Насправді ми не стоїмо на стороні жодного казино, як ви намагаєтеся тут сказати. Ми здебільшого на стороні гравців, коли у нас є вагомі докази того, що казино не є чесним. Звичайно, це завжди відбувається і навпаки, коли ми вважаємо, побачивши докази цього, що гравець намагається якимось чином «зашкодити» казино, ми переходимо на його бік. Ми віримо в чесну гру, і це те, чого ми справді намагаємося досягти тут, у Casino Guru.
Ми завжди намагаємося «розглядати» кожен відгук користувача, який потрапляє нам під руку, і не пропускати жодного підробленого. Я не знаю, як працюють інші сайти, чесно кажучи, я можу просто говорити з нашої точки зору.
Мені щиро прикро за труднощі, які у вас виникли в цьому казино, і я впевнений, що наша команда зробить усе, що в її руках, щоб допомогти вам. Але звинувачувати не варто. Ми тут, щоб безкоштовно допомогти гравцям і готові зробити все можливе, щоб знайти найкраще рішення.
We are, actually, not siding with any casino, as you are trying to say here. We are mostly on players side, whenever we have a good proof that a casino is not being fair. Of course, it always goes also the other way around, whenever we believe, after seeing the proof of that, that a player is trying to "harm", in some way, the casino, we will turn to its side. We believe in fair play, and that is what we are trying to achieve here, in Casino Guru, really.
We always try to "examine" every user review, which comes to our hand, and not to let slipped any fake ones. I do not know, how the other sites work, to tell you the truth, I can just speak from our point of view.
I really am sorry for the complications you're experiencing at this casino, an am sure our team will do whatever it's in their hands to help you out. There is no need to do any accusations, though. We are here to help players, for free, and willing to do as much as possible to achieve the best solution.
Автоматичний переклад.