6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winscore Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я просто вставлю свій чат з представником цього казино - Боббі. На мою думку, його поведінка була абсолютно неповажною. Буду вдячна за допомогу.
(04:46:11) Якуб Єловіцький
Я отримав неправильну суму бонусу
(04:46:15) Якуб Єловіцький
має бути 400 євро
(04:46:32) Боббі
Дайте мені перевірити, будь ласка, дайте мені кілька хвилин.
(04:46:43)Якуб Єловіцький
Завантажено відвідувачем: a123.PNG
Тип: зображення/png
Розмір: 78388
(04:46:46) Якуб Єловіцький
перевірте цей скріншот
(04:46:54)Якуб Єловіцький
його електронний лист від вас
(04:47:13) Якуб Єловіцький
Отримав сьогодні о 13:46
(04:47:37) Якуб Єловіцький
Ви бачите, що є інформація про 200% бонус до 400 євро
(04:49:23)Якуб Єловіцький
Я активував цей код перед депозитом
(04:49:25) Боббі
Цінуйте ваше терпіння, сума бонусу, яку ви отримали, правильна, ви не можете отримати більше 200 євро як бонус.
(04:49:27) Якуб Єловіцький
O22C
(04:49:44) Якуб Єловіцький
але є інформація про 400 євро!
(04:49:53) Якуб Єловіцький
що відбувається?
(04:50:01) Якуб Єловіцький
Завантажено відвідувачем: a123.PNG
Тип: зображення/png
Розмір: 78388
(04:50:15) Якуб Єловіцький
перевірте це ще раз
(04:50:47) Якуб Єловіцький
«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»
(04:51:16) Якуб Єловіцький
до 400 євро, а не 200 євро
(04:51:23) Боббі
Я перевірив відповідну команду, і максимальна сума, яку ви можете отримати за допомогою цього коду, становить 200 євро,
(04:51:34)Якуб Єловіцький
Мені байдуже
(04:51:39) Якуб Єловіцький
Ви ввели мене в оману
(04:53:07)Якуб Єловіцький
Сьогодні я отримав від вас цей електронний лист
(04:53:13) Якуб Єловіцький
Про що ти говориш?
(04:53:22) Боббі
Я зв’язався з відповідною командою, і ми не мали умов, вибачте за незручності.
(04:53:41) Якуб Єловіцький
Про що ти говориш?
(04:53:55) Якуб Єловіцький
Ви надіслали мені цей електронний лист сьогодні о 13:46
(04:54:12) Якуб Єловіцький
«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»
(04:54:27) Якуб Єловіцький
"до 400 євро"
(04:55:05) Боббі
Я зрозумів, але, як я вже сказав, я перевірив відповідну команду, і я дав вам відповідь, яку вони дали мені.
(04:55:23)Якуб Єловіцький
Я не розумію
(04:55:41) Якуб Єловіцький
Чому ви надсилаєте пропозицію, яка вводить в оману?
(04:56:04) Боббі
Чи можу я ще чимось вам допомогти?
(04:56:17) Якуб Єловіцький
Але я надсилаю тобі свої гроші
(04:56:25) Якуб Єловіцький
Це правильно?
(04:56:32) Якуб Єловіцький
надіслав тобі
(04:57:14) Якуб Єловіцький
Після роботи хотілося відпочити
(04:57:15) Боббі
Так, гроші на вашому рахунку, а також сума бонусу.
(04:57:37) Якуб Єловіцький
де 400 євро бонусу, як в електронному листі, який ви надіслали?
(04:57:55) Якуб Єловіцький
Чи можу я зараз зняти 100 євро?
(04:58:06) Якуб Єловіцький
і залишити 300?
(04:58:10) Якуб Єловіцький
грати?
(04:58:14) Якуб Єловіцький
так 100+200?
(04:58:24) Якуб Єловіцький
Я хочу зараз зняти ці 100 євро
(04:58:34) Боббі
Я бачу, що розмова йде по колу. Якщо у вас є запитання на інші теми, не соромтеся їх задавати, інакше бажаю гарного дня.
(04:58:36) Якуб Єловіцький
без будь-яких ставок
(04:58:50) Якуб Єловіцький
але ти мене обдурив
(04:59:06) Якуб Єловіцький
І ти намагаєшся переконати мене, що це моя вина
(05:00:01)Якуб Єловіцький
Чи можу я зняти ці 100 євро і залишити ще 100 євро свого депозиту плюс бонус або просто зняти 200 євро?
(05:00:44) Боббі
Ви можете зняти кошти в будь-який зручний для вас час, але я пам’ятаю про вимогу пролонгації.
(05:01:09) Якуб Єловіцький
навіщо мені робити ставки, якщо ви ввели мене в оману
(05:01:13) Якуб Єловіцький
угода була інша
(05:01:18) Боббі
Ви можете переглянути поточну суму ролловеру, натиснувши своє ім’я користувача та вибравши опцію «Кампанії».
(05:01:19) Якуб Єловіцький
ти мені збрехав
(05:02:59) Боббі
Чи можу я ще чимось допомогти вам зараз?
(05:03:41)Якуб Єловіцький
Якщо ви будете так зі мною поводитися, я напишу скарги на askgamblkers.com і casino.guru. Мої імена користувачів там JakeYellow і Mixer. Ви можете перевірити, що я вже написав багато з них
(05:03:57)Якуб Єловіцький
Ви не берете на себе відповідальність за свою поведінку
(05:04:28) Боббі
Дякуємо, що зв’язалися з нами. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами без вагань. Бажаємо вам чудового дня!
(05:04:34)*** Bobby покинув чат ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki покинув чат ***
I will just paste my chat with the representative of this casino - Bobby. In my opinion his behaviour was totally disrespectful. I will be grateful for helping me.
(04:46:11)Jakub Jelowicki
I got incorrect amount of bonus
(04:46:15)Jakub Jelowicki
it should be 400 euro
(04:46:32)Bobby
Let me check please, give me a few minutes.
(04:46:43)Jakub Jelowicki
Visitor uploaded: a123.PNG
Type: image/png
Size: 78388
(04:46:46)Jakub Jelowicki
check this screenshot
(04:46:54)Jakub Jelowicki
its email from you
(04:47:13)Jakub Jelowicki
I got it today at 13:46
(04:47:37)Jakub Jelowicki
You can see that there is information about 200% bonus up to 400 euro
(04:49:23)Jakub Jelowicki
I've activated this code before a deposit
(04:49:25)Bobby
Appreciate your patience, the bonus amount that you have received is correct you can not receive more then 200 EUR as a bonus.
(04:49:27)Jakub Jelowicki
O22C
(04:49:44)Jakub Jelowicki
but there is an information aboutn 400 euro!
(04:49:53)Jakub Jelowicki
what's going on?
(04:50:01)Jakub Jelowicki
Visitor uploaded: a123.PNG
Type: image/png
Size: 78388
(04:50:15)Jakub Jelowicki
chaeck it again
(04:50:47)Jakub Jelowicki
"Bonus is available for 2 days, have time to activate promo code O22C and get 200% up to 400 Euros. Good luck! "
(04:51:16)Jakub Jelowicki
up to 400 euro not 200 euro
(04:51:23)Bobby
I checked with the relevant team and the maximum amount you can receive by using this code is 200 EUR,
(04:51:34)Jakub Jelowicki
I don't care
(04:51:39)Jakub Jelowicki
You misleaded me
(04:53:07)Jakub Jelowicki
I got this e-mail from you today
(04:53:13)Jakub Jelowicki
What are you talking about?
(04:53:22)Bobby
I checked with the relevant team, and we did not have the terms, I am sorry for any inconvenience.
(04:53:41)Jakub Jelowicki
What are you talking about?
(04:53:55)Jakub Jelowicki
You sendt me this email today at 13:46
(04:54:12)Jakub Jelowicki
"Bonus is available for 2 days, have time to activate promo code O22C and get 200% up to 400 Euros. Good luck! "
(04:54:27)Jakub Jelowicki
"up to 400 euros"
(04:55:05)Bobby
I undersntad but as I said I checked with the relevant team and I gave you the answer that they gave me.
(04:55:23)Jakub Jelowicki
I don;t get it
(04:55:41)Jakub Jelowicki
Why dom you send the offer which is misleading?
(04:56:04)Bobby
Is there anything else I can help you with?
(04:56:17)Jakub Jelowicki
But I send you my money
(04:56:25)Jakub Jelowicki
Is it correct?
(04:56:32)Jakub Jelowicki
sent you
(04:57:14)Jakub Jelowicki
I wanted to relax after work
(04:57:15)Bobby
Yes, the money are in your account and the bonus amount as well.
(04:57:37)Jakub Jelowicki
where is 400 euro of bonus like in email which was sent by you?
(04:57:55)Jakub Jelowicki
Can I withdraw 100 euro now?
(04:58:06)Jakub Jelowicki
and keep 300?
(04:58:10)Jakub Jelowicki
to play?
(04:58:14)Jakub Jelowicki
so 100+200?
(04:58:24)Jakub Jelowicki
I want to withdraw this 100 euro now
(04:58:34)Bobby
I see that the conversation is going in circles. If you have questions on other topics, feel free to ask them, otherwise have a nice day.
(04:58:36)Jakub Jelowicki
without any wagering
(04:58:50)Jakub Jelowicki
but you cheated me
(04:59:06)Jakub Jelowicki
And you trying to convince me that is my fault
(05:00:01)Jakub Jelowicki
Can I withdraw this 100 euro and keep another 100 euro of my deposit plus bonus or just withdraw 200 euro?
(05:00:44)Bobby
You can withdrawal any time you like, but bear I'm mind the rollover requirement .
(05:01:09)Jakub Jelowicki
why I need to make any wager if you misleaded me
(05:01:13)Jakub Jelowicki
the deal was different
(05:01:18)Bobby
You may view your current rollover amount by clicking on your username and choosing the option "Campaigns".
(05:01:19)Jakub Jelowicki
you lied me
(05:02:59)Bobby
Would there be anything else I can assist you with at the moment?
(05:03:41)Jakub Jelowicki
If you gonna treat me like this I will write complaints on askgamblkers.com and casino.guru. My usernames there are JakeYellow and Mixer. You can check that I've been writing many of them already
(05:03:57)Jakub Jelowicki
You don't take responsibility of your behaviour
(05:04:28)Bobby
Thank you for contacting us - if you have any further questions, please don't hesitate to contact us back. We wish you a great day!
(05:04:34)*** Bobby left the chat ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki left the chat ***
Мені справді знадобиться короткий підсумок.
Наскільки я можу судити, щось про бонус і іншу угоду.
I could really use a quick summary.
As far as I can tell, something about a bonus and a different deal.
Вчора о 13:46 я отримав пропозицію з бонусом на депозит 200% до 400 євро від казино Slotamba. Я активував код O22C з цього електронного листа та зробив депозит на 200 євро. Після цього я отримав 200 євро бонусу замість 400 євро. Я бачив, що представник цього казино активний на casino.guru, тому, можливо, він/вона зможе відповісти.
Я надсилаю вам скріншот цього електронного листа з пропозицією у вкладенні.
Yesterday at 13:46 I got an offer with a `200% deposit bonus up to 400 euro from Slotamba casino. I've activated the code O22C from this e-mail and I've made a deposit on 200 euro. After this I got 200 euro of bonus instead of 400 euro. I've seen that the representative of this casino is active on casino.guru so maybe he/she can respond.
I'm sending you a screenshot of this e-mail with the offer in the attachment.
Привіт і дякую!
Я був досить близько, але я згоден, що найкраще було б отримати відповідь від представника казино, це точно. Чесно кажучи, я повинен сказати, що багато представників казино прагнуть публікувати інформацію про нові бонуси тут, на форумі. 😀 Сподіваюся, ця тенденція скоро зміниться.
Я спробую привести когось сюди.
Hello, and thanks!
I was quite close, yet I agree that it would be best to get some response from the casino representative, that's for sure. Honestly, I have to say that many casino representatives only seek to post information regarding new bonuses here on the forum. 😀 Hopefully, this trend will change soon.
I'll try to bring someone here.
Хм, як ми бачимо, його, ймовірно, ще не буде оновлено. У будь-якому випадку, ви дізналися якусь нову інформацію чи отримали пояснення? Мені вголос цікаво, чи вдалося вам дізнатися, де була проблема. 🤔
Hmm, as we can see it probably won't be updated yet. Anyway, did you learn any new information, or did you get an explanation ? I am wondering aloud if you managed to find out where the problem was. 🤔
З 26.10 я надіслав їм 3 електронні листи, але досі не отримав жодної відповіді. Здається, вони мене взагалі ігнорують 🙁
Since 26.10 I sent them 3 e-mails but I haven't received any response until now. It seems that they totatally ignore me 🙁
Мені дуже шкода. Мене непокоїть те, що казино не спілкується і не намагається вирішити вашу ситуацію. Я відчуваю скаргу в повітрі. Якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, повідомте мене. Думаю, наша команда спробує вам допомогти. 😕
I'm so sorry. What bothers me is that the casino doesn't communicate and doesn't try to resolve your situation. I can feel the complaint in the air. If nothing changes in the next few days, let me know. I think our team will try to help you. 😕
Я завжди радий допомогти, якщо можу. Отже, поки що з вашого боку нічого не змінилося, і казино все ще не спілкується?
I am always happy to help if I can. So nothing has changed on your side so far and the casino is still not communicating ?
Нічого не змінилося, і я вирішив грати, щоб поставити свій депозит (5x). На жаль, я втратив усе.
Nothing has changed and I have decided to play in order to wager my deposit (5x). Unfortunately I lost everything.
Мені прикро це бачити. Нема чого додати; принаймні ваш гіркий досвід викликає деякі запитання в інших гравців, які планують тут грати. Це може бути просто проста помилка людини, але відсутність турботи є справжньою шкодою...
I'm sorry to see that. There is not much to add; at least your bitter experience raises some questions among other players who plan to play here. It could be just a simple mistake made by a human being, but the lack of care is the real damage here...
Чесно кажучи, я повинен визнати, що мої 2 останні виплати в цьому казино були оброблені без проблем.
To be fair, I must admit that my 2 last requested payouts at this casino have been processed without a problem.
Цінується! Але я хотів би, щоб проблему, з якою ви зіткнулися, вирішило казино. Що ж, я бажаю вам кращого досвіду наступного разу. До речі, ти, мабуть, робиш перерву?
Much appreciated! But I would prefer to see the issue you encounter solved by the casino. Well, I wish you a better experience next time. Speaking of which, are you perhaps taking a break?
Я запитав, чи ви все ще віддаєте перевагу цьому казино над іншими чи збираєтеся тут відпочити.
Відповідати, звичайно, не потрібно. 😉
I was asking whether you still favor this casino over others or whether you intend to take a break here.
You don't need to answer, of course. 😉
Я повинен визнати, що ця ситуація на початку мене розчарувала, але тепер я дуже задоволений їхнім обслуговуванням і буду продовжувати там грати.
I need to admit that this situation on the beginning has disappointed me but now I'm really satisfied about their service and I will keep playing there.
Це означає, що оскільки ви мали справу з цією проблемою в минулому, наразі не було проблем і все йде гладко, так? Я сподіваюся, що це триватиме, і ви й надалі отримуватимете гарний досвід. 😊
That means that since you dealt with the problem in the past there has been no trouble so far and everything is going smoothly, yes ? I hope it will last and you will continue to have good experiences. 😊
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.