ФорумКазиноWinnita Casino - загальне обговорення

Winnita Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

6 міс. тому від Radka
|
3111 переглядів 46 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
5 міс. тому

Дякуємо за повідомлення! На жаль, я не можу вдаватися до скарг!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, вибачте за запитання, я лише хочу бути впевненим щодо скарги. Чи виникали у вас якісь технічні проблеми, коли ви говорите: "Я не можу розглядати скарги", будь ласка?

Якщо так, будь ласка, надайте додаткові відомості, і ми спробуємо це розглянути.

Автоматичний переклад.
simonasibichi
5 міс. тому

Щиро дякую за вашу увагу до інших. Мені б хотілося, щоб я міг якось допомогти вам, хоча б із бонусом на депозит, який ви не отримали під час внесення депозиту. Як на мене, це дійсно несправедливо.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Так, я не можу зайти за посиланням! Це дає мені помилку!

Автоматичний переклад.
simonasibichi
5 міс. тому

о, гаразд, у Радки було правильне відчуття, що це може бути якась технічна проблема. Я спробую знову опублікувати вам посилання тут 👈, і якщо проблема не зникне, напишіть на complaints@casino.guru або ви навіть можете опублікувати тут знімок екрана повідомлення про помилку, яке видає вам під час спроби відкрити посилання.

Повідомте нас, і ми знайдемо рішення.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Після 15 днів виграшу 2400 євро та очікування вони забанили мене, тому що я зробив два депозити з картки моєї дружини... Я надіслав усі документи, як вони вимагали, і навіть зробив фотографії з платним фотографом

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Що я маю робити

Автоматичний переклад.
giustiemanuele8
3 міс. тому

Шановний гравець,

Знайти цей форум було справді гарним викликом. Однак є кілька поганих новин, які я маю вам повідомити зараз.

Одне з найважливіших правил казино говорить: «Використовуйте банківські рахунки та кредитні картки лише на своє ім’я».

Справа в тому, що казино повинні боротися з такими діями, як відмивання грошей або зловживання картками. Тому завжди читайте правила перед грою в будь-якому онлайн-казино, щоб визначити, чого від вас очікують. Я боюся, що сказати, що ви не знали про правила, ви не зайдете далеко, особливо якщо ви підтвердили своє визнання їх, створивши обліковий запис казино, що також є стандартним кроком у процесі реєстрації.

Видача себе за іншу особу через процес перевірки KYC (Знай свого клієнта) аналогічна використанню чужого способу оплати. На мій погляд, це був момент, коли казино переконалося, що картка не ваша.

Мені дуже шкода, що ви зробили цю помилку, якої можна уникнути; відверто кажучи, ви мало що можете зробити, щоб це виправити.

Принаймні дозвольте мені допомогти вам з іншими основними правилами казино.

Прочитайте посібник під назвою « Вступ до онлайн-казино » 👈👈

Я буду тут, щоб відповісти на ваші запитання, якщо у вас є.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, я чекав 6 днів на свій виграш після 14 днів перевірки рахунку. Вони обіцяють вам швидке зняття коштів для VIP-гравців. Натомість це просто шахрайство, жодних слідів моїх грошей, і мені кажуть, що я маю чекати протягом 14 днів. Що ще серйозніше, страждаю від ігрозалежності, медичну довідку відправив два місяці тому. Вони висміюють мене, кажучи, що вони надіслали мені електронний лист про скасування, який так і не надійшов. Хоча всі їхні листи приходять щодня. Будь ласка, допоможіть мені, мені потрібні гроші швидко, як вони обіцяли. І я хочу закрити цей рахунок. Повага до дитини та здоров'я понад усе

Автоматичний переклад.
elisabetcors
1 місяць тому

Шановний паляре.

Сумно чути такий досвід з перших вуст. Чи правильно я припускаю, що ви самовиключилися з казино, які мають ліцензію AAMS, і таким чином опинилися в повністю неліцензованому?

Ну, я шукав у їхніх правилах поради щодо того, як діяти із закриттям облікового запису саме для залежних людей, але, здається, нічого не заважає цій ситуації. Я боюся, що єдиний спосіб вирішити це – подати скаргу в наш Центр розгляду скарг. Просто будьте готові; процес займає деякий час, і ми не зможемо допомогти вам так швидко, як ви, швидше за все, очікуєте.

Гра в новому казино завжди містить певний ризик, і я сподіваюся, що ми знайдемо когось із казино, готового співпрацювати.

Надішліть скаргу тут 👈, не хвилюйтеся, це безкоштовно. Як я вже сказав, наразі не так багато чого робити.

Можливо, ви можете спробувати встановити нульові ліміти для всіх своїх зареєстрованих варіантів оплати, щоб запобігти подальшим депозитам. Ви також можете спробувати попросити когось, кому ви довіряєте, змінити пароль до вашого казино та тримати вас подалі від електронної пошти для реєстрації, доки обліковий запис остаточно не заблокують.

У вас є якісь інші ідеї?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

велике спасибі за вашу допомогу. Зараз подам скаргу, а тим часом зміню пароль! Чудова ідея. Думаєш, я отримаю від них свої гроші? Я витратив занадто багато. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
elisabetcors
1 місяць тому

Чесно кажучи, я сподіваюся, що питання щодо відкликання буде вирішено досить скоро.

Проте було б дуже безвідповідально обіцяти вам це. Тим часом, однак, спробуйте розважитися будь-чим доступним. Почніть дивитися нову серію популярних шоу. Виводьте дітей на прогулянку; піти в зоопарк. Просто спробуйте викинути азартні ігри з голови, хоча б на деякий час. Мабуть, це дуже важко, і я розумію, що час — ваш великий ворог. Я б також спробував встановити обмеження, як запобіжний захід. Якщо казино не дозволяє вам це зробити, спробуйте встановити ліміт онлайн-покупок на своїй картці та спробуйте те саме для електронного гаманця.

Як ти себе почуваєш? У вас є хтось із близьких, хто допоможе вам?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

велике спасибі за вашу допомогу. Зараз подам скаргу, а тим часом зміню пароль! Чудова ідея. Думаєш, я отримаю від них свої гроші? Я витратив занадто багато. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

не завантажується сторінка для відкриття скарги


Автоматичний переклад.
elisabetcors
1 місяць тому

доброго ранку

Я думав, що маю перевірити вас рано вранці. Ну, я не знаю, у чому проблема з посиланням, але не могли б ви спробувати скористатися цим?

https://casino.guru/complaints/create

Або перейдіть до розділу скарг і натисніть «створити скаргу». Кнопка там.

file

Інший варіант - знайти кнопку у своєму обліковому записі - вкладка "скарги".

Сподіваюся, ви не знайшли технічну помилку на нашому сайті. Будь ласка, надішліть мені знімок екрана на весь екран після того, як ви натиснули або торкнулися кнопки? Просто упакуйте. Ми в

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я одна і це дуже підозріло. Будь ласка, допоможіть мені, це єдина платформа, яку я не можу заблокувати. Обіцяли швидку оплату, пройшло 6 днів. Допоможіть мені отримати мої гроші та закрити його

будь ласка Продовжую розгляд скарги

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file посилання не працює!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
elisabetcors
1 місяць тому

дякую Чесно кажучи, такий скріншот не дуже корисний, оскільки він навіть не показує URL-адресу. Я такого ще не бачив, якщо чесно. Будь ласка, який із вищезазначених варіантів призвів до появи цієї білої порожнечі?

1) Ваш обліковий запис - вкладка "скарги"

2) пряме посилання, яке я вам надіслав

3) розділ скарг - кнопка "подати скаргу"

У будь-якому випадку, давайте спробуємо щось інше: я пропоную вам спробувати інший браузер або пристрій, якщо ви використовуєте лише смартфон; будь ласка, перейдіть на ПК. Очистіть файли cookie та тимчасові файли або перейдіть за посиланням.

Якщо нічого з цього не спрацює, що може сильно дратувати, поясніть свою поточну ситуацію за адресою і попросіть їх подати скаргу за вас.

Щодо проблеми казино, будь ласка, пощастило закрити ваш рахунок казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Спробую в іншому браузері. Закрити не дають

Автоматичний переклад.
elisabetcors
1 місяць тому

Гаразд Було б дуже корисно дізнатися, який варіант не працює. Можливо, якби ви могли зняти відео та надіслати його мені на адресу , може щось знайдемо. Також додайте свою поточну IP-адресу, будь ласка. Я передам його нашій технічній команді.

Щоб знайти IP-адресу, я пропоную: https://whatismyipaddress.com/

Щодо казино, ви досі з кимось там спілкуєтесь? Якою була остання відповідь на ваш запит про закриття облікового запису?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

доброго ранку

Я божеволію від Winnita, щоб підтвердити мої документи та отримати можливість зняти мої виграні 3000 євро, я надіслав принаймні двадцять разів те, що просили, але вони продовжують відмовляти у перевірці, вигадавши, що фотографії відсутні високої чіткості (в середньому 2,5 Мб), я вважаю, що єдине рішення — повідомити про них, оскільки ви говорите з операторами, і вони повторюють вам те саме.

Автоматичний переклад.
cfinelli
1 місяць тому

Привіт,

Я коротко перевірив вашу скаргу , і, здається, казино більше стурбоване тим, що на картці відсутнє ваше ім’я. Хоча я повинен сказати, що я був дуже здивований, казино, здавалося, уникає вашого прямого запитання про те, який документ затверджено, а який ні. Можливо, ви вже зустрічаєте якісь оновлення?

Будь ласка, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого