ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 445)

 від kirekin
|
1 275 271 переглядів 10 151 відповідей |
|
1...444 445 446...539
Missdaisy

Чесно кажучи, вони б не випадково видалили ігровий блок…

Автоматичний переклад.

Я точно не видаляв його, але я щойно погуглив, чи потрібно повторно застосовувати нові блоки азартних ігор, коли ви отримуєте нову картку, оскільки мені надіслали нову картку, і там було написано

Так, вам може знадобитися повторно застосувати блокування азартних ігор до нової дебетової картки, якщо ви раніше мали таке блокування на старій картці. Зазвичай ви можете керувати ігровим блоком своєї картки через мобільний додаток свого банку.

Автоматичний переклад.

Потрібна порада, зараз я перебуваю в процесі FO , Користувач сказав мені, що мій банк сказав, що я вимкнув блоки азартних ігор, що є купою сміття, оскільки я категорично сказав банку, що вони ні за яких обставин не повинні бути видалені, і немає жодних азартних транзакцій, оскільки я подав скаргу. Банк також намагається ввести в оману FO, сказавши їм, що я порушив 2 випадки шахрайства та численні інші випадки транзакцій, що є неправильним, тому я Мені довелося зробити все скріншот і пояснити Фо, що спочатку було порушено, оскільки 1 випадок шахрайства відхилено, а потім погодився, що це буде порушено як повернення платежів, але ніколи не було, і ви чітко бачите, що вони продовжували скасовувати це. Я щойно увійшов у свій онлайн-банкінг і так, блокування азартних ігор було видалено. Я киплю, що мені робити? Оскільки я ніколи його не видаляв, я зараз стурбований тим, що банк не надасть усю інформацію, необхідну для FO, щоб зробити неупереджений висновок, але я знаю, що я категорично сказав їм, що блокування азартних ігор не повинно бути видалено ні за яких обставин

Автоматичний переклад.

Який банк?

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Сантандер

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Зараз я чекаю в чаті, щоб дізнатися, яка буде відповідь, чи потрібно вам знову застосувати блокування на новій картці, але я категорично сказав їм по телефону, що їх не можна видаляти ні за яких обставин, тому теоретично це має бути позначено в обліковому записі. З того часу, як у мене була нова картка, на цьому обліковому записі не було жодних азартних транзакцій.

Автоматичний переклад.
SkyT

Це було припинено, тепер вони не будуть цього робити. Я спробував спуститися на цю тему в грудні, і вони сказали мені спочатку так, а потім ні, що не було такого повернення платежу з MasterCard.

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Вам потрібно самостійно застосувати блокування азартних ігор до кожної картки, це не їхня вина, на жаль, ви робите це в додатку, а потім можете видалити його, але є період охолодження, який зазвичай становить 48 годин

Змінено автором
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Я впевнений, що вони сказали мені, що поставили маркери безпеки на мій обліковий запис. Тепер я вимагаю Sars для всіх розмов по телефону. У будь-якому випадку відверто сказати, що я видалив їх за власним бажанням, а це не так, є відвертою брехнею. І те, що вони повинні були бути повторно застосовані, якщо була видана нова картка, про яку я абсолютно не знав, якщо вони не повернулися б відразу, я вважаю жахливим, чому вони не можуть просто бути чесними

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Гаразд, я не впевнений, якщо бути чесним, але ви повинні застосувати блокування, я знаю, що, сподіваюся, це піде вам на користь

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Хтось знає когось, хто мав успішну справу з LMS? Він готовий взяти мене на себе, але було б добре знати, хто ще з ними працював.

Автоматичний переклад.
Missdaisy

О, ось чому тоді, вони повинні були повідомити вам

Автоматичний переклад.

Як бути з elegro? У мене є 3 різних продавця nikotpf*, і, досліджуючи цю тему, я вважаю, що всі вони підпорядковані Elegro. Я отримав від них електронний лист із проханням надати виписки та деталі картки, знову ж таки, я не маю фізичної картки, оскільки її замінили, тому не знаю, як вони діятимуть без цього.

Автоматичний переклад.
melrao007

Привіт,

Вам потрібно надіслати їм номер картки, з якої була здійснена транзакція (старої картки). Ваш банк замінив картку, але номер рахунку не змінився. Якщо Elegro скасовує транзакцію, відшкодування буде зараховано на вашу нову картку.

Це завжди так.

Автоматичний переклад.
melrao007

Довгий час компанія Elegro нікому не повертала гроші. Що ти їм написав?

Автоматичний переклад.

Щойно спілкувався в онлайн-чаті з банком щодо блокування азартних ігор у моєму обліковому записі, і я отримав підтвердження, що блоки азартних ігор були встановлені мною 2 червня та залишаються на місці, досі активні та з тих пір їх узагалі не видаляли. Це означає, що вони збрехали FO, сказавши їм, що я видалив блоки азартних ігор. Я зробив знімок екрана стенограми та надіслав його до FO

Автоматичний переклад.
melrao007

Elegro відповів мені електронним листом і сказав, що вони не займаються платежами, і зв’яжіться з банком

Автоматичний переклад.

Привіт усім, я отримав оновлення від банку (santander). Схоже, вони порушують мої суперечки, оскільки товар не отримано, і я маю заповнити форми відмови від відповідальності та надіслати докази. Я просто додам скріншоти веб-сайтів продавців, які є підробленими тощо. Я не можу показати жодні депозити, які потрапляють на мої рахунки в казино, оскільки всі вони були забанені, тож сподіваюся, що це згодиться

Якщо я зайду так далеко, ви думаєте, що я виграю претензії?

Автоматичний переклад.

Хтось має адресу електронної пошти для WBMSC?

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Я заплатив близько 2200 фунтів стерлінгів цьому торговцю, і їх неможливо знайти. Коли я спілкувався зі своїм банком, вони сказали мені, що вони зареєстровані як торговці мистецтвом. Пошук Google відкриває сервіс технічного обслуговування у Великобританії, який розмістив це на своєму веб-сайті https://wbmsc.co.uk/scammer-alert/, тому я не думаю, що це вони. Можливо, варто спробувати надіслати це до свого банку, оскільки це може допомогти у вашій справі. Ось що я зробив сьогодні

Автоматичний переклад.
exodus1

Вау, добре, це може мені допомогти 🙂


це допомогло у вашому випадку? З ким ви ведете банк

Автоматичний переклад.
1...444 445 446...539
Перейти на сторінкуіз 539 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого