2 р. тому
Тут ви можете обговорити Winz.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
I do not recommend coming here, because the bonus without a wager is just an excuse to lure players. The first time the money is withdrawn, but if you continue to play and use the bonus, and then want to withdraw money (even if you lost some money and not in the black) - will be asked to pass KYC (which is not appropriate in crypto casinos)
Не рекомендую сюди заходити, оскільки бонус без вейджеру - це тільки привід для заманювання гравців. Перший раз гроші виводять, але якщо ти продовжуеш грати і використовувати бонус, а потім хочеш вивести гроші (навіть якщо програв частину грошей і не в плюсі) - будут просити пройти KYC (що не є доречним у крипто казино)
Я хотів би сказати, що кожен бонус – це лише маркетингова стратегія для залучення гравців.
KYC є стандартною процедурою, і це буде тільки на користь, якщо казино запитає KYC до першого депозиту або навіть після реєстрації. Я б сказав, що це було б набагато безпечніше для гравців. Однак є альтернатива – анонімні казино.
I would like to say that each bonus is just a marketing strategy to lure players.
KYC is a standard procedure and it will be only for the good if the casino asks for KYC before the first deposit or even after registration. It would be much safer for players, I'd say. However, there is still an alternative - anonymous casinos.
Я хотів би сказати, що кожен бонус – це лише маркетингова стратегія для залучення гравців.
KYC є стандартною процедурою, і це буде тільки на користь, якщо казино запитає KYC до першого депозиту або навіть після реєстрації. Я б сказав, що це було б набагато безпечніше для гравців. Однак є альтернатива – анонімні казино.
I would like to say that each bonus is just a marketing strategy to lure players.
KYC is a standard procedure and it will be only for the good if the casino asks for KYC before the first deposit or even after registration. It would be much safer for players, I'd say. However, there is still an alternative - anonymous casinos.
Yes, I agree with you about the bonuses. As for the casino where there is crypto, and if the player only plays crypto - I think that kyc is not needed. If it is a fiat currency and standard deposit methods - I absolutely agree that it is desirable to be verified even before the first deposit. In this case, there is a specific case, when before the conclusions were ok, but as soon as there was an attempt at another conclusion - then verification was requested. Especially for unknown reasons. It was this particular situation that surprised me. By the way, the casino has already written off that they are apologizing, and there is no need to do verification - which becomes even more unclear.
Так, погоджуюсь з вами стосовно бонусів. Стосовно казино де є крипто, і якщо гравець грає лише в крипто - я вважаю що kyc не потрібен. Якщо ж це фіатна валюта та стандартні методи депозиту - абсолютно згоден, що бажано проходити веріфікацію навіть перед першим депозитом. В данному випадку є конкретний кейс, коли до цього виводи були ок, але як тільки була спроба ще одного виводу - то запросили веріфікацію. Тим більше з незрозумілих причин. Саме ця частна ситуація мене здивувала. Доречі казино вже відписало що вони перепрошують, і вже не потрібно робити веріфікацію - що стає ще незрозумілішим.
Я думаю, що зараз ми змішуємо дві речі. 🙂
Процес KYC також може захистити вразливих гравців у ситуаціях попереднього самовиключення. А верифікація платежу, я з вами згоден, що коли використовується криптовалюта, це зовсім непотрібно.
Може, з’явився новий, «непідготовлений» співробітник, таке іноді буває.
У будь-якому випадку, дякую за вашу думку.
I think we're mixing two things now. 🙂
The KYC process could also protect vulnerable players in situations of the previous self-exclusion. And the payment verification, I agree with you that when crypto is used, this one is quite unnecessary.
Maybe there is a new, "untrained" employee, it sometimes happens.
Anyway, thank you for your insights.
Тож поки що я був щасливий
після звірки зі звичайними документами
Я не тільки платив дуже часто, але й платив кілька разів, що завгодно
спрацювало, як описано через Skrill, за лічені хвилини...! 🙂
АЛЕ ЗАРАЗ
Здається, щось кардинально змінилося..?
Зробив депозит за допомогою Skrill, як зазвичай, а потім знову захотів зняти невелику суму (300) за допомогою Skrill.
Електронний лист із підтвердженням схвалення виведення коштів Skrill надійшов за кілька хвилин.
На жаль, на Skrill гроші не надіслано. цього разу !
Тож виплати не було! ?
В чаті та електронною поштою
лише виправдання, що фінансовий департамент займається цим тощо..)
Ми з Skrill чекаємо
тільки для ID транзакції другий день ..?
(ідентифікатор, який, звичайно, у вас є, лише якщо гроші були надіслані.. 🙂] )
Ось чому я нібито нічого не чую про миттєву виплату Skrill на другий день?
У чаті та електронною поштою, коли мене запитали про цей ідентифікатор транзакції, який також зацікавив би Skrill, мені сказали лише другий день
ID може видати тільки фінансовий відділ...
і фінансовий відділ розглядає запит.
вже два дні ?
Отже, я думаю, instand після перевірки?
ці виплати, мабуть, більше не ...?
Мені цікаво, яке буде наступне виправдання
або хоча б скільки днів так званий фінансовий відділ 🙂
ще потрібно оголосити ідентифікатор транзакції ..
Якого, ймовірно, не існує, тому що згідно Skrill все добре, тільки платіж не надійшов від Winz.io!?
або коли я нарешті маю гроші на своєму рахунку Skrill..!?
Чи я єдиний, хто має ці «нові» негативні враження від Winz ..?
[emj_18]
So so far I've been happy
after verification with the usual documents
I have not only paid in very often but also paid out a number of times, whatever
worked as described via Skrill in minutes...! 🙂
BUT NOW
Something seems to have changed fundamentally..?
Deposited with Skrill as usual and then wanted to withdraw a small amount (300) with Skrill again.
An email confirming that the Skrill withdrawal was approved came back in minutes .
Unfortunately, no money was sent to Skrill.this time.!
So no pay out was made!?
In the chat and by e-mail
only excuses Financial Department deals with it ect..)
Me and Skrill have been waiting now
only for the transaction ID the second day ..?
(the ID which of course you only have if money was sent.. 🙂] )
That's why allegedly I've been hearing nothing about the instand Skrill pay out on the sekond day now?
In the chat and by email, when I was asked about this transaction ID, which would also be of interest to Skrill, I was only told the second day now
the ID can only be given by the finance department ...
and the finance department is dealing with the request.
for two days now ?
So i think instand after verification?
these pay outs are apparently no longer ...?
I'm curious what the next excuse is
or at least how many days the so-called Financial Department 🙂
still needs to announce a transaction ID ..
Which probably doesn't exist because according to Skrill everything is fine, only no payment came from Winz.io!?
or when I finally have my money in my Skrill account..!?
Am I the only one with these "new" negative experiences at Winz ..?
[emj_18]
Що ж, здається, Skrill наразі більше не є варіантом миттєвих платежів 🙂.
Якщо казино не надішле вам виграш протягом наступних 13 днів, я подаду скаргу, хоча сподіваюся, що вам це не знадобиться. 🤞
Well, seems like Skrill is not an instant payment option anymore for now 🙂.
If the casino fails to send you the winnings in the next 13 days, I'd submit the complaint, though I hope you are not going to need that. 🤞
Так, я теж на це сподіваюся
але зараз, на третій день, все ще не можу оголосити ідентифікатор транзакції..?
Я не звик до цього з казино «досі», незважаючи на слабку ліцензію
Жаль
Yes I hope so, too
but now on the third day still not able to announce the transaction id..?
I wasn't used to that from the casino "until now" despite the weak license
Pity
Можливо, це той випадок, коли казино використовує сторонні послуги, тому може знадобитися кілька днів, щоб наздогнати постачальника платежів, або зараз у них бракує персоналу через Різдво. Якщо це вперше, можливо, сталося щось незвичайне 🤔.
Щасти тобі!
Maybe this is the case when the casino uses third-party services, so it can take a few days to catch up with the payment provider, or they are short on staff now, because of Christmas. If this is the first time, something unusal probably occured 🤔.
Best luck to you!
Як сказав інший користувач тут, це казино не рекомендується. Марна трата часу, використав лише два рази. Співробітники живої підтримки вражають вас своїм ставленням і відчувають тиск, якщо ви відповідаєте їхній енергії, не можна навіть звинувачувати їх, можливо, їм не платять достатньо. Вони рекламують свої бонуси тут, у casino guru, і це єдина причина, чому я дав їм шанс: велика помилка 😆
Like other user said here, this casino is not advisable. Waste of time, only used it like two times. Live support staff hits you with an attitude and gets pressed if you match their energy, can't even blame them, they probably don't get paid enough. They promote their bonuses here in casino guru and that's the only reason why I gave them a chance: big mistake 😆
Було б чудово оцінити якість підтримки казино та ставлення оператора чату. На даний момент це не зовсім частина оглядів. Я бачу головну проблему в тому, що такі якості залежать від людей, з якими ви маєте справу. Тому результати, ймовірно, будуть дуже різними.
Отже, ваш відгук дуже цінується.
Would be great to rate the quality of casino support and the chat operator's attitude. At the moment, this is not exactly part of the reviews. I see the main problem in the fact such qualities depend on the individuals you're dealing with. Hence the results would probably vary a lot.
So, your feedback is much appreciated.
Вони лотерейні шахраї. Мені на електронну пошту надійшло повідомлення, в якому вказано, що я поставив свій нік у телеграмі не там, де потрібно. А в лотерею виграє той хлопець, який поставив його туди ж. Щоб бути впевненим, я перевірив основну тему та справді там не було його псевдоніму. Друге питання – я нібито перетвітнув за хвилину до кінця розіграшу, що не відповідає дійсності, бо зробив це за 5-6 хвилин до кінця. Я не тільки втратив там багато грошей, але вони мене обманюють на кожному кроці. Це другий випадок в історії, коли мене обманюють у цій лотереї.
They are lottery scammers. I received an email in which it is clear that I put my nickname in the wrong place on telegram. And the lottery is won by the guy who put it in the same place. Just to be sure, I checked the main thread and indeed his nickname wasn't there. The second issue is that I allegedly re-tweeted a minute before the end of the lottery, which is not true, because I did it 5-6 minutes before the end. Not only have I lost a lot of money there, but they cheat me at every turn. This is the second time in history where I have been cheated in this lottery.
Ха ха! Чи хотіли б ви подати скаргу? Звичайно, якщо відповідні терміни чітко видно та представлені, щоб забезпечити нам надійну відправну точку. Боюся, ми не можемо розслідувати деякі конкурси Telegram.
Не можу з собою втриматися, але кожного разу, коли я чую, що щось представлено в Telegram або через нього, я чую тихий голосок у своїй голові, який кричить «скаааам». Це не казино, просто загальне відчуття.
Що ти думаєш? 😉
Ha haá! Would you care to submit a complaint? If the associated terms are clearly visible and presented to provide us with a solid starting point, of course. I fear we can't investigate some Telegram contests.
Can't help myself, yet every time I hear something is presented on or through Telegram I hear a tiny voice in my head screaming "scaaaam". Not referring to this casino - just a general feeling.
What do you think? 😉
Хм, я б сказав, що іноді випадковість справді може трапитися, навіть якщо це дуже рідко. Я, наприклад, одного разу виграв 2 рази поспіль теж у розіграші, коли брали участь тисячі людей, тому вірю в таке везіння. Звичайно, я припускаю, що ви, безумовно, стежитимете за цим і далі, і якщо те саме ім’я постійно з’являтиметься, не соромтеся повідомити нам про це. Я думаю, що тоді це не буде повним збігом. 🤔
Hm I would say that sometimes an coincidence can really happen, even if it is very rare. For example, I once won 2 times in a row also in a draw when thousands of people were involved, so I believe in such luck. Of course, I guess that you will certainly follow it further and if the same name keeps popping up, don't hesitate to let us know. I think it will probably not be a total coincidence then. 🤔
Вони найбожевільніші шахраї, яких я бачив у своєму житті.
Це моя 4 сесія в цьому казино на основі бонусних покупок, де в якийсь момент слот просто вимкнувся і не збирав множники або збирав їх з великими труднощами, і звичайно тільки найменші.
На цьому моя історія з цими шахраями закінчилася. Я ненавиджу їх і мені вони набридли. Я також хотів би повідомити, що вони не дотримуються політики відповідальної гри та відкривають акаунти гравцям, які мають проблеми з азартними іграми. Будь ласка, розберіться з цим. Я так ненавиджу цей сайт. Це мерзенне, нелояльне казино, призначене лише для прибутку, яке зруйнувало мою психіку.
They are the most insane scammers I've ever seen in my life.
This is my 4th session in this casino based on bonus buys, where at some point the slot was simply turned off and did not collect multipliers or collected them with great difficulty, and of course only the smallest ones.
This is the end of my story with these scammers. I hate them and I'm fed up with them. I would also like to report that they do not follow the responsible gaming policy and open accounts to players who have gambling problems. Please sort this out. I hate this site so much. This is a vile, loyalty-less, profit-only casino that has destroyed my psyche.
Я знаю, що ви це знаєте, але скарга буде оцінена. Особливо щодо політики відповідального ставлення до азартних ігор. 🤔
I know you know that, but the complaint would be appreciated. Especially regarding the responsible gambling policy. 🤔
Привіт, згідно з тим, що я бачу на нашому веб-сайті, так, вони приймають гравців з Австралії.
Однак, якщо ви не впевнені, завжди варто підтвердити це в Загальних положеннях та умовах або в чаті.
Ви плануєте грати тут?
Hi, according to what I see on our website, yes they accept players from Australia.
However, it is always a good idea to confirm this in the Terms and Conditions or with live chat if you are not sure.
Do you plan to play here ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.