Вам не вдалося подати скаргу? Якщо щось не так, дайте мені знати.
Однак, якщо ви все ще зацікавлені, просто натисніть це посилання ⬅️
Мені також було цікаво, чи можна якимось чином заблокувати надходження таких пропозицій, ви пробували це чи ні?
Didn't you succeed in filing a complaint ? If something is wrong, let me know.
However, if you are still interested, just click on this link ⬅️
I was also wondering if you can somehow block such offers from coming to you, have you tried it or not ?
Проблеми з winscore протягом 5 днів, досі немає виплати, я чекаю з четверга на мої 2060 євро, хтось може мені допомогти??
Л. Г. Олі
Problems with winscore for 5 days, still no payout, waiting since Thursday for my 2060 Euro, can someone please help me??
LG Oli
Probleme mit winscore seit 5 Tagen immer noch keine Auszahlung erhalten warte seit Donnerstag auf meine 2060 Euro kann mir bitte jemand helfen??
LG Oli
Привіт, казино також повідомило вам, чому ви чекаєте 5 днів, щоб вивести гроші? Який спосіб оплати ви використовували? Ви вже пройшли перевірку в казино?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Привіт, казино також повідомило вам, чому ви чекаєте 5 днів, щоб вивести гроші? Який спосіб оплати ви використовували? Ви вже пройшли перевірку в казино?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Я був перевірений тижнями, і все вже було 2 або 3 виплати, так, у нас так багато виплат тощо. Всі виправдання, останню виплату я отримав через 90 хвилин на своєму банківському рахунку
LG oli
I have been verified for weeks and everything has already had 2 or 3 payouts, yes we have so many payouts etc. all excuses, the last payout I had after 90 minutes in my bank account
LG oli
Bin schon seit Wochen fertig verifiziert und alles hatte schon 2 oder 3 Auszahlungen ja wie haben so viele Auszahlungen usw alles ausreden die letzte Auszahlung hatte ich nach 90 min auf meinem bank Konto
LG oli
Виплата через банківський переказ Банківський переказ SEPA
Payout via bank transfer SEPA bank transfer
Auszahlung per Bank überweisen SEPA Bank Überweisung
Я більше ніколи не покладу туди жодного цента, вони стягують 8 відсотків за другу виплату за 30 днів, це було 160 євро, дійсно грабіжницьке і більше не нормально, я заблокував сайт для себе
I will never deposit a cent there again, they charge 8 percent for the 2nd payout in 30 days, that was 160 euros, really extortionate and not normal anymore, I blocked the site for me
Werde da nie mehr einen Cent einzahlen nehmen 8 Prozent für die 2 Auszahlung in 30 tagen das waren 160 Euro echt Wucher und nicht mehr normal krank habe die Seite gesperrt bei mir
Іноді в казино можуть бути затримки, якщо вони мають багато вилучень і так далі. Особисто я можу посперечатися, що ви отримували гроші в минулому і не мали проблем. Якщо зараз це займає більше часу, і казино спілкується з вами, це все ще хороший знак. Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів. Якщо вони цього не зроблять, ми зв’яжемося з ними.
Щодо гонорару, то він теж мені здається не найменшим. Чи були вони у вас раніше, коли ви знімали кошти?
Sometimes casinos can have delays if they have a lot of withdrawals and so on. Personally, I would bet that you have received money in the past and had no problems. If it's taking longer now and the casino is communicating with you, that's still a good sign. I would like to add that we give casinos 14 days to sort out all the necessary around withdrawals. If they fail to do so, then we will contact them.
As far as the fee is concerned, it also seems to me not the smallest. Did you have them before when you made your withdrawals?
Ні, у мене був гонорар вперше, я більше ніколи там не гратиму, занадто багато гонорарів, я отримав гроші, але заплатив 160 євро гонорарів, це неприємно
No, I had the fee the first time, I will never play there again, too many fees, I received the money but paid 160 euros in fees, that's sick
Ne die Gebühr hatte ich das erste Mal werde da nie Mehr spielen zu viele Gebühren habe das Geld erhalten aber 160 Euro Gebühr gezahlt das ist Krank
Хоча я б також сказав, що це не мало, я радий, що ви нарешті отримали гроші. Я бачу, що ви вже вирішили, чи варто давати казино ще один шанс, і, очевидно, ви цього не зробите.
Тож я хочу побажати, щоб ви в інших місцях працювали краще й мали кращий досвід.
Even though I would also say it's not a little, I'm glad you finally got the money. I see that you've already decided whether to give the casino another chance, and obviously you won't.
So I will wish you to do better elsewhere and have a better experience.
Щиро дякую, я одразу отримав 160 євро, і тепер маю 120 євро прибутку. гарного дня
Thank you very much, I got the 160 euros straight away and am now 120 euros in profit. Have a nice day
Vielen lieben Dank die 160 Euro hab ich gleich raus gerade 120 Euro im Plus schönen Tag ihnen noch
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.