматичний переклад.
Radka

Чи можете ви сказати мені, як я просуваю це законним шляхом?

Автоматичний переклад.

Отже, коли я прошу самовиключення? Вони не повинні питати мене про причину?

Автоматичний переклад.

Ви пам’ятаєте зусилля, про які я згадав? Це частина.

Що ж, на мій погляд, гравець повинен зробити запит чітким. Співробітник служби підтримки може розпізнати певні ознаки, але безсилий, якщо запит просто розпливчастий.




Автоматичний переклад.

Чи можете ви показати мені будь-який закон, з якого ви це цитуєте? Тому що, коли я прошу про самовиключення, мене повинні запитати причину. Моя проблема в тому, що коли я запитую. Я отримую відповідь від агента, який намагається переконати мене не самовиключатися. Ви вважаєте це прийнятним? Просто дайте відповідь так чи ні

Автоматичний переклад.

Будь ласка, прочитайте мою попередню відповідь. Це не має нічого спільного з законодавством. Щодо решти, я вважаю, що я вже відповів.

На жаль, я думаю, що важко визнати свою залежність, навіть якщо це є лише причиною закриття облікового запису. Але це не змінює факту, гравець є тим, хто запитує дію, тому я б сказав, що така особа має принаймні спробувати бути конкретною для власної безпеки.

Як я вже сказав, якщо ви віддаєте перевагу «юридичні розмови», будь ласка, звертайтеся до юристів. Ми не можемо діяти від їхнього імені.

Все одно я йду. Бережіть себе, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Чи можете ви сказати мені, як я просуваю це законним шляхом?

Автоматичний переклад.

Я поняття не маю; ви повинні обговорити цю можливість з юристом. мені шкода

Автоматичний переклад.

У мене проблема з Zotabet, вони завжди хочуть більше документів, щоб уникнути виплати

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене проблема з zotabet. Вони не хочуть платити. З повагою

Автоматичний переклад.
Anonymized602

Привіт, я бачу, що вам необхідно пройти верифікацію облікового запису, яку ви, ймовірно, не можете зробити відповідно до того, що ви описуєте. Скільки часу триває ваша ситуація і які ще документи від вас вимагає казино? Чи були ті, які ви надіслали раніше, затверджені?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Я відчуваю ті самі проблеми з Zotabet – спочатку я кілька разів намагався закрити свій обліковий запис електронною поштою – вони постійно надсилали мені листи з тією самою темою: «Чому ви незадоволені?» Як ми можемо змусити вас залишитися? - це не корисно, і я не думаю, що когось стосується, чому клієнт хоче закрити рахунок. Я піддався, коли вони скинули 40 євро на мій рахунок, і продовжив грати. Зараз чекаю 4 дні на зняття -

Автоматичний переклад.
cailindeas

Привіт, це, звичайно, не найкраща річ, якщо ви хочете закрити обліковий запис, але цього не відбувається, а казино спокушає вас грати. Я б сказав, що таку інформацію слід сприймати серйозно, і вони повинні розглянути її та спробувати закрити ваш обліковий запис, якщо ви цього хочете. Якщо ви все ще не можете закрити його, але хочете це зробити, ви можете зв’язатися з нашою командою скарг, яка спробує вам допомогти.

Щодо зняття грошей у казино, ми даємо їм 14 днів, щоб розібратися з усім важливим і надіслати вам гроші. Чи сказали вам у казино, чому минуло деякий час, а ви досі не отримали гроші? З іншого боку, я б не хвилювався, якщо це лише 4 дні, і ми побачимо, як воно буде.

Будь ласка, дайте мені знати, якщо дізнаєтеся щось нове.

Автоматичний переклад.

Не поспішайте подавати скаргу на веб-сайт за те, що він не закрив ваш обліковий запис. Гуру казино не бачать нічого поганого в цих жахливих жахливих методах. Вони фактично роблять це помилкою клієнтів. Якщо ви читаєте жахливі коментарі Radkas у цій темі

Автоматичний переклад.
Jacko138

Я б закликав вас не ображатися на когось із нас без потреби. Ми є адміністраторами форуму, і ми намагаємося допомогти порадами та порадити гравцям, що вони можуть робити у важкі часи.

У вашому випадку ви можете чітко зрозуміти, чому вам було неможливо допомогти: «Ми розглянули справу та виявили, що гравець не вказав чітко залежність від азартних ігор як причину самовиключення, що було вирішальним для нашого втручання. Ми порадили йому, як правильно подавати запит на самовиключення, і направили його до нашого інструменту допомоги у самовиключенні».

Якщо ви хочете закрити свій обліковий запис або самовиключити себе, тоді необхідно згадати про такі речі, і це також має бути в певній формі. Це не проста справа, і до неї слід серйозно поставитися з обох сторін.

Це все, що я можу вам сказати про це.

Автоматичний переклад.

Тож мені потрібна залежність від азартних ігор, щоб вони закрили мій рахунок???

Автоматичний переклад.

Я думаю, ти тут не правий

Автоматичний переклад.
Jacko138

Я б не сказав це зовсім так, тому що це неправда, але ми вже розглядали це раніше, згідно зі скаргою, ви сказали, що вам не подобається сторінка, і ви очікували, що ваш обліковий запис буде закрито або самовиключено. На жаль, це не те, що ви повинні робити в такому випадку, і Вероніка надала вам всю інформацію, яку могла. Я не впевнений, що ще вона мала зробити. 🙁

Автоматичний переклад.

Людям не потрібно бачити, що ти брешеш. Ви не розглядаєте скарги. Тому, будь ласка, припиніть, даючи людям надію. Мою скаргу не розглянули належним чином. Я благав, щоб мій обліковий запис самовиключили або закрили понад 50 разів. Це ненормальна та огидна поведінка, я повідомив про це комісару з азартних ігор Ірландії. Я також повідомляв про вас. Я не міг би чіткіше сформулювати свою електронну пошту, що хочу закрити свій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
Jacko138

Ну, тоді успіхів у вашій справі. Якщо ми нікому не допомагаємо, це ваша думка. Я думаю, що багато гравців не погодяться з вами, але оскільки жодна з ваших скарг не була вирішена через те, що ви перестали відповідати або були невиправдані, то я розумію, чому ви бачите це саме так. Як я вже сказав, я бажаю вам удачі.

Автоматичний переклад.

file

І вони продовжують надсилати мені електронні листи після того, як я назавжди самовиключений. Ви нічого не робите з цим. Огидно, що вони просто не мають кордонів. Я просив вашої допомоги більше місяця тому. Цей веб-сайт має хороший огляд. Вам має бути соромно за себе

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.