Рецидив і витратив 24 тисячі за 5 годин. Я приречена. Тепер мені потрібно почати спочатку. Проблема в тому, що вони були зроблені через Mastercard.
Relapsed and spent 24k in 5 hours. I am doomed. Now i need to start over. Problem is, these were made via mastercard.
Також отримав електронний лист від Niko-technologies, у якому говориться про те саме «ми не ідентифікуємо вас як клієнта», хоча в моїх банківських виписках чорним по білому написано Nikotpf*.
Хтось має успіх у тому, що компанії говорять їм це?
Also had an email now from Niko-technologies saying the same generic bull "we don't identify you as a customer" even though on my bank statements in black and white it says Nikotpf*.
Is anyone having any success with companies saying that to them?
У моєму списку транзакцій було зазначено «NIKOTPF», а в моїй виписці — «NIKOTPF*21Mastery LTD».
On my transaction list it said "NIKOTPF" but on my statement it said "NIKOTPF*21Mastery LTD
Чи є nikotpf просто платіжним процесором? Чи потрібно мені зв’язуватися з кожним із імен після nikotpf*
So are nikotpf just a payment processor?, do I need to get in touch with each of the names after nikotpf*
Те саме сталося зі мною, ха-ха. Роллетто сказав, що мене заблокували в основному "по справедливій причині", тому так, вони деффо віддалися, для мене ще більше масла у вогонь. Як ви знайшли їхні банки? Чи не могли б ви поділитися цією інформацією, оскільки я відчуваю, що GoldenBet на мотузках, і мені просто потрібно трохи більше, щоб вони провалилися.
The exact same thing happened to me haha. Rolletto said i was blocked basically "just cause" so yeah they have deffo given themselves away, more fuel to the fire for me. How did you find their banks? Could you possibly share that info as i feel ive got GoldenBet on the ropes and just need a little more to make them cave in.
Думаю, у вас є 520 днів на незаконні операції
I think you have 520 days for illegal transactions
Так, це дивно, тому що я скаржився на Velobet раніше, і вони не заблокували мої облікові записи на своїх дочірніх сайтах, доки я не надіслав цей електронний лист у різні установи! Мої були банківські перекази, і я шукав код сортування/номер рахунку, вказаний у моїй виписці з Revolut, який відстежував ClearBank, який є банком зазначеного продавця (Falcora Finance). Якщо ваші транзакції були картковими, то я не знаю, як банки вписуються в це, оскільки я не досліджував, вибачте.
Yes, it’s odd because I complained to Velobet before and they didn’t block my accounts on their sister sites until I sent this email CC’ing different institutions! Mine were bank transfers and I searched the sort code/account number shown on my Revolut statement which traced back to ClearBank which is the bank of the named merchant (Falcora Finance). If yours were card transactions then I don’t know how banks fit into that as not something I’ve researched, I’m sorry.
Привіт, я знайшов контакт для luminexaa, він вам ще потрібен чи ви вирішили?
Hi, I found the contact for luminexaa, do you still need it or have you solved it?
Ciao, io ho trovato il contatto per luminexaa, ti serve ancora o hai risolto?
Мої також були банківськими переказами! Я надіслав електронний лист ClearBank і Falcora, ClearBank відповіли мені протягом 24 годин і сказали, що вони не пов’язані з Falcora, дивно!
Mine were also bank transfers! I emailed ClearBank and Falcora, ClearBank got back to me within24 hours and said they had no affiliation with Falcora, weird!
Як, ч**ба, ти можеш втратити стільки за цей час, тобі потрібна серйозна допомога! де це було, вони платять лише близько 7500 фунтів стерлінгів на місяць, більшість з них вам пощастить отримати їх знову, вам потрібно отримати належну допомогу
How the f**k can you lose that much in that time you need serious help ! where was this they only pay out about £7500 a month most of them you will be lucky to get it back again you need to get proper help bud
Подав кілька суперечок як шахрайство до двох окремих банків. Будемо оновлювати інформацію про те, що відбувається. Не хотів йти по маршруту товарів і послуг, боячись отримати відмову через те, що вони дізнаються, що це для азартних ігор.
Submitted multiple disputes as fraud to two separate banks of mine. Will update on what happens. Didn't want to go down the goods and services route in fear of being rejected due to them finding out its for gambling.
Я просто хочу підтвердити свої заяви про шахрайство... це спрацювало. Bank of America став на мій бік без запитань, і Bovada закрив мій рахунок. Перемога/Виграш. Я повернув приблизно 1 тис. доларів.
I just want to follow up on my fraud claims....it worked. Bank of America took my side no questions asked and Bovada closed my account. Win/Win. I got back around $1k.
Співчуваю, здається, неможливо отримати регрес за допомогою банківських переказів, чи не так? Так, Falcora та ClearBank були безнадійними, вони просто надіслали копію/вставку про GDPR і сказали мені зв’язатися з моїм банком, щоб вони могли «пройти через офіційні канали», що є абсолютно марною порадою, коли ваш банк Revolut і повний співробітників, які також можуть бути ботами!
I feel for you, it feels impossible to get any recourse with bank transfers doesn’t it? Yeah Falcora and ClearBank have been hopeless, they just send a copy/paste about GDPR and tell me to contact my bank so they can ‘go through the official channels’ which is utterly useless advice when your bank is Revolut and full of staff who might as well be bots!
Гей, я впевнений, що він засмучений. Це його подорож. У вас теж стався рецидив, Павле... нам усім потрібна допомога! ❤️🙏
Hey, I am sure he is upset. This is his journey. You relapsed too Paul... we all need help! ❤️🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.