Привіт,
Думаю, найкраще було б пояснити різницю між самовиключенням і звичайним запитом на закриття облікового запису. Таке відчуття, що ваш брак знань призводить до неправильного розуміння.
«Тож сказати комусь, що ти не щасливий. Це не відповідає вимогам?» Ні, це не кваліфікується для негайного самовиключення.
Щоб назавжди закрити свій обліковий запис без будь-яких затримок через проблеми з азартними іграми, вам дійсно потрібно повідомити казино, що ви маєте справу з залежністю.
Якщо ви не можете поділитися цією інформацією, не чекайте належної відповіді. Інакше таким підходом можна легко зловживати. Навіть для залежних, і я не кажу про вас, потрібні чіткі кроки та зусилля, щоб правильно закрити їхні облікові записи.
Згідно зі скаргою, ви цього не зробили.
Я настійно рекомендую вам переглянути наш безкоштовний електронний курс під назвою «Advanced Insights: Safer Gambling»
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
Тож ви більше ніколи не повторите неправильних кроків, і це головне. Ми прагнемо зменшити потенційну шкоду через освіту. Якщо ви не знаєте, як на практиці працює середовище азартних ігор, я цілком розумію, що легко відчути, що наш підхід не має сенсу.
Висновок: сказати: «Привіт, я не задоволений. Хочу негайно закрити свій обліковий запис» — це поганий спосіб просити про постійне самовиключення через проблеми з азартними іграми.
Чи можете ви це врахувати? Сподіваюся, ти зможеш. Ми лише прагнемо допомогти вам зрозуміти, що відбувається.
Hello,
I think it would be best to explain the difference between Self-exclusion, and ordinary request for account closure. It feels like your lack of knowledge leads you to misunderstand.
"So telling someone that your not happy. Doesnt qualify?" No, it does not qualify for immediate self exclusion.
In order to permanently close your account without any delay due to problem gambling, you actually need to inform the casino you are dealing with the addicition.
If you can't share this information, do not expect a proper response. Otherwise, such an approach would be misused quite easily. Even for addicts, and I'm not speaking about you, it takes a precise step and effort to close their accounts the right way.
According to the complaint, you failed to do so.
I would strongly recommend you browse our free e-course called "Advanced Insights: Safer Gambling"
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
So you will never repeat the wrong steps again, and this is what matters. We aim to reduce potential harm through education. If you do not know how the gambling environment works practically, I totally understand that it's easy to feel that like our approach makes little sense.
Conclusion: Saying, "Hey, I'm not satisfied. Want to close my account immediately" is not a good way to ask for a permanent self exclusion due to having a gambling issue.
Can you please consider that? I hope you can. We only aim to help you understand what's going on.
Автоматичний переклад.