ФорумКазиноWinscore Casino - загальне обговорення

Winscore Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Mixer
|
7384 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3
Mixer
10 міс. тому

я так рада за тебе Кожен раз, коли гравці приходять і кажуть, що почуваються комфортно, це кращий день, тому що багато гравців не почуваються так у казино.

Я сподіваюся, що вам буде добре тут якомога більше і якомога довше. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це казино - жахливе лайно. Я вирішив взяти 250% бонусу, я отримую 100% з абсолютно жахливою кількістю переробки. aspa неосвічено меле лайно і я вирішив почати грати. Наприкінці циклу баланс становить 580, а коли він проходить, 180 втрачається з балансу (кажуть, що ви можете зняти лише 10x депозиту), потім я знімаю 400 і це займає 5 днів, aspa перемелює більше лайно. Сьогодні їду перевіряти ситуацію з виведенням, а виведення було відхилено, а гроші забрали. причина - маніпуляції з бонусами. Кажуть, що писали електронною поштою та надсилали, але нічого не прийшло. Що в біса ти тут робиш?? Тому вони вирішили вивезти звідти 0 євро, а для цього немає жодних підстав.

Автоматичний переклад.
nikkeva443
9 міс. тому

Гей, я читав про вашу ситуацію. Щодо індивідуального бонусу, чому ви отримали лише 100%, якщо він мав бути 250%? Я збирався запитати, як казино виправдало, що зрештою забрали у вас усе, але я бачу, що вони сказали вам щось про маніпуляції з бонусами, і вони повинні були надіслати вам електронний лист, якого ви сказали, що не отримали.

Отже, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і казино забрало всі ваші виграші без пояснення причини, я рекомендуюподати скаргу за цим посиланням .

Якщо вам потрібна додаткова інформація про те, чого очікувати від цього процесу, ви можете знайти її тут .

Ви в ?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я чекаю свого зняття (1200€) протягом двох днів і продовжую. Підтримка дає мені

те саме повідомлення знову, і чат навіть не працює, хоча він має працювати 24/7. На свій останній електронний лист я не отримав відповіді. Скільки мені чекати, перш ніж подати скаргу?

Автоматичний переклад.
kapee1717
9 міс. тому

Привіт!

На жаль, я, мабуть, зараз вас розчарую. Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб вирішити всі проблеми та виплатити гроші.

Чи можу я знати, яке пояснення ви вже отримали?

Це також ваше перше зняття коштів у цьому казино, я б сказав, що добре знати, чи ваш обліковий запис підтверджено.

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Зараз чат працює, і я отримав деякі відповіді звідти, але нічого не сказав, коли вони роблять KYC. Будемо сподіватися, що процес буде швидким. Я ніколи не виводив кошти протягом 48 годин у жодному казино, навіть якщо вони також мають процес KYC. Це вперше в цьому казино, але давайте подивимося, як це розвиватиметься. Я радий дати вам ще одне повідомлення, якщо гроші не з'являться! Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
kapee1717
9 міс. тому

Обов’язково тримайте нас в курсі подальших подій. Я думаю, що якщо казино потребує, щоб ви підтвердили свій обліковий запис, і ви успішно пройдете процес, вам, ймовірно, дозволять зняти гроші. Якщо ні, мені цікаво, скільки часу знадобиться, щоб заплатити вам. Іноді це, ймовірно, займає більше часу, ніж ви очікували б, але це все одно не займає дуже багато часу.

Сподіваюся, я з нетерпінням чекаю хороших новин від вас. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я буду! Я завантажив усі документи ще до того, як вони запитали, і я десь читав, що перед тим, як зняти 2000 євро, вам навіть не потрібно надсилати жодних документів, тому це трохи незручно, але схрещуємо пальці. Немає шансів, що процес KYC не пройде, оскільки всі необхідні документи надіслано. Схоже, це лише питання часу, і вони можуть захотіти, щоб я скасував виведення коштів і повернув усі гроші назад, і саме в цьому й полягає суть, оскільки вони ще не отримали гроші.

Автоматичний переклад.
kapee1717
9 міс. тому

Цілком можливо, що така тактика також може стояти за цим, але з того, що я прочитав, ви цілком обізнані і добре думаєте. Найкраще нічого не робити з грошима, доки все не пройде успішно, і спробуйте запитати в казино, на якому етапі ваша перевірка та чи в порядку документи. Як тільки їх буде перевірено, я думаю, казино повідомить вам про це.

Тому я почекаю, щоб побачити, що ви дізнаєтеся. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Схоже, я пройшов процедуру KYC, оскільки вони запитали ще кілька документів, але платіж досі не здійснено. Минуло 6 днів, тож я сподіваюся, що відкликання буде прийнято протягом сьогоднішнього/вихідного дня. Процес KYC відбувався повільно, оскільки два дні тому вони запитували один документ, а після того, як я надіслав його, вони запитали ще один документ, який вони могли запитати вперше. Я думаю, що вони просто не поспішають і чекають, поки я скасую вилучення, але я можу почекати.

Автоматичний переклад.
kapee1717
9 міс. тому

привіт

Щоб бути певним,

Будь ласка, KYC успішно завершено чи ні? На мій погляд, якщо цього не буде зроблено, виведення навряд чи вдасться.

У будь-якому випадку, ми тут для оновлень. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я думаю, що я через це. Я запитав у чаті, і вони сказали, що вони просто чекають, щоб вони «перевели гроші». Але я не впевнений на 100%. Мені вже 2 дні нічого не повідомляють.

Автоматичний переклад.
kapee1717
9 міс. тому

Нарешті отримав відкликання! Зайняло багато часу порівняно з іншими казино.

Автоматичний переклад.
kapee1717
9 міс. тому

Чудово! Нарешті трохи полегшення.

Ну, тепер ви знаєте не кожен KYC, і зняття коштів обробляються однаково. 😉


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я ще не стикався з таким казино і сподіваюся, що не буде, навряд чи це можливо!!!!

Автоматичний переклад.
Zippi3
5 міс. тому

Не могли б ви повідомити мені, що там сталося? Відсутність контексту у ваших публікаціях робить їх дещо дивними, що ускладнює загальне чітке розуміння ваших проблем. Будь ласка, спробуйте описати всю ситуацію, щоб ми могли зрозуміти, чому ви сказали те, що щойно сказали.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це казино winscore не видаляє обліковий запис назавжди, я запитую багато разів!!! І я дійсно програв це казино!!!

Автоматичний переклад.
Zippi3
5 міс. тому

Я бачу, що ви мали справу тут деякий час тому. Як довго ви намагалися закрити рахунок? Казино взагалі не відповідає на ваш запит? Як ви попросили їх видалити обліковий запис, ви надсилали електронний лист?

Якщо вам потрібна допомога, щоб видалити обліковий запис, але ви не можете це зробити, а казино ігнорує вас, ви можете подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Тим не менш, найкраще спочатку відповісти на моє запитання.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я попросив закрити рахунок бл. 10 разів, кожен раз, коли я починаю спілкуватися з іншою людиною, вони пропонують тільки бонус, вони ніяк не реагують на мій запит. І щотижня пару разів великі бонусні пропозиції, які я намагався попросити припинити, там блокування в профілі, все одно штовхають!!!! Тож на мої запити в електронній пошті чи чаті не відповідають або відповідають лише на мій запит. Можу сказати, що починається в......А!!!!

Автоматичний переклад.
Zippi3
5 міс. тому

Тоді, як я сказав два тижні тому, немає чого чекати, і на вашому місці я б запросив нашу команду спробувати втрутитися та допомогти вам, якщо казино ігнорує вас або ваш запит.

Я вважаю, що до такого роду речей слід ставитися серйозно, коли гравець хоче закрити свій рахунок і не пропонувати йому більше бонусів, для мене це досить непрофесійно.

То що ви думаєте, чи будете ви відкривати скаргу?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого