ГоловнаФорумКазиноZetCasino - загальне обговорення

ZetCasino - загальне обговорення

 від gocedelcev00000
|
13 876 переглядів 45 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити ZetCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, я роблю виведення з zetcasino. У мене є 3 зняття 250 євро, 500 євро та 40 євро. 7 днів я чекаю виведення, що робити, чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
gocedelcev00000

Привіт, ти вже пройшов KYC? Яку інформацію ви отримали від казино? Я пропоную запитати живу підтримку.

Зверніть увагу, що навіть 14 днів є нормальними, залежно від того, як швидко казино перевірить та обробить платіж.

Автоматичний переклад.

Так, я надсилаю всю інформацію про свою особистість, і це каже, що я чекаю 3 дні, працює, я чекаю 5 і не маю жодної відповіді. У п'ятницю мені присилають лише 40 євро. для іншого зняття я чекаю 10 днів і не маю жодної відповіді забрати його в очікуванні, що я зробив, і ще один зняти з 1000 євро і маю баланс 6000 євро, і я боюся за свої гроші, можливо, це шахрайство???

Автоматичний переклад.
gocedelcev00000

Привіт. Це, мабуть, дуже незручно, але часто запитуйте в чаті. Будьте наполегливі, але ввічливі. Ви отримали перший платіж – це добре.

Поділіться всіма новинами.

Автоматичний переклад.

Так, я отримую 4 зняття, я роблю зараз нові 3 вилучення, подивимося, що станеться

Автоматичний переклад.
gocedelcev00000

Приємно бачити, що ви вже отримали частину свого виграшу. Це звучить багатообіцяюче.

Автоматичний переклад.

Так, я отримую 4 зняття, я роблю зараз нові 3 вилучення, подивимося, що станеться

Автоматичний переклад.

Привіт.

Чи отримували ви якісь додаткові зняття коштів, будь ласка?

чи все гаразд?

Автоматичний переклад.

Це злодії, які мені вже відмовили в оплаті, я переробив, але вони просять у мене багато документів, які я вже надсилав.

Я просто сподіваюся, що виведення, здійснене вдруге, буде успішним з часом очікування 10 днів

Автоматичний переклад.
chefmaxf10

Здравствуйте,

певна причина, чому їм потрібні додаткові документи.

Вони щось тобі розказували?

Автоматичний переклад.

Правда, я пишу з ними з 2020 року, вони запитали, що документи на початку були в порядку

Потім при виведенні попросили підтвердити надісланий рахунок і все було добре

Тепер вони просять у мене документи, вони анулюють мій виграш, не вказавши мені поважної причини, зрештою я був роздратований, я хочу втратити свої гроші, але я більше ніколи не буду з ними грати, вони шахраї, вони постійно надсилають мені електронні листи, але я ні більше відповідати

Колись чат працював, де вони давали вам усі пояснення, тепер це також не працює

Вони вирішили почати шахрайство людей

Автоматичний переклад.
chefmaxf10

Привіт,

Мушу сказати, що я дуже розгублений. Це казино заслужило дуже хорошу репутацію, тому я припускаю, що на це має бути якась причина.

Наскільки я зрозумів, вас двічі успішно перевірили, і тепер це більше не працює.

Якщо вас перевірили кілька років тому, зараз це може бути вся проблема. Вам просто потрібно довести, що це все ще ви, і це неможливо зробити без вашої співпраці.

Я б порадив вам зв’язатися з казино.

Зараз на кону ваш виграш, тож давайте спробуємо.


Автоматичний переклад.

Вибачте, якщо я навіть надіслав чек, щоб підтвердити, що я маю зробити більше

Тоді, коли одна перезавантажується і витікає, проблем не виникає.

Давай, забудьмо, що вони злодії, або вони роблять все, щоб змусити вас відтворити виграш, можливо, до скоєного зняття, можливо, вони платять, але це так, щоб обдурити людей

Вони, безперечно, втратили хорошого клієнта

Нехай їдуть до ......

Автоматичний переклад.
chefmaxf10

Таке рішення, безумовно, залежить від вас.

Сподіваюся, ви знайдете казино, яке вам більше підходить, можливо, вам варто спробувати використовувати криптовалюти. Принаймні, ви можете уникнути підтвердження способу оплати.



Автоматичний переклад.

Я нічого не відчуваю, є більш серйозні платформи, де можна грати, де платять і не ламають коробки

Автоматичний переклад.

Окрім того, що я повідомляю про zetcasino на всіх сайтах, де я можу це зробити, тепер це питання принципу

Автоматичний переклад.
chefmaxf10

Ви повинні подати скаргу . Просто натисніть там.

Якщо касіон зробив щось не так, ми уточнимо.

Не соромтеся доводити свій принцип 🙂.

Змінено
Автоматичний переклад.

Але я мав на увазі безпосередньо для тих, хто надає ліцензії Curacoa, це потрібен час, але я знайду спосіб

Автоматичний переклад.

Після стількох запитів вони нарешті обробили мій відкликання, але документи все ще не гарні

Принаймні це

Автоматичний переклад.
chefmaxf10

Дякую за оновлення. Для мене це звучить досить дивно. Документи мають бути достатньо якісними, щоб надіслати вам зняття та підтвердити ваш обліковий запис, або вони недостатньо якісні, тому казино доведеться запитати їх знову.

Якщо ви отримаєте всі гроші, які намагалися зняти, то хто змусить вас надіслати потрібний їм документ?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого