Привіт.
Я щойно переглянув ваш відгук і насправді виявив, що під час надсилання вам причини відхилення сталася помилка. Тому мені шкода за це.
У будь-якому випадку, це не змінює того факту, що відгуки користувачів стосуються досвіду гравців у кожному казино, скажімо, про підтримку, ігри чи навіть вилучення коштів. Якщо у вас справді щось трапилося в цьому казино, пов’язане з органом ліцензування або тим, що казино змінило ліцензію, напишіть про це у своєму новому відгуку користувача.
Ми завжди хочемо інформувати наших користувачів про все, що відбувається в онлайн-казино, неупереджено, ретельно та на основі реального досвіду. Це дійсно може допомогти іншим запобігти будь-яким проблемам згодом.
Якщо ви хочете просто поінформувати гравців про ситуацію з ліцензією на казино, скористайтеся нашим форумом.
Дуже дякую за розуміння.
Hello.
I looked at your review just now and actually found out that there was a mistake done when sending the reject reason to you. So I am sorry for that.
Anyhow, it doesn't change the fact that user reviews are aimed to be about the experience of the players from every casino, like with the support, the games, or even the withdrawals, let's say. If you really experienced something in this casino that had to do with the licensing authority or the fact that the casino changed the license, please write about it in your new user review.
We'd always like to inform our users regarding everything that is happening in online casinos, which is unbiased, thorough, and based on real experience. It can really help others to prevent any issues afterward.
If you'd like just to inform players about the situation regarding the casino license, please use our forum instead.
Thank you very much for your understanding.
Автоматичний переклад.