ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 554)

 від kirekin
|
1 361 735 переглядів 10 470 відповідей |
|
1...553 554 555...558
Опубліковано paulmcewan05 видалено
Jwright1998

Мій банк сказав мені, що я маю оскаржити це під назвою «Товари не отримано». Я не отримав жодної квитанції чи підтвердження замовлення, а також цифрових товарів від цього продавця

Автоматичний переклад.

Тут немає стільки очікування. Що ж, я не думаю, що вони зараз можуть багато чого робити, сподіваюся, фальшиві квитанції та брехня обійдуться їм дорого.

Автоматичний переклад.
Waldo1984

Так, цей дуже повільний, виглядає трохи позитивно, хоча я сподіваюся, що більше нічого не чую, доки мій банк не отримає відшкодування

Автоматичний переклад.

Хтось коли-небудь знаходив Аператора?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку всім

Я отримав відповідь від казино на свою скаргу, і вони повністю відхилили транзакції mcc. Я відповів і сказав, що незважаючи на те, що я позначив це в чаті, з моїм VIP-менеджером і на офіційну скаргу вони досі не відповіли, тому я вирішу це зі своїм банком.


Інша відповідь така...

Будь ласка, зверніть увагу, що ми працюємо суворо відповідно до наших Загальних положень та умов , які ви прийняли під час реєстрації на нашому веб-сайті. Зокрема, у пункті 6.1 зазначено: «Коли ви відкриваєте обліковий запис на Веб-сайті, ви погоджуєтесь, що фінансові операції, пов’язані з вашим обліковим записом, оброблятимуться безпосередньо Компанією, оператором платіжної системи та/або третьою стороною, призначеною Компанією для виконання цієї діяльності».


Зараз я піду до продавців чи до банку?


Вони також перевірили мій обліковий запис, але не сказали мені цього. На щастя, у мене вже є скріншот усіх моїх транзакцій!

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я подав скаргу та вказав на неправильні коди mcc, які використовувалися для моїх депозитів, але тепер мене заблокували.

Я підтвердив усі транзакції електронною поштою

Що мені тепер робити? Подати скаргу в компанію, що видає кредитну картку, і спробувати скасувати транзакції?

Змінено автором
Автоматичний переклад.

привіт всім

Минулого тижня стежили за цією темою та знайшли її надзвичайно корисною. Дуже вдячний усім, хто поділився своєю історією/знанням.


Моя суперечка стосується того, що GoldenBet торгує під TERRVERS - я бачу, що у деяких людей така ж проблема.


За останні 2 тижні я здійснив їм понад 90 транзакцій, і зараз я перебуваю в процесі оскарження зі своїм банком.


Процедура рекомендує дати 14 днів, щоб зв’язатися з продавцем, але оскільки немає інформації про TERRVERS, я просто одразу оголосив про повернення платежу «товари не отримано» (я сказав, що не можу зв’язатися з ними, оскільки не міг знайти жодної інформації про компанію), і сьогодні, через 5 робочих днів, деякі відкликані платежі повернуто мені. Я підняв категорію спірних товарів на "Цифрові товари".


Оскільки транзакцій багато, мені довелося порушувати суперечки групами по 15, оскільки це було все, що дозволено банківським додатком для кожного випадку. Деякі з них були зараховані на мій рахунок без запитань банку - деякі з них є "тимчасовими кредитами, якщо продавець не надасть додаткові відомості", але на більшість із них я все ще чекаю відповіді.


Я сподіваюся, що це початок повернення моїх коштів, і сподіваюся, що всі інші також досягнуть успіху - для протоколу я не зміг знайти жодної інформації про TERRVERS, я надіслав електронний лист GoldenBet без реальної відповіді, але виглядає багатообіцяючим, що мій британський банк розбереться з цим.


Радив би всім, хто має справу з GoldenBet, звертатися до вашого банку, де це можливо.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Ні, на мій банківський рахунок зараз сказано, що вони деактивують мій рахунок за порушення спорів, я не можу в це повірити

Автоматичний переклад.
juaky24

Автоматичний переклад.

Хтось досяг успіху та завершив справу з Tervers?

Це показало їх у Лондоні?

Викликає занепокоєння те, що чийсь обліковий запис було закрито, навіть коли йому сказали відкликати платіж.

Автоматичний переклад.
Williamj86

Привіт, що трапилося в кінці?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Howdydowdy видалено

Дебетовий і кредитний, і вони закрили всі рахунки, які я мав з ними, навіть спільний рахунок, який не мав до цього нічого спільного

Автоматичний переклад.
Опубліковано Howdydowdy видалено

Монзо був моїм

Автоматичний переклад.
Опубліковано Howdydowdy видалено

Я не пройшов усі транзакції лише деякі, але якщо я пройшов їх усі, то це була значна сума, їх просто розбили на різні транзакції

Автоматичний переклад.
Опубліковано Howdydowdy видалено

Ні, не виграв, вони навіть не віднесли його на Mastercard, і вони не надали мені жодної інформації про terrver і не змогли знайти нічого в Інтернеті

Автоматичний переклад.
1...553 554 555...558
Перейти на сторінкуіз 558 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого