ФорумКазиноWinz.io Casino - загальне обговорення

Winz.io Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Novik
|
6571 переглядів 47 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Lumalee
2 міс. тому

Мушу визнати, що я теж не був впевнений, але це пояснення майже ідеальне. Дякую тобі.

Ви, до речі, не пробували зв’язатися зі своїм банком? Якщо я не помиляюся, історія ваших банківських операцій показує два окремі платежі, а на рахунок казино надійшов лише один із них.

Пригадую досить подібний випадок; це сталося в іншому казино, і гравець випадково підтвердив платіж двічі, оскільки перша авторизація виглядала так, ніби вона не працює. Однак після підтвердження з другої спроби його банківський рахунок було змінено двічі. Пам’ятаю, він стверджував, що лише другий дійшов до казино.

Ну, так чи інакше, я б порадився з вашим банком. Ви готові до цього?


Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Вони кажуть, що я повинен зв’язатися з компанією, яка висунула мені плату, норвезька влада та банки не дуже задоволені онлайн-казино за межами Норвегії, казино знають про це, тому вони використовують третю сторону, коли я використовую візу, щоб приховати, що це казино. Другий раз, коли вони стягують мій рахунок, це відбувається не відразу, а через кілька днів. Я зв’язався з казино, надавши фотодокази, і вони сказали, що розберуться.

Автоматичний переклад.
Lumalee
2 міс. тому

І це той самий постачальник платежів, що й перший, чи не так? Ви випадково пробували з ними зв'язатися?

Будь ласка, дайте нам знати, чи є у вас якась нова інформація. З казино або взагалі. Ми напевно хотіли б про це знати.

Автоматичний переклад.
Lumalee
2 міс. тому

Я бачу, дякую за зауваження.

У будь-якому випадку, здається, що проблема з кодами продавців, які не є точними та використовуються компаніями, щоб приховати фактичний характер платежу. З огляду на те, наскільки актуальною є ця проблема, цілком зрозуміло, що багато гравців у обставинах, подібних до вашої, говорили про це протягом деякого часу.

Ви можете переглянути тему тут 👈, якщо хочете, або ви можете просто прочитати її, не коментуючи. На жаль, не всі гравці отримали свої депозити назад, хоча деякі з них були успішними.

Хоча це лише ідея.

Автоматичний переклад.
Novik
2 міс. тому

Так, верифікація в криптоказино не ідеальна, але вона законна. Fitst

строковий депозит у розмірі 200 доларів США я перерахував через кілька годин на понад 4000 доларів США, і мені виплатили кожен цент. Wild.IO та cryptoslots.com добре підходять для виплат. Не найкраще обслуговування клієнтів, і іноді воно може бути правильним, але тоді, коли воно вільне

він дуже вільний

Автоматичний переклад.
Wideman18
2 міс. тому

Отже, ви маєте кращий досвід роботи з цим казино, ніж гравець, якому ви відповіли. Вам потрібно було робити тут якусь перевірку чи ні? Чи використовували ви криптовалюту як спосіб оплати? Ви теж грали з бонусами чи вони вам не подобаються? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, просто хотів повідомити вам, що сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням про те, що через деякі оновлення умов гравці з Кіпру більше не приймаються.

Автоматичний переклад.
charisari
1 місяць тому

привіт Дякуємо за цю інформацію. Я передам це нашій групі даних, щоб вони могли це перевірити.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого