11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winsly Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Чому ви не вважаєте ці казино raptor casino, infiza limited casinos, madrush і winsly однією групою. У вас є інформація, що всі вони мають однакове керівництво. Якщо я попросив заблокувати мене на всіх цих сайтах з однаковим керуванням, це має означати всю цю групу. Також вони рекламують ці сайти у своїх казино, а потім кажуть, що ми не маємо нічого спільного один з одним.
Hello. Why you dont consider these casinos raptor casino, infiza limited casinos, madrush and winsly as a same group. You have info that all of these has the same management. If I have asked to be blocked from all these sites with same management it should mean all this group. Also they advertise these sites on their casinos and then say we dont have nothing to do with each other.
Привіт! Я знайшов зв’язок лише між Casino Raptor і Winsly . Інші два я не знайшов нічого пов'язаного.
Що стосується вашого самовиключення, чи в казино, яке ви хотіли виключити, десь згадується, що це також стосується інших казино? Чи пробували ви запитати службу підтримки, чи це так працює? У деяких казино це так, але є багато випадків, коли вам доводиться виключати себе з усіх казино, які ви хочете, навіть якщо вони належать до однієї групи.
Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете подати нам скаргу.
Hi, I only found a relationship between Casino Raptor and Winsly. The other two I did not find anything related.
As for your self-exclusion, does the casino you wanted to exclude have a mention somewhere that it also applies to the other casinos ? Have you tried asking the support if it works that way ? Some casinos have it that way, but there are many cases where you have to exclude yourself from all casinos you want, even if they are in the same group.
Of course if you have a problem you can file a complaint with us.
Я запитав у казино Raptor, чи можна заблокувати будь-яке казино під тим самим керівництвом/будь-яке казино, яке підключено через мою залежність від азартних ігор. Обіцяли, що так і буде. Однак я зміг пограти з madrush і winsly після. Тепер вони заперечують, що ці казино мають будь-яке відношення одне до одного.
I asked from raptor casino that is it possible to get blocked from any casino there is under same management/ any casino that is connected due my gambling addiction. They promised that this would happen. However I was able to play with madrush and winsly after. Now they deny that these casinos has anything to do with each other.
Як би там не було, я вважаю, що рекламувати різні сайти в їхніх казино не дуже добре. В основному вони запрошують вас використовувати інші їхні сайти, навіть якщо ви щойно закрили один через залежність. Звичайно, у вас повинна бути можливість заблокувати всі ці сайти одночасно. Якщо керівництво однакове, то зробити це не складно.
Whatever the fact is, I think it is not very good thing to advertise different sites on their casinos. Basically they welcome you to use their other sites, even if you have just closed one due addiction. Of course you should have a chance to block all these sites at once. If the management is the same, it is not a hard thing to do that.
Я запитав у казино Raptor, чи можна заблокувати будь-яке казино під тим самим керівництвом/будь-яке казино, яке підключено через мою залежність від азартних ігор. Обіцяли, що так і буде. Однак я зміг пограти з madrush і winsly після. Тепер вони заперечують, що ці казино мають будь-яке відношення одне до одного.
I asked from raptor casino that is it possible to get blocked from any casino there is under same management/ any casino that is connected due my gambling addiction. They promised that this would happen. However I was able to play with madrush and winsly after. Now they deny that these casinos has anything to do with each other.
Обіцянки — не найбезпечніший варіант, якщо можна так висловитися. Я б настійно рекомендував взяти принт-скрін як доказ. Ніколи не знаєш, коли вони тобі знадобляться. і коли справа доходить до самовиключення, ніколи не можна бути надто обережним.
Яро вже згадував про скаргу, і в моїх книгах це дає справедливий шанс.
Особливо, якщо у вас є вищезгаданий скріншот.
Promises are not the safest option, if I may say so. I would strongly recommend taking print screens as proof. One never knows when you might need them. and when it comes to self-exclusion, one can never be too cautious.
Jaro already mentioned the complaint, and in my books, it provides a fair chance.
Especially if you possess the aforementioned screenshot.
Як би там не було, я вважаю, що рекламувати різні сайти в їхніх казино не дуже добре. В основному вони запрошують вас використовувати інші їхні сайти, навіть якщо ви щойно закрили один через залежність. Звичайно, у вас повинна бути можливість заблокувати всі ці сайти одночасно. Якщо керівництво однакове, то зробити це не складно.
Whatever the fact is, I think it is not very good thing to advertise different sites on their casinos. Basically they welcome you to use their other sites, even if you have just closed one due addiction. Of course you should have a chance to block all these sites at once. If the management is the same, it is not a hard thing to do that.
В ідеальному світі ви були б абсолютно праві. На жаль, ми повинні враховувати бізнес-стандарти. Незважаючи на незручне або, можливо, недоречне відчуття, знання про те, як казино обробляють закриття рахунків у всій групі, має допомогти вам бути готовими та добре підготовленими. 🙏
Ви б не сказали?
In an ideal world, you would be entirely correct. Regretfully, we must consider business standards. Despite the uncomfortable or perhaps inappropriate feeling, being aware of how casinos handle account closures across the whole group should help you be ready and well-prepared. 🙏
Wouldn't you say?
Привіт, дякую за інформацію. Я переслав це повідомлення нашій групі даних, яка розгляне цю ситуацію та оновить огляд казино, якщо зможе.
У будь-якому випадку, чи були у вас там якісь гроші, і ви подали запит на зняття?
Hi, thanks for the information. I have forwarded this message to our data team who will take a look at this situation and update the casino review if they can.
Anyway, did you have any money in there and did you request a withdrawal ?
грошей більше не було. Я попросив зробити підтвердження kyc на рахунку та зняв звідти пару сотень євро.
there was no more money. I did ask to do a kyc confirmation on the account and I withdrew a couple of hundred euros from there.
ei ollut enää rahaa. kerkesin kyllä tekemään kyc vahvistuksen tiliin ja nostin sieltä pari sataa euroa.
Це добре, головне, щоб у вас не було проблем із виведенням коштів і все пройшло гладко.
У будь-якому випадку, ви часто грали в цьому казино?
That's fine, the important thing is that you didn't have any problems with the withdrawal and everything went smoothly.
Anyway, did you play at this casino often ?
Привіт! Я отримав таку відповідь від нашої команди щодо цього казино, а саме, що казино точно не закривається та не працює, і це стосується лише Фінляндії та кількох інших країн. Казино переходить на Pay n' Play (депозит і гра), і оскільки воно все ще знаходиться в процесі вирішення цього питання для фінського ринку, на даний момент не було іншого виходу, окрім як закрити рахунки, відкриті через старий система. Тож Фінляндія точно не буде обмежена, але тепер працюватиме через систему Pay n' Play. 🙂
Сподіваюся, я трохи допоміг цією інформацією.
Hi, I received the following reply from our team regarding this casino, namely that the casino is definitely not closing or operating and this only applied to Finland and a couple of other countries. The casino is switching to Pay n' Play (deposit & play), and as it is still in the process of resolving this for the Finnish market, there was no other option at the moment but to close the accounts that were opened via the old system. So Finland will definitely not be restricted, but will now operate through the Pay n' Play system. 🙂
I hope I helped a bit with this information.
Вони постійно створюють нові сайти під різними ліцензіями та рекламують їх на своїх різних сайтах. Проте, навіть коли ви просите заблокувати кожне казино під цим керівництвом і просите заблокувати всі ці сайти, які відображаються в цьому розділі більше казино, це не робиться. Навіть якщо ви чітко говорите, що маєте залежність і не можете контролювати свої азартні ігри. Усі ці сайти пов’язані між собою. Та сама підтримка, ті самі менеджери (наприклад, ті самі люди, які відповідають на скарги на різних сайтах), сайти схожі з подібним вітальним бонусом і реєстрацією.
Якщо ви запитаєте мене, це жахливий спосіб діяти, і немає жодної відповідальності за залежність. Якщо ви запитуєте, що ви хочете заблокувати доступ до всіх казино, які відображаються в цьому розділі інших казино, і з таким самим керівництвом через вашу залежність, чому цього не зроблено?
They constantly make new sites under different lisences and advertise these on their different sites. Still even when you ask to be blocked from every casino under this management and ask to block all of these sites that shows under this more casinos section, it is not done. Not even when you clearly say that you have an addiction and cant control your gambling. These sites are all connected. Same support, same management people(for example same people that answers for complaints on different sites they have), sites is similar with similar welcome bonus and registering.
If you ask me, this is a horrible way to act and there is none responsibility towards addiction. If you ask that you want to be blocked from all casinos that is showing on this more casinos section and with same management due your addiction, why it is not done?
Що б люди не говорили. Я вважаю, що це погано, що я можу тепер відкрити підтримку всіх цих сайтів і мати того самого працівника на кожному з них. Я можу сказати одному, що я хочу, щоб мене заблокували в усіх казино, які ви тут рекламуєте. І все-таки я можу бути на іншому сайті казино з тим самим працівником, ніби нічого не сталося.
Вони просто продовжують говорити, що ми не маємо нічого спільного з цими іншими сайтами, ми тут лише підтримка. Я не купую це. Там, безумовно, той самий менеджмент/бекграунд. Наприклад, навіщо їм продовжувати рекламувати лише випадкові казино, щоб змусити людей використовувати їх, якщо вони жодним чином не пов’язані між собою?
No matter what people says. I think it is sick that I could now open all of these sites support and I could have the same worker on everyone of these. I can say to one that I want to be blocked from all casinos that you are marketing here. Still I can be on another casino site with this same worker like nothing happens.
They just keep on saying that we dont have anything to do with these other sites, we are just support here. I dont buy it. There is definitely the same management/background. Like why would they keep on marketing just random casinos to make people use them if these isnt connected by any means?
привіт
Хоча я розумію вашу думку, я повинен додати, що це досить поширена ситуація. Тільки уявіть, що інші компанії за межами цієї галузі також використовують спільні послуги або сторонні послуги.
Це просто спосіб мінімізації постійних витрат компаній сьогодні.
Не могли б ви також допомогти мені зрозуміти це запитання, яке у вас виникло?
«Навіщо їм продовжувати рекламувати лише випадкові казино, щоб змусити людей використовувати їх, якщо вони жодним чином не пов’язані?»
Думаю, я не правильно зрозумів. Дякую тобі.
Hi there.
Even though I understand your point, I have to add that this is a pretty common situation. Just imagine that other companies outside this industry also utilize shared services or outsourced services.
This is just a way companies minimize fixed costs these days.
Could you also help me understand this question you had?
"Like why would they keep on marketing just random casinos to make people use them if these isnt connected by any means?"
I think I didn't get it correctly. Thank you.
Вони постійно створюють нові сайти під різними ліцензіями та рекламують їх на своїх різних сайтах. Проте, навіть коли ви просите заблокувати кожне казино під цим керівництвом і просите заблокувати всі ці сайти, які відображаються в цьому розділі більше казино, це не робиться. Навіть якщо ви чітко говорите, що маєте залежність і не можете контролювати свої азартні ігри. Усі ці сайти пов’язані між собою. Та сама підтримка, ті самі менеджери (наприклад, ті самі люди, які відповідають на скарги на різних сайтах), сайти схожі з подібним вітальним бонусом і реєстрацією.
Якщо ви запитаєте мене, це жахливий спосіб діяти, і немає жодної відповідальності за залежність. Якщо ви запитуєте, що ви хочете заблокувати доступ до всіх казино, які відображаються в цьому розділі інших казино, і з таким самим керівництвом через вашу залежність, чому цього не зроблено?
They constantly make new sites under different lisences and advertise these on their different sites. Still even when you ask to be blocked from every casino under this management and ask to block all of these sites that shows under this more casinos section, it is not done. Not even when you clearly say that you have an addiction and cant control your gambling. These sites are all connected. Same support, same management people(for example same people that answers for complaints on different sites they have), sites is similar with similar welcome bonus and registering.
If you ask me, this is a horrible way to act and there is none responsibility towards addiction. If you ask that you want to be blocked from all casinos that is showing on this more casinos section and with same management due your addiction, why it is not done?
Ми переконані, що для того, щоб убезпечити себе з точки зору самовиключення, гравці повинні завжди запитувати кожне казино окремо. Я згоден, що це не ідеально, але коли приходять проблеми, цей підхід набагато безпечніший, ніж розраховувати на почуття, що група повинна це зробити. Б'юся об заклад, ви знаєте, що в такій ситуації ви самі по собі.
We are convinced that in order to keep yourself safe in terms of self-exclusion, players should always ask each casino separately. I agree that it's not ideal, but when troubles come, this approach is far safer than counting on the feelings that the group must do that. I bet you know that in such a situation, you are on your own.
Питання в тому, чому вони рекламують просто випадковий сайт у своєму казино? Це означатиме, що деякі клієнти виберуть інший сайт у своєму списку, і вони втратять дохід?
Немає сенсу це робити. Ось чому ці сайти пов'язані.
The question is why would they advertise just random site on their casino? That would mean some customer choose another site on their list and they would loose the income?
There is No point of doing that. That is why these sites is connected.
Я хочу сказати, що у infiza limited, raptor casino, madrush, winsly і kimcasino є всі ці розділи з іншими казино. Там вони рекламують ці сайти. Усе це має однакову підтримку. Отже, ви хочете сказати, що це випадково і ці сайти не пов’язані? Якщо так, то чому в цьому розділі більше казино немає жодного казино, яке б не мало такої самої підтримки? Як Betsson?
What I'm trying to say here is that infiza limited, raptor casino, madrush, winsly and kimcasino has all this more casinos section. There they advertise these sites. All these has the same support. So are you saying this is just random and these sites isnt connected? If so, why on that more casinos section isnt any casino that wouldnt have this same support? Like betsson?
Питання в тому, чому вони рекламують просто випадковий сайт у своєму казино? Це означатиме, що деякі клієнти виберуть інший сайт у своєму списку, і вони втратять дохід?
Немає сенсу це робити. Ось чому ці сайти пов'язані.
The question is why would they advertise just random site on their casino? That would mean some customer choose another site on their list and they would loose the income?
There is No point of doing that. That is why these sites is connected.
привіт
Я думаю, що ви просто теоретично змішуєте неправильні розуміння. Я спробую висловити те, що, на моє відчуття, ви хотіли сказати, і чому це загалом неправильно. 🙏
По-перше, багато казино підпадають під одне керівництво або підтримку, я вже говорив вам про це.
Прошу не визнавати такий стан шахрайством.
Оскільки гравці можуть створити окремий обліковий запис у кожному казино, а не лише в одній групі, я не бачу потенційної втрати «доходу». Що ви мали на увазі, будь ласка?
Hey there.
I think you're just theoretically mixing the wrong understandings. I'll try to express what I feel you tried to say and why this is not generally correct. 🙏
First of all, many casinos fall under the same management or support, I already told you so.
Please do not recognize such a state as a fraud.
Since players may create a single account in every casino, not just one within the same group, I see no potential "income" loss. What did you mean by that, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.