ФорумКазиноWinscore Casino - загальне обговорення

Winscore Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Mixer
|
7077 переглядів 51 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
4 міс. тому

Ага, поки тільки бонуси і побиття справи!!

Автоматичний переклад.
Zippi3
4 міс. тому

Вам не вдалося подати скаргу? Якщо щось не так, дайте мені знати.

Однак, якщо ви все ще зацікавлені, просто натисніть це посилання ⬅️

Мені також було цікаво, чи можна якимось чином заблокувати надходження таких пропозицій, ви пробували це чи ні?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Проблеми з winscore протягом 5 днів, досі немає виплати, я чекаю з четверга на мої 2060 євро, хтось може мені допомогти??


Л. Г. Олі

Автоматичний переклад.
olischoltner
1 місяць тому

Привіт, казино також повідомило вам, чому ви чекаєте 5 днів, щоб вивести гроші? Який спосіб оплати ви використовували? Ви вже пройшли перевірку в казино?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, казино також повідомило вам, чому ви чекаєте 5 днів, щоб вивести гроші? Який спосіб оплати ви використовували? Ви вже пройшли перевірку в казино?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я був перевірений тижнями, і все вже було 2 або 3 виплати, так, у нас так багато виплат тощо. Всі виправдання, останню виплату я отримав через 90 хвилин на своєму банківському рахунку


LG oli

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Виплата через банківський переказ Банківський переказ SEPA

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я більше ніколи не покладу туди жодного цента, вони стягують 8 відсотків за другу виплату за 30 днів, це було 160 євро, дійсно грабіжницьке і більше не нормально, я заблокував сайт для себе

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
olischoltner
1 місяць тому

Іноді в казино можуть бути затримки, якщо вони мають багато вилучень і так далі. Особисто я можу посперечатися, що ви отримували гроші в минулому і не мали проблем. Якщо зараз це займає більше часу, і казино спілкується з вами, це все ще хороший знак. Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів. Якщо вони цього не зроблять, ми зв’яжемося з ними.

Щодо гонорару, то він теж мені здається не найменшим. Чи були вони у вас раніше, коли ви знімали кошти?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ні, у мене був гонорар вперше, я більше ніколи там не гратиму, занадто багато гонорарів, я отримав гроші, але заплатив 160 євро гонорарів, це неприємно

Автоматичний переклад.
olischoltner
1 місяць тому

Хоча я б також сказав, що це не мало, я радий, що ви нарешті отримали гроші. Я бачу, що ви вже вирішили, чи варто давати казино ще один шанс, і, очевидно, ви цього не зробите.

Тож я хочу побажати, щоб ви в інших місцях працювали краще й мали кращий досвід.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Щиро дякую, я одразу отримав 160 євро, і тепер маю 120 євро прибутку. гарного дня

Автоматичний переклад.
olischoltner
1 місяць тому

Так само бажаю гарного дня. 🙂

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого