1 місяць тому
Чесно кажучи, вони б не випадково видалили ігровий блок…
They wouldn’t just randomly remove the gambling block in all honesty…
0
Чесно кажучи, вони б не випадково видалили ігровий блок…
They wouldn’t just randomly remove the gambling block in all honesty…
Я точно не видаляв його, але я щойно погуглив, чи потрібно повторно застосовувати нові блоки азартних ігор, коли ви отримуєте нову картку, оскільки мені надіслали нову картку, і там було написано
Так, вам може знадобитися повторно застосувати блокування азартних ігор до нової дебетової картки, якщо ви раніше мали таке блокування на старій картці. Зазвичай ви можете керувати ігровим блоком своєї картки через мобільний додаток свого банку.
I definitely did not remove it but i have just googled do you have to reapply new gambiling blocks when you recive new card as I was sent a new card and it said
Yes, you may need to re-apply a gambling block to a new debit card if you previously had one on an old card. You can usually manage your card's gambling block through your bank's mobile app.
Потрібна порада, зараз я перебуваю в процесі FO , Користувач сказав мені, що мій банк сказав, що я вимкнув блоки азартних ігор, що є купою сміття, оскільки я категорично сказав банку, що вони ні за яких обставин не повинні бути видалені, і немає жодних азартних транзакцій, оскільки я подав скаргу. Банк також намагається ввести в оману FO, сказавши їм, що я порушив 2 випадки шахрайства та численні інші випадки транзакцій, що є неправильним, тому я Мені довелося зробити все скріншот і пояснити Фо, що спочатку було порушено, оскільки 1 випадок шахрайства відхилено, а потім погодився, що це буде порушено як повернення платежів, але ніколи не було, і ви чітко бачите, що вони продовжували скасовувати це. Я щойно увійшов у свій онлайн-банкінг і так, блокування азартних ігор було видалено. Я киплю, що мені робити? Оскільки я ніколи його не видаляв, я зараз стурбований тим, що банк не надасть усю інформацію, необхідну для FO, щоб зробити неупереджений висновок, але я знаю, що я категорично сказав їм, що блокування азартних ігор не повинно бути видалено ні за яких обставин
Right need advice i am now in process of FO ,The accessor told me that my bank had said that I turned off gambling blocks which is a pile of rubbish as I categorically told the bank under no circumstances are they to be removed and there is no gambling transactions since I raised the complaint ,The bank is also sort of trying to mislead the FO by telling them I have raised 2 fraud cases and numerous other transactions cases which is incorrect so I have had to screenshot everything and explain to Fo that it was originally raised as 1 fraud case denied then agreed it would be raised as chargebacks but never was and you can clearly see they kept cancelling it .I have just logged on to my online banking and yep that gambiling block has been removed I am seething what shall I do ? As I never removed it i am now concerned that the bank will not supply all the information that is required for the FO to make a impartial opinion but I know I categorically said to them that the gambling block was not to be removed under any circumstances
Зараз я чекаю в чаті, щоб дізнатися, яка буде відповідь, чи потрібно вам знову застосувати блокування на новій картці, але я категорично сказав їм по телефону, що їх не можна видаляти ні за яких обставин, тому теоретично це має бути позначено в обліковому записі. З того часу, як у мене була нова картка, на цьому обліковому записі не було жодних азартних транзакцій.
I am now waiting in chat to see what there response is to see if you do have to reapply blocks on new card ,but i told them on phone categorically they where not to be removed under any circumstances ,So theoretically that should be marked on the account .There has been no gambling transactions on that account since I had new card either SmH
Це було припинено, тепер вони не будуть цього робити. Я спробував спуститися на цю тему в грудні, і вони сказали мені спочатку так, а потім ні, що не було такого повернення платежу з MasterCard.
This has been discontinued now they won't do it. I tried to go down this root in December and they told me yes at first then no that there was no such chargeback with MasterCard.
Вам потрібно самостійно застосувати блокування азартних ігор до кожної картки, це не їхня вина, на жаль, ви робите це в додатку, а потім можете видалити його, але є період охолодження, який зазвичай становить 48 годин
You need to apply the gambling block yourself to each card its not their fault sadly you do it in the app then you can remove it but there is a cooling off period usually 48 hours
Я впевнений, що вони сказали мені, що поставили маркери безпеки на мій обліковий запис. Тепер я вимагаю Sars для всіх розмов по телефону. У будь-якому випадку відверто сказати, що я видалив їх за власним бажанням, а це не так, є відвертою брехнею. І те, що вони повинні були бути повторно застосовані, якщо була видана нова картка, про яку я абсолютно не знав, якщо вони не повернулися б відразу, я вважаю жахливим, чому вони не можуть просто бути чесними
I am sure they told me they have have put safety markers on my account . I am now requesting a Sars for all conversations via telephone ,Either way to blatantly say i removed them of my own accord which wasn't the case is a outright lie .And that they needed to be reapplied if a new card was issued which I was totally unaware off unless they would have gone straight back on I find appalling why can't they just be honest
Гаразд, я не впевнений, якщо бути чесним, але ви повинні застосувати блокування, я знаю, що, сподіваюся, це піде вам на користь
Ok I am not sure to be honest but it is on you to apply the block I know that hopefully it goes your way though
Хтось знає когось, хто мав успішну справу з LMS? Він готовий взяти мене на себе, але було б добре знати, хто ще з ними працював.
Does anyone know anyone who has has had a successful case with LMS? He’s willing to take mine on but it would be good to know who else has worked with them.
Як бути з elegro? У мене є 3 різних продавця nikotpf*, і, досліджуючи цю тему, я вважаю, що всі вони підпорядковані Elegro. Я отримав від них електронний лист із проханням надати виписки та деталі картки, знову ж таки, я не маю фізичної картки, оскільки її замінили, тому не знаю, як вони діятимуть без цього.
How is elegro for dealing with, I have 3 different nikotpf* merchants and from research on this thread I believe they are all under Elegro. I've had an email from them asking for statements and card details, again I don't have the physical card as it got replaced so don't know how they will act without that.
Привіт,
Вам потрібно надіслати їм номер картки, з якої була здійснена транзакція (старої картки). Ваш банк замінив картку, але номер рахунку не змінився. Якщо Elegro скасовує транзакцію, відшкодування буде зараховано на вашу нову картку.
Це завжди так.
Hello,
You need to send them the card number from which the transaction was made (the old card). Your bank has replaced your card, but the account number has not changed. If Elegro cancels the transaction, the refund will be credited to your new card.
This is always how it works.
Довгий час компанія Elegro нікому не повертала гроші. Що ти їм написав?
Elegro haven't directly refunded anyone for a long time. What did you write to them?
Щойно спілкувався в онлайн-чаті з банком щодо блокування азартних ігор у моєму обліковому записі, і я отримав підтвердження, що блоки азартних ігор були встановлені мною 2 червня та залишаються на місці, досі активні та з тих пір їх узагалі не видаляли. Це означає, що вони збрехали FO, сказавши їм, що я видалив блоки азартних ігор. Я зробив знімок екрана стенограми та надіслав його до FO
Just been to online chat with bank regarding the gambiling blocks on my account ,and I have had it confirmed that the gambling blocks where put on ,by me on the 2nd of June and have remained in place and is still active and has Not been removed at all since .This means they have lied to the FO by telling them I removed the gambiling blocks.I screenshot the transcript and sent it to the FO
Привіт усім, я отримав оновлення від банку (santander). Схоже, вони порушують мої суперечки, оскільки товар не отримано, і я маю заповнити форми відмови від відповідальності та надіслати докази. Я просто додам скріншоти веб-сайтів продавців, які є підробленими тощо. Я не можу показати жодні депозити, які потрапляють на мої рахунки в казино, оскільки всі вони були забанені, тож сподіваюся, що це згодиться
Якщо я зайду так далеко, ви думаєте, що я виграю претензії?
Hi all I’ve had an update from the bank (santander). Looks like they are raising my disputes as goods not received and I’ve got to fill out disclaimer forms and send back evidence. I’m just going to include screenshots of the merchants websites being fake and stuff like that. I can’t show any deposits hitting my casino accounts as they all got banned so hopefully that will do
If I’ve got this far do you guys think it’s likely I will win the claims?
Я заплатив близько 2200 фунтів стерлінгів цьому торговцю, і їх неможливо знайти. Коли я спілкувався зі своїм банком, вони сказали мені, що вони зареєстровані як торговці мистецтвом. Пошук Google відкриває сервіс технічного обслуговування у Великобританії, який розмістив це на своєму веб-сайті https://wbmsc.co.uk/scammer-alert/, тому я не думаю, що це вони. Можливо, варто спробувати надіслати це до свого банку, оскільки це може допомогти у вашій справі. Ось що я зробив сьогодні
I have around £2200 paid to this merchant and they are impossible to find. When I spoke to my bank, they told me they are listed as an art dealer. Google search brings up an MOT garage in the UK which have put this on their website https://wbmsc.co.uk/scammer-alert/ so I do not think its them. May be worth trying to send this to your bank as it may help your case . Thats what I have done today
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.