ФорумКазиноZotaBet Casino - загальне обговорення

ZotaBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
8666 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Doro42
1 рік тому

Привіт, чудово, що все просунулося вперед. 😊☘️

Мені цікаво, коли гроші надійдуть до вас, але я сподіваюся, що це буде якнайшвидше. Обов’язково повідомте нам, коли отримаєте його. Я буду чекати з нетерпінням.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!


просто швидке оновлення! Сьогодні всі гроші надійшли на мій рахунок! Так, це зайняло багато часу, але це спрацювало! Я справді щаслива!

Автоматичний переклад.
Doro42
1 рік тому

Отже, я бачу, у нас був щасливий вівторок. Ідеально, і я радий, що у вас більше не було хвилювань. 🎉😊

У будь-якому випадку, оскільки це зайняло близько 15 днів, ви думаєте, що ви збираєтеся залишитися тут, щоб грати в цьому казино, чи ви хочете знайти те, де можна швидше зняти гроші? 🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Після втрати 2000 євро я просто хотів закрити рахунок, і VIP-агент написав мені 7 разів із запитанням, чи хочу я залишитися!!! ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК, лише програші та «безкоштовні обертання» теж не приносять виграшів (50 безкоштовних обертань та виграш 6,00 євро).

Не робіть такої ж помилки!!! Крім того, казино заборонено в Німеччині!! Неважливо, в ЄС чи ні! Поверніть свої гроші!!!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Після втрати 2000 євро я просто хотів закрити рахунок, і VIP-агент написав мені 7 разів із запитанням, чи хочу я залишитися!!! ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК, лише програші та «безкоштовні обертання» теж не приносять виграшів (50 безкоштовних обертань та виграш 6,00 євро).

Не робіть такої ж помилки!!! Крім того, казино заборонено в Німеччині!! Неважливо, в ЄС чи ні! Поверніть свої гроші!!!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже дякую, тепер я граю

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Після втрати 2000 євро я просто хотів закрити рахунок, і VIP-агент написав мені 7 разів із запитанням, чи хочу я залишитися!!! ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК, лише програші та «безкоштовні обертання» теж не приносять виграшів (50 безкоштовних обертань та виграш 6,00 євро).

Не робіть такої ж помилки!!! Крім того, казино заборонено в Німеччині!! Неважливо, в ЄС чи ні! Поверніть свої гроші!!!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, пізніше ви дізналися, що казино не є законним у Німеччині? Що стосується закриття рахунку, тобі вдалося чи ні? Я вважаю, що казино має сприймати ці речі серйозно.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже дякую, тепер я граю

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, що ти мав на увазі тим, що написав? Як ви думаєте, ви підете туди, щоб пограти і спробувати це навіть після того, як гравець описав негативний досвід?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я зробив запит на зняття коштів, і zotabet не передає кошти

все ще очікує 3 дні


Автоматичний переклад.
business1
6 міс. тому

Привіт. Просто цікаво, чи ви вирішили проблему із запитом на зняття?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я зробив запит на зняття коштів, і zotabet не передає кошти

все ще очікує 3 дні


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте за пізню відповідь. Будь ласка, як у вас вийшло зняття? Сподіваюся, все пройшло добре.

Автоматичний переклад.
ivanmcml1
6 міс. тому

Я теж хочу почути новини.😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я теж хотів би почути новини. У мене такий же випадок. Через 3 дні з моменту зняття немає відповіді. Дуже дивно і непрофесійно.

Автоматичний переклад.
ivanmcml1
6 міс. тому

Ми говоримо про найперше виведення, чи у вас вже є досвід виведення тут?

Я намагаюся з’ясувати, чи слід очікувати певної перевірки, хоча я згоден, що казино має повідомити вас у першу чергу.

Можливо, за останні кілька годин була відповідь? Це було б доречно.

Так чи інакше, дайте нам знати, як у вас справи з отриманням грошей від ZotaBet.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я просто хочу повідомити людям, що цей веб-сайт не закриє ваш обліковий запис, скільки б разів ви не просили. Я порахував понад 50 разів, що ці люди є найгіршими, які ви можете мати в суспільстві. Я благав навіть виключити мій обліковий запис, але агент Річард відмовився мені допомогти. Я не можу повірити, що це дозволено в сучасному суспільстві. Я не очікую, що гуру казино це буде хвилювати, тому що ви завжди на боці букмекера. Але я хочу, щоб майбутні клієнти були в курсі

Автоматичний переклад.
Jacko138
6 міс. тому

Привіт, я думаю, що ви, ймовірно, маєте таку думку головним чином через свої скарги. Але в кожному чітко прописано, чому він був укладений і чому він так закінчився, і я не думаю, що ми станемо на чиюсь сторону. Ми намагаємося справедливо допомагати гравцям, але ми не можемо сліпо думати, що кожен, хто приходить сюди, правий, і ми зробимо для них усе.

Однак давайте перейдемо до вашої проблеми. Відповідно до того, що я знову прочитав у скарзі , ви опублікували кілька знімків екрана, і я дізнався від Вероніки, що єдине, що ви згадали, це те, що вам не подобається веб-сайт. Для мене це не схоже на запит на закриття облікового запису чи самовиключення. Якщо ви хочете зробити щось подібне, це має бути в певній формі, або це має бути зазначено, тому що ніхто не може зрозуміти, що ви хочете закрити обліковий запис з того, що ви говорите, що вам не подобається сайт.

Тож якщо ви справді хочете закрити обліковий запис, я думаю, вам потрібно це чітко вказати та написати електронний лист.

Я впевнений, що ти впораєшся з цим.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Зараз ви йдете по тонкій лінії! Я був би обережний, що ти скажеш далі. Веб-сайт повинен співпрацювати зі мною, коли я прошу самовиключення. Це закон. Я надсилав їм електронні листи понад 50 разів із проханням самовиключитися. Я вважаю тривожним те, що ви вважаєте це нормальною практикою. Що мені робити, якщо я прошу постійне самоізоляції, а вони не зроблять цього за мене? Просто прийміть це і рухайтеся далі. Це в основному те, що ви говорите.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я вже написав електронний лист із поясненням, на який час і чому хочу самовиключитися.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ви вважаєте це прийнятним? Це тільки сьогодні вранці. Це незаконно, що вони роблять, і я хочу, щоб вони припинили. І вони будуть. З вашою допомогою чи без file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Зараз ви йдете по тонкій лінії! Я був би обережний, що ти скажеш далі. Веб-сайт повинен співпрацювати зі мною, коли я прошу самовиключення. Це закон. Я надсилав їм електронні листи понад 50 разів із проханням самовиключитися. Я вважаю тривожним те, що ви вважаєте це нормальною практикою. Що мені робити, якщо я прошу постійне самоізоляції, а вони не зроблять цього за мене? Просто прийміть це і рухайтеся далі. Це в основному те, що ви говорите.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,

Думаю, найкраще було б пояснити різницю між самовиключенням і звичайним запитом на закриття облікового запису. Таке відчуття, що ваш брак знань призводить до неправильного розуміння.

«Тож сказати комусь, що ти не щасливий. Це не відповідає вимогам?» Ні, це не кваліфікується для негайного самовиключення.

Щоб назавжди закрити свій обліковий запис без будь-яких затримок через проблеми з азартними іграми, вам дійсно потрібно повідомити казино, що ви маєте справу з залежністю.

Якщо ви не можете поділитися цією інформацією, не чекайте належної відповіді. Інакше таким підходом можна легко зловживати. Навіть для залежних, і я не кажу про вас, потрібні чіткі кроки та зусилля, щоб правильно закрити їхні облікові записи.

Згідно зі скаргою, ви цього не зробили.

Я настійно рекомендую вам переглянути наш безкоштовний електронний курс під назвою «Advanced Insights: Safer Gambling»

https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈

Тож ви більше ніколи не повторите неправильних кроків, і це головне. Ми прагнемо зменшити потенційну шкоду через освіту. Якщо ви не знаєте, як на практиці працює середовище азартних ігор, я цілком розумію, що легко відчути, що наш підхід не має сенсу.

Висновок: сказати: «Привіт, я не задоволений. Хочу негайно закрити свій обліковий запис» — це поганий спосіб просити про постійне самовиключення через проблеми з азартними іграми.

Чи можете ви це врахувати? Сподіваюся, ти зможеш. Ми лише прагнемо допомогти вам зрозуміти, що відбувається.




Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Отже, коли я прошу самовиключення? Вони не повинні питати мене про причину?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого