ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 463)

 від kirekin
|
1 216 359 переглядів 10 041 відповідей |
|
1...462 463 464...533
calumharris

Мені теж, тоді вони повернули мені гроші 🤣 не через скаргу, хоча я щойно подав її!

Автоматичний переклад.

Вже надіслано 3 листи, але немає відповіді. Вони просто проігнорували мене. Тоді я написав у поліцію, центральний банк і mokas 😀

Автоматичний переклад.
Williamj86

Не могли б ви поділитися, як ви це отримали?

Автоматичний переклад.
Curritokira

Мені потрібна інформація про TERRVERS, щоб я міг спробувати зв’язатися як доказ того, що я намагався

Автоматичний переклад.
tamiirender

Як ви зв'язалися з destream. Я надсилав їм електронні листи 2 місяці, але відповіді немає

Автоматичний переклад.
Adcloud24

Я щойно надіслав їм електронний лист день тому, і досі нічого не повернулося. Скільки часу це зайняло для вас?

Автоматичний переклад.
Adcloud24

Payver відповів і попросив мене зв’язатися з моїм банком і деяким клопотом щодо їхнього процесу

Автоматичний переклад.
tharm

Вони не відповіли на жодний електронний лист, незважаючи на те, що надсилали всім генеральним директорам тощо. Я почав відкликати їх, і через день вони повернули всі платежі, крім 2.

Автоматичний переклад.

Це грошові перекази. Revolut не відкликає плату за переказ грошей.

Автоматичний переклад.

Поле, я бачу, ти досяг певного успіху з Монзо. Будь-яке уявлення про часові рамки, я оскаржив близько 15 платежів із 3 різними продавцями. З 1-м продавцем (playusout-com) Monzo повернув гроші за 1-го 2-х, і вони сказали, що вони, ймовірно, виграють. Решта все ще не рухається, хоча це той самий торговець. Є ідеї, скільки часу займає цей процес?

Автоматичний переклад.
bwastook

Я повернув їм усі кошти одразу, а потім доведеться чекати 45 днів, якщо у вас є ті, у яких вони не впевнені, можливо, є причина, попросіть їх дізнатися.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

як з ними зв'язатися? Здається, не можу знайти чат чи щось інше.


майже я маю 9 транзакцій із торговцем під назвою playusout.com, і я пішов шляхом неотримання товарів, оскільки вони мають веб-сайт, який стверджує, що продає цифрові продукти, тож я впевнений, що зможу виграти ці, оскільки в їхніх власних умовах сказано, що ви можете отримати відшкодування протягом 30 днів, якщо ви не активували продукт (очевидно, я нічого не отримував). Це той самий продавець, якому Monzo відшкодував 2 з них, але ще не повернув решту?


Інші операції з іншими продавцями трохи більш сумнівні.

Автоматичний переклад.

Як ви вважаєте, чи єдиний життєздатний спосіб — спробувати це через торгівлю?

Автоматичний переклад.
bwastook

Гаразд, я не знаю, як з ними зв’язатися, це було близько 8 років тому, можливо, у мене був обліковий запис, я використовував живий чат, щоб зв’язатися з ними, деякі можуть тривати 30 днів, очевидно, ви просто чекаєте, і якщо нічого не чуєте, ви виграєте їх

Автоматичний переклад.
Curritokira

Якщо транзакція вашого банку замаскована під покупку, скажімо, на веб-сайті для завантаження цифрових ігор, грайте в них у власній грі. Ви явно не отримали продукт, і як вони можуть захиститися.

Автоматичний переклад.
bwastook

Так, але зв’язатися з ними дуже важко.

Ось що каже мені казино:

Щодо дескрипторів транзакцій, зверніть увагу, що їх формат і відображення визначаються виключно постачальником платежів, а не нашою платформою. Ми не маємо впливу на те, як трансакції відображаються у ваших банківських виписках.

Автоматичний переклад.
Curritokira

Потім запитайте, хто є постачальником платежів, і запитайте його.

Автоматичний переклад.
Missdaisy

На жаль, ми не можемо ідентифікувати згадані вами трансакції з нашого боку.

У цьому випадку ми рекомендуємо вам зв’язатися зі своїм банком-емітентом, щоб вирішити цю проблему, ініціювавши повернення платежу.


Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Автоматичний переклад.
bwastook

ідеально Дуже дякую за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.

Я в такій розгубленості. Rolletto все ще утримує мої кошти, чат мені нічим не допоможе, я постійно отримую ту саму загальну відповідь електронною поштою, у якій повідомляється, що мій обліковий запис все ще розслідується. Здається, моя скарга на гуру казино нічого не змінила. Я просто не бачу способу, яким вони збираються повернути мені мої гроші.

Автоматичний переклад.
1...462 463 464...533
Перейти на сторінкуіз 533 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого