ФорумКазиноZetCasino - загальне обговорення

ZetCasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від gocedelcev00000
|
11287 переглядів 45 відповідей |
|
12 3
9 міс. тому

Шановна Радко,


Я показав вам, що в самому казино стверджується, що як для стримерів, так і для звичайних гравців діють однакові правила. Стримери — це розважальні гравці, оскільки вони можуть і роблять виведення коштів.

Що стосується ліцензії на казино, яку ви згадали, я запитав її безпосередньо в самому казино, але вони її не надають.

Крім того, на їхньому сайті немає логотипу ліцензії. Якщо у вас є номер ліцензії, було б непогано вказати його.

Я вже деякий час прошу відновити мою справу, і я відкрито закликаю Zetcasino зайняти позицію перед усіма.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добрий день. Станом на сьогодні Zetcasino досі не зв’язався зі мною.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добрий день,

Я писав на електронну пошту близько 10 разів, але ніхто мені не відповідає та не дає відгуку. З іншого боку, я грав нормально. У мене є підтвердження депозитів, електронні листи на мою електронну адресу з підтвердженням зняття депозиту. Буквально наступного дня, коли я спробував увійти в казино, мені сказали, що в моїй країні азартні ігри в цьому казино заборонені (лише через кілька годин після виграшу 320 євро). Тому я вважаю, що мене ошукали. Я не встиг перевірити рахунок за допомогою інформації про свій депозит, і я не думаю, що вони також зі мною зв’яжуться. Чому тоді вони дозволяють мені грати за кілька годин до цього, а потім блокують доступ?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт і дякую за цю інформацію.

Звичайно, казино може обмежити будь-яку країну, щоб запобігти юридичним проблемам, але ваш активний баланс має бути виплачений вам у звичайному режимі, і лише після цього пристойне казино закриє ваш рахунок через вищезгадане обмеження.

З іншого боку, я знайшов у скарзі дещо інше оновлення:

«На наступний день після того, як я отримав доступ, я дізнався, що в Іспанії цей веб-сайт закрито через те, що він є незаконним казино. Тому я не можу отримати доступ до нього з жодного браузера, і тому я не можу ні на що претендувати».

Тож мені здається, що казино не заблокувало вас зі свого боку. Швидше за все, це був ваш інтернет-провайдер.

На жаль, щоб зробити це правильно, і я маю на увазі, щоб дати вам можливість зняти свої гроші, нам потрібен хтось із казино, щоб відповісти. 🤔


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Шановна Радко,


Я показав вам, що в самому казино стверджується, що як для стримерів, так і для звичайних гравців діють однакові правила. Стримери — це розважальні гравці, оскільки вони можуть і роблять виведення коштів.

Що стосується ліцензії на казино, яку ви згадали, я запитав її безпосередньо в самому казино, але вони її не надають.

Крім того, на їхньому сайті немає логотипу ліцензії. Якщо у вас є номер ліцензії, було б непогано вказати його.

Я вже деякий час прошу відновити мою справу, і я відкрито закликаю Zetcasino зайняти позицію перед усіма.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Шановний гравець,

«Я показав вам, що саме казино стверджує, що як для стримерів, так і для звичайних гравців діють однакові правила. Стрімери — це розважальні гравці, оскільки вони можуть і роблять виведення грошей».

Так, терміни однакові, але ви все ще не можете зрозуміти, що ті самі правила можуть застосовуватися по-різному в конкретних ситуаціях.

Звичайні гравці не відкладають бонусні раунди, не рекламують свої сесії та не грають з величезною кількістю «грошей». Це, до речі, дуже поширені практики стримерів.

Я б сказав, що якщо ви не граєте як звичайний гравець, ви повинні бути готові до того, що вас визнають гравцем іншого типу, що може призвести до порушення тих самих правил.

«Щодо ліцензії на казино, про яку ви згадали, я запитав її безпосередньо у самого казино, але вони її не надають».

Ліцензія Antilephone не працює таким чином. Навіть якщо служба підтримки надала URL-адресу валідатора, це не працюватиме. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)

Додаткові пояснення тут 👈

«Крім того, на їхньому сайті немає логотипу ліцензії. Якщо у вас є номер ліцензії, було б непогано вказати його».

Як пояснено, перевірка працює інакше.

«Я вже деякий час прошу відновити мою справу, і я відкрито закликаю Зеткасіно зайняти позицію перед усіма».

Відверто кажучи, команда розгляду скарг дуже зайнята, але я впевнений, що зрештою вони зв’яжуться з вами.

Що стосується казино, я сумніваюся, що якісь докази будуть представлені публічно. Це було б дуже незвично, оскільки пояснення процесу означає, що інші можуть скористатися цими знаннями, що обмежило б здатність казино виявляти шахрайські дії. Подивимося, що буде далі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім, я виграв понад 14 000 євро в казино Rabidi NV, а саме Zetcasino.


Як завжди, після внесення депозиту я зіграв у бонусну гру, за допомогою якої я виграв 30 євро бонусного кредиту.

Я вже виграв на ньому кілька тисяч євро, які мені завжди виплачували. (На жаль, максимум 500 євро на день.) Я завжди виконував умови бонусу, ставив суму принаймні 50 разів, і все завжди було задовільним.


У неділю я виграв понад 14 000 євро з бонусним балансом у 30 євро. Тоді я виконав умови бонусу, і гроші були зараховані на мій баланс реальних грошей.


Тоді я подав запит на зняття 500 євро і хотів зняти ще 500 євро наступного дня. Коли я побачив, що з мого рахунку було знято 14 122,50 євро.

для зняття коштів і хотів зняти 500 євро наступного дня. Коли я побачив, що з мого рахунку було знято 14 122,50 євро.

Тоді я написав у службу підтримки, і мені дали відповідь, що з мене зняли гроші, тому що я скасував депозит. Що просто неправда.

Тоді я написав у службу підтримки, і мені дали відповідь, що з мене зняли гроші, тому що я скасував депозит. Що просто неправда.

Потім я почав новий чат і запитав іншого співробітника. Потім він сказав мені, що ви можете виграти максимум у п’ять разів більше, ніж сума бонусу. Отже, за 30 євро, 150 євро.

Мене попросили ознайомитися з умовами. І раптом фактично в умовах було саме це твердження.

Але я знаю, що це не може бути правдою, оскільки, як я вже сказав, я вже кілька разів вигравав суми понад 1000 євро за допомогою цього бонусного кредиту в 30 євро, який також був мені виплачений.


Коли я знову спробував увійти, мій обліковий запис було заморожено або закрито. І я більше не отримую жодних повідомлень від команди підтримки ні електронною поштою, ні в чаті.


Знаєш, що тут можна робити? Я граю в казино п'ять років і жодного разу не було проблем. Як я вже сказав, навіть коли я виграв багато грошей із бонусом, він був виплачений. Тепер я виграв дуже велику суму, а казино заперечує та стверджує, що я порушив умови.


що ти можеш зробити

Автоматичний переклад.
Snippah
3 міс. тому

Привіт,

Перш за все я маю зазначити, що було б краще знати точні умови, пов’язані з бонусом.

Зі свого досвіду я вважаю дуже цікавим дозволити таку високу суму зняття такого бонусу, але, як я вже сказав, важливі умови.

З іншого боку, у мене немає причин не довіряти вам, коли ви кажете, що раніше знімали більші суми з того самого бонусу. Не кажучи вже про зміну правил. Я вважаю, що цю ситуацію слід досліджувати далі. Якщо ви згодні, я настійно раджу дотримуватися цих інструкцій 👈, де пояснюється, як працює процес.

Зберіть і вставте туди всі повідомлення, знімки екрана та доступну інформацію, і наші спеціалісти спробують розібратися в цьому.

Вам цікаво спробувати?


Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого