ФорумКазиноWinsmania Casino - загальне обговорення

Winsmania Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

9 міс. тому від GODENKOR
|
9380 переглядів 88 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
7 міс. тому

CasinoGuru, схоже, ти насправді на стороні казино?


Звичайно, ви можете побачити тут шаблон? Подивіться на Trustpilot, у них є фальшиві рецензії та так багато рецензій на групи, особливо з гравцями з Великобританії..


Безсумнівно, оскільки ваша робота, керуючи цим веб-сайтом, ви можете точно бачити, що тут відбувається, якщо ви не пов’язані з ними? Я не думаю, що ти??


Вони на 1000% шахрайство, я не можу сказати відразу після дослідження. Вони навіть уже замінили обліковий запис продавця, який був заблокований.


Вони грубі, навіть якщо ви з ними добрі, вас все одно заблокують і призупинять.


Поясніть, чому на Trustpilot (будь ласка, перевірте) один за одним говорять, що підтверджують обліковий запис, а казино продовжує говорити, що обробляє зняття, а потім раптом облікові записи користувачів блокуються. У них це звична справа. Це так очевидно!!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Насправді ми не стоїмо на стороні жодного казино, як ви намагаєтеся тут сказати. Ми здебільшого на стороні гравців, коли у нас є вагомі докази того, що казино не є чесним. Звичайно, це завжди відбувається і навпаки, коли ми вважаємо, побачивши докази цього, що гравець намагається якимось чином «зашкодити» казино, ми переходимо на його бік. Ми віримо в чесну гру, і це те, чого ми справді намагаємося досягти тут, у Casino Guru.

Ми завжди намагаємося «розглядати» кожен відгук користувача, який потрапляє нам під руку, і не пропускати жодного підробленого. Я не знаю, як працюють інші сайти, чесно кажучи, я можу просто говорити з нашої точки зору.

Мені щиро прикро за труднощі, які у вас виникли в цьому казино, і я впевнений, що наша команда зробить усе, що в її руках, щоб допомогти вам. Але звинувачувати не варто. Ми тут, щоб безкоштовно допомогти гравцям і готові зробити все можливе, щоб знайти найкраще рішення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

не іграйте то просто там одні.......

vanya.tkach
7 міс. тому

Вибачте, можливо, цей коментар призначений для когось конкретного? Спробуйте наступного разу скористатися кнопкою «відповісти», щоб людину можна було сповістити.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я чекав кілька днів на зняття 250 фунтів в онлайн-чаті, більше не відповідайте мені. У мене також є 3 тисячі на рахунку, які я не можу зняти, доки не буде оброблено 250 фунтів, що я можу зробити. Сайт winsmania. Гуру казино, чи можете ви мені допомогти?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
ianparni
7 міс. тому

Чи можу я запитати, скільки днів ви чекаєте? Насправді ми даємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, особливо якщо це перший. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

О, гаразд, це моє перше зняття, і я зробив це лише 26-го, я не знав, що це може зайняти до 14 днів, чи саме стільки часу ви вважали, перш ніж зв’язатися. Коли я прочитав відгуки, я занепокоївся, я поговорив у чаті в п’ятницю, вони сказали, що до кінця дня вони мені не відповідатимуть, потім зробили сьогодні та сказали те саме, але все ще нічого. Так, я повністю перевірений

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Як я вже згадував, цей сайт є підробкою, і вони ніколи нікому не платять.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

він правий не платять

7 міс. тому

О, гаразд, це моє перше зняття, і я зробив це лише 26-го, я не знав, що це може зайняти до 14 днів, чи саме стільки часу ви вважали, перш ніж зв’язатися. Коли я прочитав відгуки, я занепокоївся, я поговорив у чаті в п’ятницю, вони сказали, що до кінця дня вони мені не відповідатимуть, потім зробили сьогодні та сказали те саме, але все ще нічого. Так, я повністю перевірений

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, це так, як ви сказали, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, і якщо цього не станеться, ми зв’яжемося з казино, коли наша команда отримає від вас всю необхідну інформацію.

Тож доведеться трохи потерпіти, адже свята і так далі. Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Звичайно, якщо ні, обов’язково повідомте нас, ми будемо тут. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Як я вже згадував, цей сайт є підробкою, і вони ніколи нікому не платять.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що ваша скарга все ще відкрита, і Петронела чекає на відповідь. Вам все ще цікаво чи ні?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Добре, дякую

Автоматичний переклад.
ianparni
7 міс. тому

Вас обманули, друже, вони такі ж фальшиві.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Мені просто доведеться прийняти втрачене від цих злочинців.

Автоматичний переклад.
scottyc
7 міс. тому

Наша команда чекає, поки ви оновите свою скаргу , тому, будь ласка, зробіть це якнайшвидше, інакше не буде можливості її вирішити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго вечора, мені потрібна ваша допомога, я хочу, щоб ви допомогли мені з казино, я не можу знайти спосіб внести депозит, мені дали перший депозит і вітальний бонус, я його програв і я спалив бонус і я досяг дуже хорошої суми в 5840 євро, і сьогодні о 4:30, коли я увійшов до свого облікового запису, мій баланс 0, гроші були зняті з мого рахунку. Я зателефонував представнику служби підтримки клієнтів, і вона мені нічого не сказала Єдине, що вона мені каже, це написати на імейл S upport@winsmania.com у нас є велика проблема, коли ми добираємося до хорошого, скільки нам не дають грошей, ми втратили тисячі євро, я чекаю відповіді, тільки ви можете нам допомогти, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
rina123
5 міс. тому

Вибачте за проблему, яка виникла в цьому казино. Можливо, ви отримали якісь відповіді від служби підтримки щодо всього цього? Ви запросили зняття, і тільки після цього ваші гроші зникли з вашого рахунку? Маю рацію?

Буду чекати вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мої гроші зникли з рахунку

Автоматичний переклад.
rina123
5 міс. тому

Будь ласка, не піддавайтеся цьому шахрайському казино


Я попередив людей, щоб вони тут не гралися


З них не візьмеш ні копійки

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

він правий це казино.........

scottyc
5 міс. тому

Дуже дякую, я не знав, що вони шахраї

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого