ФорумКазиноWinnerCasino - загальне обговорення

WinnerCasino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Koppari
|
31862 переглядів 161 відповідей |
|
1...5 6 7...9
callumwoody1233
1 рік тому

Жодне чесне казино не потребує місяців, щоб обробити зняття коштів або перевірити їх.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Саме так я і кажу саппорту. Тоді вони просто кажуть вам ті самі дурні відповіді. Це буде диво, якщо я отримаю гроші.

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Якщо можна, я виявив, що ви вже стикалися з подібною проблемою раніше, і скаргу було вирішено.

Не соромтеся надсилати новий, виходячи з поточної репутації казино, я думаю, що вам знадобиться певна підтримка. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт. Я щойно подав скаргу. Спасибі.

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Гаразд, тоді будемо сподіватися на новий щасливий кінець.

Я не хочу повчати вас, але, можливо, ви знову подумаєте про гру в цьому казино, принаймні якщо репутація не покращиться. Судячи з вашого досвіду, я справді вважаю, що гра там не варта жодних скарг...🤔

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Привіт, казино дало мені 280 євро 3.2. окупилися. Я більше не питав і не вірив у це. Чекати довелося 9 тижнів. Сподіваюся, ви все-таки отримаєте свої гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, 2 лютого я прошу зняти 1700 євро з WinnerCasino.bet, і статус запиту все ще має значення «Очікує на розгляд». Мій обліковий запис повністю перевірено, і це мій перший запит на зняття коштів у цьому казино. Я зв'язався електронною поштою file

file

Кожного разу відповідь одна і та ж, мені сказали, що я отримаю свій виграш вчасно, але я скептично ставлюся до цього.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
vanpanov
1 рік тому

Привіт.

Не хочу вас лякати, але мушу вас запитати:

Ви розкопали щось про казино? Це був зовсім не вдалий вибір:

https://casino.guru/winnercasino-review

Завжди перевіряйте рейтинг казино та відгуки користувачів, і якщо ви все ще не впевнені, спробуйте спочатку зіграти в бездепозитний бонус - якщо це можливо.

Скарга може бути рішенням, хоча такі казино зазвичай не дуже дбають про репутацію. 🙁

Прочитайте цей посібник і прийміть рішення.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Зараз я чекаю більше 5 місяців. Я отримую ті самі дурні виправдання, що й ти. Щодня надсилаю повідомлення служби підтримки. З цим нічого не робиться. Напевно маю сумніви щодо отримання виплати.

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Я теж чекаю, все ще нічого не змінилося, і у мене весь час ті самі виправдання, я чекаю 7 місяців

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Скільки ви внесли на них і яким способом?

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Потрібно щось зробити з цим казино. Не можу продовжувати красти гроші у клієнтів. Господи, як багато людей отримують таке ставлення.

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Просто не одне казино є частиною групи, до якої входять MR SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE та близько 4 інших. Як їм дозволено використовувати VISA, я не знаю. Якщо ви вносили депозит за допомогою картки Visa або Mastercard, ви можете повернути свої депозити, оскільки вони не є законними і не повинні використовувати ці методи депозиту

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Я зробив депозит за допомогою методу sofort, на той момент він ще був доступний, я зробив загалом досить багато депозитів, надії на виведення виграшу давно втрачені, я не знаю казино, у якого час очікування для виведення виграшу так довго, чисте шахрайство

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Мені здається, що досить багато людей мають таку ж проблему

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Так, схоже, що ви були промиті казино, можливо, час забути про це та рухатися далі. Якщо вони врешті-решт заплатять, ви отримаєте результат

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене рідко виникали проблеми з виведенням коштів у різних казино, якщо мої документи були в порядку і я не порушував правила казино. З яких причин казино може відмовити у виведенні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз я чекаю більше 5 місяців. Я отримую ті самі дурні виправдання, що й ти. Щодня надсилаю повідомлення служби підтримки. З цим нічого не робиться. Напевно маю сумніви щодо отримання виплати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гадаю, вам не заплатять. 🙁

Репутація настільки низька, невирішені скарги залишаються невирішеними, а нові продовжують з’являтися. Здається, дуже погано - вибачте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені здається, що досить багато людей мають таку ж проблему

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Обов'язково перевірте невирішені скарги:

file

https://casino.guru/complaints/unresolved


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене рідко виникали проблеми з виведенням коштів у різних казино, якщо мої документи були в порядку і я не порушував правила казино. З яких причин казино може відмовити у виведенні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Якщо ви пройшли перевірку, ваша історія ігор в порядку, у вас все повинно бути добре. Але це лише основи.

Ви стикалися з якимись неприємностями?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого