ФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

9 міс. тому від xSerious169
|
21109 переглядів 223 відповідей |
|
12 3 4...12
Pumba2022
5 міс. тому

Гей, це чудово. Спасибі за інформацію. Можливо, у вас є якийсь досвід роботи в цьому казино, яким ви хотіли б поділитися з нами?😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Чи хтось користується цим сайтом із позитивним результатом, будь ласка, допоможіть. Я зробив депозит через Visa понад 2 години тому, але він досі не відображається. Після того, як мій перший депозит був миттєвий, це викликає у мене занепокоєння. Я зв'язався зі службою підтримки, і мені здається, що вони не дуже допомагають ... чи доводилося комусь чекати і як довго?

Автоматичний переклад.
Kerrybelle
5 міс. тому

Привіт KerryBelle,


Будь ласка, зв’яжіться з нами через чат, і ми подбаємо про те, щоб проблему було вирішено якомога швидше.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Кредит додано, тому зараз проблем немає

Автоматичний переклад.
Kerrybelle
5 міс. тому

Чудово, я бачу, що казино допомогло вам вирішити цю проблему.

Ви знаєте, де була проблема?

Крім того, якщо ви отримаєте досвід і зіграєте тут, ви можете повідомити мені, як все пройшло і чи вдалося вам виграти. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я не впевнений, що сталося. Я виграв невелику суму, але зіграв, оскільки я ще не повністю підтверджений, і я обмежую свої витрати, але я оновлю досвід, але факт, що вони, здається, готові вирішити та спілкуватися, є 1 позитивним. Ще не бачив занадто багато негативу

Автоматичний переклад.
Kerrybelle
5 міс. тому

Так, я думаю, що це важливо для багатьох гравців, і це було б важливо для мене також.

Тому я буду чекати наступного оновлення та досвіду. Я дуже вірю, що вони будуть хорошими. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Абсолютно ненадійне казино.

Я чекав відповіді від співробітника служби підтримки «Лукас» 2 місяці. Я, мабуть, надіслав 5 електронних листів і поставив запитання, але жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
xSerious169
5 міс. тому

Привіт, яка конкретна відповідь вам потрібна і що ви мали з Лукасом, якщо я можу знати? Два місяці – це надто довго чекати, і я б збентежений, особливо якщо ви кілька разів безуспішно намагалися зв’язатися з ними. Чи є щось, з чим вам потрібна допомога чи, можливо, ще потрібна?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Йшлося про повернення коштів. Мені сказали, що вони зв’яжуться зі мною щодо цього.


Але мене просто ігнорують.

Автоматичний переклад.
xSerious169
5 міс. тому

Отже, ви ще нічого не навчилися, до вас ніхто не дійшов. На основі чого мало бути відшкодування? Чи думали ви про те, щоб подати скаргу, щоб ми розібралися в ситуації та спробували вам допомогти? 🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я більше не граю в цьому казино через те, що попросив їх закрити мій рахунок, оскільки в той час я відчував, що занадто багато граю в азартні ігри. На щастя, їхня служба підтримки клієнтів негайно закрила мій обліковий запис, вони зробили це дуже професійно. Крім того, коли я робив ставки в цьому казино, мушу визнати, я знайшов його чудовим, ігри були веселими, рулет був моїм улюбленим, а виплати за зняття грошей були надзвичайно швидкими! Це було кілька місяців тому, але я відчував, що вони заслуговують на мій позитивний відгук, і щоб інші могли побачити, що це безпечне та надійне казино для азартних ігор.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я чекав на відкликання

4020 фунтів стерлінгів. Сказали, що надана мною банківська картка не працює. Я пояснив, що ви не можете платити гроші на кредитну чи дебетову картку у Великобританії. Оплата має здійснюватися міжнародним банківським переказом. Лукас сказав мені спробувати другу картку, я сказав йому, що це не спрацює, і ми втрачаємо час, але я спробував, і це не спрацювало. Потім Лукас зник і сказав, що я повинен колись отримати свої гроші. Не чути. Анна в чаті каже мені поговорити з Лукасом, я надсилаю йому електронний лист, а він мене ігнорує. Тому відправляю повідомлення wattsapp на номер телефону

Внесено до списку афілійованих осіб і показало цій людині все, що відбувається. Сказали, що керівництво розбереться. Тепер ця людина мене ігнорує. Приблизно тиждень тому мені сказали, що я 17 у черзі, а 5 днів тому я був наступним. Звісно нічого не чув.


Майкл був дуже грубим, дивіться доданий скріншот.


На скріншоті нижче показано, як Лукас каже мені, що я отримаю свої гроші... тож давайте всі разом порахуємо, скільки часу потрібно, щоб отримати їх від сьогодні (середа, 26 червня) file


Тепер я не той, хто дозволив би щось подібне. Я чекаю відповіді тут або електронною поштою від zeus glory, і я оновлю на форумі чесний огляд того, що станеться далі та скільки часу потрібно, щоб отримати моє відкликання...

file



Автоматичний переклад.
Anonymized630
5 міс. тому

...скільки часу минуло до отримання коштів?

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
5 міс. тому

Привіт, Зевс Глорі, чи не хотів би ти прокоментувати мій огляд, який я тут опублікував

Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

шкода це чути, друже, просто щоб заспокоїти вас, з мого досвіду, коли я грав з ними, вони на 100% безпечні та надійні, служба підтримки іноді трохи повільно відповідає, але ми повинні цього очікувати, оскільки вони не знаходяться у Великобританії. я, як і ти, мала таку саму проблему, зняття коштів не можна надіслати назад на дебетову картку, і це потрібно здійснювати безпосередньо через банківський переказ, але тут у мене були ті самі проблеми, що й у вас, компанія, з якою я здійснював банківські операції час (chase UK) не дозволяв надсилати міжнародні платежі на мою дебетову картку, що було головним болем, але, на щастя, у мене був інший банківський рахунок у hsbc, який приймав міжнародні платежі, і я мав два окремих зняття, одне з них було зроблено протягом 48 годин (але це були вихідні), тому я очікував, що це буде так повільно, інший був надісланий протягом приблизно 6 годин. вони 100% виплатять вам ваш виграш, просто переконайтеся, що ви повністю верифіковані, також спробуйте скористатися банком, який приймає міжнародні платежі з-за кордону. На жаль, знову ж таки, я завжди стикаюся з певними проблемами, як і ви, здебільшого тому, що ми завжди ризикуємо, коли ми живемо в Британії та граємо в казино в інших частинах світу, але вони цілком законні, просто іноді повільні та мають справу з великою кількістю клієнтів, і оскільки вони, здається, досить невелике казино, я не думаю, що у них є робоча сила, щоб мати справу з усіма цими клієнтами одночасно або за короткий проміжок часу. ось список банків, які приймають міжнародні платежі, тому гроші не повинні бути проблемою, щоб дістатися до вас. Barclays✅Barclays--✅HSBC---✅Lloyds---✅---Національний---✅Natwest

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized630
5 міс. тому

Привіт Wasim,

Дуже мило з вашого боку, що зв’язалися зі мною, мій обліковий запис було повністю підтверджено за перші 48 годин, це було єдине, що вони зробили швидко. Я надіслав їм електронною поштою мої міжнародні банківські реквізити для HSBC, як ви, фінансовий відділ, виплатили? Все, що я постійно чув від Лукаса, було скоро, скоро, скоро. Ви мали справу з Лукасом? file

Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

немає проблем, я насправді не можу пригадати про Лукаса, я здебільшого мав справу з тим хлопцем Майклом, іноді він був трохи дивним, хоча знову ж таки, це могло бути причиною мовного бар’єру, але вони точно можуть розмовляти з тобою грубо іноді. коли я коли-небудь запитував про час зняття платежів, я здебільшого отримував повідомлення про те, що "ми виплачуємо нашим клієнтам по одному, тому це список очікування, а ви (5-й) у черзі, тому це схоже на систему черги, але як Я сказав вище, платежі для мене були досить швидкими, як тільки я вирішив свою банківську проблему, hsbc буде працювати ідеально, тепер вони мають ваші дані, я думаю, ви отримаєте гроші протягом 24 годин, оскільки це не будній день лише електронною поштою, але ви також повинні надіслати їм всю цю банківську інформацію через їхню підтримку в чаті на сайті.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я надав їм міжнародні банківські реквізити 7 днів тому й досі чекаю. Також надіслав мої банківські реквізити в чат 7 днів тому, а також на їхні дві електронні адреси 7 днів тому.

Як вам вдалося вивести готівку, ви залишили свій баланс у гаманці, а вони перевели його звідти вручну міжнародним банківським переказом?


Давайте відраховувати дні до мого вилучення.....

Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

о, справді? тоді це досить довго! Вам не потрібно розповідати мені, але просто цікаво, чи це велика сума грошей, яку ви намагаєтеся зняти? якщо так... я не дуже здивований, як і більшість цих казино, вони завжди ненавидять виплачувати дрібні суми, правда, вони, як правило, трохи тягнуть, але ви отримаєте кошти в якийсь момент, це точно, вони мають повну ліцензію та досі мають добру репутацію, яку, я впевнений, хочуть зберегти. так, в основному це має працювати саме так, вони можуть зробити це вручну за допомогою наданих вами банківських реквізитів і просто вручну зняти їх із свого боку з балансу вашого рахунку. так, давайте подивимось, буде цікаво побачити, скільки днів це займе, пам’ятайте про це, коли збираєтесь дати їм чесний огляд тут!

Автоматичний переклад.
12 3 4...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого