Зв’яжіться з казино та продавцями, якщо відповіді немає, тоді перейдіть до банку з усіма доказами того, що ви зв’язувалися. Не використовуйте електронний лист із копіюванням і вставленням, вони мудрі, щоб зробити його відповідним вашим обставинам і включити стільки, скільки зможете знайти, щоб вони знали, що вас не обдурять. Деякі продавці не можуть бути знайдені, тому що вони просто не існують як юридична особа. Якщо ви знаєте платіжний процесор, який вони використовували, перейдіть до них.
особисто я отримав 3 відшкодування в казино. Велика кількість повернених платежів, і зараз я веду переговори з процесором і маю скаргу до FO щодо іншого. Процесори були найскладнішими, але вони регулюються FCA, і за допомогою системи відстеження відвідуваності веб-сайтів я зміг довести безсумнівно, що вони були залучені як не тільки процесори до багатьох веб-сайтів. Копайте глибоко, досліджуйте, і ви зможете боротися з ними до кінця та перемогти!!
Contact both casinos and merchants if no response then move onto bank with all proof that you have contacted. Don’t use a copy and paste email, they are wise to it make it fit your circumstances and include as much as you can find to let them know you won’t be fobbed off. Some merchants can’t be found because they simply don’t really exist as an entity. If you know the payment processor they used go to them.
personally I have received 3 casino refunds. A hefty amount of chargebacks and am currently negotiating settlement with a processor and have a complaint with the FO regarding another. The processors were the most difficult, but they are regulated by the fca and using a website traffic tracker I was able to prove beyond doubt that they were involved as more than a processor with many of the websites. Dig deep, reasearch and you can fight them to the end and win!!
Автоматичний переклад.