ФорумКазиноWinsly Casino - загальне обговорення

Winsly Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

8 міс. тому від Mag7
|
3903 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому

Я хочу сказати, що у infiza limited, raptor casino, madrush, winsly і kimcasino є всі ці розділи з іншими казино. Там вони рекламують ці сайти. Усе це має однакову підтримку. Отже, ви хочете сказати, що це випадково і ці сайти не пов’язані? Якщо так, то чому в цьому розділі більше казино немає жодного казино, яке б не мало такої самої підтримки? Як Betsson?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, багато казино використовують однакові послуги, швидше за все, під тим самим керівництвом і, ймовірно, в одній групі брендів - цілком нормальна річ.

«Тож ви хочете сказати, що це випадково, і ці сайти не пов’язані?»

Тому ні, я сказав навпаки. Уявіть собі, наприклад, автомобільну марку Lexus як єдину марку по всьому світу, із салонами в кожному важливому місті світу. Коли ви телефонуєте в службу підтримки або надсилаєте електронний лист, це, однак, один відділ, можливо, окремий для кожної країни, але це все одно одна група та один бренд. Здебільшого це те саме для одного великого бренду казино, лише кожне онлайн-казино має власну назву та стиль.

Зараз це має більше сенсу?


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тоді чому я не можу отримати блокування для всіх цих підключених сайтів, якщо я спеціально про це прошу? Ви б припустили, що було б досить легко принаймні передати цей запит якомусь менеджеру, який пов’язаний із цією групою?


Здається, ви втрачаєте мою точку зору.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Мені сказали, що ці сайти не підключені. Якби вони не були, і вони продають ці інші сайти. Якби я закрив один обліковий запис і обрав інше казино з їх маркетингового списку. - > Буде втрата, якщо не буде того самого власника/бізнесу.


Це суть тут, оскільки вони постійно кажуть, що ці сайти жодним чином не пов’язані між собою.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тоді чому я не можу отримати блокування для всіх цих підключених сайтів, якщо я спеціально про це прошу? Ви б припустили, що було б досить легко принаймні передати цей запит якомусь менеджеру, який пов’язаний із цією групою?


Здається, ви втрачаєте мою точку зору.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я також відчуваю, що ви не розумієте суті. Але я спробую ще раз. 🙏

Дозвольте мені почати з інформації, яку я вже надав:

«Ми переконані, що для того, щоб убезпечити себе з точки зору самовиключення, гравці повинні завжди запитувати кожне казино окремо. Я погоджуюся, що це не ідеально, але коли приходять проблеми, такий підхід набагато безпечніший, ніж розраховувати на почуття, що група повинна це зробити. Б’юся об заклад, ви знаєте, що в такій ситуації ви самі по собі».

Як ви бачите, інколи неможливо самовиключитися не в усіх так чи інакше пов’язаних казино. Однак я настійно раджу вам дотримуватися його умов. Можливо, у правилах зазначено, з яких казино вас можуть виключити, якщо ви запросите лише в Winsly Casino?

Ви завжди повинні ознайомитися з правилами або звернутися до служби підтримки, якщо вам потрібна порада. Будь ласка, не припускайте на свій розсуд, я б сказав, що це зайвий ризик.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені сказали, що ці сайти не підключені. Якби вони не були, і вони продають ці інші сайти. Якби я закрив один обліковий запис і обрав інше казино з їх маркетингового списку. - > Буде втрата, якщо не буде того самого власника/бізнесу.


Це суть тут, оскільки вони постійно кажуть, що ці сайти жодним чином не пов’язані між собою.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, я не сказав, що ці сайти не підключені.

Весь час я пояснював, що навіть якби вони були, це була б цілком нормальна ситуація.

Принаймні зараз я можу точно сказати, що єдиний аспект, на якому ви зосереджувалися, це виключно самовиключення. Чесно кажучи, це було не так очевидно для мене кілька дописів тому.

Тому я не вважав цей аспект втратою.

Скажу просто: ви хочете бути на 100% впевнені, що ваш обліковий запис закрито? Відвідайте кожне казино та попросіть про самовиключення окремо в кожному з них.

Тому що навіть якщо деякі казино «підключені», як ви кажете, самовиключення все одно може розглядатися та проводитися окремо. Зверніться хоча б до правил. 🙏

Я дуже сподіваюся, що я не заплутав вас ще більше.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Тож мені просто потрібно постійно шукати нові казино, які відкриваються? White hat gaming робить блокування також для своєї нової ліцензії, яка не підпадає під дію, якщо ви попросили блокувати. Я хочу сказати, що якби вони дбали про відповідальність, вони б заблокували, якщо про це попросять.


Це також суть створення цих нових ліцензій. Це дає можливість гравцям SE продовжувати грати на своїх інших сайтах ліцензій. Таким чином вони можуть отримати весь прибуток від незахищених людей.

Автоматичний переклад.
Mag7
7 міс. тому

Вибачте, але у мене склалося враження, що ви прагнете виключити себе з певної групи, що, як я пояснив, не є бізнес-стандартом. Пошук нових казино свідчить про протилежне.

Суть самовиключення полягає в тому, щоб більше не мати доступу до казино. Отже, коли ви шукаєте нові казино, щоб десь пограти, ви створюєте досить небезпечне коло.

Ми в Casino Guru також вважаємо, що потрібні деякі загальні інструменти, які допоможуть гравцям ефективно самовиключитися з якомога більшої кількості казино. Але з іншого боку, особливо залежні гравці шукають будь-які способи обійти навіть уже встановлені виключення.

На жаль, глобальне рішення зрештою найскладніше для тих, хто його найбільше потребує.

Чи можу я знати, як казино Winsly підходить до цієї теми? Це було довге спілкування, і я, здається, загубився.

Дякуємо 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Ви пропустили всі мої думки, але добре. І це пов’язано з winsly, оскільки він є частиною infiza limited, madrush, kimcasino, raptor casino. Я просив заблокувати кожне казино в цій групі, незважаючи на різні ліцензії. Якщо вони рекламують ці сайти між усіма цими казино, тоді принаймні встановіть блокування для цих казино, якщо це буде запропоновано.


Я не знаю, як ви так погано втрачаєте мою думку.

Автоматичний переклад.
Mag7
7 міс. тому

привіт

Відверто кажучи, я переконаний, що вже пояснив, як вам слід самовиключитися, а не лише в групі.

Але ви, здається, не розумієте жодного моменту.

Коли ви говорите: « Якщо вони рекламують ці сайти між усіма цими казино, то принаймні заблокуйте ці казино, якщо це буде запропоновано». Я намагався пояснити, що це лише ваша думка, але бізнес-стандарти різні.

Не чекайте, що ці казино виключать вас із усієї групи, якщо це не зазначено в їхніх умовах.

Зверніться до служби підтримки, якщо ви не можете знайти це в умовах. Я хочу, щоб ви зрозуміли, що реклама навряд чи є приводом для таких припущень. Дотримуйтесь правил і користуйтеся підтримкою. До речі, вимоги до кожної ліцензії різні.


Ну, боюся, я не можу багато додати до цієї теми.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Гадаю, мені дозволено висловити власну думку щодо цього питання та того, як цей бізнес стане набагато здоровішим. Є багато людей, які втратили все через цю галузь.

Автоматичний переклад.
Mag7
7 міс. тому

Звичайно, ви можете!

Просто пам’ятайте, що все працює інакше, це все, що я хотів пояснити. Тож ви чи будь-хто, кого цікавить ця тема, не втратите все, як ті люди, яких ви згадали.

Мені дуже шкода, що я заплутав вас, але я не хотів нічого лихого – навпаки.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мешканець DK.

Я виграв близько 15 000 євро на www.Winsly.com.


Казино знаходиться на Кіпрі, але з естонською ліцензією. Я трохи сумніваюся - я плачу з довірою, але: чи потрібно мені платити податок Данії?

Автоматичний переклад.
Mel221
5 міс. тому

Привіт, це гарне запитання, але я не впевнений, що знаю відповідь. Вам доведеться дізнатися в Інтернеті або запитати, як це працює у вашій країні, тому що я не маю інформації про це. Але я думаю, що таку справу можна з'ясувати напевно, тому або хтось із гравців може вам допомогти, або спробує дослідити те, що потрібно.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я ніколи не рекомендую їх у брехні winsly casino не платіть мої гроші 100 Я надіслав їм повідомлення, вони не хочуть мене брати, якщо ви граєте, просто кидайте гроші і створюйте проблеми..

7000 норвезьких крон я не забрав

WINSLY CASINO 👎👎👎👎👎👎👎

Автоматичний переклад.
Mel221
4 міс. тому

Ви не можете забрати свої гроші, вони лише обманюють людей

Автоматичний переклад.
rifathamurcu90
4 міс. тому

Привіт, хоча на перший погляд я шкодую про те, що трапилося, найкраще було б трохи пояснити це та сказати причину, чому казино не хоче платити вам ваші гроші. Отже, яка проблема спричинила цю ситуацію? Чи могли б ви опишіть мені це, щоб я міг зрозуміти, що не так, і, можливо, порекомендувати вам звернутися за допомогою до нашої команди?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я намагаюся пояснити, але вони навмисне ігнорують мене. Вони надіслали гроші на мій банківський рахунок 3 рази на загальну суму 1650, і мій банк не прийняв ці гроші, оскільки вони надійшли з іншої країни. І знову гроші надійшли на їхній рахунок, а пізніше, доклавши великих зусиль, вони заплатили 1200 євро. Вони цього не зробили. дайте мені 450 євро, які я взяв спочатку, я не грав у гру, вони не перевели їх на мій рахунок у казино, вони нічого не зробили, я надіслав усі свої банківські рахунки, я показав це на свій ігровий рахунок, тому що я не знову щось грали, але вони вперті, тому що ми заплатили

Я надіслав номери повернутих грошей, але вони не приймають

Вони брешуть!!!!!!!🤬

Автоматичний переклад.
rifathamurcu90
4 міс. тому

Якщо у вас виникла така проблема, я б рекомендувавподати скаргу , і наша команда спробує дослідити все необхідне та перевірити, чи зможемо ми вам допомогти.

Я помітив, що ви вже отримали частину грошей, але якщо вони забрали частину ваших коштів несправедливо, то це мені здається неправильним.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого