Я зареєстрований у Zetcasinio протягом 3 місяців, мені, чесно кажучи, довелося боротися, щоб не перебільшувати, точно 15 разів за мої виграні гроші, які мені неправильно написали кілька разів по 100 євро, це казино перебільшено погане в системі , будь то казино чи спортивні ставки, у мене на сьогоднішній день є більше 10 000 євро, як тільки ви вносите невеликі суми, vip-підтримка більше не працює, обслуговування клієнтів непривітне, без поваги та завжди готове відповісти завченими виправданнями. Я завжди вносив кошти через giropay і це з іншого облікового запису, який мені не належить, тому моє запитання полягає в тому, що я можу зробити, це був онлайн-акаунт мого батька, і я зареєстрований на своє ім’я, у мене був досвід із чимось подібним, відповідно відповідно до закону, без депозиту від accept other name це правильно, і що я можу зробити, щоб повернути гроші?
I've been registered with Zetcasinio for 3 months, I honestly had to fight not to exaggerate, definitely 15 times for my won money, which was not well written to me several times €100 of euros, this casino is exaggeratedly bad in the system, whether casino or sports betting, I have more to this day than €10,000 as soon as you deposit small amounts, the vip support is no longer active, the customer service is unfriendly, no respect and always ready to answer with memorized excuses. I've always deposited via giropay and that from another account that doesn't belong to me so my question is what can I do that was my father's online account and I'm registered with my name has an experience with something like that, according to the law, no deposit from accept another name is that correct and what can I do to get the money back?
Ich bin seit 3 Monate bei Zetcasinio registriert, ich musste ungelogen nicht zu übertreiben, bestimmt 15 mal um mein gewonnenen Geld kämpfen was mir nicht gut Geschrieben wurde mehrmals 100€ von Euros dieses Casino ist übertrieben schlecht im System ob Casino oder Sportwetten habe bis heute mehr als 10.000 € eingezahlt sobald man kleine Beträge einzahlt ist das vip support nicht mehr aktiv gleich das Kundenservice unfreundlich kein Respekt und immer mit auswendig gelernt ausreden bereit zu antworten. Ich habe immer über giropay eingezahlt und das von einem anderen Konto was nicht mir gehört also meine frage ist was kann ich tun das war das onlinekonto von meinem vater und ich bin mit meinem namen registriert hat einer erfahrung bei sowas die dürften laut Gesetz keine Einzahlung von anderen namen annehmen stimmt das und was bleibt mir übrig wieder an das geld zukommen?