ГоловнаФорумКазиноWinscore Casino - загальне обговорення

Winscore Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Mixer
|
7 989 переглядів 51 відповідей |
|
1 23
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winscore Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я просто вставлю свій чат з представником цього казино - Боббі. На мою думку, його поведінка була абсолютно неповажною. Буду вдячна за допомогу.


(04:46:11) Якуб Єловіцький

Я отримав неправильну суму бонусу

(04:46:15) Якуб Єловіцький

має бути 400 євро

(04:46:32) Боббі

Дайте мені перевірити, будь ласка, дайте мені кілька хвилин.

(04:46:43)Якуб Єловіцький

Завантажено відвідувачем: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5bf81828e78fc799e10065463de0f9939d4ce141.png

Тип: зображення/png

Розмір: 78388

(04:46:46) Якуб Єловіцький

перевірте цей скріншот

(04:46:54)Якуб Єловіцький

його електронний лист від вас

(04:47:13) Якуб Єловіцький

Отримав сьогодні о 13:46

(04:47:37) Якуб Єловіцький

Ви бачите, що є інформація про 200% бонус до 400 євро

(04:49:23)Якуб Єловіцький

Я активував цей код перед депозитом

(04:49:25) Боббі

Цінуйте ваше терпіння, сума бонусу, яку ви отримали, правильна, ви не можете отримати більше 200 євро як бонус.

(04:49:27) Якуб Єловіцький

O22C

(04:49:44) Якуб Єловіцький

але є інформація про 400 євро!

(04:49:53) Якуб Єловіцький

що відбувається?

(04:50:01) Якуб Єловіцький

Завантажено відвідувачем: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5217792563f9160c937a95465aa49c7307908513.png

Тип: зображення/png

Розмір: 78388

(04:50:15) Якуб Єловіцький

перевірте це ще раз

(04:50:47) Якуб Єловіцький

«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»

(04:51:16) Якуб Єловіцький

до 400 євро, а не 200 євро

(04:51:23) Боббі

Я перевірив відповідну команду, і максимальна сума, яку ви можете отримати за допомогою цього коду, становить 200 євро,

(04:51:34)Якуб Єловіцький

Мені байдуже

(04:51:39) Якуб Єловіцький

Ви ввели мене в оману

(04:53:07)Якуб Єловіцький

Сьогодні я отримав від вас цей електронний лист

(04:53:13) Якуб Єловіцький

Про що ти говориш?

(04:53:22) Боббі

Я зв’язався з відповідною командою, і ми не мали умов, вибачте за незручності.

(04:53:41) Якуб Єловіцький

Про що ти говориш?

(04:53:55) Якуб Єловіцький

Ви надіслали мені цей електронний лист сьогодні о 13:46

(04:54:12) Якуб Єловіцький

«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»

(04:54:27) Якуб Єловіцький

"до 400 євро"

(04:55:05) Боббі

Я зрозумів, але, як я вже сказав, я перевірив відповідну команду, і я дав вам відповідь, яку вони дали мені.

(04:55:23)Якуб Єловіцький

Я не розумію

(04:55:41) Якуб Єловіцький

Чому ви надсилаєте пропозицію, яка вводить в оману?

(04:56:04) Боббі

Чи можу я ще чимось вам допомогти?

(04:56:17) Якуб Єловіцький

Але я надсилаю тобі свої гроші

(04:56:25) Якуб Єловіцький

Це правильно?

(04:56:32) Якуб Єловіцький

надіслав тобі

(04:57:14) Якуб Єловіцький

Після роботи хотілося відпочити

(04:57:15) Боббі

Так, гроші на вашому рахунку, а також сума бонусу.

(04:57:37) Якуб Єловіцький

де 400 євро бонусу, як в електронному листі, який ви надіслали?

(04:57:55) Якуб Єловіцький

Чи можу я зараз зняти 100 євро?

(04:58:06) Якуб Єловіцький

і залишити 300?

(04:58:10) Якуб Єловіцький

грати?

(04:58:14) Якуб Єловіцький

так 100+200?

(04:58:24) Якуб Єловіцький

Я хочу зараз зняти ці 100 євро

(04:58:34) Боббі

Я бачу, що розмова йде по колу. Якщо у вас є запитання на інші теми, не соромтеся їх задавати, інакше бажаю гарного дня.

(04:58:36) Якуб Єловіцький

без будь-яких ставок

(04:58:50) Якуб Єловіцький

але ти мене обдурив

(04:59:06) Якуб Єловіцький

І ти намагаєшся переконати мене, що це моя вина

(05:00:01)Якуб Єловіцький

Чи можу я зняти ці 100 євро і залишити ще 100 євро свого депозиту плюс бонус або просто зняти 200 євро?

(05:00:44) Боббі

Ви можете зняти кошти в будь-який зручний для вас час, але я пам’ятаю про вимогу пролонгації.

(05:01:09) Якуб Єловіцький

навіщо мені робити ставки, якщо ви ввели мене в оману

(05:01:13) Якуб Єловіцький

угода була інша

(05:01:18) Боббі

Ви можете переглянути поточну суму ролловеру, натиснувши своє ім’я користувача та вибравши опцію «Кампанії».

(05:01:19) Якуб Єловіцький

ти мені збрехав

(05:02:59) Боббі

Чи можу я ще чимось допомогти вам зараз?

(05:03:41)Якуб Єловіцький

Якщо ви будете так зі мною поводитися, я напишу скарги на askgamblkers.com і casino.guru. Мої імена користувачів там JakeYellow і Mixer. Ви можете перевірити, що я вже написав багато з них

(05:03:57)Якуб Єловіцький

Ви не берете на себе відповідальність за свою поведінку

(05:04:28) Боббі

Дякуємо, що зв’язалися з нами. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами без вагань. Бажаємо вам чудового дня!

(05:04:34)*** Bobby покинув чат ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki покинув чат ***

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Мені справді знадобиться короткий підсумок.

Наскільки я можу судити, щось про бонус і іншу угоду.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вчора о 13:46 я отримав пропозицію з бонусом на депозит 200% до 400 євро від казино Slotamba. Я активував код O22C з цього електронного листа та зробив депозит на 200 євро. Після цього я отримав 200 євро бонусу замість 400 євро. Я бачив, що представник цього казино активний на casino.guru, тому, можливо, він/вона зможе відповісти.

Я надсилаю вам скріншот цього електронного листа з пропозицією у вкладенні. file

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Привіт і дякую!

Я був досить близько, але я згоден, що найкраще було б отримати відповідь від представника казино, це точно. Чесно кажучи, я повинен сказати, що багато представників казино прагнуть публікувати інформацію про нові бонуси тут, на форумі. 😀 Сподіваюся, ця тенденція скоро зміниться.

Я спробую привести когось сюди.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую тобі. Я чекаю.

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Хм, як ми бачимо, його, ймовірно, ще не буде оновлено. У будь-якому випадку, ви дізналися якусь нову інформацію чи отримали пояснення? Мені вголос цікаво, чи вдалося вам дізнатися, де була проблема. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

З 26.10 я надіслав їм 3 електронні листи, але досі не отримав жодної відповіді. Здається, вони мене взагалі ігнорують 🙁

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Мені дуже шкода. Мене непокоїть те, що казино не спілкується і не намагається вирішити вашу ситуацію. Я відчуваю скаргу в повітрі. Якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, повідомте мене. Думаю, наша команда спробує вам допомогти. 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, якщо протягом 2 днів нічого не зміниться, я напишу скаргу. Спасибі за ваш час.

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Я завжди радий допомогти, якщо можу. Отже, поки що з вашого боку нічого не змінилося, і казино все ще не спілкується?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Нічого не змінилося, і я вирішив грати, щоб поставити свій депозит (5x). На жаль, я втратив усе.

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Мені прикро це бачити. Нема чого додати; принаймні ваш гіркий досвід викликає деякі запитання в інших гравців, які планують тут грати. Це може бути просто проста помилка людини, але відсутність турботи є справжньою шкодою...

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чесно кажучи, я повинен визнати, що мої 2 останні виплати в цьому казино були оброблені без проблем.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Mixer
11 міс. тому

Цінується! Але я хотів би, щоб проблему, з якою ви зіткнулися, вирішило казино. Що ж, я бажаю вам кращого досвіду наступного разу. До речі, ти, мабуть, робиш перерву?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

робите перерву? Що ти маєш на увазі Радка?

Автоматичний переклад.
Mixer
11 міс. тому

Я запитав, чи ви все ще віддаєте перевагу цьому казино над іншими чи збираєтеся тут відпочити.

Відповідати, звичайно, не потрібно. 😉

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я повинен визнати, що ця ситуація на початку мене розчарувала, але тепер я дуже задоволений їхнім обслуговуванням і буду продовжувати там грати.

Автоматичний переклад.
Mixer
11 міс. тому

Це означає, що оскільки ви мали справу з цією проблемою в минулому, наразі не було проблем і все йде гладко, так? Я сподіваюся, що це триватиме, і ви й надалі отримуватимете гарний досвід. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Зараз дуже добре 🙂

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого