9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winsmania Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Проходжу перевірку, дивно йде, навіть на електронну пошту не відповіли про отримання документів. Сподіваюся, я заберу свої кошти
I’m going through the verification process, it’s going strangely, they didn’t even respond by email about receiving the documents. I hope I will withdraw my funds
прохожу процесс верификации, как то странно проходит, они даже не ответили на почте о получении документов. надеюсь я выведу свои средства
Привіт. Мені прикро чути, що ви перебуваєте в такому стані розуму. Чи можу я запитати, коли саме ви надіслали свої документи в казино? Ви можете спробувати зв’язатися з ними, якщо вважаєте, що ви чекали надто довго. Живий чат чи служба підтримки, можливо, дадуть відповідь на запитання про отримання документів або навіть зможуть пояснити затримку їх перевірки. Можливо, ви б спробували?
Hello. I am sorry to hear you are in this state of mind right know. May I ask when exactly have you sent your documents to the casino? You could try to contact them, if you feel that your waiting has been too long. The live chat or the support will perhaps answer the question about receiving the documents, or even could explain the delay of verifying those. Would you try it, perhaps?
на жаль, зараз пишуть, що перевірка затягується, і поставили термін 3-5 днів. перший раз, коли вони написали, перевірка займає 72 години.
unfortunately, now they write that the verification is being delayed, and have set a period of 3-5 days. the first time they wrote it takes 72 hours to check.
к сожалению, теперь они пишут что проверка затягивается, и установили срок 3-5 дней. в первый раз они писали 72 часа занимает проверка.
Мені скасовували зняття 6 разів, і всі учасники чату ігнорують мене. Мені пообіцяли, що моє зняття буде оброблено учасниками чату приблизно 3 рази, але кожного разу його скасовують. Тепер, коли я згадую, що це я учаснику живого чату, вони мене ігнорують.
I have had my withdrawal cancelled 6 times and all the live chat members are ignoring me. I have been promised my withdrawal would be processed about 3 time by live chat members but every time it gets cancelled. Now when I mention it is me to a live chat member they ignore me.
Схоже, мені потрібно подати на них скаргу
Looks like I need to file a complaint against them
нужно похоже создать жалобу на них
Привіт. Хтось із служби підтримки підтвердив, що отримав ваші документи? Процес перевірки насправді може тривати кілька днів, я б сказав, що це не є чимось незвичним для онлайн-казино. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки, перш ніж наша група розгляду скарг втрутиться. Наберіться трохи терпіння та надішліть нам будь-які оновлення з казино, будь ласка.🙏
Hello. Did anyone from the support confirmed they have received you documents? The verification process could actually take few days, it is not that unusual for the online casinos, I would say. We give casinos 14 full days for the verification to be done, before our complaint team intervene. Try to be little bit patient and give us any updates from the casino, please.🙏
Привіт. Шкода, що ви чули про вашу проблему з цим казино. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді 👍. Я твердо вірю, що вони зроблять усе можливе, щоб цю справу вирішити. Як довго ви чекаєте на зняття, якщо можна запитати? Можливо, вам пощастило зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою?🤔
Hello there. Sorry to hear about your issue with this casino. I can see you have already submitted a complaint with our team 👍. I firmly believe they will do everything they can to get this case resolved. How long are you waiting for the withdrawal, if I may ask? Have you had any luck in contacting the support by email, maybe?🤔
Я кілька разів зв’язувався з ними електронною поштою, але мені не пощастило отримати відповідь. Сьогодні вранці я розмовляв з учасником чату, який пообіцяв мені, що знайшов збій у їхній системі, і що цього разу моє зняття буде оброблено. Спочатку я зробив зняття коштів у середу, але з того часу його було відхилено 8 разів. Очевидно, мій обліковий запис відображався як непідтверджений, хоча вони раніше підтверджували мої облікові записи. Я повідомлятиму вам, чи сказали вони мені правду
I have contacted them multiple times via email and have had no luck in getting a response. I spoke to a a live chat member this morning who promised me they found the glitch in their system and that my withdrawal will be processed this time. I originally made the withdrawal on Wednesday but since then it has been rejected 8 times. Apparently my account was showing up as unverified even though they previously has verified my accounts. I will Keep you up to date to whether they have told me the truth
Привіт і дякую за оновлення. Прямо зараз мені спадає на думку, можливо, ви спробували якийсь інший спосіб оплати чи виведення коштів, чи ви б подумали про це? 🤔 У будь-якому випадку я збережу свій 🤞 і чекаю новин з вашого боку 🙂.
Hello and thank you for the update. Right now actually comes to my mind, if you have maybe tried some other payment method or the withdrawal, or if you would consider it?🤔 Anyway, I will keep my 🤞 and wait for the news from your side 🙂.
Вони скасували його та сказали, що мені потрібно надати їм додатковий Kyc. Це було сказано мені після того, як інші учасники live hat сказали мені, що мій обліковий запис уже повністю перевірено.
це в їхніх правилах і правилах. Веб-сайт залишає за собою право проводити додаткові процедури перевірки KYC для будь-яких зняттів, що перевищують 2500 євро або еквівалентну суму в криптовалютах, як це регулюється нашою ігровою ліцензією, а також залишає за собою право проводити такі процедури перевірки в у випадку менших вилучень, як того вимагає наша ігрова ліцензія. Власникам рахунків, які бажають відновити кошти, що зберігаються на закритому, заблокованому або виключеному рахунку, рекомендується звернутися до служби підтримки клієнтів.
враховуючи, що мій вилучення було менше, ніж це, я не розумію, як це взагалі законно
They cancelled it and said i need to give them additional Kyc. This was Told to me after other live hat members had told me that my account was alreayd fully verified.
this is in their ts and Cs The Website reserves the right to carry out additional KYC verification procedures for any withdrawals exceeding €2500 or equivalent amount in Cryptocurrencies, as regulated by our gaming license, and further reserves the right to carry out such verification procedures in case of smaller withdrawals, as demanded by our gaming license. Account Holders who wish to recover funds held in a closed, locked or excluded account, are advised to contact Customer Support.
considering my withdrawal was less than this I don’t see how this is legal whatsoever
Привіт. Мені шкода, що ви все ще перебуваєте в такій ситуації, і я розумію ваше розчарування. Приємно з вашого боку, що ви повністю оновлюєте нашу команду з розгляду скарг. Я прочитав всю інформацію, яку ви надали у своїй скарзі , і мені здається, що це нескінченна історія, я б сказав. Отже, давайте перевіримо, чи Грег із живого чату справді мав рацію та чи нарешті ваш обліковий запис було повністю перевірено. Будь ласка, продовжуйте тримати нас в курсі, тож якщо вам знадобиться втрутитися наша команда, вони це зроблять. Ви вже чули щось нове від служби підтримки?
Hello. I'm sorry you are still in this kind of situation, and I can surely understand your frustration. Nice of you, that you keep our complaint team fully updated. I have read all the information you have provided in your complaint, and it seems to me like a never ending story, I would say. So let's see if Greg from the live chat was actually right and your account has been finally fully verified. Please continue to keep us updated, so in case you need our team to intervene, they will do so. Have you heard anything new from the support by now?
Я ще нічого не чув, тільки перевірив, і моє відкликання все ще очікує. Я думаю, що я дійшов висновку, що цей веб-сайт є повним шахрайством, оскільки я не бачив жодного прикладу, щоб хтось дійсно отримував відкликання з цієї компанії. Скажіть, будь ласка, чи спілкувалися ви з людьми, які коли-небудь отримували гроші з цього веб-сайту, дайте мені знати. Я дуже сумніваюся, що у них взагалі є фінансова команда або що вони хоча б обробили одне зняття коштів. Прикро, тому що мені дуже потрібні ці гроші, і я ніколи не отримаю до них доступу.
I haven’t heard anything yet and just checked and my withdrawal is still pending. I think I have come to the conclusion that this website is a full on scam as I have not seen one example of someone actually ever receiving their withdrawal from this company. If you could please tell me if you have spoken to people that have ever actually received money from this website please let me know. I very much doubt that they even have a finance team whatsoever or that they have even processed one withdrawal. It’s a shame because I really need this money and I will never access it.
Єдине, що я знайшов, це ще дві скарги щодо процедури перевірки зняття коштів.
Я боюся, що не так багато працювати. Що стосується контенту, перегляд відгуків користувачів ще гірший.
Я хотів би знайти щось позитивне, чим би поділитися...
The only thing I found were two other complaints about the withdrawal verification procedure.
I am afraid not much to work with. For the content, reviewing user reviews is even worse.
I wish I could find something positive to share...
Це ганьба. Принаймні вони не можуть стверджувати, що мій обліковий запис не підтверджено, оскільки кілька учасників чату вже сказали мені, що це так. Чесно кажучи, я б не здивувався, якби вони зробили щось подібне. Можливо, якщо хтось із гуру казино поговорить з ними та тисне, вони, швидше за все, справді виплатять мені гроші. Однак я б не здивувався, якби вони проігнорували і вас. Мені знову пообіцяли, що моє зняття буде оброблено протягом наступних двох годин, але я б сказав, що шанси на це дуже невеликі. Найбільше дратує в цій компанії те, що учасники чату постійно брешуть вам і кажуть, що ваше зняття буде оброблено, хоча вони насправді не мають наміру нічого робити для вирішення проблеми. Можливо, рейтинг цієї компанії слід знизити на цьому веб-сайті, оскільки 5,5 насправді не відображають, наскільки вони насправді некомпетентні. Радко, дякую за допомогу. Хто знає, можливо, одного дня я отримаю ці гроші. Я знаю, що вони сподіваються, що я буду грати на ці гроші кожного разу, коли вони скасовують моє виведення коштів, але я відданий справі справді вирішити цю проблему та показати справжнє обличчя цього казино для всіх інших
That’s a shame. Atleast they can’t claim my account is unverified as multiple chat members have already told me it was. To be honest I wouldn’t be suprised if they did pull something like that. Maybe if someone from casino guru speaks to them and applies some pressure they will be more likely to actually pay me out. However I wouldn’t be suprised if they ignored you aswell. I have yet again been promised that my withdrawal will be processed in the next two hours but I would say the chances of this are very slim. The most annoying thing about this company is the chat members constantly lie to you and tell you that your withdrawal will be processed when they have no intention of actually doing anything to resolve the problem. Maybe the rating of this company should go down on this website as 5.5 doesn’t truly represent how incompetent they truly are. Thanks for the help Radka. Who knows maybe one day I will acces this money. I know they hope that I will gamble this money everytime they cancel my withdrawal but I am commited to truly solving this and showing the true colours of this casino for every else to see
Я читав про вашу проблему, і це досить складна ситуація. Як сказав Томас у вашій скарзі , якщо ви не зможете вирішити будь-яку проблему з казино, наша команда втрутиться та зв’яжеться з ними, тому вам потрібно запастися терпінням.
Я також бачу, що в чаті завжди просто повідомляється, що ваше зняття буде схвалено, але нічого не відбувається, і це знову і знову та сама стара історія.
Що стосується самого індексу безпеки, якщо казино не спробує вирішити вашу ситуацію і скарга залишиться без розгляду, воно отримає чорні бали, які вплинуть на його рейтинг.
Однак, як я вже згадував раніше, вам потрібно деякий час набратися терпіння. Томас обов’язково дійде до вас, але ви не єдиний, хто має скарги, тож дайте йому час. Вас точно не ігнорують. У верхньому правому куті вашої скарги є таймер, який показує, скільки часу кожна сторона має відповісти.
Сподіваюся, ваша справа скоро вирішиться. Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати.
I've read about your problem and it's quite a difficult situation. As Tomas said in your complaint, if you can't resolve anything with the casino, our team will intervene and contact them, so you need to be patient.
I also see that the chat always just tells you that your withdrawal will be approved but nothing happens and it's the same old story over and over again.
As for the safety index itself, if the casino doesn't try to resolve your situation and the complaint will go unresolved, it will get black points which will affect its rating.
However, as I mentioned before, you need to be patient for some time. Tomas will surely get to you, but you are not the only one who has a complaint, so give him a while. You're certainly not being ignored. At the top right of your complaint you have a timer that shows how long each side has to respond.
I hope your case is resolved soon. If you have any update let me know.
вчора написали що моя верифікація пройде, вже пройшло більше 8 днів. Тепер вони ігнорують вас в онлайн-чаті. абсурдно давати цій букмекерській конторі 5 зірок
they wrote yesterday that my verification would be passed, more than 8 days have already passed. Now they ignore you in online chat. it's absurd to give this bookmaker a 5 star rating
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.