Привіт, хлопці, це революція. Я відкликав 1 платіж на круглу суму 500, і на 45 день продавець не відповідав, тому відшкодування було оброблено. Потім я здійснив 6 окремих платежів на загальну суму приблизно 550 фунтів стерлінгів, і через 45 днів продавець не відповідав. Кілька разів переслідував їх, спілкувався з менеджерами, подав скаргу тощо. Але тепер вони кажуть, що мені доведеться почекати, доки закінчиться 12 тижнів, і дали мені дату. у когось було таке повернення коштів? і якщо продавець не відповідав протягом усіх 12 тижнів, чи повернули ви гроші?? Це Mastercard, тому я знаю, що зазвичай це 45 днів, але це максимальний термін, 12 тижнів, без попереднього арбітражу/арбітражу, а продавець жодного разу не відповів. Хтось мав або мав щось подібне??
Hi Guys, this is revolut specific. I raised 1 chargeback for round 500 & on day 45 merchant was unresponsive hence refund was processed. I then raised 6 separate payments totalling like £550 and after 45 days merchant was unresponsive. Chased them up several times spoke to managers raised a complaint etc. But, they are now saying i have to wait until 12 weeks is up instead and gave me the date. anyone had a chargeback like this? and if the merchant was unresponsive through the entire 12 weeks did you then get the money back?? Its mastercard so I know normally 45 days but this is being the max timeframe, 12 weeks, no pre arb/ arbitration, and merchant has not responsed once. Anyone having, or had something similar??
Автоматичний переклад.