ФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від xSerious169
|
781 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZeusGlory Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Привіт, я зареєструвався в цьому казино вчора і протестував його один раз.


Депозити були оброблені швидко, і я вважаю, що тут є хороший вибір ігор.


Однак у мене є проблема з грою Play N' Go Rise of Merlin.

Я отримав безкоштовні обертання зі ставкою 2,50 євро та виграв загалом 225 євро.

Однак кредит так і не був записаний на мій гаманець.

Я звернувся в службу підтримки, яка написала провайдеру гри.


Через кілька годин мені сказали, що я нібито скористався функцією азартної гри одразу після безкоштовних обертань і програв. Ймовірно, це було б причиною, чому гроші не були зараховані на мій рахунок.


Однак я цього не зробив. Після моєї перемоги я продовжив грати в звичайному режимі, не активувавши жодної функції.


Зараз служба підтримки надіслала запит на відео від постачальника. Я дуже сподіваюся, що це питання вирішиться, тому що ці звинувачення абсолютно не відповідають дійсності.


Можливо, я можу ще щось зробити, щоб довести це?

Чи може хтось мені тут допомогти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, Паскаль

Проблему вирішено. Ми негайно зв’язалися з постачальником, щоб вирішити проблему. Постачальник підтвердив, що це проблема з його боку. Ми негайно повернули виграну суму та повідомили про це гравця. Дякую за ваше терпіння, паскаль, і я радий, що справа була вирішена, і ви задоволені результатом 🙂

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
3 міс. тому

Привіт, це правильно. Дякуємо за швидку допомогу.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чудове казино для гри зі швидким виведенням коштів, Дякую

7 тисяч у моїй кишені


Автоматичний переклад.
reybon
3 міс. тому

Привіт, Рейбон! Ми раді бачити, що ви задоволені своїм вибором казино! 🙂 Ми докладемо всіх зусиль, щоб продовжувати вдосконалюватись для наших гравців.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file Я зареєструвався та вніс депозит через LTC, і через 30 хвилин очікування нарешті показується, що його підтверджено в моєму гаманці, але не було зараховано на мій рахунок. Я кілька разів писав у службу підтримки, чекав відповіді щонайменше двадцять хвилин і нічого. Я починаю дратуватися, тому мені потрібен хтось, щоб це виправити, інакше я залишатиму погані відгуки на всіх відповідних сайтах..

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
kbdallas22
2 міс. тому

Привіт kbdallas22,


Зараз проблему вирішено, і бонус застосовано. Проблема полягала в тому, що користувач активував бонус для валюти USDTT і зробив депозит в іншій валюті, що спричинило плутанину. Ми активували бонус для kbdallas22 і почали грати без проблем. Дякуємо за вибір Zeusglory

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Будьте обережні, ліцензія казино підроблена, і, мабуть, більшість ігор теж. і вони брехуни!!

Автоматичний переклад.
papanoel63
1 тиждень тому

Ви, можливо, говорите з власного досвіду? Ми не можемо підтвердити таку інформацію, і не дуже розумно писати подібні звинувачення без жодних доказів. Якщо ви можете якось довести це і вам потрібна наша допомога, будь ласка, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Опубліковано papanoel63 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
1 тиждень тому

filefilefile

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
papanoel63
1 тиждень тому

Привіт papanoel63,

Мені шкода, що ви так ставитеся до нашого казино. Але правда полягає в тому, що ви робили депозити, виграли близько 2500 євро, а потім втратили кошти в ігрових автоматах і ніколи не намагалися вивести свої виграші. Потім, коли ви втратили суму, ви попросили нас відшкодувати суму та звинуватили нас у тому, що ми використовуємо підроблені ігри тощо. Ми намагалися пояснити все через електронну пошту та чат. Але замість того, щоб домовитися, ви знову і знову звинувачуєте нас неіснуючими звинуваченнями.


Знову ж таки, ми ніколи не обіцяли, що відшкодуємо вам суму, яку ви втратили в слотах.


Я щиро сподіваюся, що ми зможемо припинити брехливі звинувачення та рухатися далі.


З найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
Опубліковано papanoel63 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Опубліковано papanoel63 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
1 тиждень тому

filefile

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому
Опубліковано papanoel63 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
1 тиждень тому

Я бачу, ти дуже розпалився. Я бачу, що ви спілкувалися з казино. Ну, як сказала Ромі, якщо у вас є такі підозри, ви маєте можливість подати нам скаргу і підтвердити це, тому що без цього це лише розмови.

Тут я додаю посилання, де ви можете написати і підтвердити свою думку доказами.

Щодо казино, яке обіцяє вам відшкодування, чи є у вас збережена розмова, коли ви говорите, що це так?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

я намагаюся подати скаргу, але мене не можуть кинути .казино вкрало мої виграші 2000 євро без сумніву !так, вони пообіцяли відшкодувати, у мене є докази.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

завантаження скарги не працює. вона продовжує буферизуватися

Автоматичний переклад.
papanoel63
1 тиждень тому

Шановний Халіл,

Хочу зазначити, що вам все ще заборонено повертатися на цей форум або подавати додаткові скарги заздалегідь. Багато ваших попередніх облікових записів було забанено. Тому я вас знову баню.

Виходячи з інформації, яку я отримав від представника казино, вашим основним наміром було відшкодування. Отже, принаймні для мене, ваша поведінка є грубо несправедливою, і цього ми намагаємося уникати, особливо у вашому випадку.


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого