Сподіваюся, що так 🙂 Я з Сантандера
Я ще не знаю, що відбувається, оскільки я отримав сьогодні повідомлення про відмову від відповідальності, яке я мав підписати та надіслати назад у попередньо оплаченому конверті разом із будь-якими «доказами» повернення платежу. Я щойно створив документ у форматі Word і зробив знімки екрана стільки веб-сайтів продавців, скільки міг знайти. Чесно кажучи, у моїй заяві так багато продавців, і казино забанили мене, тому я не можу робити жодних скріншотів своїх депозитів тощо. Вони вважають їх неотриманими товарами, тому, сподіваюся, вони повністю проігнорують азартну частину і зосередяться лише на торговцях.
Hope so 🙂 I'm with Santander
Unsure what is happening yet as I received a disclaimer in the post today, which I had to sign and send back in a prepaid envelope, along with any 'evidence' I have for the chargeback. I just made a word document and took screenshots of as many merchant websites as I could find. To be honest I have so many merchants on my statement and the casinos have banned me so I cant take any screenshots of my deposits etc They are raising them as goods not received so hopefully they will disregard the gambling part of it completely and only focus on the merchants