2 р. тому
Тут ви можете обговорити ZetCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я роблю виведення з zetcasino. У мене є 3 зняття 250 євро, 500 євро та 40 євро. 7 днів я чекаю виведення, що робити, чи можете ви мені допомогти?
Hello i make withdraw from zetcasino i have 3 withdrawls 250euro,500euro and 40 euro 7 days i wait for my withdraw what to do can you help me?
Привіт, ти вже пройшов KYC? Яку інформацію ви отримали від казино? Я пропоную запитати живу підтримку.
Зверніть увагу, що навіть 14 днів є нормальними, залежно від того, як швидко казино перевірить та обробить платіж.
Hello, have you already passed KYC? What information did you get from the casino? I would suggest asking the live support.
Please note that even 14 days are ok, depending on how quickly the casino verifies and processes the payment.
Так, я надсилаю всю інформацію про свою особистість, і це каже, що я чекаю 3 дні, працює, я чекаю 5 і не маю жодної відповіді. У п'ятницю мені присилають лише 40 євро. для іншого зняття я чекаю 10 днів і не маю жодної відповіді забрати його в очікуванні, що я зробив, і ще один зняти з 1000 євро і маю баланс 6000 євро, і я боюся за свої гроші, можливо, це шахрайство???
Yes i send all my personality information and this say me wait 3 days works i wait 5 and dont have any answer. On friday they send me only 40 euro. for another withdraw i wait 10 days and dont have any answer withdraw its on pending i made and another withdraw with 1000 euro and have balance 6000 euro and i am scared for my money maybe its scam???
Привіт. Це, мабуть, дуже незручно, але часто запитуйте в чаті. Будьте наполегливі, але ввічливі. Ви отримали перший платіж – це добре.
Поділіться всіма новинами.
Hello. It must be very inconvenient, even so, ask the live chat frequently. Be persistent but polite. You got the first payment - that's good.
Share all the news.
Приємно бачити, що ви вже отримали частину свого виграшу. Це звучить багатообіцяюче.
It's great to see you already received a part of your winnings. That sounds promising.
Це злодії, які мені вже відмовили в оплаті, я переробив, але вони просять у мене багато документів, які я вже надсилав.
Я просто сподіваюся, що виведення, здійснене вдруге, буде успішним з часом очікування 10 днів
They are thieves who have already refused me a payment, I redid it but they ask me for a lot of documents that I have already sent before.
I just hope that the withdrawal made for the second time is successful with waiting times of 10 days
Sono dei ladri mi hanno già rifiutato un pagamento l'ho rifatto ma mi chiedono un sacco di documenti che ho già inviato in precedenza.
Spero solo che vada a buon fine il prelievo fatto già x la seconda volta con tempi di attesa di 10 giorni
Здравствуйте,
певна причина, чому їм потрібні додаткові документи.
Вони щось тобі розказували?
Hello,
there must be some reason why they need additional documents, I'm sure.
Did they tell you something?
Правда, я пишу з ними з 2020 року, вони запитали, що документи на початку були в порядку
Потім при виведенні попросили підтвердити надісланий рахунок і все було добре
Тепер вони просять у мене документи, вони анулюють мій виграш, не вказавши мені поважної причини, зрештою я був роздратований, я хочу втратити свої гроші, але я більше ніколи не буду з ними грати, вони шахраї, вони постійно надсилають мені електронні листи, але я ні більше відповідати
Колись чат працював, де вони давали вам усі пояснення, тепер це також не працює
Вони вирішили почати шахрайство людей
The truth I have been writing with them since 2020 they asked me the documents at the beginning sent were fine
Then at a withdrawal they asked me to verify the account sent and everything was fine
Now they ask me for documents they cancel my winnings without giving me a valid reason in the end I was annoyed I want to lose my money but I will never play with them again they are scammers they send me emails all the time but I am not answering anymore
Once the live chat worked where they gave you all the explanations now that doesn't work either
They decided to start scamming bastard people
La verità sono iscritto con loro dal 2020 mi hanno chiesto i documenti all'inizio inviati andavano bene
Poi ad un prelievo mi hanno chiesto la verifica del conto inviata e andava tutto bene
Adesso mi chiedono documenti mi cancellano la vincita senza darmi una motivazione valida alla fine mi sono scocciato li voglio perdere i soldi ma non giocherò mai più con loro sono dei truffatori mi inviano mail di continuo ma non sto rispondendo più
Una volta funzionava la live chat dove ti davano tutte le spiegazioni ora non va neanche quella
Hanno deciso di iniziare a truffare la gente bastardi
Привіт,
Мушу сказати, що я дуже розгублений. Це казино заслужило дуже хорошу репутацію, тому я припускаю, що на це має бути якась причина.
