3 тиж. тому
Мені теж, тоді вони повернули мені гроші 🤣 не через скаргу, хоча я щойно подав її!
Me too, then they refunded me 🤣 not due to the complaint though as I’d only just submitted it!
3
Мені теж, тоді вони повернули мені гроші 🤣 не через скаргу, хоча я щойно подав її!
Me too, then they refunded me 🤣 not due to the complaint though as I’d only just submitted it!
Не могли б ви поділитися, як ви це отримали?
Could you share how you got it?
Podrías compartir la manera en que lo conseguiste
Мені потрібна інформація про TERRVERS, щоб я міг спробувати зв’язатися як доказ того, що я намагався
I need information on TERRVERS so I can try and make contact as proof I tried
Як ви зв'язалися з destream. Я надсилав їм електронні листи 2 місяці, але відповіді немає
How did you contact destream. I've been emailing them 2 months and no response
Я щойно надіслав їм електронний лист день тому, і досі нічого не повернулося. Скільки часу це зайняло для вас?
I just emailed them a day ago, still nothing back yet. How long did it take for you?
Payver відповів і попросив мене зв’язатися з моїм банком і деяким клопотом щодо їхнього процесу
Payver have replied and asked me to contact my bank and some malarkey about their process
Вони не відповіли на жодний електронний лист, незважаючи на те, що надсилали всім генеральним директорам тощо. Я почав відкликати їх, і через день вони повернули всі платежі, крім 2.
They never replied to a single email despite sending to all CEOs etc. I began chargebacks against them and a day later they refunded all but 2 payments.
Поле, я бачу, ти досяг певного успіху з Монзо. Будь-яке уявлення про часові рамки, я оскаржив близько 15 платежів із 3 різними продавцями. З 1-м продавцем (playusout-com) Monzo повернув гроші за 1-го 2-х, і вони сказали, що вони, ймовірно, виграють. Решта все ще не рухається, хоча це той самий торговець. Є ідеї, скільки часу займає цей процес?
Paul, I see you had some success with Monzo. Any idea of the timescales, I have disputed about 15 payments with 3 different merchants. With the 1st merchant (playusout-com) I have had the 1st 2 refunded by Monzo with them saying they are likely to win it. The rest still no movement even though it’s the same merchant. Any ideas how long this process takes?
Я повернув їм усі кошти одразу, а потім доведеться чекати 45 днів, якщо у вас є ті, у яких вони не впевнені, можливо, є причина, попросіть їх дізнатися.
I got them all refunded right away then it is a 45 day wait if you have ones they are not sure of there may be a reason ask them to find out.
як з ними зв'язатися? Здається, не можу знайти чат чи щось інше.
майже я маю 9 транзакцій із торговцем під назвою playusout.com, і я пішов шляхом неотримання товарів, оскільки вони мають веб-сайт, який стверджує, що продає цифрові продукти, тож я впевнений, що зможу виграти ці, оскільки в їхніх власних умовах сказано, що ви можете отримати відшкодування протягом 30 днів, якщо ви не активували продукт (очевидно, я нічого не отримував). Це той самий продавець, якому Monzo відшкодував 2 з них, але ще не повернув решту?
Інші операції з іншими продавцями трохи більш сумнівні.
how do I contact them? Can’t seem to find a live chat or anything.
pretty much I have 9 transactions with a merchant called playusout.com and I’ve went down the route of not received goods as they have a website claiming to sell digital products so I am sure I can win those ones as it actually says in their own terms and conditions that you can have a refund within 30 days if you didn’t activate the product (I obviously never received anything). This is the same merchant where Monzo have refunded 2 of them but not the rest yet?
The other transactions with other merchants are a bit more questionable.
Гаразд, я не знаю, як з ними зв’язатися, це було близько 8 років тому, можливо, у мене був обліковий запис, я використовував живий чат, щоб зв’язатися з ними, деякі можуть тривати 30 днів, очевидно, ви просто чекаєте, і якщо нічого не чуєте, ви виграєте їх
Ok I am not sure how you contact them it was about 8 years ago maybe I had the account I used live chat to contact them some can be 30 days obviously you just wait and if you hear nothing you win them basically
Якщо транзакція вашого банку замаскована під покупку, скажімо, на веб-сайті для завантаження цифрових ігор, грайте в них у власній грі. Ви явно не отримали продукт, і як вони можуть захиститися.
If the transaction from your bank is disguised as a purchase from let’s say a digital games downloads website, then play them at their own game. You clearly didn’t receive a product and how can they defend themselves.
Так, але зв’язатися з ними дуже важко.
Ось що каже мені казино:
Щодо дескрипторів транзакцій, зверніть увагу, що їх формат і відображення визначаються виключно постачальником платежів, а не нашою платформою. Ми не маємо впливу на те, як трансакції відображаються у ваших банківських виписках.
Yes indeed, but it is very difficult to contact them.
This is what the casino tells me:
Regarding transaction descriptors, please note that their format and display are determined solely by the payment provider, not by our platform. We have no influence on how transactions appear on your bank statements.
Sí efectivamente pero es muy complicado contactar con ellos .
Ésto me dice el casino:
En cuanto a los descriptores de las transacciones, tenga en cuenta que su formato y visualización están determinados exclusivamente por el proveedor de pagos, no por nuestra plataforma. No podemos influir en el modo en que las transacciones aparecen en sus extractos bancarios.
Потім запитайте, хто є постачальником платежів, і запитайте його.
Then ask who the payment provider is and question them.
На жаль, ми не можемо ідентифікувати згадані вами трансакції з нашого боку.
У цьому випадку ми рекомендуємо вам зв’язатися зі своїм банком-емітентом, щоб вирішити цю проблему, ініціювавши повернення платежу.
Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.
Unfortunately, we are unable to identify the transactions you mentioned on our end.
In this case, we recommend that you contact your issuing bank to resolve this issue by initiating a chargeback.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.
ідеально Дуже дякую за вашу допомогу.
Perfect. Thank you very much for your help.
Perfecto. Muchas gracias por au ayuda
Я в такій розгубленості. Rolletto все ще утримує мої кошти, чат мені нічим не допоможе, я постійно отримую ту саму загальну відповідь електронною поштою, у якій повідомляється, що мій обліковий запис все ще розслідується. Здається, моя скарга на гуру казино нічого не змінила. Я просто не бачу способу, яким вони збираються повернути мені мої гроші.
I am at such a loss. My funds are still being withheld by Rolletto, livechat will not help me whatsoever, I keep on receiving the same generic reply via email telling me that my account is still under investigation. My complaint with casino guru doesn’t seem to be making a difference. I just don’t see a way that they are going to give me my money back.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.