1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winscore Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я просто вставлю свій чат з представником цього казино - Боббі. На мою думку, його поведінка була абсолютно неповажною. Буду вдячна за допомогу.
(04:46:11) Якуб Єловіцький
Я отримав неправильну суму бонусу
(04:46:15) Якуб Єловіцький
має бути 400 євро
(04:46:32) Боббі
Дайте мені перевірити, будь ласка, дайте мені кілька хвилин.
(04:46:43)Якуб Єловіцький
Завантажено відвідувачем: a123.PNG
Тип: зображення/png
Розмір: 78388
(04:46:46) Якуб Єловіцький
перевірте цей скріншот
(04:46:54)Якуб Єловіцький
його електронний лист від вас
(04:47:13) Якуб Єловіцький
Отримав сьогодні о 13:46
(04:47:37) Якуб Єловіцький
Ви бачите, що є інформація про 200% бонус до 400 євро
(04:49:23)Якуб Єловіцький
Я активував цей код перед депозитом
(04:49:25) Боббі
Цінуйте ваше терпіння, сума бонусу, яку ви отримали, правильна, ви не можете отримати більше 200 євро як бонус.
(04:49:27) Якуб Єловіцький
O22C
(04:49:44) Якуб Єловіцький
але є інформація про 400 євро!
(04:49:53) Якуб Єловіцький
що відбувається?
(04:50:01) Якуб Єловіцький
Завантажено відвідувачем: a123.PNG
Тип: зображення/png
Розмір: 78388
(04:50:15) Якуб Єловіцький
перевірте це ще раз
(04:50:47) Якуб Єловіцький
«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»
(04:51:16) Якуб Єловіцький
до 400 євро, а не 200 євро
(04:51:23) Боббі
Я перевірив відповідну команду, і максимальна сума, яку ви можете отримати за допомогою цього коду, становить 200 євро,
(04:51:34)Якуб Єловіцький
Мені байдуже
(04:51:39) Якуб Єловіцький
Ви ввели мене в оману
(04:53:07)Якуб Єловіцький
Сьогодні я отримав від вас цей електронний лист
(04:53:13) Якуб Єловіцький
Про що ти говориш?
(04:53:22) Боббі
Я зв’язався з відповідною командою, і ми не мали умов, вибачте за незручності.
(04:53:41) Якуб Єловіцький
Про що ти говориш?
(04:53:55) Якуб Єловіцький
Ви надіслали мені цей електронний лист сьогодні о 13:46
(04:54:12) Якуб Єловіцький
«Бонус діє 2 дні, встигніть активувати промокод O22C і отримайте 200% до 400 євро. Успіхів!»
(04:54:27) Якуб Єловіцький
"до 400 євро"
(04:55:05) Боббі
Я зрозумів, але, як я вже сказав, я перевірив відповідну команду, і я дав вам відповідь, яку вони дали мені.
(04:55:23)Якуб Єловіцький
Я не розумію
(04:55:41) Якуб Єловіцький
Чому ви надсилаєте пропозицію, яка вводить в оману?
(04:56:04) Боббі
Чи можу я ще чимось вам допомогти?
(04:56:17) Якуб Єловіцький
Але я надсилаю тобі свої гроші
(04:56:25) Якуб Єловіцький
Це правильно?
(04:56:32) Якуб Єловіцький
надіслав тобі
(04:57:14) Якуб Єловіцький
Після роботи хотілося відпочити
(04:57:15) Боббі
Так, гроші на вашому рахунку, а також сума бонусу.
(04:57:37) Якуб Єловіцький
де 400 євро бонусу, як в електронному листі, який ви надіслали?
(04:57:55) Якуб Єловіцький
Чи можу я зараз зняти 100 євро?
(04:58:06) Якуб Єловіцький
і залишити 300?
(04:58:10) Якуб Єловіцький
грати?
(04:58:14) Якуб Єловіцький
так 100+200?
(04:58:24) Якуб Єловіцький
Я хочу зараз зняти ці 100 євро
(04:58:34) Боббі
Я бачу, що розмова йде по колу. Якщо у вас є запитання на інші теми, не соромтеся їх задавати, інакше бажаю гарного дня.
(04:58:36) Якуб Єловіцький
без будь-яких ставок
(04:58:50) Якуб Єловіцький
але ти мене обдурив
(04:59:06) Якуб Єловіцький
І ти намагаєшся переконати мене, що це моя вина
(05:00:01)Якуб Єловіцький
Чи можу я зняти ці 100 євро і залишити ще 100 євро свого депозиту плюс бонус або просто зняти 200 євро?
(05:00:44) Боббі
Ви можете зняти кошти в будь-який зручний для вас час, але я пам’ятаю про вимогу пролонгації.
(05:01:09) Якуб Єловіцький
навіщо мені робити ставки, якщо ви ввели мене в оману
(05:01:13) Якуб Єловіцький
угода була інша
(05:01:18) Боббі
Ви можете переглянути поточну суму ролловеру, натиснувши своє ім’я користувача та вибравши опцію «Кампанії».
(05:01:19) Якуб Єловіцький
ти мені збрехав
(05:02:59) Боббі
Чи можу я ще чимось допомогти вам зараз?
(05:03:41)Якуб Єловіцький
Якщо ви будете так зі мною поводитися, я напишу скарги на askgamblkers.com і casino.guru. Мої імена користувачів там JakeYellow і Mixer. Ви можете перевірити, що я вже написав багато з них
(05:03:57)Якуб Єловіцький
Ви не берете на себе відповідальність за свою поведінку
(05:04:28) Боббі
Дякуємо, що зв’язалися з нами. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами без вагань. Бажаємо вам чудового дня!
(05:04:34)*** Bobby покинув чат ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki покинув чат ***
I will just paste my chat with the representative of this casino - Bobby. In my opinion his behaviour was totally disrespectful. I will be grateful for helping me.
(04:46:11)Jakub Jelowicki
I got incorrect amount of bonus
(04:46:15)Jakub Jelowicki
it should be 400 euro
(04:46:32)Bobby
Let me check please, give me a few minutes.
(04:46:43)Jakub Jelowicki
Visitor uploaded: a123.PNG
Type: image/png
Size: 78388
(04:46:46)Jakub Jelowicki
check this screenshot
(04:46:54)Jakub Jelowicki
its email from you
(04:47:13)Jakub Jelowicki
I got it today at 13:46
(04:47:37)Jakub Jelowicki
You can see that there is information about 200% bonus up to 400 euro
(04:49:23)Jakub Jelowicki
I've activated this code before a deposit
(04:49:25)Bobby
Appreciate your patience, the bonus amount that you have received is correct you can not receive more then 200 EUR as a bonus.
(04:49:27)Jakub Jelowicki
O22C
(04:49:44)Jakub Jelowicki
but there is an information aboutn 400 euro!
(04:49:53)Jakub Jelowicki
what's going on?
(04:50:01)Jakub Jelowicki
Visitor uploaded: a123.PNG
Type: image/png
Size: 78388
(04:50:15)Jakub Jelowicki
chaeck it again
(04:50:47)Jakub Jelowicki
"Bonus is available for 2 days, have time to activate promo code O22C and get 200% up to 400 Euros. Good luck! "
(04:51:16)Jakub Jelowicki
up to 400 euro not 200 euro
(04:51:23)Bobby
I checked with the relevant team and the maximum amount you can receive by using this code is 200 EUR,
(04:51:34)Jakub Jelowicki
I don't care
(04:51:39)Jakub Jelowicki
You misleaded me
(04:53:07)Jakub Jelowicki
I got this e-mail from you today
(04:53:13)Jakub Jelowicki
What are you talking about?
(04:53:22)Bobby
I checked with the relevant team, and we did not have the terms, I am sorry for any inconvenience.
(04:53:41)Jakub Jelowicki
What are you talking about?
(04:53:55)Jakub Jelowicki
You sendt me this email today at 13:46
(04:54:12)Jakub Jelowicki
"Bonus is available for 2 days, have time to activate promo code O22C and get 200% up to 400 Euros. Good luck! "
(04:54:27)Jakub Jelowicki
"up to 400 euros"
(04:55:05)Bobby
I undersntad but as I said I checked with the relevant team and I gave you the answer that they gave me.
(04:55:23)Jakub Jelowicki
I don;t get it
(04:55:41)Jakub Jelowicki
Why dom you send the offer which is misleading?
(04:56:04)Bobby
Is there anything else I can help you with?
(04:56:17)Jakub Jelowicki
But I send you my money
(04:56:25)Jakub Jelowicki
Is it correct?
(04:56:32)Jakub Jelowicki
sent you
(04:57:14)Jakub Jelowicki
I wanted to relax after work
(04:57:15)Bobby
Yes, the money are in your account and the bonus amount as well.
(04:57:37)Jakub Jelowicki
where is 400 euro of bonus like in email which was sent by you?
(04:57:55)Jakub Jelowicki
Can I withdraw 100 euro now?
(04:58:06)Jakub Jelowicki
and keep 300?
(04:58:10)Jakub Jelowicki
to play?
(04:58:14)Jakub Jelowicki
so 100+200?
(04:58:24)Jakub Jelowicki
I want to withdraw this 100 euro now
(04:58:34)Bobby
I see that the conversation is going in circles. If you have questions on other topics, feel free to ask them, otherwise have a nice day.
(04:58:36)Jakub Jelowicki
without any wagering
(04:58:50)Jakub Jelowicki
but you cheated me
(04:59:06)Jakub Jelowicki
And you trying to convince me that is my fault
(05:00:01)Jakub Jelowicki
Can I withdraw this 100 euro and keep another 100 euro of my deposit plus bonus or just withdraw 200 euro?
(05:00:44)Bobby
You can withdrawal any time you like, but bear I'm mind the rollover requirement .
(05:01:09)Jakub Jelowicki
why I need to make any wager if you misleaded me
(05:01:13)Jakub Jelowicki
the deal was different
(05:01:18)Bobby
You may view your current rollover amount by clicking on your username and choosing the option "Campaigns".
(05:01:19)Jakub Jelowicki
you lied me
(05:02:59)Bobby
Would there be anything else I can assist you with at the moment?
(05:03:41)Jakub Jelowicki
If you gonna treat me like this I will write complaints on askgamblkers.com and casino.guru. My usernames there are JakeYellow and Mixer. You can check that I've been writing many of them already
(05:03:57)Jakub Jelowicki
You don't take responsibility of your behaviour
(05:04:28)Bobby
Thank you for contacting us - if you have any further questions, please don't hesitate to contact us back. We wish you a great day!
(05:04:34)*** Bobby left the chat ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki left the chat ***
Мені справді знадобиться короткий підсумок.
Наскільки я можу судити, щось про бонус і іншу угоду.
I could really use a quick summary.
As far as I can tell, something about a bonus and a different deal.
Вчора о 13:46 я отримав пропозицію з бонусом на депозит 200% до 400 євро від казино Slotamba. Я активував код O22C з цього електронного листа та зробив депозит на 200 євро. Після цього я отримав 200 євро бонусу замість 400 євро. Я бачив, що представник цього казино активний на casino.guru, тому, можливо, він/вона зможе відповісти.
Я надсилаю вам скріншот цього електронного листа з пропозицією у вкладенні.
Yesterday at 13:46 I got an offer with a `200% deposit bonus up to 400 euro from Slotamba casino. I've activated the code O22C from this e-mail and I've made a deposit on 200 euro. After this I got 200 euro of bonus instead of 400 euro. I've seen that the representative of this casino is active on casino.guru so maybe he/she can respond.
I'm sending you a screenshot of this e-mail with the offer in the attachment.
Привіт і дякую!
Я був досить близько, але я згоден, що найкраще було б отримати відповідь від представника казино, це точно. Чесно кажучи, я повинен сказати, що багато представників казино прагнуть публікувати інформацію про нові бонуси тут, на форумі. 😀 Сподіваюся, ця тенденція скоро зміниться.
Я спробую привести когось сюди.
Hello, and thanks!
I was quite close, yet I agree that it would be best to get some response from the casino representative, that's for sure. Honestly, I have to say that many casino representatives only seek to post information regarding new bonuses here on the forum. 😀 Hopefully, this trend will change soon.
I'll try to bring someone here.
Хм, як ми бачимо, його, ймовірно, ще не буде оновлено. У будь-якому випадку, ви дізналися якусь нову інформацію чи отримали пояснення? Мені вголос цікаво, чи вдалося вам дізнатися, де була проблема. 🤔
Hmm, as we can see it probably won't be updated yet. Anyway, did you learn any new information, or did you get an explanation ? I am wondering aloud if you managed to find out where the problem was. 🤔
З 26.10 я надіслав їм 3 електронні листи, але досі не отримав жодної відповіді. Здається, вони мене взагалі ігнорують 🙁
Since 26.10 I sent them 3 e-mails but I haven't received any response until now. It seems that they totatally ignore me 🙁
Мені дуже шкода. Мене непокоїть те, що казино не спілкується і не намагається вирішити вашу ситуацію. Я відчуваю скаргу в повітрі. Якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, повідомте мене. Думаю, наша команда спробує вам допомогти. 😕
I'm so sorry. What bothers me is that the casino doesn't communicate and doesn't try to resolve your situation. I can feel the complaint in the air. If nothing changes in the next few days, let me know. I think our team will try to help you. 😕
Я завжди радий допомогти, якщо можу. Отже, поки що з вашого боку нічого не змінилося, і казино все ще не спілкується?
I am always happy to help if I can. So nothing has changed on your side so far and the casino is still not communicating ?
Нічого не змінилося, і я вирішив грати, щоб поставити свій депозит (5x). На жаль, я втратив усе.
Nothing has changed and I have decided to play in order to wager my deposit (5x). Unfortunately I lost everything.
Мені прикро це бачити. Нема чого додати; принаймні ваш гіркий досвід викликає деякі запитання в інших гравців, які планують тут грати. Це може бути просто проста помилка людини, але відсутність турботи є справжньою шкодою...
I'm sorry to see that. There is not much to add; at least your bitter experience raises some questions among other players who plan to play here. It could be just a simple mistake made by a human being, but the lack of care is the real damage here...
Чесно кажучи, я повинен визнати, що мої 2 останні виплати в цьому казино були оброблені без проблем.
To be fair, I must admit that my 2 last requested payouts at this casino have been processed without a problem.
Цінується! Але я хотів би, щоб проблему, з якою ви зіткнулися, вирішило казино. Що ж, я бажаю вам кращого досвіду наступного разу. До речі, ти, мабуть, робиш перерву?
Much appreciated! But I would prefer to see the issue you encounter solved by the casino. Well, I wish you a better experience next time. Speaking of which, are you perhaps taking a break?
Я запитав, чи ви все ще віддаєте перевагу цьому казино над іншими чи збираєтеся тут відпочити.
Відповідати, звичайно, не потрібно. 😉
I was asking whether you still favor this casino over others or whether you intend to take a break here.
You don't need to answer, of course. 😉
Я повинен визнати, що ця ситуація на початку мене розчарувала, але тепер я дуже задоволений їхнім обслуговуванням і буду продовжувати там грати.
I need to admit that this situation on the beginning has disappointed me but now I'm really satisfied about their service and I will keep playing there.
Це означає, що оскільки ви мали справу з цією проблемою в минулому, наразі не було проблем і все йде гладко, так? Я сподіваюся, що це триватиме, і ви й надалі отримуватимете гарний досвід. 😊
That means that since you dealt with the problem in the past there has been no trouble so far and everything is going smoothly, yes ? I hope it will last and you will continue to have good experiences. 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.