Наскільки я зрозумів, вас двічі успішно перевірили, і тепер це більше не працює.
Якщо вас перевірили кілька років тому, зараз це може бути вся проблема. Вам просто потрібно довести, що це все ще ви, і це неможливо зробити без вашої співпраці.
Я б порадив вам зв’язатися з казино.
Зараз на кону ваш виграш, тож давайте спробуємо.
Hello,
I must say I'm quite confused. This casino earned a very good reputation so I'd assume that there must be some reason.
As far as I get it you were successfully verified two times and now it does not work anymore.
If you were verified a few years back it may be the whole problem now. You just need to prove it is still you and it can't be done without your cooperation.
I'd advise you to get in touch with the casino.
Your winnings are at stake now, so let's give it a try.
Вибачте, якщо я навіть надіслав чек, щоб підтвердити, що я маю зробити більше
Тоді, коли одна перезавантажується і витікає, проблем не виникає.
Давай, забудьмо, що вони злодії, або вони роблять все, щоб змусити вас відтворити виграш, можливо, до скоєного зняття, можливо, вони платять, але це так, щоб обдурити людей
Вони, безперечно, втратили хорошого клієнта
Нехай їдуть до ......
Sorry if I even sent a paycheck to verify that I have to do more
Then when one reloads and leaks there are no problems.
Come on, let's forget they are thieves or they do everything to make you replay the winnings maybe to the umpteenth withdrawal maybe they pay but that's how it is to cheat people
They have certainly lost a good customer
Let them go to f .......
Scusa se ho mandato addirittura na busta paga per verificare che sono io che devo fare più
Poi quando uno ricarica e perde non ci sono problemi .
Dai lasciamo stare sono dei ladri o fanno di tutto per farti rigiocare la vincita forse all'ennesimo prelievo forse pagano ma così è truffare la gente
Sicuramente hanno perso un buon cliente
Che se ne vadano a f.......
Таке рішення, безумовно, залежить від вас.
Сподіваюся, ви знайдете казино, яке вам більше підходить, можливо, вам варто спробувати використовувати криптовалюти. Принаймні, ви можете уникнути підтвердження способу оплати.
Well, it's definitely up to you to make such a decision.
Hope you will find a casino that suits you better, maybe you should try using cryptocurrencies instead. A least you could avoid a payment method verification.
Я нічого не відчуваю, є більш серйозні платформи, де можна грати, де платять і не ламають коробки
I don't feel anything there are more serious platforms where to play where they pay and don't break the boxes
Non provo proprio nulla ci sono piattaforme più serie dove giocare dove pagano è non rompono le scatole
Окрім того, що я повідомляю про zetcasino на всіх сайтах, де я можу це зробити, тепер це питання принципу
Apart from the fact that I report zetcasino on all the sites where I can do it, it is now a matter of principle
A parte che segnalo zetcasino su tutte i sito dove posso farlo ormai è na questione di principio
Ви повинні подати скаргу . Просто натисніть там.
Якщо касіон зробив щось не так, ми уточнимо.
Не соромтеся доводити свій принцип 🙂.
You should submit the complaint. Just click there.
If the casion did something wrong, we will clarify.
Feel free to prove your principle 🙂.
Але я мав на увазі безпосередньо для тих, хто надає ліцензії Curacoa, це потрібен час, але я знайду спосіб
But I meant directly to those who grant curacoa licenses it will take time but I will find a way
Ma io intendevo direttamente a chi concede le licenze curacoa ci metterò tempo ma troverò il modo
Після стількох запитів вони нарешті обробили мій відкликання, але документи все ще не гарні
Принаймні це
After so many requests they finally processed my withdrawal but still the documents are not good
At least this
Dopo tante richieste finalmente hanno elaborato il mio prelievo ma comunque i documenti non vanno bene
Almeno questo
Дякую за оновлення. Для мене це звучить досить дивно. Документи мають бути достатньо якісними, щоб надіслати вам зняття та підтвердити ваш обліковий запис, або вони недостатньо якісні, тому казино доведеться запитати їх знову.
Якщо ви отримаєте всі гроші, які намагалися зняти, то хто змусить вас надіслати потрібний їм документ?
Thanks for the update. It sounds quite strange to me. The documents should be good enough to send you the withdrawal and verify your account or they're not good enough so the casino would need to request them again.
If you receive all the money you tried to withdraw, then who's going to force you to send the document they want?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.