Привіт, я також відчуваю, що ви не розумієте суті. Але я спробую ще раз. 🙏
Дозвольте мені почати з інформації, яку я вже надав:
«Ми переконані, що для того, щоб убезпечити себе з точки зору самовиключення, гравці повинні завжди запитувати кожне казино окремо. Я погоджуюся, що це не ідеально, але коли приходять проблеми, такий підхід набагато безпечніший, ніж розраховувати на почуття, що група повинна це зробити. Б’юся об заклад, ви знаєте, що в такій ситуації ви самі по собі».
Як ви бачите, інколи неможливо самовиключитися не в усіх так чи інакше пов’язаних казино. Однак я настійно раджу вам дотримуватися його умов. Можливо, у правилах зазначено, з яких казино вас можуть виключити, якщо ви запросите лише в Winsly Casino?
Ви завжди повинні ознайомитися з правилами або звернутися до служби підтримки, якщо вам потрібна порада. Будь ласка, не припускайте на свій розсуд, я б сказав, що це зайвий ризик.
Hello, I also feel you are missing the point. I'll give it another shot, though. 🙏
Let me start with the information I already provided:
"We are convinced that in order to keep yourself safe in terms of self-exclusion, players should always ask each casino separately. I agree that it's not ideal, but when troubles come, this approach is far safer than counting on the feelings that the group must do that. I bet you know that in such a situation, you are on your own."
As you can now see, sometimes it's not just possible to self-exclude in all somehow related casinos. I strongly advise you to keep up with its terms, though. Is it perhaps stated in the rules which casinos you can be excluded from if you ask in only in the Winsly Casino?
You should always consult the rules or ask the support if you need advice. Please do not assume on your own, I'd say, it is an unnecessary risk.
Автоматичний переклад.