ФорумКазиноWinning Days Casino - загальне обговорення

Winning Days Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Aaaaa
|
3888 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Winning Days Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Ніколи не грайте на реальні гроші в цьому казино, ви ніколи не зможете зняти гроші..

Автоматичний переклад.
Aaaaa
2 р. тому

Чи можете ви надати більше деталей, будь ласка?

Дуже важливо продовжити розгляд вашої скарги, тому будь ласка, повідомте Ніку про те, що сталося.

Зробити це можна тут . Спасибі заздалегідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще чекаю, поки мої кошти будуть виведені в банку з виграшних днів. Він був оброблений, як кажуть, 7 днів тому і досі не потрапив до мого банку

Автоматичний переклад.
tessaryan74
1 рік тому

Я б запитав у казино ідентифікатор транзакції або підтвердження.

Це ваше перше зняття? Гадаю, перевірку також уже схвалено, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Жахливе казино затримує виведення коштів днями, скасовує і не повідомляє вас, ви просто втратите тут свої гроші, тікайте з сайтів такого типу

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Ви намагалися з ними зв'язатися і запитувати причину? Краще знати причину, перш ніж намагатися подати запит на зняття коштів, оскільки його також можна відхилити з тієї ж причини.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так, просто сказали, що це неіснуючий банк помилок, у всіх інших казино я ставив такі ж дані для виведення коштів, жодного разу не було проблем тільки з цим казино, та ще кількома шахраями.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

На жаль, не тільки в цьому казино. Ви знаєте, що термін «неіснуючий банк помилок» є досить невиразним виразом. Будь ласка, які пояснення ви отримали від кількох інших, про яких ви згадали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не дали жодних пояснень, і через 3 дні Dama NV платить у той самий день, без запізнення. Це казино належить Dama NV, але внутрішнє лікування, здається, не є таким.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Я б не сказав, що всі казино Дани однаково опікуються клієнтами. Але це не має значення, я б сказав. Казино заявило, що є проблема, тому логічно це означає затримку. Сподіваємось, незабаром ця проблема знайде рішення.

Вони повинні принаймні тримати вас у курсі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Winning days — це шахрайський сайт, який не платить, з жахливим персоналом служби підтримки, який грає в розумові ігри, копіюючи та вставляючи відповіді та не відповідаючи на запитання.

Я дуже сумніваюся, що мені виплатять мої виграші, які я зараз намагаюся отримати. Тож усі, хто читає це, будь ласка, тримайтеся подалі від виграшних днів. Просто не приєднуйтесь до них, доступно багато інших хороших казино, але не вони.

Автоматичний переклад.
Gamblor99
2 міс. тому

Я бачу з вашого відгуку, який зараз знаходиться в стані очікування, і ми перейдемо до нього пізніше сьогодні, що ви боретеся більше тижня або близько того. Казино заявило, що ваш рахунок Skrill не підтримує оплату, і запропонувало банківський переказ. Сподіваюся, я надав основи.

Чи не могли б ви додати решту, будь ласка.

Не щоб здатися захисним, але я просто подумав, що Skrill можна поєднати з дебетовою карткою. Крім того, якщо ви проживаєте в Новій Зеландії, можливо, там також діють закони, які забороняють операції з картками, пов’язані з азартними іграми. Це відбувається в Австралії.

Це лише ідея, і, природно, я думаю, що казино має надати достатньо пояснень. У будь-якому випадку нам цікаво, коли ви отримаєте гроші! Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Радко, я зробив їм депозит за допомогою skrill. Я отримую/отримав платежі від багатьох різних казино на мій підтверджений рахунок skrill, я не знаю, чи він пов’язаний з моєю дебетовою карткою? , я отримую кошти зі skrill за допомогою банківського переказу, але я вніс кошти на skrill за допомогою моєї дебетової картки, якщо це означає, що це парно? (також я все ще отримую платежі з інших казино безпосередньо на свою дебетову картку). Я впевнений, що проблема skrill — це не моя мета, якщо проблема взагалі є. Вони попросили мене розібратися зі skrill? На веб-сайті skrill сказано, що відправнику потрібно зв’язатися зі skrill, якщо виникають проблеми з оплатою.

Я запропонував банківський переказ після того, як вони витягнули skrill, і вони сказали ні. Тож я сказав, що розповім про це, а потім вони запропонували банківський переказ. Але тепер вони просто продовжують скасовувати банківські зняття, як це було зі Skrill. Сказавши , виникла помилка, запитайте його знову або я неправильно вказав деталі, не буде відповідати на моє запитання про те, що не так із деталями. Я вказую своє ім’я, назву банку, код Swift і номер свого рахунку так само, як я отримував багато інших банківських переказів від онлайн-казино, і вони просто повертають їх на мій баланс.

Те, як служба підтримки не відповідає на будь-які запитання, а лише дає відповіді скопіювати та вставити, є дуже неправильним і серйозним червоним прапором.

У будь-якому разі я з радістю відкоригую будь-яку скаргу, яку я подав, щоб відобразити правильну інформацію про відсутність платежу, якщо платіж буде здійснено до winningdays, але я збережу та розповім більше інформації в поточних і майбутніх оглядах в інших місцях про мій жахливий досвід роботи з найгіршим персоналом підтримки, який у мене є коли-небудь зустрічалися.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gamblor99
2 міс. тому

Привіт і дякую!

Здається, ми можемо відкласти питання про дебетову картку, я просто хотів переконатися, що це не проблема.

Решта того, що ви описали, справді є великою проблемою. Я б не став чекати хвилини і починати скаргу; якщо нічого іншого, вони повинні поставитися до ситуації трохи серйозніше.

Але є одна річ — будьте готові: наразі ми даємо казино 14 повних днів, щоб самостійно розібратися, тож, незважаючи на мою особисту думку, вам так чи інакше доведеться почекати. Але це не означає, що ви все одно не можете подати запит на скаргу.

Я тримаю за вас кулаки, це казино безумовно має величезні резерви, коли справа доходить до своїх гравців.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Радка, дякую за відповідь.

Я збирався подати скаргу тут, але не був впевнений, чи варто мені це робити, оскільки в мене також є скарга в іншому місці, для якої призначено посадову особу з вирішення суперечок.

просто оновлення. Зараз вони скасовували мій банківський переказ приблизно десять разів, сказавши, що я вказав неправильну інформацію. Коли я запитую, що не так, вони кажуть мені, зв’яжіться зі своїм банком тощо.

Я знаю, що мої банківські дані правильні, і мені багато разів отримували виплати з інших казино з інформацією, яку я надаю, а саме:

Ім'я: **** ******

Банк: Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, New Zealand

SWIFT-код: KIWINZ22

Номер рахунку: 389**********00

Форма зняття з банку виграшних днів виглядає так:

Ім'я:

Банк:

Код очищення:

номер рахунку:

Тому незалежно від того, як я вводжу свої дані, вони бачать, що це неправильно. Я просив роз’яснити, де саме вказати свої дані, щоб відповідати формі зняття, але не отримав відповіді.

Я попросив їх здійснити мені ручний банківський переказ, але відповіді немає.

08.07.24 я зробив скріншот свого незавершеного зняття після того, як вони двічі скасували його, тож у них було достатньо часу, щоб здійснити платіж.

Сподіваюся, незабаром я щось почую від DRO.

дякую

Автоматичний переклад.
Gamblor99
2 міс. тому

Мені цікаво, чи код очищення може відрізнятися від того, що ви там вводите. Але якщо казино не допоможе вам із цими речами, це може бути лише моїм припущенням. У будь-якому випадку, мені цікаво побачити, що буде вирішено, і якщо ви зацікавлені, як сказала Радка, ви можете спробувати подати нам скаргу, і ми побачимо, що можна зробити.

Я сподіваюся, що вся ситуація незабаром залишиться позаду та вдасться.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт Джаро! Так, інша банківська система у формі введення зняття здається деякою інформацією з Google:

Що таке кліринговий код? Для здійснення платежу на рахунок, який не має IBAN, потрібен національний кліринговий код (NCC). Вони також відомі як коди маршрутизації. Якщо у вас є код SWIFT/BIC або IBAN, вам не потрібен NCC. Зараз вони в основному використовуються для платежів за межами ЄС.

Мій банк використовує систему SWIFT/BIC. Це не повинно бути проблемою, оскільки ця інформація:

Ви можете отримати гроші на свій рахунок з іншого банку майже в будь-якій точці світу.

Що потрібно особі чи організації, яка надсилає вам гроші

Ваша інформація

Повна назва вашого рахунку в Kiwibank

Якщо гроші підуть на:

Ваш трансакційний рахунок, їм знадобиться ваш 15-значний номер рахунку

Їх інформація

Для дотримання законодавства про боротьбу з відмиванням грошей особа чи організація, яка надсилає вам гроші, має вказати:

Номер їх рахунку в банку-відправнику

Їхнє повне ім’я або назва компанії – без ініціалів, все має бути прописано повністю

Їх повна адреса або адреса підприємства. Номери поштових скриньок не приймаються.

Якщо відправник не надасть цю інформацію, ми не зможемо зарахувати гроші на ваш рахунок.

Реквізити Ківібанку

Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Веллінгтон, 6011, Нова Зеландія

SWIFT-код: KIWINZ22

SWIFT-код, також відомий як код BIC, — це серія з 8 або 11 буквено-цифрових символів, які унікально ідентифікують фінансову установу чи банк.

Деякі банки можуть вимагати SWIFT-код із 11 символів, у цьому випадку використовуйте KIWINZ22XXX.

Додаткова інформація, яку вам може знадобитися

Вас можуть попросити надати додаткову інформацію, як-от номери BSB, коди сортування, коди маршрутизації або номери IBAN. Це просто різні терміни, які використовуються за кордоном для банків, відділень і номерів рахунків. Ваш повний номер рахунку Kiwibank, який починається з «38», містить ці дані.


Вибачте, що опублікував багато нудної банківської інформації, але це все пояснює, і дякую за слова підтримки, Джаро,

Зараз для мене ранок, але якщо уві сні не станеться жодних дивовижних подій, я почну скаржитися, коли свіжий і зможу.

Ура.

Автоматичний переклад.
Gamblor99
2 міс. тому

Нічого, може ця інформація комусь теж допоможе, так що точно не нудно. Було б найкраще, якби казино могло допомогти, що, можливо, введено неправильно тощо, щоб ви знали, що правильно, або, можливо, це буде просто у формі того, як це введено.

У будь-якому випадку, якщо нічого не зміниться, то скарга буде хорошим кроком, оскільки ви поки що нікуди не дійшли.

Тоді дайте мені знати, як ви вирішили. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Оновлення: я отримав гроші від Winningdays банківським переказом.

Я не знаю, чому раптом вони почали поводитись як законне казино, але я надіслав їм електронний лист з офіційною скаргою, коротко розповівши про те, що мені сталося від персоналу тощо, а також сказав, що це найгірша підтримка з якими стикалися приблизно за 20 років роботи в Інтернеті та просили отримати оплату через skrill або ручний банківський переказ із необхідною інформацією.

Наступного ранку я маю відповідь із вибаченнями та точним способом внесення моєї банківської інформації до їхньої форми. Тож я прошу, і після очікування вихідних він тепер у моєму банку.

Завдяки допомозі/учасникам/платформі casinoguru,

здоров'я!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого