ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 397)

 від kirekin
|
1 293 532 переглядів 10 182 відповідей |
|
1...396 397 398...540
paulmcewan05

Ви абсолютно праві.


Кілька днів тому я припустився великої помилки, скориставшись великим відшкодуванням із законного веб-сайту азартних ігор (не повернення платежу, а з їхньою командою скарг), і я програв все на одному із сайтів Сантеди.


Revolut знову виявився марним і просто видав ту саму відповідь бота, сказавши, що вони не можуть брати участь, оскільки це суперечить їхнім умовам обслуговування тощо, хоча я кілька разів благав їх заблокувати цього торговця.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Gamblur

Я також попросив їх заблокувати мені азартні ігри, вони сказали, що ми не можемо цього зробити, ви можете закрити їхній обліковий запис, а потім просто повторно активувати його самостійно, їм байдуже, і вони не будуть вимагати повернення платежів із сайтів, я щойно звернувся до FOS і надіслав усе на я зробив їм 5 транзакцій, вони відповідають лише на одну! повний жарт, кажучи, що це як шахрайство, я це зробив 5 разів, вони продовжували казати, що нічого не підняли на нашу сторону

Автоматичний переклад.

Вчора ввечері мені вдалося надіслати електронного листа деяким торговцям. Повідомлення, яке я надіслав, стосувалося запиту на відшкодування через хибні дескриптори банку, MCC, залежність від азартних ігор тощо.

Revolut просить мене надіслати їм підтвердження того, що я спілкувався з продавцями, або підтвердження моєї спроби зв’язатися з ними. Зараз потрібна порада від вас, хлопці!

Як я вже згадував раніше, мої транзакції Revolut були здійснені з березня 2023 року по травень 2024 року. Якщо я вирішу показати їм повідомлення між мною та продавцями, яким я встиг надіслати електронні листи, вони відхилять через вік трансакції. Якщо я піду з «товари не доставлено», як я можу сказати, що товари мають бути доставлені через рік із дати оплати?

Автоматичний переклад.
calumharris

Так, це те, про що ви говорите Revolut, щоб сказати, що вони мали надіслати вам електронний лист, але не надіслали, щоб ви могли отримати деталі, але надішліть їм електронний лист свого електронного листа продавцю. Можливо, друже, це не спрацює, але спробувати варто. Вони знають, що це дійсна транзакція, оскільки гроші залишили рахунок. Термін становить 120 днів, але я майже впевнений, що цей термін починається з дати доставки у випадку неотримання товару

Автоматичний переклад.
calumharris

Товар за попереднім замовленням і випуск через 1 рік? Я не знаю, що спрацює, просто шукаю рішення, які можуть вам підійти.

Автоматичний переклад.

Хтось мав справу з Revolut щодо банківських переказів і відкликання коштів чи просто картки?

Автоматичний переклад.

Вибачте, я не знайомий із цими законами/правилами. Отже... Термін для подання претензії становить 120 днів із дати доставки, але якщо товар не було доставлено, правило 120 днів до мене не застосовується?

Або 120 днів з дня оплати?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
calumharris

Ні. Час для подання претензії становить 120 днів від дати транзакції на Mastercard, але для неотриманих товарів це 120 днів від дати доставки, отже, чому вам потрібно повідомити їм, що дата доставки була менш ніж через 120 днів, тому приклад має відбутися в грудні . Інакше це виходить за межі часу

Змінено автором
Автоматичний переклад.

звичайно. Необхідно придумати історію або окрему історію для кожного торговця. Мені нелегко 🙂))

Оплатив товар у березні 2023 року, термін поставки листопад 2024 року. Категорія бізнесу продавця: взуття 🙂)

Країна продавця: Узбекистан 🙂)

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, я не впевнений, чи хтось тут знайомий із Zing Banking. Але в основному вони сказали, що їхній банк фактично має попередньо встановлене блокування азартних ігор, що означає, що нікому не дозволено здійснювати азартні операції через їхній банк, але вони дозволили мені робити кілька, але вони працюють під фальшивими іменами, як-от «Mastertools». Яка ймовірність того, що я отримаю це назад?

Автоматичний переклад.
calumharris

Так, я б пішов цим шляхом, це не брехня, адже ви точно не отримували товарів від цих людей. Як ви сказали, якщо це фізичний предмет, як-от взуття, покажіть підтвердження поштової доставки та підпис про прибуття. Ті самі цифрові товари показують, куди вони потрапили, який гаманець тощо.

Сподіваюся, це спрацює, друже

Автоматичний переклад.

Я зіткнувся з іншою проблемою. Деякі транзакції були авторизовані 3D. Я отримав попередження про те, що якщо я продовжу подавати запит на відкликання платежу, мою картку Revolut буде припинено з міркувань безпеки.

Автоматичний переклад.
Dingdong5

Гей, ти отримав відшкодування, як обіцяв?

Автоматичний переклад.

Привіт усім,


Чи може хтось надати мені вказані нижче адреси електронної пошти або контактні дані для наведених нижче;


Перепробував усе, що міг відчайдушно.


Destream/Dsserv Ltd

DigitalImageWorld

Concord Markets Limited

Онлайн* Dg B

Нутрацукерки


Дякую х

Автоматичний переклад.

Привіт усім,


Чи може хтось надати мені вказані нижче адреси електронної пошти або контактні дані для наведених нижче;


Перепробував усе, що міг відчайдушно.


Destream/Dsserv Ltd

DigitalImageWorld

Concord Markets Limited

Онлайн* Dg B

Нутрацукерки


Дякую х

Автоматичний переклад.

Дестрім:

Автоматичний переклад.

Хтось дістав донка


Автоматичний переклад.

Хтось може відповісти на моє запитання?

Чи не повинні платіжні агенти казино (переважна більшість на Кіпрі) регулюватися центральним банком Кіпру? Якщо так, то де ми можемо дізнатися, чи платіжний агент регулюється?

Автоматичний переклад.
cgouveia

На Кіпрі існує 3 основні регуляторні органи. Якщо ви просто пошукаєте інформацію в Google, ви зможете знайти потрібну інформацію. Але багато з цих казино використовують неліцензійних нерегульованих сторонніх продавців, тому вони знаходяться в країнах Східної Європи, Африці тощо і мають підступні компанії, директор і генеральний директор найкраще, якщо торговець з Кіпру, а не казино, як вони кажуть, що вони не контролюють Платежі третьої сторони, які є Bs, оскільки вони повинні ввести (параметри) деталі гравців і продавців, яких вони хочуть використовувати для обробки коштів гравців у систему. Тож вони також точно знають, куди пішов цей потік грошей, як інакше вони знатимуть, як їх повернути. SMH 🤔 Найкраще, як я вже сказав, це надати деталі торговців центральному банку як звіт, і, сподіваюся, вони нададуть вам інформацію вам потрібно або направляє вас у правильному напрямку. Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
cansecojuan178

Що за донк?

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Ти фантастичний,

І я бачив, що ви завжди готові допомогти. Дозвольте мені спробувати краще прояснити своє запитання та побачити, чи можете ви допомогти мені ще більше, і я наведу кілька прикладів, щоб ви зрозуміли, до чого я маю на увазі.

Це казино, leon https://leon89.bet/pt-pt/

Він стверджує, що використовує covimal limited, зареєстровану на Кіпрі, як свого платіжного агента.

A:

Ninecasino, https://96-ninecasino.com/pt стверджує, що використовує Udm Processing Services lda як свого платіжного агента, також зареєстрованого на Кіпрі.


Я міг би продовжувати перераховувати низку казино, більшість із яких розташовані на Кюрасао та мають їхніх агентів на Кіпрі.


Я маю на увазі, чи повинні ці платіжні агенти регулюватися центральним банком Кіпру, і якщо так, то де я можу знайти цю інформацію.


У мене проблема з казино, яке не відповідає на мої електронні листи, не дотримується положень про відповідальну гру, тому я хочу знати, чи його платіжний агент є законним.


Я говорю про казино wazamba.com, яке використовувало послуги mirata limited як платіжний агент, але я не можу знайти жодної інформації про mirata.


Дуже дякую

Автоматичний переклад.
1...396 397 398...540
Перейти на сторінкуіз 540 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого