ГоловнаФорумКазиноWinsmania Casino - загальне обговорення

Winsmania Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

10 міс. тому від GODENKOR
|
10 777 переглядів 88 відповідей |
|
1...4 5
7 міс. тому

Мої гроші зникли з рахунку

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вам досі не вдалося отримати відповідь від казино, чому ж виникла така ситуація і що сталося?

Оскільки у вас є скарга , наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, у них це вийде.

Буду чекати оновлення, якщо воно буде.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Нічого, жодної відповіді, яку я не отримав протягом 7 днів, це казино – шахрайство, вони сказали мені, що дадуть відповідь на мій електронний лист, але вони досі не отримали відповіді. Єдине, що вони надсилають, це повідомлення про бонус на депозит

Автоматичний переклад.
rina123
7 міс. тому

Я вважаю, що чесне казино не має поводитися так, і вони точно не повинні залишати гравця тиждень без відповіді, якщо їм сказали, що вони дадуть їм знати та спишуть їх. Я думаю, що таким чином вони втратять більше гравців, ніж утримають.

Оскільки у нас немає нічого нового, єдине, чого ми можемо зараз дотримуватися, — це скаржитися, як я вже сказав, і чекати та подивитися, що команда дізнається. Я був би дуже радий, якби казино висловило свою думку, але я не знаю, чи це станеться, якщо воно цього ще не зробило.

У будь-якому разі Нік зробить усе можливе, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дуже дякую, я дуже розчарований, вони мені взагалі не відповідають, усе, що вони роблять щодня, це надсилають мені повідомлення про бонуси на депозит, нічого більше

Автоматичний переклад.
rina123
7 міс. тому

Так, це ще сумніше, якщо вони не можуть дати вам відповідь на проблему, але бонуси все одно приходять вам на електронну пошту. Нам доведеться запастися терпінням і, сподіваюся, скоро все вирішиться. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, кожного дня вони посилають мене за бонусами, а щодо того, що гроші зникли з мого рахунку, вони не відповідали мені протягом багатьох днів

Автоматичний переклад.
rina123
7 міс. тому

Безумовно, було б корисно знати, чи ведуться вони розслідування чи щось подібне, щоб дати вам принаймні певну впевненість. Так виглядає, що вони вас зовсім не поважають і ігнорують. Я не думаю, що це найкращий підхід. У будь-якому разі ми побачимо, чи зможе наша команда дізнатися більше.

Автоматичний переклад.
rina123
7 міс. тому

Вибачте, Ріна, ви натрапили на шахрайство. Розділ вилучення на їхньому сайті лише для показу.

Немає доказів


7bets io

winsmania

duobetz

собакищастя

casiwawe

казобет

ninbet

time2spin


Коли-небудь обробляв будь-які зняття, можливо, вони платили комусь у минулому.


Був випадок, коли комусь застрягли тисячі, потім вони заплатили їй 250 доларів зняти. Ймовірно, це було тому, що вони підрахували, що зможуть витягнути з неї більше соку в майбутньому.


Чим раніше ви зрозумієте, що вас обманули, тим швидше ви зможете продовжити цю нещасну подію у своєму житті.


Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
laka44
7 міс. тому

Досить негативна думка, але з вашим досвідом я не дуже здивований. У будь-якому випадку, давайте поки що не будемо кидати рушник і почекаємо, чи інший гравець не отримає гроші або як казино впорається з усією ситуацією. Сподіваюся, вийде добре. Я був би чесно радий. 😕

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого