Я бачу, що ви все це дуже засмучені, але з іншого боку, казино має перевірити вас. KYC є дуже важливим процесом, і вони повинні це зробити.
Якщо казино неодноразово відмовляється приймати документи, які ви йому надіслали, і не пояснює вам, що ви повинні зробити, щоб ці документи могли бути прийняті, ви, на жаль, зараз не можете зробити багато, але почекайте.
Отже, у цьому випадку я пропоную вам дочекатися, поки ваш спеціаліст із розгляду скарг зв’яжеться з представником казино та спробує вирішити цю проблему.
Будь ласка, будьте терплячими, оскільки на нашому сайті подано багато скарг, і наші розв’язувачі справді зайняті всіма ними.
Вероніка обов’язково зв’яжеться з вами протягом терміну, зазначеного на таймері у вашій скарзі.
I can see that you are really frustrated by all this, but on the other hand, the casino needs to verify you. KYC is very important process and they have to do it.
If the casino repeatedly refuse to accept the documents you have sent them and does not explain to you what you should do so these documents can be accepted, there is unfortunately not much you can do right now, but wait.
So, in this case, I suggest you wait for your complaint resolver to get in touch with the casino representative and try to resolve this.
Please be patient, though, as we have many complaints submitted on our site and our resolvers are really busy with all of them.
Veronika will get back to you within the timeline shown on the timer in your complaint, for sure.
Автоматичний переклад.