Привіт, вибачте за запитання, я лише хочу бути впевненим щодо скарги. Чи виникали у вас якісь технічні проблеми, коли ви говорите: "Я не можу розглядати скарги", будь ласка?
Якщо так, будь ласка, надайте додаткові відомості, і ми спробуємо це розглянути.
Hello, pardon me for asking, I only aim to be sure regarding the complaint. Have you experienced any technical issues when you say, "I can't go into complaints", please?
If so, please provide further details and we will try to look into this.
Щиро дякую за вашу увагу до інших. Мені б хотілося, щоб я міг якось допомогти вам, хоча б із бонусом на депозит, який ви не отримали під час внесення депозиту. Як на мене, це дійсно несправедливо.
Thank you so much for your kind consideration of the others. I only wish there was a way I could assist you, if only with the deposit bonus you were not given when you made the deposit. In my opinion, that is really unfair.
Так, я не можу зайти за посиланням! Це дає мені помилку!
Yes I can't enter the link! It gives me an error!
Si non riesco entrare nel link! Mi da errore!
о, гаразд, у Радки було правильне відчуття, що це може бути якась технічна проблема. Я спробую знову опублікувати вам посилання тут 👈, і якщо проблема не зникне, напишіть на complaints@casino.guru або ви навіть можете опублікувати тут знімок екрана повідомлення про помилку, яке видає вам під час спроби відкрити посилання.
Повідомте нас, і ми знайдемо рішення.
oh, okay, so Radka had the right feeling that it could be some technical issue. I will try to post the link to you again here 👈, and if the issue still continues, please write to complaints@casino.guru or you can even post a screenshot of the error message it gives you when trying to open the link here.
Please let us know, and we will find the solution.
Після 15 днів виграшу 2400 євро та очікування вони забанили мене, тому що я зробив два депозити з картки моєї дружини... Я надіслав усі документи, як вони вимагали, і навіть зробив фотографії з платним фотографом
After 15 days of winning 2400 euros and waiting they banned me because I made two deposits with my wife's card... I had sent all the documents as requested by them and even took the photos with the paid photographer
Dopo 15 giorni che ho vinto 2400 euro e aspettavo mi hanno bannato perché ho fatto due depositi con la carta di mia moglie... avevo mandato tutti i documenti come da loro richiesto facendo addirittura le foto dal fotografo a pagamento
Шановний гравець,
Знайти цей форум було справді гарним викликом. Однак є кілька поганих новин, які я маю вам повідомити зараз.
Одне з найважливіших правил казино говорить: «Використовуйте банківські рахунки та кредитні картки лише на своє ім’я».
Справа в тому, що казино повинні боротися з такими діями, як відмивання грошей або зловживання картками. Тому завжди читайте правила перед грою в будь-якому онлайн-казино, щоб визначити, чого від вас очікують. Я боюся, що сказати, що ви не знали про правила, ви не зайдете далеко, особливо якщо ви підтвердили своє визнання їх, створивши обліковий запис казино, що також є стандартним кроком у процесі реєстрації.
Видача себе за іншу особу через процес перевірки KYC (Знай свого клієнта) аналогічна використанню чужого способу оплати. На мій погляд, це був момент, коли казино переконалося, що картка не ваша.
Мені дуже шкода, що ви зробили цю помилку, якої можна уникнути; відверто кажучи, ви мало що можете зробити, щоб це виправити.
Принаймні дозвольте мені допомогти вам з іншими основними правилами казино.
Прочитайте посібник під назвою « Вступ до онлайн-казино » 👈👈
Я буду тут, щоб відповісти на ваші запитання, якщо у вас є.
Dear player,
finding this forum was indeed a good call. There is, however, a few bad news I have to tell you now.
One of the most important casino rules says, "Only use bank accounts and credit cards that are in your name."
The thing is: casinos have to fight activities like money laundering or card abuse. Hence, always read the rules before playing at any online casino to determine what is expected of you. Saying you were unaware of the rules will not get you very far, I fear, especially if you verified your acknowledgement of them by creating a casino account, which is also a standard step in the registration process.
