Шановний гравець,
«Я показав вам, що саме казино стверджує, що як для стримерів, так і для звичайних гравців діють однакові правила. Стрімери — це розважальні гравці, оскільки вони можуть і роблять виведення грошей».
Так, терміни однакові, але ви все ще не можете зрозуміти, що ті самі правила можуть застосовуватися по-різному в конкретних ситуаціях.
Звичайні гравці не відкладають бонусні раунди, не рекламують свої сесії та не грають з величезною кількістю «грошей». Це, до речі, дуже поширені практики стримерів.
Я б сказав, що якщо ви не граєте як звичайний гравець, ви повинні бути готові до того, що вас визнають гравцем іншого типу, що може призвести до порушення тих самих правил.
«Щодо ліцензії на казино, про яку ви згадали, я запитав її безпосередньо у самого казино, але вони її не надають».
Ліцензія Antilephone не працює таким чином. Навіть якщо служба підтримки надала URL-адресу валідатора, це не працюватиме. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Додаткові пояснення тут 👈
«Крім того, на їхньому сайті немає логотипу ліцензії. Якщо у вас є номер ліцензії, було б непогано вказати його».
Як пояснено, перевірка працює інакше.
«Я вже деякий час прошу відновити мою справу, і я відкрито закликаю Зеткасіно зайняти позицію перед усіма».
Відверто кажучи, команда розгляду скарг дуже зайнята, але я впевнений, що зрештою вони зв’яжуться з вами.
Що стосується казино, я сумніваюся, що якісь докази будуть представлені публічно. Це було б дуже незвично, оскільки пояснення процесу означає, що інші можуть скористатися цими знаннями, що обмежило б здатність казино виявляти шахрайські дії. Подивимося, що буде далі.
Dear player,
"I have shown you that the casino itself states that both streamers and regular players have the same rules. Streamers are entertainment players as they can and do make withdrawals."
Yes, the terms are the very same, yet what you still fail to comprehend is that the very same rules may be applied differently based on concrete situations.
Casual players don't postpone bonus rounds, do not advertise their sessions, and do not play with a huge amount of "money." Those are, by the way, very common streamers' practices.
I'd say, if you don't play like an ordinary player, you must be ready to be recognized as a different kind of player, which may result in violating the very same rules.
"As for the casino license you mentioned, I have requested it directly from the casino itself, and they do not provide it."
The Antilephone license does not work like this. Even if the support provided the validator's URL, it won't work. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Further explanation is here 👈
"Additionally, there is no logo of the license on their site. If you have the license number, it would be nice to mention it."
As explained the validation works differently.
"I have been asking for my case to be reopened for a while now, and I openly call on Zetcasino to take a stance in front of everyone."
Frankly, the Complaint Team is very busy, but I'm sure they will get back to you eventually.
As for the casino, I doubt any evidence will be publicly presented. That would be very unusual because explaining the process means others may take advantage of this knowledge, which would limit the casino's ability to detect fraudulent activities. Let's see what happens next.
Автоматичний переклад.