ГоловнаФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення

 від xSerious169
|
33 996 переглядів 223 відповідей |
|
1 2...12
Тут ви можете обговорити ZeusGlory Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, я зареєструвався в цьому казино вчора і протестував його один раз.


Депозити були оброблені швидко, і я вважаю, що тут є хороший вибір ігор.


Однак у мене є проблема з грою Play N' Go Rise of Merlin.

Я отримав безкоштовні обертання зі ставкою 2,50 євро та виграв загалом 225 євро.

Однак кредит так і не був записаний на мій гаманець.

Я звернувся в службу підтримки, яка написала провайдеру гри.


Через кілька годин мені сказали, що я нібито скористався функцією азартної гри одразу після безкоштовних обертань і програв. Ймовірно, це було б причиною, чому гроші не були зараховані на мій рахунок.


Однак я цього не зробив. Після моєї перемоги я продовжив грати в звичайному режимі, не активувавши жодної функції.


Зараз служба підтримки надіслала запит на відео від постачальника. Я дуже сподіваюся, що це питання вирішиться, тому що ці звинувачення абсолютно не відповідають дійсності.


Можливо, я можу ще щось зробити, щоб довести це?

Чи може хтось мені тут допомогти?

Автоматичний переклад.

Привіт, Паскаль

Проблему вирішено. Ми негайно зв’язалися з постачальником, щоб вирішити проблему. Постачальник підтвердив, що це проблема з його боку. Ми негайно повернули виграну суму та повідомили про це гравця. Дякую за ваше терпіння, паскаль, і я радий, що справа була вирішена, і ви задоволені результатом 🙂

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino

Привіт, це правильно. Дякуємо за швидку допомогу.

Автоматичний переклад.

Чудове казино для гри зі швидким виведенням коштів, Дякую

7 тисяч у моїй кишені


Автоматичний переклад.
reybon

Привіт, Рейбон! Ми раді бачити, що ви задоволені своїм вибором казино! 🙂 Ми докладемо всіх зусиль, щоб продовжувати вдосконалюватись для наших гравців.

Автоматичний переклад.

file Я зареєструвався та вніс депозит через LTC, і через 30 хвилин очікування нарешті показується, що його підтверджено в моєму гаманці, але не було зараховано на мій рахунок. Я кілька разів писав у службу підтримки, чекав відповіді щонайменше двадцять хвилин і нічого. Я починаю дратуватися, тому мені потрібен хтось, щоб це виправити, інакше я залишатиму погані відгуки на всіх відповідних сайтах..

Змінено
Автоматичний переклад.
kbdallas22

Привіт kbdallas22,


Зараз проблему вирішено, і бонус застосовано. Проблема полягала в тому, що користувач активував бонус для валюти USDTT і зробив депозит в іншій валюті, що спричинило плутанину. Ми активували бонус для kbdallas22 і почали грати без проблем. Дякуємо за вибір Zeusglory

Автоматичний переклад.

Будьте обережні, ліцензія казино підроблена, і, мабуть, більшість ігор теж. і вони брехуни!!

Автоматичний переклад.
papanoel63

Ви, можливо, говорите з власного досвіду? Ми не можемо підтвердити таку інформацію, і не дуже розумно писати подібні звинувачення без жодних доказів. Якщо ви можете якось довести це і вам потрібна наша допомога, будь ласка, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Опубліковано papanoel63 приховано
Причина: Образливий вміст

filefilefile

Змінено
Автоматичний переклад.
papanoel63

Привіт papanoel63,

Мені шкода, що ви так ставитеся до нашого казино. Але правда полягає в тому, що ви робили депозити, виграли близько 2500 євро, а потім втратили кошти в ігрових автоматах і ніколи не намагалися вивести свої виграші. Потім, коли ви втратили суму, ви попросили нас відшкодувати суму та звинуватили нас у тому, що ми використовуємо підроблені ігри тощо. Ми намагалися пояснити все через електронну пошту та чат. Але замість того, щоб домовитися, ви знову і знову звинувачуєте нас неіснуючими звинуваченнями.


Знову ж таки, ми ніколи не обіцяли, що відшкодуємо вам суму, яку ви втратили в слотах.


Я щиро сподіваюся, що ми зможемо припинити брехливі звинувачення та рухатися далі.


З найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
Опубліковано papanoel63 приховано
Причина: Образливий вміст
Опубліковано papanoel63 приховано
Причина: Образливий вміст

filefile

Змінено
Автоматичний переклад.
Опубліковано papanoel63 приховано
Причина: Образливий вміст

Я бачу, ти дуже розпалився. Я бачу, що ви спілкувалися з казино. Ну, як сказала Ромі, якщо у вас є такі підозри, ви маєте можливість подати нам скаргу і підтвердити це, тому що без цього це лише розмови.

Тут я додаю посилання, де ви можете написати і підтвердити свою думку доказами.

Щодо казино, яке обіцяє вам відшкодування, чи є у вас збережена розмова, коли ви говорите, що це так?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

я намагаюся подати скаргу, але мене не можуть кинути .казино вкрало мої виграші 2000 євро без сумніву !так, вони пообіцяли відшкодувати, у мене є докази.

Автоматичний переклад.

завантаження скарги не працює. вона продовжує буферизуватися

Автоматичний переклад.
papanoel63

Шановний Халіл,

Хочу зазначити, що вам все ще заборонено повертатися на цей форум або подавати додаткові скарги заздалегідь. Багато ваших попередніх облікових записів було забанено. Тому я вас знову баню.

Виходячи з інформації, яку я отримав від представника казино, вашим основним наміром було відшкодування. Отже, принаймні для мене, ваша поведінка є грубо несправедливою, і цього ми намагаємося уникати, особливо у вашому випадку.


Змінено
Автоматичний переклад.
1 2...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого