ГоловнаФорумКазиноWinsmania Casino - загальне обговорення

Winsmania Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від GODENKOR
|
10 754 переглядів 88 відповідей |
|
1 2...5
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winsmania Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

прохожу процесс верификации, как то странно проходит, они даже не ответили на почте о получении документов. надеюсь я выведу свои средства

GODENKOR
10 міс. тому

Привіт. Мені прикро чути, що ви перебуваєте в такому стані розуму. Чи можу я запитати, коли саме ви надіслали свої документи в казино? Ви можете спробувати зв’язатися з ними, якщо вважаєте, що ви чекали надто довго. Живий чат чи служба підтримки, можливо, дадуть відповідь на запитання про отримання документів або навіть зможуть пояснити затримку їх перевірки. Можливо, ви б спробували?

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

к сожалению, теперь они пишут что проверка затягивается, и установили срок 3-5 дней. в первый раз они писали 72 часа занимает проверка.

10 міс. тому

Мені скасовували зняття 6 разів, і всі учасники чату ігнорують мене. Мені пообіцяли, що моє зняття буде оброблено учасниками чату приблизно 3 рази, але кожного разу його скасовують. Тепер, коли я згадую, що це я учаснику живого чату, вони мене ігнорують.

Автоматичний переклад.
Teddc675
10 міс. тому

нужно похоже создать жалобу на них

10 міс. тому

file они просто игнорируют вас в чате, это полный скам

GODENKOR
10 міс. тому

Привіт. Хтось із служби підтримки підтвердив, що отримав ваші документи? Процес перевірки насправді може тривати кілька днів, я б сказав, що це не є чимось незвичним для онлайн-казино. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки, перш ніж наша група розгляду скарг втрутиться. Наберіться трохи терпіння та надішліть нам будь-які оновлення з казино, будь ласка.🙏

Автоматичний переклад.
Teddc675
10 міс. тому

Привіт. Шкода, що ви чули про вашу проблему з цим казино. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді 👍. Я твердо вірю, що вони зроблять усе можливе, щоб цю справу вирішити. Як довго ви чекаєте на зняття, якщо можна запитати? Можливо, вам пощастило зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Я кілька разів зв’язувався з ними електронною поштою, але мені не пощастило отримати відповідь. Сьогодні вранці я розмовляв з учасником чату, який пообіцяв мені, що знайшов збій у їхній системі, і що цього разу моє зняття буде оброблено. Спочатку я зробив зняття коштів у середу, але з того часу його було відхилено 8 разів. Очевидно, мій обліковий запис відображався як непідтверджений, хоча вони раніше підтверджували мої облікові записи. Я повідомлятиму вам, чи сказали вони мені правду

Автоматичний переклад.
Teddc675
10 міс. тому

Привіт і дякую за оновлення. Прямо зараз мені спадає на думку, можливо, ви спробували якийсь інший спосіб оплати чи виведення коштів, чи ви б подумали про це? 🤔 У будь-якому випадку я збережу свій 🤞 і чекаю новин з вашого боку 🙂.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони скасували його та сказали, що мені потрібно надати їм додатковий Kyc. Це було сказано мені після того, як інші учасники live hat сказали мені, що мій обліковий запис уже повністю перевірено.


це в їхніх правилах і правилах. Веб-сайт залишає за собою право проводити додаткові процедури перевірки KYC для будь-яких зняттів, що перевищують 2500 євро або еквівалентну суму в криптовалютах, як це регулюється нашою ігровою ліцензією, а також залишає за собою право проводити такі процедури перевірки в у випадку менших вилучень, як того вимагає наша ігрова ліцензія. Власникам рахунків, які бажають відновити кошти, що зберігаються на закритому, заблокованому або виключеному рахунку, рекомендується звернутися до служби підтримки клієнтів.


враховуючи, що мій вилучення було менше, ніж це, я не розумію, як це взагалі законно

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це більше, ніж розчаровує, і я не можу повірити, що вони зробили це

Автоматичний переклад.
Teddc675
10 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що ви все ще перебуваєте в такій ситуації, і я розумію ваше розчарування. Приємно з вашого боку, що ви повністю оновлюєте нашу команду з розгляду скарг. Я прочитав всю інформацію, яку ви надали у своїй скарзі , і мені здається, що це нескінченна історія, я б сказав. Отже, давайте перевіримо, чи Грег із живого чату справді мав рацію та чи нарешті ваш обліковий запис було повністю перевірено. Будь ласка, продовжуйте тримати нас в курсі, тож якщо вам знадобиться втрутитися наша команда, вони це зроблять. Ви вже чули щось нове від служби підтримки?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я ще нічого не чув, тільки перевірив, і моє відкликання все ще очікує. Я думаю, що я дійшов висновку, що цей веб-сайт є повним шахрайством, оскільки я не бачив жодного прикладу, щоб хтось дійсно отримував відкликання з цієї компанії. Скажіть, будь ласка, чи спілкувалися ви з людьми, які коли-небудь отримували гроші з цього веб-сайту, дайте мені знати. Я дуже сумніваюся, що у них взагалі є фінансова команда або що вони хоча б обробили одне зняття коштів. Прикро, тому що мені дуже потрібні ці гроші, і я ніколи не отримаю до них доступу.

Автоматичний переклад.
Teddc675
10 міс. тому

Єдине, що я знайшов, це ще дві скарги щодо процедури перевірки зняття коштів.

Я боюся, що не так багато працювати. Що стосується контенту, перегляд відгуків користувачів ще гірший.

Я хотів би знайти щось позитивне, чим би поділитися...



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це ганьба. Принаймні вони не можуть стверджувати, що мій обліковий запис не підтверджено, оскільки кілька учасників чату вже сказали мені, що це так. Чесно кажучи, я б не здивувався, якби вони зробили щось подібне. Можливо, якщо хтось із гуру казино поговорить з ними та тисне, вони, швидше за все, справді виплатять мені гроші. Однак я б не здивувався, якби вони проігнорували і вас. Мені знову пообіцяли, що моє зняття буде оброблено протягом наступних двох годин, але я б сказав, що шанси на це дуже невеликі. Найбільше дратує в цій компанії те, що учасники чату постійно брешуть вам і кажуть, що ваше зняття буде оброблено, хоча вони насправді не мають наміру нічого робити для вирішення проблеми. Можливо, рейтинг цієї компанії слід знизити на цьому веб-сайті, оскільки 5,5 насправді не відображають, наскільки вони насправді некомпетентні. Радко, дякую за допомогу. Хто знає, можливо, одного дня я отримаю ці гроші. Я знаю, що вони сподіваються, що я буду грати на ці гроші кожного разу, коли вони скасовують моє виведення коштів, але я відданий справі справді вирішити цю проблему та показати справжнє обличчя цього казино для всіх інших

Автоматичний переклад.
Teddc675
10 міс. тому

Я читав про вашу проблему, і це досить складна ситуація. Як сказав Томас у вашій скарзі , якщо ви не зможете вирішити будь-яку проблему з казино, наша команда втрутиться та зв’яжеться з ними, тому вам потрібно запастися терпінням.

Я також бачу, що в чаті завжди просто повідомляється, що ваше зняття буде схвалено, але нічого не відбувається, і це знову і знову та сама стара історія.

Що стосується самого індексу безпеки, якщо казино не спробує вирішити вашу ситуацію і скарга залишиться без розгляду, воно отримає чорні бали, які вплинуть на його рейтинг.

Однак, як я вже згадував раніше, вам потрібно деякий час набратися терпіння. Томас обов’язково дійде до вас, але ви не єдиний, хто має скарги, тож дайте йому час. Вас точно не ігнорують. У верхньому правому куті вашої скарги є таймер, який показує, скільки часу кожна сторона має відповісти.

Сподіваюся, ваша справа скоро вирішиться. Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

вчора написали що моя верифікація пройде, вже пройшло більше 8 днів. Тепер вони ігнорують вас в онлайн-чаті. абсурдно давати цій букмекерській конторі 5 зірок

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи знаєте ви, чому мій відгук про це місце все ще розглядається? Мені сказали, що це займає 48 годин, і я не розумію, чому його не прийняли

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого