2 тиж. тому
Estolio — це група з кількох казино, з якими я не зміг знайти контакт
Estolio is a group of several casinos I was not able to find contact
Estolio es un grupo de varios casinos yo no fui capaz de encontrar contacto
0
Estolio — це група з кількох казино, з якими я не зміг знайти контакт
Estolio is a group of several casinos I was not able to find contact
Estolio es un grupo de varios casinos yo no fui capaz de encontrar contacto
Перегляньте сторінку 5 або 6 цієї теми, там є шаблон.
Have a look at page 5 or 6 of this thread, there is a template there.
Привіт, хтось може мені допомогти, тому я зараз проходжу процес зв’язування з різними продавцями за допомогою цього форуму, дякую! Я отримав 1 відповідь від ігрової компанії, яка фактично підтвердила транзакції, здійснені через них, хоча вони сказали, що я придбав кілька «ігрових ключів», тоді я відповів усіма 18 транзакціями, зазначеними у моїй банківській виписці. Тепер вони замовкли, просто дивуючись, наскільки ймовірно, що я справді побачу ці гроші повернуті! .. також зв’язався з казино Loki і просив повне відшкодування депозитів через неправильний MCC. Спочатку вони відповіли дуже швидко, і вони сказали, що працюють над моїм запитом, я ще нічого не отримав. Я ще хочу почути від інших торговців. Чи все я роблю правильно? Чи можу я зробити щось більше? Наперед дякую!
Hi can anyone help me, so I’m currently going through the process of contacting various merchants with the help of this forum, thankyou! I’ve received 1 response from a gaming company who has actually confirmed transactions made via them although they have said that I have purchased several ‘gaming keys’, I have than responded with all 18 transactions listed on my banking statement. Now they have fallen silent, just wondering how likely it is I will actually see these refunded! .. also contacted Loki casino asking for a full refund on deposits due to incorrect MCC, initially the response was very quick from them and they had said that they were working on my request, I haven’t heard anything back yet. I am still to hear from other merchants. Am I doing everything correct? Is there more I could be doing? Thankyou in advance!
Зв’яжіться з казино та продавцями, якщо відповіді немає, тоді перейдіть до банку з усіма доказами того, що ви зв’язувалися. Не використовуйте електронний лист із копіюванням і вставленням, вони мудрі, щоб зробити його відповідним вашим обставинам і включити стільки, скільки зможете знайти, щоб вони знали, що вас не обдурять. Деякі продавці не можуть бути знайдені, тому що вони просто не існують як юридична особа. Якщо ви знаєте платіжний процесор, який вони використовували, перейдіть до них.
особисто я отримав 3 відшкодування в казино. Велика кількість повернених платежів, і зараз я веду переговори з процесором і маю скаргу до FO щодо іншого. Процесори були найскладнішими, але вони регулюються FCA, і за допомогою системи відстеження відвідуваності веб-сайтів я зміг довести безсумнівно, що вони були залучені як не тільки процесори до багатьох веб-сайтів. Копайте глибоко, досліджуйте, і ви зможете боротися з ними до кінця та перемогти!!
Contact both casinos and merchants if no response then move onto bank with all proof that you have contacted. Don’t use a copy and paste email, they are wise to it make it fit your circumstances and include as much as you can find to let them know you won’t be fobbed off. Some merchants can’t be found because they simply don’t really exist as an entity. If you know the payment processor they used go to them.
personally I have received 3 casino refunds. A hefty amount of chargebacks and am currently negotiating settlement with a processor and have a complaint with the FO regarding another. The processors were the most difficult, but they are regulated by the fca and using a website traffic tracker I was able to prove beyond doubt that they were involved as more than a processor with many of the websites. Dig deep, reasearch and you can fight them to the end and win!!
Ось і вся чудова інформація. Я справді не розбираюся в техніці, у мене є квитанції про трансакції від казино з датою, щоб я міг відстежити їх назад до системи обробки платежів за допомогою банківських виписок. Дивно, що ви змогли отримати відшкодування!
That’s all great information, I’m really not a tech savvy person, I do have transaction receipts from the casino that are date stamped so I can trace them back to the payment processor via bank statements. That’s amazing that you was able to receive refunds!
дякую Мені здається, краще написати власний. Дякуємо за увагу!
Thank you. Better off writing my own I suppose. Thank you for the heads up!
О, я зовсім не розуміюся на техніці, але моя боротьба змусила мене полювати, поки я не міг більше полювати. Я зберіг кожну деталь, а потім повернувся і зібрав усе разом. Я впевнений, що ви також отримаєте відшкодування. Якщо я зможу допомогти, я це зроблю, мені просто потрібно бути дуже обережним, що я тут кажу!!
Oh I’m not tech savvy by any means however my fight made me hunt till I couldn’t hunt anymore. I saved every detail then went back and pulled it all together. I’m sure you will get refunds too. If I can help I will I just need to be very careful what I say in here !!
Швидке запитання: скільки років були транзакції, які ви оскаржували?
Quick question, how old were the transactions that you challenged them on?
Щойно отримав дивовижний електронний лист від webmosaic (WBMSC) із запитом надати мої дані, включно з порожнім номером картки та датою транзакцій. Може означати, що вони повертають гроші?
Just had a surprising email from webmosaic (WBMSC) asking for my details including blanked card number and date of the transactions. Could mean they are refunding?
так У мене було лише близько 250 євро, і це було 7-8 місяців тому
Yes. I only had about €250 though and it was 7-8 months ago
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.