ФорумКазиноWinscore Casino - загальне обговорення

Winscore Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від Mixer
|
2433 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winscore Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Я просто вставлю свій чат з представником цього казино - Боббі. На мою думку, його поведінка була абсолютно неповажною. Буду вдячна за допомогу.


(04:46:11) Якуб Єловіцький

Я отримав неправильну суму бонусу

(04:46:15) Якуб Єловіцький

має бути 400 євро

(04:46:32) Боббі

Дайте мені перевірити, будь ласка, дайте мені кілька хвилин.

(04:46:43)Якуб Єловіцький

Завантажено відвідувачем: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5bf81828e78fc799e10065463de0f9939d4ce141.png

Тип: зображення/png

Розмір: 78388

(04:46:46) Якуб Єловіцький

перевірте цей скріншот

(04:46:54)Якуб Єловіцький

його електронний лист від вас

(04:47:13) Якуб Єловіцький

Отримав сьогодні о 13:46

(04:47:37) Якуб Єловіцький

Ви бачите, що є інформація про 200% бонус до 400 євро

(04:49:23)Якуб Єловіцький

Я активував цей код перед депозитом

(04:49:25) Боббі

Цінуйте ваше терпіння, сума бонусу, яку ви отримали, правильна, ви не можете отримати більше 200 євро як бонус.

(04:49:27) Якуб Єловіцький

O22C

(04:49:44) Якуб Єловіцький

але є інформація про 400 євро!

(04:49:53) Якуб Єловіцький

що відбувається?

(04:50:01) Якуб Єловіцький

Завантажено відвідувачем: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5217792563f9160c937a95465aa49c7307908513.png

Тип: зображення/png

Розмір: 78388

(04:50:15) Якуб Єловіцький

перевірте це ще раз

(04:50:47) Якуб Єловіцький

«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»

(04:51:16) Якуб Єловіцький

до 400 євро, а не 200 євро

(04:51:23) Боббі

Я перевірив відповідну команду, і максимальна сума, яку ви можете отримати за допомогою цього коду, становить 200 євро,

(04:51:34)Якуб Єловіцький

Мені байдуже

(04:51:39) Якуб Єловіцький

Ви ввели мене в оману

(04:53:07)Якуб Єловіцький

Сьогодні я отримав від вас цей електронний лист

(04:53:13) Якуб Єловіцький

Про що ти говориш?

(04:53:22) Боббі

Я зв’язався з відповідною командою, і ми не мали умов, вибачте за незручності.

(04:53:41) Якуб Єловіцький

Про що ти говориш?

(04:53:55) Якуб Єловіцький

Ви надіслали мені цей електронний лист сьогодні о 13:46

(04:54:12) Якуб Єловіцький

«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»

(04:54:27) Якуб Єловіцький

"до 400 євро"

(04:55:05) Боббі

Я зрозумів, але, як я вже сказав, я перевірив відповідну команду, і я дав вам відповідь, яку вони дали мені.

(04:55:23)Якуб Єловіцький

Я не розумію

(04:55:41) Якуб Єловіцький

Чому ви надсилаєте пропозицію, яка вводить в оману?

(04:56:04) Боббі

Чи можу я ще чимось вам допомогти?

(04:56:17) Якуб Єловіцький

Але я надсилаю тобі свої гроші

(04:56:25) Якуб Єловіцький

Це правильно?

(04:56:32) Якуб Єловіцький

надіслав тобі

(04:57:14) Якуб Єловіцький

Після роботи хотілося відпочити

(04:57:15) Боббі

Так, гроші на вашому рахунку, а також сума бонусу.

(04:57:37) Якуб Єловіцький

де 400 євро бонусу, як в електронному листі, який ви надіслали?

(04:57:55) Якуб Єловіцький

Чи можу я зараз зняти 100 євро?

(04:58:06) Якуб Єловіцький

і залишити 300?

(04:58:10) Якуб Єловіцький

грати?

(04:58:14) Якуб Єловіцький

так 100+200?

(04:58:24) Якуб Єловіцький

Я хочу зараз зняти ці 100 євро

(04:58:34) Боббі

Я бачу, що розмова йде по колу. Якщо у вас є запитання на інші теми, не соромтеся їх задавати, інакше бажаю гарного дня.

(04:58:36) Якуб Єловіцький

без будь-яких ставок

(04:58:50) Якуб Єловіцький

але ти мене обдурив

(04:59:06) Якуб Єловіцький

І ти намагаєшся переконати мене, що це моя вина

(05:00:01)Якуб Єловіцький

Чи можу я зняти ці 100 євро і залишити ще 100 євро свого депозиту плюс бонус або просто зняти 200 євро?

(05:00:44) Боббі

Ви можете зняти кошти в будь-який зручний для вас час, але я пам’ятаю про вимогу пролонгації.

(05:01:09) Якуб Єловіцький

навіщо мені робити ставки, якщо ви ввели мене в оману

(05:01:13) Якуб Єловіцький

угода була інша

(05:01:18) Боббі

Ви можете переглянути поточну суму ролловеру, натиснувши своє ім’я користувача та вибравши опцію «Кампанії».

(05:01:19) Якуб Єловіцький

ти мені збрехав

(05:02:59) Боббі

Чи можу я ще чимось допомогти вам зараз?

(05:03:41)Якуб Єловіцький

Якщо ви будете так зі мною поводитися, я напишу скарги на askgamblkers.com і casino.guru. Мої імена користувачів там JakeYellow і Mixer. Ви можете перевірити, що я вже написав багато з них

(05:03:57)Якуб Єловіцький

Ви не берете на себе відповідальність за свою поведінку

(05:04:28) Боббі

Дякуємо, що зв’язалися з нами. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами без вагань. Бажаємо вам чудового дня!

(05:04:34)*** Bobby покинув чат ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki покинув чат ***

Автоматичний переклад.
Mixer
6 міс. тому

Мені справді знадобиться короткий підсумок.

Наскільки я можу судити, щось про бонус і іншу угоду.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Вчора о 13:46 я отримав пропозицію з бонусом на депозит 200% до 400 євро від казино Slotamba. Я активував код O22C з цього електронного листа та зробив депозит на 200 євро. Після цього я отримав 200 євро бонусу замість 400 євро. Я бачив, що представник цього казино активний на casino.guru, тому, можливо, він/вона зможе відповісти.

Я надсилаю вам скріншот цього електронного листа з пропозицією у вкладенні. file

Автоматичний переклад.
Mixer
6 міс. тому

Привіт і дякую!

Я був досить близько, але я згоден, що найкраще було б отримати відповідь від представника казино, це точно. Чесно кажучи, я повинен сказати, що багато представників казино прагнуть публікувати інформацію про нові бонуси тут, на форумі. 😀 Сподіваюся, ця тенденція скоро зміниться.

Я спробую привести когось сюди.


Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Дякую тобі. Я чекаю.

Автоматичний переклад.
Mixer
6 міс. тому

Хм, як ми бачимо, його, ймовірно, ще не буде оновлено. У будь-якому випадку, ви дізналися якусь нову інформацію чи отримали пояснення? Мені вголос цікаво, чи вдалося вам дізнатися, де була проблема. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

З 26.10 я надіслав їм 3 електронні листи, але досі не отримав жодної відповіді. Здається, вони мене взагалі ігнорують 🙁

Автоматичний переклад.
Mixer
6 міс. тому

Мені дуже шкода. Мене непокоїть те, що казино не спілкується і не намагається вирішити вашу ситуацію. Я відчуваю скаргу в повітрі. Якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, повідомте мене. Думаю, наша команда спробує вам допомогти. 😕

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, якщо протягом 2 днів нічого не зміниться, я напишу скаргу. Спасибі за ваш час.

Автоматичний переклад.
Mixer
6 міс. тому

Я завжди радий допомогти, якщо можу. Отже, поки що з вашого боку нічого не змінилося, і казино все ще не спілкується?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Нічого не змінилося, і я вирішив грати, щоб поставити свій депозит (5x). На жаль, я втратив усе.

Автоматичний переклад.
Mixer
6 міс. тому

Мені прикро це бачити. Нема чого додати; принаймні ваш гіркий досвід викликає деякі запитання в інших гравців, які планують тут грати. Це може бути просто проста помилка людини, але відсутність турботи є справжньою шкодою...

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чесно кажучи, я повинен визнати, що мої 2 останні виплати в цьому казино були оброблені без проблем.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Mixer
4 міс. тому

Цінується! Але я хотів би, щоб проблему, з якою ви зіткнулися, вирішило казино. Що ж, я бажаю вам кращого досвіду наступного разу. До речі, ти, мабуть, робиш перерву?

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

робите перерву? Що ти маєш на увазі Радка?

Автоматичний переклад.
Mixer
4 міс. тому

Я запитав, чи ви все ще віддаєте перевагу цьому казино над іншими чи збираєтеся тут відпочити.

Відповідати, звичайно, не потрібно. 😉

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Я повинен визнати, що ця ситуація на початку мене розчарувала, але тепер я дуже задоволений їхнім обслуговуванням і буду продовжувати там грати.

Автоматичний переклад.
Mixer
3 міс. тому

Це означає, що оскільки ви мали справу з цією проблемою в минулому, наразі не було проблем і все йде гладко, так? Я сподіваюся, що це триватиме, і ви й надалі отримуватимете гарний досвід. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Зараз дуже добре 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого