ФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

9 міс. тому від xSerious169
|
21146 переглядів 223 відповідей |
|
1...3 4 5...12
5 міс. тому

Ви подали офіційну скаргу до речі на casinoguru? не впевнений, чи є у вас чи ні, але якщо ні, то вам слід або зачекайте поки що, але якщо є, то переконайтеся, що ви зробили це в правильному розділі, у розділі скарг.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну, я щойно надіслав Анні електронний лист у чати з усіма знімками екрана, а також Лукасу на свою електронну адресу та дві інші електронні адреси, тож вони не можуть сказати, що не знають про проблему та мій огляд і скаргу тут. І я буду оновлювати це з тим, що станеться далі та скільки часу це займе.

спочатку це було 2120 фунтів стерлінгів, але я скасував транзакцію, щоб спробувати іншу картку (як мені сказали), зіграв і виграв ще 1900 фунтів стерлінгів. Отже, моє зняття становить 4020 фунтів стерлінгів. Якби вони заплатили мені, коли я просив, їм довелося б заплатити лише 2120 фунтів стерлінгів. Але зараз це 4020 фунтів. Але поки ці гроші не надійдуть на мій рахунок, вони нульові, тому що це лише цифри на екрані

Автоматичний переклад.
Anonymized630
5 міс. тому

Так, я також подав офіційну скаргу в розділ скарг

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я більше не граю в цьому казино через те, що попросив їх закрити мій рахунок, оскільки в той час я відчував, що занадто багато граю в азартні ігри. На щастя, їхня служба підтримки клієнтів негайно закрила мій обліковий запис, вони зробили це дуже професійно. Крім того, коли я робив ставки в цьому казино, мушу визнати, я знайшов його чудовим, ігри були веселими, рулет був моїм улюбленим, а виплати за зняття грошей були надзвичайно швидкими! Це було кілька місяців тому, але я відчував, що вони заслуговують на мій позитивний відгук, і щоб інші могли побачити, що це безпечне та надійне казино для азартних ігор.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт!

Я хотів повідомити вам, як чудово, що ви надали таке ретельне резюме. Я також вдячний за відгуки користувачів. Ви безумовно є цінним членом цієї спільноти, і ми дуже цінуємо вашу допомогу іншим!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я чекав на відкликання

4020 фунтів стерлінгів. Сказали, що надана мною банківська картка не працює. Я пояснив, що ви не можете платити гроші на кредитну чи дебетову картку у Великобританії. Оплата має здійснюватися міжнародним банківським переказом. Лукас сказав мені спробувати другу картку, я сказав йому, що це не спрацює, і ми втрачаємо час, але я спробував, і це не спрацювало. Потім Лукас зник і сказав, що я повинен колись отримати свої гроші. Не чути. Анна в чаті каже мені поговорити з Лукасом, я надсилаю йому електронний лист, а він мене ігнорує. Тому відправляю повідомлення wattsapp на номер телефону

Внесено до списку афілійованих осіб і показало цій людині все, що відбувається. Сказали, що керівництво розбереться. Тепер ця людина мене ігнорує. Приблизно тиждень тому мені сказали, що я 17 у черзі, а 5 днів тому я був наступним. Звісно нічого не чув.


Майкл був дуже грубим, дивіться доданий скріншот.


На скріншоті нижче показано, як Лукас каже мені, що я отримаю свої гроші... тож давайте всі разом порахуємо, скільки часу потрібно, щоб отримати їх від сьогодні (середа, 26 червня) file


Тепер я не той, хто дозволив би щось подібне. Я чекаю відповіді тут або електронною поштою від zeus glory, і я оновлю на форумі чесний огляд того, що станеться далі та скільки часу потрібно, щоб отримати моє відкликання...

file



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,

Чекати більше 11 днів, мабуть, дуже складно, і персонал казино обов’язково повинен це вирішити.

Хоча я припускаю, що ви очікували б негайної відповіді з нашого боку, подання скарги було мудрим рішенням. Дайте йому ще кілька днів; у нас є свої процедури. Хоча я усвідомлюю, що час наближається, я все ж сподіваюся, що ви отримаєте гроші до того, як скарга розгорнеться.

У будь-якому разі ви перевіряли це питання у своєму банку?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Привіт

У Великій Британії єдиний спосіб надіслати гроші з-за кордону — це міжнародний банківський переказ. Я сказав це Зевсу Глорі та неодноразово давав їм свої банківські реквізити на всі чотири їхні електронні адреси та в чаті, щоб ви були в курсі та мати мої банківські реквізити

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Будь ласка, мені приємно писати такі відгуки та надавати вам та іншим якомога більше інформації про власний досвід у цих казино. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

У Великій Британії єдиний спосіб надіслати гроші з-за кордону — це міжнародний банківський переказ. Я сказав це Зевсу Глорі та неодноразово давав їм свої банківські реквізити на всі чотири їхні електронні адреси та в чаті, щоб ви були в курсі та мати мої банківські реквізити

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Розумію. Дякую тобі.

Можливо, я не пояснив чітко, але я хотів знати, чи ви розглядали це питання безпосередньо у своєму банку. Запитувати, чи може хтось із вашого банку підтвердити, що з їхнього боку все гаразд.

Не те, щоб я турбував вас безглуздими запитаннями, але я бачив, що казино вказало, що у вашому банку є проблема. Я подумав, що варто перевірити. Це все.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будь ласка, мені приємно писати такі відгуки та надавати вам та іншим якомога більше інформації про власний досвід у цих казино. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Просто чудово, нам пощастило, що ви нас знайшли.

Тепер, коли я думаю про це... Як ви насправді дізналися про Casino Guru? Це мій особистий інтерес, і вам, звичайно, не потрібно відповідати 😀

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Привіт.

Вони говорили про те, що проблема з банком полягає в тому, що вони не приймають зняття коштів на кредитну або дебетову картку, чого вони не розуміють (я казав їм багато разів). У Великобританії це неможливо щоб отримати будь-які гроші безпосередньо на банківську картку, вони повинні пройти через банк. - тому це має бути міжнародний банківський переказ. З банком немає жодних проблем, і якщо вони переведуть кошти на мій банківський рахунок разом із даними, які я їм надав, тоді гроші надійдуть одразу.


У них є все необхідне для того, щоб заплатити мені, вони підтвердили, що знають, як їм потрібно заплатити мені, -- але вони все ще не зробили цього.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

😀 Ось уже багато років, перш ніж я намагався зареєструватися в будь-якій онлайн-букмекерській конторі/казино, я завжди заходив у Google і вводив відгуки (назва казино), і випадково з’явився веб-сайт casinoguru, і після власного дослідження , я виявив, що casino guru є дуже сильним надійним джерелом і заслуговує довіри, коли йдеться про надання правильної інформації та відгуків про казино! я люблю це, це чудово

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну, як сказано, я буду оновлювати. Команді чату знадобилося 23 години, щоб відповісти мені, і додаю те, що сказала Анна. Вона сказала, що повідомить департамент і останню інформацію... давайте подивимося, яка ця остання інформація...... Я оновлю її ще раз, коли вона повернеться до мене.... досі не отримала відповіді з 4 електронних адрес AMD звичайно, нічого від менеджера Лукаса, який повинен це розібрати file

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

Ну, як я вже сказав, щоразу триматиму вас у курсі

....це відповідь, яку я (нарешті) отримав після того, як мене ігнорували протягом 3 днів.


Привіт Метью,


Як я вже говорив раніше, ми можемо надіслати кошти на ваш банківський рахунок, але це потребує часу. Ви можете робити все, що вважаєте за потрібне, але на це потрібен час. Я оновлю вас, щойно буде оновлення.


З найкращими побажаннями,


Лукас Мерет


Так як ви можете оновлювати без оновлення. Йому вдалося заплатити іншій особі з Великобританії міжнародним банківським переказом, і він був виплачений протягом 48 годин, а потім через 6 годин... Отже, Zeus Casino, чому я все ще чекаю після 11 днів????? HSBC так навіть той же банківський рахунок.


Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

Дуже дивно, з особистої думки, я думаю, що вони просто не поспішають через велику суму грошей, про яку ми говоримо, коли мені заплатили, це було лише приблизно 200 фунтів стерлінгів максимум. Але сьогодні банківський переказ/переказ потрібно виконувати досить швидко, оскільки ми живемо в сучасний час, і такі речі, як банківські перекази, справді виконуються миттєво

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я думаю, я витрачаю час, сподіваючись, що я пограю ще трохи і програю гроші на одній із їхніх ігор. Якщо так, то вони марнують усім час і дошкуляють мені без будь-якої причини, але ні, я не чіпаю ці гроші, не ризикую їх втратити, тому вони могли б так само взятися і заплатити мені... як я кажу Я повідомлятиму оновлення, доки не отримаю кошти.

Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

Я б так сказав, що це звичайна тактика, яку використовують багато букмекерів, вони сподіваються, що чим довше вони відкладатимуть події, тим більша ймовірність, що вам стане нудно, і ви набриднете чекати, а потім знову зіграєте в азартні ігри. Будьте сильними і просто почекайте, принаймні зараз ви знаєте, з якими головними болями ви можете зіткнутися в майбутньому, якщо знову виграєте велику суму

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вище наведено розмову, яку я мав у понеділок з одним із менеджерів у Zeus Glory, але знову лише слова, тому що ця особа не допомогла та зникла

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вище це повідомлення одне, якщо менеджери з zeus glory надіслали мені в неділю та понеділок... з тих пір ніхто не відповів!!! Смішно, що

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого