Привіт,
Будьте впевнені, щойно скаргу буде закрито належним чином, наслідки будуть неминучими. Особливо, якщо наші фахівці зі скарг вирішать, що казино діяло недобросовісно.
Однак на даний момент ваша скарга не досягла завершальної стадії. Технічно, як ви бачите, спеціаліст зі скарги не відповів на коментар казино.
Таким чином, оцінка безпеки залишається незмінною. в даний час
Я хотів би подякувати вам за вашу замітку. Я вважаю, що корисно згадати пов’язану частину з Casino Guru Fair Gambling Codex :
" Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з обмеженої країни, і якщо казино планує посилатися на правило щодо заборонених країн щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри , оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість .
Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні».
Наші фахівці добре знають цей кодекс, тому не хвилюйтеся. Я впевнений, що незабаром надійде належна відповідь.
Просто наберіться терпіння, будь ласка.
Hi there,
Rest assured, once the complaint is properly closed, consequences will be inevitable. Especially if our complaint specialists decide the casino was acting in bad faith.
At this point, however, your complaint has not reached its final stage. Technically, the complaint handler did not respond to the casino's comment, as you may see.
Thus, the safety rating remains the same. for the time being
I'd like to thank you for your note. I think it's good to mention the associated part from Casino Guru Fair Gambling Codex:
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
Our specialists are well aware of this codex, so don't worry. I'm sure a proper response will come soon.
Just be patient, please.
Автоматичний переклад.