1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winning Days Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи можете ви надати більше деталей, будь ласка?
Дуже важливо продовжити розгляд вашої скарги, тому будь ласка, повідомте Ніку про те, що сталося.
Зробити це можна тут . Спасибі заздалегідь.
Can you provide more details, please?
It's very important to proceed with your complaint, so kindly update Nick about what has happened.
You can do so here. Thank you in advance.
Я все ще чекаю, поки мої кошти будуть виведені в банку з виграшних днів. Він був оброблений, як кажуть, 7 днів тому і досі не потрапив до мого банку
I am still waiting for my withdrawl to clear at bank from winning days. It was processed as they say 7 days ago and still hasn't hit my bank
Я б запитав у казино ідентифікатор транзакції або підтвердження.
Це ваше перше зняття? Гадаю, перевірку також уже схвалено, чи не так?
I would ask the casino for transaction ID or confirmation.
Is this your first withdrawal? I guess the verification has been already approved too, right?
Жахливе казино затримує виведення коштів днями, скасовує і не повідомляє вас, ви просто втратите тут свої гроші, тікайте з сайтів такого типу
Terrible casino hold your withdrawal for days, cancel and do not notify you, you will just lose your money here, run away from sites of this type
Péssimo cassino seguram seu saque por dias ,cancelam e não avisam , vai só perder seu dinheiro aqui ,fujam de sites deste tipo
Ви намагалися з ними зв'язатися і запитувати причину? Краще знати причину, перш ніж намагатися подати запит на зняття коштів, оскільки його також можна відхилити з тієї ж причини.
Have you tried to contact them and asked for the reason? It's better to know the reason before you try to request another withdrawal since it can be declined for the same reason as well.
Так, просто сказали, що це неіснуючий банк помилок, у всіх інших казино я ставив такі ж дані для виведення коштів, жодного разу не було проблем тільки з цим казино, та ще кількома шахраями.
Yes, they just said that it was a non-existent error bank, in all other casinos I put the same data for withdrawals, there was never a problem only with this casino, and a few more scammers.
Sim ,eles apenas falara que era error bank inexistente, em todos os outros cassino coloquei os mesmos dados pra saque nunca deu problema só com este cassino ,e mais alguns Casino golpistas.
На жаль, не тільки в цьому казино. Ви знаєте, що термін «неіснуючий банк помилок» є досить невиразним виразом. Будь ласка, які пояснення ви отримали від кількох інших, про яких ви згадали?
So sadly, not just in this casino. You know the non-existent error bank term is a pretty non-saying expression. What explanations did you get from the few others you mentioned, please?
Вони не дали жодних пояснень, і через 3 дні Dama NV платить у той самий день, без запізнення. Це казино належить Dama NV, але внутрішнє лікування, здається, не є таким.
They didn't give any explanation just that and after 3 days, Dama NV pays on the same day, never late, This Casino belongs to Dama NV but the Internal Treatment doesn't seem to be, .
Não deram explicacao nenhuma somente isso e depois de 3 dias ,a Dama NV paga no mesmo dia sempre nunca atrasou ,Esse Casino é da Dama N.V mas o Tratamento Interno não parece ser, .
Я б не сказав, що всі казино Дани однаково опікуються клієнтами. Але це не має значення, я б сказав. Казино заявило, що є проблема, тому логічно це означає затримку. Сподіваємось, незабаром ця проблема знайде рішення.
Вони повинні принаймні тримати вас у курсі.
I wouldn't say all of Dana's casinos are under the same customer care. But it doesn't matter, I'd say. The casino stated there is an issue, so logically it means a delay. Hopefully, this one will find a solution soon.
They should keep you informed, at least.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.