Пробував усе, але безуспішно.
Ваш запит на оскарження щодо наступних транзакцій скасовано.
Чому його скасували і що це означає?
Ваш запит скасовано, оскільки ви не надали нам жодних доказів того, що ви намагалися спершу поставити свій запит продавцю, перш ніж подати запит нам.
Ми зобов’язані розглядати спори відповідно до правил Visa та Mastercard. У цих правилах зазначено, що Revolut може ініціювати процес відновлення для клієнта, лише якщо клієнт спробує вирішити спір безпосередньо з продавцем.
Тому ми закрили цей запит і більше не розглядатимемо цю претензію.
Tried everything, but unsuccessful.
Your dispute request regarding the following transaction(s) has been cancelled.
Why was it cancelled and what does this mean?
Your request was cancelled because you didn't provide us with any evidence that you attempted to raise your query with the merchant first, before raising a request with us.
We are obliged to process disputes according to Visa and Mastercard rules. Those rules state that Revolut can only initiate a recovery process for a customer if the customer attempts to address the dispute directly with the merchant first.
As a result, we have closed this request and won't be pursuing this claim any further.
Автоматичний переклад.