ФорумКазиноWinnita Casino - загальне обговорення

Winnita Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

6 міс. тому від Radka
|
3123 переглядів 46 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Radka
1 місяць тому

привіт

ні, немає оновлень, я навіть надіслав банківську картку, де видно номер картки, але вони продовжують відмовлятися, я більше не знаю, що робити, щоб мати можливість правильно зняти свої гроші, але чи може втрутитися якийсь орган?

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

вибачте але вже вкотре відмовили навіть зі скріншотом поточного рахунку, тут це вже на межі смішного!!! Цікаво, але як вони можуть керувати подібними казино, не заарештовуючи всіх??? вони продовжують відповідати узагальнено, не вказуючи нічого, крім того, що виведення коштів заблоковано, але вони не хочуть приймати запит з надією, що я зіграю їх усіх!!! скажи мені, що я можу зробити!

Автоматичний переклад.
cfinelli
1 місяць тому

Я бачу, що ви все це дуже засмучені, але з іншого боку, казино має перевірити вас. KYC є дуже важливим процесом, і вони повинні це зробити.

Якщо казино неодноразово відмовляється приймати документи, які ви йому надіслали, і не пояснює вам, що ви повинні зробити, щоб ці документи могли бути прийняті, ви, на жаль, зараз не можете зробити багато, але почекайте.

Отже, у цьому випадку я пропоную вам дочекатися, поки ваш спеціаліст із розгляду скарг зв’яжеться з представником казино та спробує вирішити цю проблему.

Будь ласка, будьте терплячими, оскільки на нашому сайті подано багато скарг, і наші розв’язувачі справді зайняті всіма ними.

Вероніка обов’язково зв’яжеться з вами протягом терміну, зазначеного на таймері у вашій скарзі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію перевірку і все, але коли ви надсилаєте принаймні 30 разів усі документи, які ідеально засвідчують вашу особу, це жарт, не більше того, чому вони не просять перевірку на депозит? Вони стежать за тим, щоб хтось втомився, переграв і програв те, що виграв. ми серйозні та чесні, це реальність, і, як і я, є багато користувачів із такою ж проблемою, просто подивіться на відгуки

Автоматичний переклад.
cfinelli
1 місяць тому

Тож, сподіваюся, ми зможемо з’ясувати причину, чому казино так робить, і незабаром усе буде пояснено.

Зазвичай не так багато казино, які б перевіряли гравців, коли вони вносять депозит. Насправді це можна розглядати як марну трату часу, чесно кажучи, для них це справді багато часу.

Тільки уявіть собі всіх гравців, які хочуть спробувати казино, внести певну суму та грати, а потім вирішують, що їм не подобається казино з різних причин, тому вони йдуть і більше ніколи не повертаються.

Якби казино перевірило всіх цих гравців, це було б справді марною тратою часу, чи не так?🤷‍♀️

Це одна з причин того, що процес перевірки починається під час виведення коштів.

Ви тепер розумієте суть?

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Я чудово розумію суть, але чи здається вам система, яку вони використовують, логічною? Тому вони не можуть запобігти вилученню коштів і знаходять марні виправдання, сподіваючись, що гравець їх повторить і втратить, що завжди систематично. Рекомендую грати в казино ADM і дочекатися верифікації облікового запису, після чого у вас більше не буде проблем

Автоматичний переклад.
cfinelli
3 тиж. тому

Я точно не можу сказати, чи система логічна.🤷‍♀️

Я вважаю, що кожне онлайн-казино має пройти KYC, оскільки вони не можуть бачити гравця, як це роблять справжні казино, щоб запобігти будь-яким проблемам.

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити це, тому що під час перевірки всіх гравців їм потрібно мати справу з багатьма факторами.

На жаль, для вразливих гравців може бути важко утримати гроші на рахунку в казино, і вони, як ви сказали, їх принижують, але насправді в багатьох випадках казино не можна звинувачувати в цьому.

Мені дуже шкода, що вам доводиться пройти через такий досвід.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого