ГоловнаФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від xSerious169
|
25 452 переглядів 223 відповідей |
|
1 2 3...12
Опубліковано papanoel63 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Опубліковано papanoel63 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
7 міс. тому

Уже 3-й день не могу вывести средства,верификацию прошёл,они утверждают что я чей то мультиаккаунт,утверждают что я был зарегестрирован через айпи которая запрещена в их стране,я гражданин Германии,документы тоже гражданина Германии,из за айпи они не хотят выплачивать и утрверждают что я якобы мультиаккаунт,но это явно не причина чтобы они не выплачивали мне мой выигрышь,по этой причине они не хотят мне выводить и обвиняют в мультиаккаунте,попрошу помочь так как они обманывают меня и других пользователей.Теперь они мне заблокировали аккаунт так как я тут написал о них отзыв который их не удовлетворяет,не советую тут играть!

filefile

Змінено автором 7 міс. тому
lolz2001z
7 міс. тому

Привіт, lolz2001z,


Мені шкода, що це сталося так, після того, як ви погодилися в чаті Zeusglory, що ви не праві, після того як ми надали докази Multiaccounting і продовжили публікувати тут інформацію, яка вводить в оману та є неправильною.


Я поділюся деталями нижче (чат російською мовою, але я поділюся вмістом тут):


Користувач спочатку зареєструвався в Азербайджані під ім’ям користувача: azeri2112z і зміг внести депозит через Crypto. Ми пояснили користувачеві, що Азербайджан входить до числа заборонених юрисдикцій на Zeusglory, і повернули внесену суму.


Потім користувач продовжив реєстрацію іншого облікового запису та завантажив підроблений ідентифікатор (відділ боротьби з шахрайством розглянув це)

Коли ми сповістили користувача, що він використовував декілька облікових записів на нашому веб-сайті (за допомогою VPN) і намагався підтвердити обліковий запис за допомогою чужого ідентифікатора, про що він зізнався в чаті (див. зображення нижче)


file


А тепер ви намагаєтеся ввести в оману інших гравців, це неприйнятно.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Уже 3-й день не могу вывести средства,верификацию прошёл,они утверждают что я чей то мультиаккаунт,утверждают что я был зарегестрирован через айпи которая запрещена в их стране,я гражданин Германии,документы тоже гражданина Германии,из за айпи они не хотят выплачивать и утрверждают что я якобы мультиаккаунт,но это явно не причина чтобы они не выплачивали мне мой выигрышь,по этой причине они не хотят мне выводить и обвиняют в мультиаккаунте,попрошу помочь так как они обманывают меня и других пользователей.Теперь они мне заблокировали аккаунт так как я тут написал о них отзыв который их не удовлетворяет,не советую тут играть!

filefile

7 міс. тому

Привіт, я бачу, що казино прокоментувало ваш пост і всю справу. Ну як це, ти відкрив інший рахунок? Я переклав скріншот, але бачу лише підтвердження того, що ви зізналися, але я не знаю, що саме. Це порушення правил казино, тому в таких ситуаціях я не здивуюся, якщо ваш виграш заберуть. Особливо, якщо ви отримали депозит під час реєстрації в першому обліковому записі. Чи використовували ви VPN, щоб уникнути будь-яких неприємностей?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт Джаро, я також надам знімки екрана, які підтверджують, що користувач використовує VPN:


filefile


Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
7 міс. тому

Дякую за роз'яснення, я думаю, що якщо у гравця є якісь об'єктивні скарги, в цьому немає нічого поганого, але в цьому випадку є можливість це пояснити, і якщо він вважає, що він не помилився або не зламався будь-які правила, тоді він має шанс захиститися. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Мне обещали помочь и вывести средства если я признаюсь что я мультиаккаунт,поэтому я рассчитывая на это сказал что я мультиаккаунт,хотя я даже не понимаю о ком они говорят.Что насчёт моего айпи то я работаю онлайн,сейчас я нахожусь в Азербайджане соответсвенно у меня был их айпи,но я не гражданин этой страны,даже проходя верификацию я загрузил свои документы гражданина Германии,который не запрещен у них на сайте,учитывая всё это они не имеют право отбирать мой выигрышь и не выплачивать,думаю игроки которые увидят мой отзыв поймут что они придераються ко всем мелочям лишь бы не выплатить честно выигранные деньги,на помощь тут я и не рассчитываю но я хочу чтобы все игроки увидели как они обманывают и находят причины неуместные лишь бы обвинить и не выплатить)Всем спасибо за внимание

Змінено автором 7 міс. тому
lolz2001z
7 міс. тому

Привіт, lolz2001z,


Це знову неправильна інтерпретація розмови між вами та нашим представником чату,


Наш представник чату (Анна) сказала вам, що вона не давала такої обіцянки, я можу поділитися історією чату, яка підтверджує те, що я сказав вище. Вона також пояснила всі подробиці справи. І що Multiaccointing заборонено на Zeusglory. Навіть якщо вам повернули кошти на ваш перший рахунок, ми вас про все попередили та пояснили всі деталі.


Я сподіваюся, що ми зможемо завершити цю розмову тут.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
7 міс. тому

она сказала что мы можем договориться) То есть намекнула чтобы я удалил отзыв отсюда и она мне поможет вывести средства,как думаете это нормально?

7 міс. тому

Спочатку я був дуже задоволений цим казино.

Тоді я хотів добитися самовиключення зі свого облікового запису через залежність від азартних ігор, яке не було проведено належним чином.

Тоді я попросив відшкодувати мої депозити та збитки. Тоді казино відповіло, що вони будуть раді почекати деякий час, а потім розкажуть мені, як ми можемо працювати разом.

Відтоді, на жаль, мене ігнорують, і я більше не отримую відповіді на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мне обещали помочь и вывести средства если я признаюсь что я мультиаккаунт,поэтому я рассчитывая на это сказал что я мультиаккаунт,хотя я даже не понимаю о ком они говорят.Что насчёт моего айпи то я работаю онлайн,сейчас я нахожусь в Азербайджане соответсвенно у меня был их айпи,но я не гражданин этой страны,даже проходя верификацию я загрузил свои документы гражданина Германии,который не запрещен у них на сайте,учитывая всё это они не имеют право отбирать мой выигрышь и не выплачивать,думаю игроки которые увидят мой отзыв поймут что они придераються ко всем мелочям лишь бы не выплатить честно выигранные деньги,на помощь тут я и не рассчитываю но я хочу чтобы все игроки увидели как они обманывают и находят причины неуместные лишь бы обвинить и не выплатить)Всем спасибо за внимание

7 міс. тому

Якщо ви вважаєте, що щось неправильно використали проти вас або що ви нічого не зробили погано, ви маєте можливість довести це, подавши скаргу, яка є безкоштовною. Наша команда розслідує все, тому це все, що я скажу.

Якщо ви зацікавлені, просто натисніть тут.

Але якщо ви усвідомлюєте, що порушили правила, то це буде не на місці.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Спочатку я був дуже задоволений цим казино.

Тоді я хотів добитися самовиключення зі свого облікового запису через залежність від азартних ігор, яке не було проведено належним чином.

Тоді я попросив відшкодувати мої депозити та збитки. Тоді казино відповіло, що вони будуть раді почекати деякий час, а потім розкажуть мені, як ми можемо працювати разом.

Відтоді, на жаль, мене ігнорують, і я більше не отримую відповіді на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, тож у вас ще немає закритого облікового запису та ви не самовиключені? Ви повідомили казино, що у вас така проблема, і згадали їм про це?

Якщо у вас все ще є проблема, ви можете подати скаргу, і наша команда також спробує вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
elnur20011
7 міс. тому

Привіт Elnur20011,


Документи вимагає відділ боротьби з шахрайством. Це не звичайна процедура на Zeusglory, але це також не звичайний випадок. У нас було кілька облікових записів, зареєстрованих у Киргизстані, які стверджували, що вони німецького походження, тому ми повинні перевірити. Ми також проводимо перевірку за допомогою інструментів, які ми повинні перевірити для мультиаккаунтингу. Коли все буде очищено, ми можемо продовжити перевірку та виведення коштів.


Ви також можете переглянути огляд вище, це був той самий випадок з користувачем, з Киргизстану, який стверджував, що він німецький житель міста. Тому, щоб не нагрівати розмову, просто надайте потрібні документи, пройдемо перевірку та продовжимо.



Спасибі за розуміння.

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я зробив перший депозит у цьому казино вчора, зв’язався з чатом служби підтримки, перш ніж вони навіть змогли почати зі мною розмовляти, весь веб-сайт не працює. Я не знаю, що сталося, я не знаю, чи зробив я щось не так. Я також не отримав контактної інформації від цього казино. Хтось може допомогти мені з цим?


Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pumba2022
7 міс. тому

Можливо, ви перевіряли у свого інтернет-провайдера? Чи могло це бути на їхньому боці, цікаво? У мене це працює добре.🤷‍♀️

Я перевірю в нашій групі даних, чи все добре працює в Нідерландах. Будь ласка, тримайте нас в курсі ситуації.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, я навіть пробував на різних пристроях, але нічого не працює.

Автоматичний переклад.
Pumba2022
7 міс. тому

Дякуємо за швидку відповідь. Я вже передав інформацію нашій групі даних, і вони перевірять, у чому може бути проблема. Ми повідомимо вас якомога швидше.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я навіть пробував на різних пристроях, але нічого не працює.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Наша команда даних перевірила казино, і там міг бути короткий збій. Тепер це працює для вас? Тут все добре.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт!


Так, це було вирішено, з мого боку все гаразд!

Автоматичний переклад.
1 2 3...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого