6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winnita Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго ранку. У мене проблема з WINNITA! Вже тиждень мені замість кредиту кажуть, що документи неякісні! Крім того, на їх веб-сайті в умовах сказано, що вони можуть запитувати документи про виграш понад 1000 євро! Мені мали б дати 300, але натомість завжди однаково відповідають за документи, тому мені не зараховують! Всі документи видно, і я вважаю, що в цьому випадку це шахрайство! З кимось там траплялося те саме? І що мені робити в цьому випадку? Що те, що відбувається, не так? Тисяча подяк
Good morning I have a problem with WINNITA! For a week now, instead of giving me credit, they have been telling me that the documents are not of good quality! Apart from that on their website the terms and conditions say that they can ask for documents on a win of over 1000 euros! They should give me 300 but instead they always give me the same answer for the documents, so they don't give me credit! All documents are visible and I believe it is a scam in this case! Has the same thing happened to anyone there? And what should I do in this case? That what's happening isn't right? A thousand thanks
Buongiorno ho un problema con WINNITA ! Da una settimana invece di farmi accredito mi dicono sempre che i documenti non hanno buona qualità! A parte che sul loro sito ai termini e condizioni dicono che loro possono chiedere i documenti su una vincita di oltre 1000 euro! A me devono darmi 300 ma invece mi danno sempre la stessa risposta per i documenti, così non mi fanno l'accredito! Tutti i documenti sono visibili ed io credo che sia una truffa in questo caso! A qualcuno li è capitato la stessa cosa? E che devo fare in questo caso? Che non e giusto quello che succede? Grazie mille
Привіт!
Я радий, що ви не залишили це питання в таємниці. Давайте обговоримо це, щоб знайти вихід. 🙂
На жаль, я не знайшов у їхніх Умовах і положеннях частини, яка б стверджувала, що KYC буде проведено лише тоді, коли ви виграєте більше певної суми, тому я поки що відкладу це в сторону.
Казино зазвичай повинні виконати KYC (Знай свого клієнта – процес перевірки), щоб підтвердити особу гравця, що призводить до успішного платежу, якщо воно пройдено правильно. Тому вам потрібно спробувати співпрацювати зі службою підтримки. На цьому етапі я хотів би сказати, що якщо ви продовжуєте надсилати їм ті самі зображення чи фотографії, ви не зайдете надто далеко. Якщо я не помиляюся, служба підтримки стверджує, що їх якість низька.
Чи пробували ви надати їм кращу версію тих самих документів?
На мою думку, ваша ситуація виглядає так - казино не заплатить вам, якщо ви не пройдете верифікацію. Тому вкрай важливо дотримуватися наданих інструкцій і надавати документи належним чином і належної якості. Ніхто не може зробити це від вашого імені, тому продовжуйте надсилати ті самі версії, але очікування іншого результату не звучить як рішення.
Не соромтеся поділитися точною відповіддю казино разом зі списком документів і форматів, які ви пробували на даний момент.
Я б сказав, що це конкретно і має бути конструктивним. Ви згодні?
Давайте спробуємо це. 🙏
Hey there!
I'm glad you haven't kept this issue private. Let's talk this through to find a way out. 🙂
Sadly, I didn't find a part in their Terms and Conditions that said that only when you win more than a certain amount will the KYC be conducted, so I will put this aside for now.
Casinos usually need to fulfill the KYC (Know your customer - verification process) in order to confirm the player's identity, which results, if passed correctly, in a successful payment. Thus, you need to try cooperating with the support. At this point, I'd like to say that if you keep sending the very same pictures or photos to them, you won't get too far. If I'm not mistaken, the support claims their quality is of a low grade.
Have you tried providing them with a better version of the same documents?
In my opinion, your situation stands like this - the casino won't pay you unless you pass the verification. Because of that, it's crucial to follow the instructions given and provide the documents in a proper way and decent quality. No one can do this on your behalf, so keep sending the very same versions, yet expecting a different outcome does not sound like a solution.
Feel free to share the exact casino response along with a list of documents and formats you have tried so far, please.
I'd say it's concrete and should prove constructive. Do you agree?
Let's try that. 🙏
Дякую, але оскільки відповіді в їхньому чаті завжди були однакові, востаннє я спробував надіслати лише 1 документ, і листівка також є селфі, і це нарешті вдалося! Я зроблю 70 фотографій і 100 селфі для кращої видимості! На щастя, все пройшло добре! Знову дякую !
Thank you, but since the answers in their chat were always the same, the last time I tried to send only 1 document and the card is also the selfie and it was finally successful! I will have taken 70 photos and 100 selfies for better visibility! Luckily it went well! Thanks again !
Vi ringrazio, ma siccome le risposte della loro chat erano sempre le stesse l'ultima volta ho provato mandare solo 1 documento e la carta è anche il selfie ed è andata a buon fine finalmente! Avrò fatto 70 foto e 100 selfie per una visibilità migliore! Meno male che è andato bene ! Grazie ancora !
Зрештою це спрацювало, чи не так?
О, це полегшення! 🙌🚀
Я навіть не підозрював, що вам знадобилося стільки спроб, але я дуже радий, що ви нарешті це зробили.
Можливо, у вас є поради для гравців, які можуть пройти через той самий процес? Я просто питаю з цікавості. Мабуть, це був жахливий досвід, і я хотів би поширити трохи профілактики. 🙂
Хтозна, може комусь це стане в нагоді.
It worked eventually, didn't it?
Oh, that's a relief! 🙌🚀
I had no idea it took you so many attempts, but I'm really glad you finally made it.
Do you perhaps have some tips for players who might go through the same process? I'm just asking out of curiosity. It must been a terrible experience, and I'd love to spread a bit of prevention. 🙂
Who knows, someone might find it handy.
Добрий вечір! Я досяг платинового рівня на winita! Тепер я маю право на багато речей, включаючи 70% від кожного депозиту! Коли я запитав, чи хочу я активувати цю кампанію, вони відповіли, що лише деякі сегменти є частиною цієї кампанії (очевидно, я ні)! Але якщо написано, що я маю це право, чому мені в цьому відмовляють?
Good evening! I reached platinum level on winita! I am now entitled to many things including 70% on every deposit! When I asked if I wanted to activate this campaign, they replied that only some segments are part of this campaign (obviously I'm not)! But if it is written that I have this right, why do they deny it to me?
Buonasera! Su winita ho raggiunto il livello platino! Ho il diritto ora a tante cose fra quale 70% su ogni deposito! Nel momento che ho chiesto volevo faccio attivare questa campagna mi hanno risposto che solo alcuni segmenti fanno parte di questa campagna ( ovviamente io no)! Ma se è scritto che ho questo diritto perché me lo negano?
У таких випадках гравці повинні завжди обговорювати це питання зі своєю підтримкою. Ми не можемо нічим допомогти, оскільки лише казино вирішує, кому надавати VIP-рівень.
Ви вже протистояли їм?
In such cases, players should always discuss this with their support regarding this issue. We cannot be of any help, as it is only up to the casino to determine to whom they give any VIP level.
Have you confronted them yet?
Звичайно, у мене вже було 3 довгих розмови, але відповідь завжди одна! Що я не належу до сегменту користувачів! На моє запитання чому мені ніхто не відповів! Що я маю робити?
Of course I've already had 3 long conversations but the answer is always the same! That I am not part of the user segment! To my question why no one gave me an answer! What do I have to do?
Certo ho già avuto 3 conversazioni lunghe ma la risposta è sempre quella! Che non faccio parte dal segmento di utenti! Alla mia domanda del perché nessuno non mi ha dato una risposta! Che devo fare?
Як я вже казав вам, на жаль, ми нічого не можемо з цим вдіяти. Якщо казино не дозволяє, мені дуже шкода. Я знаю, що такого не повинно бути, особливо якщо ви досягли статусу VIP.
Будь ласка, напишіть відгук з описом усієї ситуації, щоб інші гравці могли бути в курсі дій казино, і, можливо, це допоможе їм краще знати, чого очікувати. Ось посилання, щоб це зробити , якщо хочете.
Будь ласка, дайте нам знати, якщо щось зміниться.
As I already told you, unfortunately, we cannot do anything about it. If the casino doesn't allow you to, I am really sorry. I know that this kind of thing shouldn't happen, especially if you reach VIP status.
You are very welcome to write a review describing the whole situation so other players can be informed about the actions of the casino, and maybe it'll help them better know what to expect. Here's the link to do so, if you wish.
Let us know if anything changes, please.
Дякую за відповідь! Проте мені дуже прикро через цю ситуацію! Мені здається неправильним, що хтось витрачає гроші, щоб досягти певного рівня, а потім отримує таку відповідь, навіть не пояснюючи, чому! Тоді посилання не відкривається, щоб написати! Ще раз дякую, але не думаю, що отримаю від них позитивну відповідь! А я вже місяць намагаюся попросити виправдання! І оскільки я досяг платинового рівня, за збігом обставин у мене більше немає доступних бонусів! Це подарунок від Lotus для тих, хто досяг платинового рівня! Жодних бонусів, жодних акцій і, очевидно, кампанія 70% від кожного депозиту, яка написана на цьому рівні, не для МЕНЕ!! Справді розчаровує!!!
Thank you for the reply! However, I am very sorry about this situation! It doesn't seem right to me that someone spends money to get to a certain level, then receives a response like that, without even a justification as to why! Then the link doesn't open to write! Thanks again, but I don't think I'll get a positive response from them! And I've been trying to ask for a justification for a month! And since I reached platinum level, coincidentally I no longer have any bonuses available! This is the gift from lotus for those who have reached the platinum level! No bonuses, no promotions, and obviously the 70% campaign on every deposit that is written on this level is not there for ME!! Really disappointing!!!
La ringrazio per la risposta! Comunque sono molto dispiaciuta per questa situazione! Non mi sembra giusto che uno spende i soldi per arrivare ad un certo livello,poi riceve una risposta del genere,senza nemmeno una giustificazione del perché! Poi il link non si apre per scrivere! Grazie ancora, ma non credo avrò una risposta positiva da parte loro! E da un mese che provo chiedere una giustificazione! Che poi da quando ho raggiunto il livello platino,guarda il caso non ho più nessun bonus disponibile! Questo è il regalo da parte loto per quelli che hanno raggiunto il livello platino! Niente bonus,niente promozioni, ed ovvio la campagna del 70% su ogni deposito che è scritto su questo livello ,non c'è per ME!! Davvero delludente!!!
Звичайно, я розумію ваше розчарування. На мій погляд, це зовсім не нормально, але інколи у нас справді зв’язані руки, хоча ми хочемо допомогти.
I surely understand your frustration and disappointment, of course. It is not ok at all, in my opinion as well, but sometimes we really do have our hands tied even though we would like to help.
Я б теж розлютився.
Дивіться, я думав. У нас є команда відданих справі фахівців, готових вирішувати суперечки гравців. Це абсолютно безкоштовно, потрібна лише ваша співпраця. Однак, особливо в цьому випадку, є підступ. Процес подання скарги визначає, чи діяло казино несправедливо, чи ні. Наш підхід полягає в тому, що казино вільні вирішувати, хто має право на бонус або спеціальну пропозицію, просто тому, що це те, що гравцям надається безкоштовно. Я відчуваю, що ваша ситуація не така проста. Якщо я не помиляюся, ви граєте та постійно вносите депозити, щоб досягти певного рівня через його переваги, на цьому етапі, я б сказав, це дуже схоже на проблеми з бонусами на депозит, наприклад.
Отже, якщо ви хочете, щоб усю цю ситуацію розглянули наші спеціалісти, сміливо залишайте запит тут 👈
Існує велика ймовірність, що його не буде прийнято з вищезазначених причин, однак ризиків чи наслідків немає. Я не можу обіцяти рішення, але я б спробував це.
Якщо вам потрібно побачити кілька прикладів,перегляньте сайт скарг 👈
Можливо, якісь думки? Просто запитаєте.
I would be furious too.
Look, I've been thinking. We have a team of dedicated specialists ready to resolve players' disputes. It's completely free of charge, the only thing needed is your cooperation. There is however a catch, specifically in this case. The complaint process determines whether the casino has or has not acted unfairly, our approach is that casinos are free to decide who is eligible for a bonus or special offer, simply because this is something players are given for free. I feel your situation is not that easy. If I'm not mistaken, you've been playing and depositing continuously to reach a certain level because of its advantages, at this point, I'd say, it's quite similar to issues with deposit bonuses for instance.
So, if you want this whole situation to be reviewed by our specialists, feel free to submit the request here 👈
There is a fair chance it won't be accepted for the aforementioned reasons, however, there are no risks or consequences. I can't promise a solution, but I would try that.
If you need to see some examples, browse the complaint site 👈
Any thoughts, perhaps? Just ask.
Доброго ранку, у мене теж проблеми з winnita. Я виграю, я роблю верифікацію, щоб мати лише зняття. Я суперVIP, тому маю право на швидке зняття коштів. Через 3 дні я здаю тест. Приходить повідомлення про проходження перевірки. Думаю, ура поган. Але ні, через 24 години вони також запитують інші документи (примітка. Вони нічого не допомагають вам у чаті). Він завантажив інші документи, через добу документи стали непридатними. Потім я намагаюся ще раз, зараз ШОСТИЙ день, все ще чекаючи підтвердження. Чи можу я бути впевнений, що вони заплатять пізніше? Чи є у вас позитивний досвід з цим? Дякуємо за допомогу
Good morning, I also have problems with winnita. I win, I do the verification to have only withdrawal. I'm super VIP, so I'm entitled to quick withdrawals. After 3 days I pass the test. The verification pass notification arrives. I think, hurray pagan. But no, after 24 hours they also ask for other documents (nb. They don't help you with anything in chat). He uploaded other documents, after a day the documents were no good. Then, I try again, now SIXTH day, still waiting for the verification. Can I be sure that they will pay later? Do you have any positive experiences with this? Thanks for help
Buongiorno anche io ho problemi con winnita. Vinco , faccio la verifica per aver sol prelievo. Sono super vip , quindi ho diritto a prelievi rapidi. Dopo 3 giorni supero la verifica. Arriva notifica di superata verifica. Penso , evviva pagano. Invece no, dopo 24 ore chiedono anche altri documenti (nb. In chat non ti aiutano su nulla ). Caricò altri documenti , dopo un giorno i documenti non vanno bene. Poi , riprovo , ora SESTO giorno , attendo ancora la verifica. Posso essere sicura che dopo pagheranno ? Avete esperienze positive su questo ? Grazie per aiuto
Подивіться, вони звели мене з розуму на 10 днів! Надішліть своє посвідчення особи спереду та ззаду! Фото зроблено на рівній поверхні! Тоді ваша картка, за допомогою якої ви завантажуєте депозити спереду та ззаду! (шість цифр видимості повинні бути першими 4 і останніми 6, якщо я не помиляюся! Потім фотографія або селфі з цими 2 документами в руках, які видно! Потім вам платять
Look, they drove me crazy for 10 days! Send your identity card front and back! The photo taken on the flat surface! Then your card with which you load the deposits front and back! (the visibility six numbers must be the first 4 and last 6 if I'm not mistaken! Then a photo or selfie with these 2 documents in hand that are visible! Then they pay you
Guarda che io per 10 giorni mi hanno fatto impazzire! Manda la tua carta identità davanti e retro ! La foto fatta sulla superficie piana! Poi la tua carta con quale carichi i depositi davanti e retro!( la visibilità sei numeri devono essere i primi 4 e ultimi 6 se non sbaglio! Poi una foto o selfie con questi 2 documenti in mano che siano visibili! Poi ti pagano
Але які ще документи потрібні? Тоді... ти бачиш, що неважливо, VIP ти чи ні! Вони визнають права лише певним сегментам користувачів! Отже, швидке зняття....забудьте про це, 70% на кожен депозит...забудьте про це....! Однак дайте мені знати, чи маєте ви це право після того, як вони вам заплатять! Дякую
But what other documents are needed? Then...you see that it doesn't matter whether you're a VIP or not! They only recognize rights to certain segments of users! So, quick withdrawals....forget it, 70% on every deposit.....forget it....! However, let me know if you have this right after they pay you! Thank you
Ma poi che altri documenti servono?? Poi ....vedi che non conta che sei vip o no! Riconoscono i diritti solo ad alcune segmenti di utenti! Quindi,prelievi rapidi....scordati,70% su ogni deposito.....scordati....! Comunque fammi sapere se per te dopo che ti pagano hai questo diritto! Grazie
Доброго ранку, у мене теж проблеми з winnita. Я виграю, я роблю верифікацію, щоб мати лише зняття. Я суперVIP, тому маю право на швидке зняття коштів. Через 3 дні я здаю тест. Приходить повідомлення про проходження перевірки. Думаю, ура поган. Але ні, через 24 години вони також запитують інші документи (примітка. Вони нічого не допомагають вам у чаті). Він завантажив інші документи, через добу документи стали непридатними. Потім я намагаюся ще раз, зараз ШОСТИЙ день, все ще чекаючи підтвердження. Чи можу я бути впевнений, що вони заплатять пізніше? Чи є у вас позитивний досвід з цим? Дякуємо за допомогу
Good morning, I also have problems with winnita. I win, I do the verification to have only withdrawal. I'm super VIP, so I'm entitled to quick withdrawals. After 3 days I pass the test. The verification pass notification arrives. I think, hurray pagan. But no, after 24 hours they also ask for other documents (nb. They don't help you with anything in chat). He uploaded other documents, after a day the documents were no good. Then, I try again, now SIXTH day, still waiting for the verification. Can I be sure that they will pay later? Do you have any positive experiences with this? Thanks for help
Buongiorno anche io ho problemi con winnita. Vinco , faccio la verifica per aver sol prelievo. Sono super vip , quindi ho diritto a prelievi rapidi. Dopo 3 giorni supero la verifica. Arriva notifica di superata verifica. Penso , evviva pagano. Invece no, dopo 24 ore chiedono anche altri documenti (nb. In chat non ti aiutano su nulla ). Caricò altri documenti , dopo un giorno i documenti non vanno bene. Poi , riprovo , ora SESTO giorno , attendo ancora la verifica. Posso essere sicura che dopo pagheranno ? Avete esperienze positive su questo ? Grazie per aiuto
Привіт. Чи вдалося вам провести перевірку? Якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, будь ласка, повідомте нам, і, сподіваємось, ми зможемо вирішити цю проблему.🙏
Hello. Have you managed to get the verification done? If you need some help from our complaint team, please let us know, and hopefully we will be able to get it solved.🙏
нічого! До цього рівня завжди були акції, бонуси! Тепер уже ні! І мого депозиту 70% теж немає! Ми бачимо, що тих, хто досяг платинового рівня, карають, а не винагороджують! І краще, щоб інші теж знали! Тоді допомога жахлива!
Nothing! Before getting to this level there were always promotions, bonuses! Now no longer! And my 70% deposit isn't there either! We see that those who reach the platinum level are punished not rewarded! And it's better that others know too! Then the assistance is terrible!
Nulla! Prima di arrivare a questo livello erano sempre le promozioni, bonus! Ora non più! E nemmeno il mio 70% sul deposito non c'è! Si vede che quelli che arrivano al livello platino vengono puniti non premiati! E meglio che sappiano anche gli altri! Poi la assistenza è pessima!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.