The act of impersonating someone else through the KYC (Know Your Customer) verification process is analogous to using someone else's payment method. This, in my opinion, was the point at which the casino was positive that the card was not yours.
I'm really sorry you made this avoidable mistake; frankly, there is little you can do to fix that.
At least let me help you with other casino basic rules.
Read the guide called "Introduction to Online Casinos" 👈👈
I'll be here to answer your questions if you have some.
Доброго ранку, я чекав 6 днів на свій виграш після 14 днів перевірки рахунку. Вони обіцяють вам швидке зняття коштів для VIP-гравців. Натомість це просто шахрайство, жодних слідів моїх грошей, і мені кажуть, що я маю чекати протягом 14 днів. Що ще серйозніше, страждаю від ігрозалежності, медичну довідку відправив два місяці тому. Вони висміюють мене, кажучи, що вони надіслали мені електронний лист про скасування, який так і не надійшов. Хоча всі їхні листи приходять щодня. Будь ласка, допоможіть мені, мені потрібні гроші швидко, як вони обіцяли. І я хочу закрити цей рахунок. Повага до дитини та здоров'я понад усе
Good morning, I've been waiting for 6 days for my winnings after 14 days of account verification. They promise you fast withdrawals for VIP players. Instead it's just a scam, no trace of my money and they tell me that I have to wait within 14 days. What's more serious, I suffer from gambling addiction, I sent the medical certificate two months ago. They make fun of me saying that they sent me an email for cancellation that never arrived. While all their emails arrive daily. Please help me, I want my money quickly as they promised. And I want to close this account. Respect for my child and health above all else
Buongiorno sono 6 giorni che aspetto la vincita dopo 14 giorni di verifica dell’account. Ti promettono prelievi rapidi per giocatori vip. Invece è solo una truffa, no traccia dei miei soldi e mi dicono che devo spettare entro 14 giorni. Cosa più grave soffro di ludopatia, ho inviato la certificazione medica da due mesi due mesi. Mi prendono in giro dicendo che mi hanno inviato una mail per la cancellazione che non è mai arrivata. Mentre tute le loro email mi arrivano quotidianamente. Per favore aiutatemi, io voglio i miei soldi rapidamente come da loro promesso. E voglio chiudere questo account. Il rispetto della mia fignità e salute sopra ogni cosa
Шановний паляре.
Сумно чути такий досвід з перших вуст. Чи правильно я припускаю, що ви самовиключилися з казино, які мають ліцензію AAMS, і таким чином опинилися в повністю неліцензованому?
Ну, я шукав у їхніх правилах поради щодо того, як діяти із закриттям облікового запису саме для залежних людей, але, здається, нічого не заважає цій ситуації. Я боюся, що єдиний спосіб вирішити це – подати скаргу в наш Центр розгляду скарг. Просто будьте готові; процес займає деякий час, і ми не зможемо допомогти вам так швидко, як ви, швидше за все, очікуєте.
Гра в новому казино завжди містить певний ризик, і я сподіваюся, що ми знайдемо когось із казино, готового співпрацювати.
Надішліть скаргу тут 👈, не хвилюйтеся, це безкоштовно. Як я вже сказав, наразі не так багато чого робити.
Можливо, ви можете спробувати встановити нульові ліміти для всіх своїх зареєстрованих варіантів оплати, щоб запобігти подальшим депозитам. Ви також можете спробувати попросити когось, кому ви довіряєте, змінити пароль до вашого казино та тримати вас подалі від електронної пошти для реєстрації, доки обліковий запис остаточно не заблокують.
У вас є якісь інші ідеї?
Dear palyer.
It is sad to hear such an experience firsthand. Am I assuming correctly you have self-excluded from the AAMS-licensed casinos, thus ended up in a completely unlicensed one?
Well, I searched their rules for advice on how to proceed with the account closure specifically for addicted people, but it seems there is nothing preventing this situation. I fear the only way to deal with it is to submit a complaint within our Complaint Resolution Center. Just be prepared; the process takes some time, and we won't be able to help you as quickly as you would most likely expect.
Playing in a fresh casino always contains a bit of a risk, and I hope we will find someone from the casino willing to cooperate.
Submit the complaint here 👈, don't worry it is free. As I said, not much else to do at the moment.
Perhaps you can try to set up zero pay limits on all of your registered payment options to prevent further deposits. You may also try to ask someone you trust to change your casino password and keep you away from your registration email until the account gets finally blocked.
Do you have any other ideas on mind?
велике спасибі за вашу допомогу. Зараз подам скаргу, а тим часом зміню пароль! Чудова ідея. Думаєш, я отримаю від них свої гроші? Я витратив занадто багато. Дуже дякую
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
Чесно кажучи, я сподіваюся, що питання щодо відкликання буде вирішено досить скоро.
Проте було б дуже безвідповідально обіцяти вам це. Тим часом, однак, спробуйте розважитися будь-чим доступним. Почніть дивитися нову серію популярних шоу. Виводьте дітей на прогулянку; піти в зоопарк. Просто спробуйте викинути азартні ігри з голови, хоча б на деякий час. Мабуть, це дуже важко, і я розумію, що час — ваш великий ворог. Я б також спробував встановити обмеження, як запобіжний захід. Якщо казино не дозволяє вам це зробити, спробуйте встановити ліміт онлайн-покупок на своїй картці та спробуйте те саме для електронного гаманця.
Як ти себе почуваєш? У вас є хтось із близьких, хто допоможе вам?
With all possible honesty, I hope the matter regarding the withdrawal will end up resolved pretty soon.
Yet, it would be highly irresponsible to promise you that. In the mean time, however, try to get yourself entertained by anything available. Start watching a new series of popular shows. Take your children outside for a walk; go to the zoo. Just try to get gambling out of your head, even for a while. It must be really hard, and I understand time seems to be your great enemy. I would also try to set the limits, just as precaution. If the casino does not allow you to do so, try to set an online purchase limit on your card, and try the same for an e-wallet.
How are you feeling, anyway? Do you have someone close around to help you out?
велике спасибі за вашу допомогу. Зараз подам скаргу, а тим часом зміню пароль! Чудова ідея. Думаєш, я отримаю від них свої гроші? Я витратив занадто багато. Дуже дякую
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
доброго ранку
Я думав, що маю перевірити вас рано вранці. Ну, я не знаю, у чому проблема з посиланням, але не могли б ви спробувати скористатися цим?
https://casino.guru/complaints/create
Або перейдіть до розділу скарг і натисніть «створити скаргу». Кнопка там.
Інший варіант - знайти кнопку у своєму обліковому записі - вкладка "скарги".
Сподіваюся, ви не знайшли технічну помилку на нашому сайті. Будь ласка, надішліть мені знімок екрана на весь екран після того, як ви натиснули або торкнулися кнопки? Просто упакуйте. Ми в
Good morning,
I thought I should check on you early in the morning. Well, not sure what seems to be the matter with the link, but could you try to use this one, please?
https://casino.guru/complaints/create
Alternatively, access the complaint section and hit "create a complaint". The button is there.
The other option is to locate the button in your account - tab "complaints".
I just hope you did not find a technical bug on our site. Would you kindy send me a screenshot showing the full screen after you clicked or tapped the button, please? Just incase. We are at community@casino.guru
Я одна і це дуже підозріло. Будь ласка, допоможіть мені, це єдина платформа, яку я не можу заблокувати. Обіцяли швидку оплату, пройшло 6 днів. Допоможіть мені отримати мої гроші та закрити його
будь ласка Продовжую розгляд скарги
I am alone and it is very suspicious. Please help me it is the only platform that I can not block. They promised quick payment, 6 days passed. Help me to get my money and close it
please. I proceed with a complaint
Sono sola ed è molto diffide. Per favore aiutatemi è l’unica piattaforma che non riesco a bloccare. I avevano promesso rapido pagamento, 6 giorni trascorsi. Aiutatemi ad avere i miei soldi e a chiuderla
per favore. Procedo con reclamo
дякую Чесно кажучи, такий скріншот не дуже корисний, оскільки він навіть не показує URL-адресу. Я такого ще не бачив, якщо чесно. Будь ласка, який із вищезазначених варіантів призвів до появи цієї білої порожнечі?
1) Ваш обліковий запис - вкладка "скарги"
2) пряме посилання, яке я вам надіслав
3) розділ скарг - кнопка "подати скаргу"
У будь-якому випадку, давайте спробуємо щось інше: я пропоную вам спробувати інший браузер або пристрій, якщо ви використовуєте лише смартфон; будь ласка, перейдіть на ПК. Очистіть файли cookie та тимчасові файли або перейдіть за посиланням.
Якщо нічого з цього не спрацює, що може сильно дратувати, поясніть свою поточну ситуацію за адресою і попросіть їх подати скаргу за вас.
Щодо проблеми казино, будь ласка, пощастило закрити ваш рахунок казино?
Thank you. Frankly, such a screenshot is not very helpful because it does not even show the URL. I have never seen this before, to be honest. Which aforementioned option resulted in this white emptiness, please?
1) your account - tab "complaints"
2) direct link I sent you
3) complaint section - button "submit complaint"
In any case, let's try something else: I suggest you try a different browser or device if you only use a smartphone; switch to a PC, please. Clean up the cookies and temporary files or access the link through.
In case none of this works, which would be highly annoying, please explain your current situation at complaint@casino.guru and ask them to submit the complaint for you.
Regarding the casino issue, any luck closing your casino account, please?
Спробую в іншому браузері. Закрити не дають
I try with another browser. They do not allow me to close
Provo con altro browser. Loro non mi permettono di chiudere
Гаразд Було б дуже корисно дізнатися, який варіант не працює. Можливо, якби ви могли зняти відео та надіслати його мені на адресу , може щось знайдемо. Також додайте свою поточну IP-адресу, будь ласка. Я передам його нашій технічній команді.
Щоб знайти IP-адресу, я пропоную: https://whatismyipaddress.com/
Щодо казино, ви досі з кимось там спілкуєтесь? Якою була остання відповідь на ваш запит про закриття облікового запису?
Ok. It would be really helpful to know which variant does not work. Maybe if you could capture a video and then send it to me at community@casino.guru, we may find something. Also add your current IP address, please. I'll forward it to our tech team.
To locate the IP, I suggest: https://whatismyipaddress.com/
About the casino, are you still in contact with anyone there? What was the last response to your account closure request?
доброго ранку
Я божеволію від Winnita, щоб підтвердити мої документи та отримати можливість зняти мої виграні 3000 євро, я надіслав принаймні двадцять разів те, що просили, але вони продовжують відмовляти у перевірці, вигадавши, що фотографії відсутні високої чіткості (в середньому 2,5 Мб), я вважаю, що єдине рішення — повідомити про них, оскільки ви говорите з операторами, і вони повторюють вам те саме.
Good morning,
I'm going crazy with Winnita to verify my documents and to be able to withdraw my 3000 euros won, I've sent at least twenty times what was requested, but they continue to refuse the verification by making up that the photos are not in high definition (2.5 MB on average), I think the only solution is to report them, since you speak to operators and they repeat the same things to you.
Buongiorno,
io sto impazzendo con Winnita per la verifica dei documenti e per poter prelevare i miei 3000 euro vinti, ho mandato almeno venti volte quanto richiestomi, ma continuano a rifiutare la verifica inventandosi che le foto non sono in alta definizione (2.5 mb di media ) , credo che l'unica soluzione sia denunciarli, visto che parli con operatori e ti ripetono le stesse cose .
Привіт,
Я коротко перевірив вашу скаргу , і, здається, казино більше стурбоване тим, що на картці відсутнє ваше ім’я. Хоча я повинен сказати, що я був дуже здивований, казино, здавалося, уникає вашого прямого запитання про те, який документ затверджено, а який ні. Можливо, ви вже зустрічаєте якісь оновлення?
Будь ласка, дайте нам знати.
Hello,
I checked your complaint briefly, and it seems the casino is more concerned about the card missing your name on it. Though I must say I was quite surprised, the casino seemed to avoid your direct question about which document has and has not been approved. Do you perhaps come across any updates yet?
Do let us know, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.